-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини: Реактиви для проведення лабораторних досліджень)
Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Місце знаходження: 34100, вул. Воробинська, 180, м. Дубровиця, Сарненський район, Рівненська область. ЄДРПОУ 01999788. Закупівля здійснюється для Комунального некомерційного підприємства «Дубровицька міська лікарня» Дубровицької міської ради на 2025 рік відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178.
Завершена
1 297 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 485.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 485.00 UAH
Номер:
a89b9419b4ca45f2866197e747166e54
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 17:28 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.03.2025 № 14-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.03.2025 № 14-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-02-07-010333-a 07.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2025.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Дубровицька міська лікарня» Дубровицької міської ради (далі – Замовник) UA-P-2025-02-05-002047-a на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.02.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів ПП «Фірма Фармікс»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 18.02.2025 № 9; повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2025; Договір від 24.02.2025 № 75; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 25.03.2025.
Період усунення порушень:
31.03.2025 15:52 - 04.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2025 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
2b5d48bd4e6a45768c1183774a7d6d5d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.03.2025 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 код 33690000-3 Лікарські засоби різні (33696000-5 Реактиви та контрастні речовини: Реактиви для проведення лабораторних досліджень), АЛБУ 440 кат 12000027 - 2 набір, Лужна фосфотаза (XSYS 0002) кат 12000016 - 3 штука, АЛТ/ГПТ 330 Аланінамінотрансфераза (XSYS0017) кат.12000070 - 5 штука, Амілаза 110/5*22мл кат.12000017 - 3 штука, АСТ/ГОТ 330 Аспартатамінотрансфе-раза ( XSYS0016) кат. 12000067 - 2 штука, БІЛ ПР 330 Білірубін прямий ( XSYS0028) кат. 12000032 - 1 штука, БІЛ ЗАГ 330 Білірубін загальний (XSYS0023) кат. 12000034 - 1 штука, КРЕАТИНІН 275 (XSYS0024) кат. 12000018 - 7 штука, ГГТ 110 Гама-Глутамілтрансфераза (XSYS0011) кат.12000019 - 4 штука, Глюкоза ГЛЮ 440 (XSYS 0012) кат.12000051 - 8 штука, Холестерин загальний ХОЛ 440 {ХSYS0009) арт.12000020 - 3 штука, МАГНІЙ 88 кат 12000014 - 8 комплект, Мікропротеін в сечі МкП 100 Кат. 1020464 - 1 комплект, ТГ 440 12000077 7% - 2 набір, Сечова кислота МК 440 ( XSYS0042) кат 12000081 - 2 штука, Загальний Білок 440 кат. 12000073 - 2 набір, Холестерин LDL прямий 1*80 код 11585 - 7 набір, Холестерин HDL прямий 1*80 код 11557 - 7 набір, Холестерин HDL/LDL калібратор (1 x 1 мл) кат 11693 - 2 набір, 11516 Сечовина 4*50мл Urea\Bun-UV - 6 штука, Антистрептолізин O (ASO) (1 x 50 мл). кат.№31923 - 6 штука, 31119 Стандарт антистрептолізину O (ASO)(1 x 1 мл) - 5 штука, Ревматоїдний фактор (RF) (1 x 50 мл) REF 31922 - 4 штука, Стандарт ревмофактору (1 x 3 мл) , кат.№31116 - 2 штука, Контрольна сироватка ревматоїдна Рівень 1 ,3*1мл код 31214 - 1 набір, С реактивний білок "1*50мл. турбідіметрія код 31921 - 8 набір, Стандарт CRP/CRP-вч (1 x 1 мл), кат.№31113 - 2 штука, 31935Ферритин 1х45мл - 5 штука, 31127 Ферритин стандарт 1х3 мл - 1 штука, XL МУЛЬТИКАЛІБРАТОР ) ( XSYS0034)// XL MULTICAL кат.12000010 - 1 штука, Контроль норма № 4 (BLT 00080 кат 12000012 - 3 набір, Контроль патологія № 4 ( BLT00081) кат. №12000013 - 3 пакунок, ПРЕВЕКАЛ - Біохімія (бичача ) 12*5мл 1 набір -12фл. - 1 набір, Системний розчин для промивання - 2 набір, Промивний розчин для автоматичного аналізатора - 2 набір, Набір Протромбіновий час 10х5 мл. у складі:R1 10х5 мл - 6 набір, АЧТЧ Набір активований частковий тромбопластиновий час 5*5мл.(R1 5*5мл ;R2 5*5мл) - 8 набір, Фібриноген Clauss (4 x 2 мл) кат.№61002 - 17 набір, Фібриноген по Клауссу 4х15 мл, кат.№61003 - 6 набір, Контроль коагуляції, рівень 1, 4х1 мл, кат.№61007 - 1 набір, Контроль коагуляції, рівень 2, 4х1 мл, кат.№61008 - 1 набір, Коагуляційний калібратор 4х1 мл,кат.№61006 - 1 набір, Азур-еозин по Романовському - 3 літр, Азур-еозин по Май-Грюнвальду - 5 літр, Метиленовий синій-100 /розчин 100 мл/ МБ 07.1-07 - 5 штука, Діагностичний моноклональний реагент Анти-А (100доз/10мл) - 25 флакон, Діагностичний моноклональний реагент Анти-В (100доз/10мл) - 25 флакон, Діагностичний моноклональний реагент Анти-Д (100доз/10мл) - 25 флакон, Олія для мікроскопії - 10 флакон, Сульфосаліцилова кислота, чда - 1 кілограм, Смужки діагностичні - 100 пакунок, Набір реаг. для РМП RPR -01-2 500 визн. - 10 штука, Контрольний матеріал Para 12 Extend.,2.5ml Н - 6 штука, Набір реагентів для клінічного аналізу калу (Клініка-Кал) - 2 набір, ЖЕЛАТИН 10% 10*5 мл ПК 74.3-06 - 1 пакунок, ІФА набір для якісного виявлення сумарних антитіл " EQUI Anti-Treponema pallidum" 192 визн IgG-IgМ EL- 702 - 6 штука, ІФА набір "EQUI Anti-HCV " 96 аналізів ЕІ-021, гепатит С. - 10 набір, ІФА набір для якісн. виявлення поверх. антигену вірусу гепат.В, "EQUI HBsAg"96 ан.ЕІ-011 - 8 штука, Тест-система імуноферментна для одночасного виявлення антитіл до ВІЛ 1/2 та антигену р24 ВІЛ-1 - 5 набір, ПРЕВЕКАЛ - Коагуляція 12*1 мл) - 1 штука, Гліколізований гемоглобін прямий Калібратор арт 4-308 - 1 набір, Прокальцитонін/РСТ (кількісний ) CG 1007 - 5 набір, Експрес-тест D-DIMER (кількісний ) CG 1006 - 10 набір, Глікозильований гемоглобін прямий АКЦЕНТ-200 (100тестів)арт 7-111 - 5 штука, Експрес-тест с TnI/тропонін (кількісний ) CG 1001 - 10 набір, Реагент "М-30 D Diluent 20л - 6 штука, Реагент " M -30 CFL Lyse" 500 мл - 8 штука, Реагент M-53P Probe Cleanser (50ml) - 4 набір, Розчин ділюента H360 Dil /кат.HEM00028 - 6 пакунок, Розчин для очищення H Clean 50мл кат.50005941 - 8 пакунок, Лізуючий розчин H360 Lyse кат. HEM00029 - 8 пакунок, Калібратор 1 K,Na,Ca,pH,Cl (для АЕК-01) 011 - 8 штука, Калібратор 2 K,Na,Ca,pH,Cl ( для АЕК-015) - 5 штука, Очисний розчин (для АЕК-021) - 4 штука, Кондиціонер (для АЕК-01) 019 - 2 штука, Комплект розчинів контролю якості (для АЕК-025) - 1 штука, РМП VRDL тест 500 визн. - 2 штука, Діагностичний моноклональний реагент анти-K (50 доз /5 мл) - 3 флакон, Гематологічний контроль нормальний кат. 50007140 - 9 пакунок, Глікозильований гемоглобін прямий Контроль арт 4-328 - 1 набір, Біохімічна контрольна сироватка І (5 x 5 м) - 1 штука, Білок контрольна сироватка I (3*1 мл) - 1 штука, Білок контрольна сироватка II ( 3*1 мл) - 1 штука» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-010333-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Також надайте посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Згідно Додатку 1 до тендерної документації, Розділу 3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», пункту 3.1. «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником у довільній формі із зазначенням інформації країни виробника».
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію вих. №471 від 16.02.2025р, для підтвердження тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, але з 83-х позицій по позиції 13 та 24 відсутня інформація про країну виробника.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення чому Замовником надано вимогу про усунення невідповідностей ПП «Фірма Фармікс» всупереч пункту 43 Особливостей та не відхилено даного учасника відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
10d48e3b4ed146958b9f6c22ada1b0bc
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
25.03.2025 15:50
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 24.03.2025 року надаємо наступне пояснення:
1. Відповідь на запитання 1:
1.1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проводилося методом порівняння ринкових цін, відповідно до норм статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275. Аналіз цінової інформації проводився з отриманих цінових пропозицій від ПП «Фірма Фармікс», ТОВ «Медуа», ФОП Федорчук А.А., а також додатково було взято до уваги досвід закупівель у минулих періодах, з додаванням індексу інфляції цін розрахованих планово-економічним відділом для формування річного плану закупівель на 2025 рік (копії комерційних пропозицій, річний план по предмету закупівлі та розрахунок очікуваної прогнозованої вартості додається).
1.2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик, а також загальний обсяг предмета закупівлі було сформовано, виходячи з наявної потреби медичного закладу. Загальна кількість необхідного до закупівель обсягу предмета закупівлі, а також технічні та якісні характеристики сформовані Лікарем-лаборантом з клінічної біохімії/ в.о. Завідуючої відділенням клініко-діагностичної лабораторії Іриною ПРИШКО, виходячи з їх обсягів використання за попередні роки (копія потреби на закупівлю додається).
1.3. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня на власному сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів зобов’язано забезпечити оприлюднення необхідної інформації, передбаченої даною постановою. Статтею 2 Бюджетного кодексу України визначено термін «розпорядник бюджетних коштів» - це бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету; та визначено термін «одержувач бюджетних коштів» а саме: суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. На підставі викладеного, комунальне некомерційне підприємство «Дубровицька міська лікарня» Дубровицької міської ради не є бюджетною установою, відповідно не є розпорядником бюджетних коштів. Відповідно до зазначеної статті Бюджетного Кодексу наше підприємство є одержувачем бюджетних коштів та дія вищезазначеної постанови щодо оприлюднення інформації на наше підприємство не поширюється (копія Виписки ЄДРПОУ додається).
2. Відповідь на запитання 2:
Під час розгляду тендерної пропозиції, було виявлено, а саме: на виконання вимоги «Додаток 1 до тендерної документації, Розділ 3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:», пункт 3.1. «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником у довільній формі із зазначенням інформації країни виробника.», учасник надав технічну специфікацію вих.. №471 від 16.02.25р., в якій з 83-х позицій, по позиції 13 та 24 відсутня інформація про країну виробника, але ця інформація була зазначена в наступних документах, наданих учасником, а саме: в ціновій пропозиції за вих.. №471/2 від 16.02.25р. та в Додатку 1 до Договору постачання продукції за вих.. №471/1 від 16.02.25р. (копії вище згаданих документів додаються).
Відповідно до пункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи те, що Учасник у своїй тендерній пропозиції, надав три документи із зазначенням країни виробника на товар (вих.. №471 від 16.02.2025р., №471/2 від 16.02.2025р., №471/1 від 16.02.2025р.) і в одному з яких, не вказав по двом позиціям із вісімдесяти трьох, а саме в документі за вих.. №471 від 16.02.2025р., було прийнято рішення, згідно з пунктом 43 Особливостей, надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей. Підтвердженням того, що виправлення не призвели до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, є наданий учасником уточнений документ за вих.. № 473 від 18.02.25р. ( копія додається).