-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 2
Капітальний ремонт приміщення МРТ у будівлі хірургічного корпусу №1 КНП КОР " Київська обласна клінічна лікарня", за адресою:м.Київ, вул Загорівська,1 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
2 944 144.00
UAH з ПДВ
Номер:
674865fd27184277b7611521a6d45e85
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-18-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.02.2025 00:00
Період моніторингу:
18.02.2025 17:38 - 12.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.02.2025 № 72
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-02-07-009648-a 07.02.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі, договір підряду від 06.02.2025 № 50/02/25 (далі – Договір), пояснення та документи надані Замовником від 24.02.2025, від 25.02.2025 та від 05.03.2025 на запити органу державного контролю.
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості № 1178) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Пунктом 13 Особливостей № 1178 передбачено, що за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII та у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником 07.02.2025 разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднено в електронній системі закупівель Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі згідно з пунктом 9 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275) та відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей № 1178, в якому, зокрема, зазначив, що існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів.
Відповідно статті 8 Закону № 922-VIII у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Слід зазначити, що Особливості № 1275 встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель (далі - закупівлі) для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Разом з тим, на запит Північний офіс Держаудитслужби, Замовником надано, як документальне підтвердження щодо виникнення об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, зокрема: наказ Міністерства охорони здоров'я України від 07.02.2025 № 220 «Про внесення змін до Розподілу медичного обладнання «Магнітно-резонансний томограф», закупленого за кошти Державного бюджету України на 2023 рік», листи Державного підприємства «Медичні закупівлі України» щодо умов готовності приміщення для МРТ.
Згідно з абзацом другим пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону № 922-VIII, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями № 1178, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону № 922-VIII, в порядку та на умовах, що ними визначені.
Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей № 1178 встановлено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922- VIII, та цих особливостей.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі.
Водночас, під час публікації договору підряду від 06.02.2025 № 50/02/25 Замовник не оприлюднив договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо вищевикладеного.
У відповідь на запит, Замовником надано наступні пояснення, зокрема: «(…надаємо договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси)у машинозчитувальному форматі.)».
Таким чином, під час моніторингу закупівлі Замовником в електронній системі закупівель 25.02.2025 опубліковано договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, чим усунуто порушення.
Разом з тим, моніторингом установлено, що в договорі підряду від 06.02.2025 № 50/02/25 наявні розбіжності у положеннях пункту 3.1. розділу 3 «Ціна договору» та Додатку № 1 (Договірна ціна) до Договору (що є його невід’ємною частиною) щодо встановлення виду договірної ціни.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону № 922- VIII Північний офіс Держаудитслужби звернувся із відповідним запитом через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит, Замовником 05.03.2025 надано наступні пояснення: «…що підрядною організацією було допущено технічну помилку у Договірній ціні, що не впливає на вартість договірної ціни. Про, що було зроблено відповідну додаткову угоду №1 від 05.03.2025 року та оприлюднено в системі Prozzoro.(додаткова угода та додаток надаємо.)».
Таким чином, Замовником оприлюднено в системі Prozzoro додаткову угоду від 05.03.2025 № 1 до договору підряду від 06.02.2025 № 50/02/25, якою, у зв'язку з технічною помилкою, відповідно до п. 3.1. Договору внесено зміни у Додаток № 1 (Договірна ціна) та встановлено вид договірної ціни - тверда.
Період усунення порушень:
12.03.2025 16:08 - 27.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.03.2025 16:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заходи щодо усунення виявлених порушень
КНП КОР «Київської обласної клінічної лікарні» код ЄДРПОУ 01993701, згідно висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-11-29-012590-a на закупівлю Капітальний ремонт приміщення МРТ у будівлі хірургічного корпусу №1 КНП КОР " Київська обласна клінічна лікарня", за адресою:м.Київ, вул Загорівська,1(Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) щодо виявлених ознак порушення, а саме порушення законодавства у сфері закупівель пояснює наступне:
Уповноваженою особою було оголошено процедуру відкриті торги з особливостями на закупівлю Капітальний ремонт приміщення МРТ у будівлі хірургічного корпусу №1 КНП КОР " Київська обласна клінічна лікарня", за адресою:м.Київ, вул Загорівська,1(Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) 29.11.2024 року.
Відповідно до запиту Держаудитслужби UA-M-2025-01-08-000039 надано документи та підстави для проведення вище вказаної закупівлі.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», а саме «Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті» які мали бути передбачені проектом договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації.
За протокольним рішення уповноваженої особи №25 від 21.01.2025 року процедуру відкриті торги з особливостями на закупівлю Капітальний ремонт приміщення МРТ у будівлі хірургічного корпусу №1 КНП КОР " Київська обласна клінічна лікарня", за адресою:м.Київ, вул Загорівська, відмінено.
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі виявлено порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель).
В подальшому зобов’язуємось чітко дотримуватись Закону України «Про публічні закупівлі» та недопущення встановлених порушень.
Уповноважена особа Людмила БИЧОВА
Дата публікації звіту:
19.03.2025 12:57
Запити/Пояснення
Номер:
0c332d6a11fe405f9b1cc2912da94a69
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
20.02.2025 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі предметом якої є капітальний ремонт приміщення МРТ у будівлі хірургічного корпусу №1 КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня», за адресою: м. Київ, вул. Загорівська,1, за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-07-009648-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон №922-VIII), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
3. Надати пояснення/ інформацію та її документальне підтвердження щодо того, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання саме ТОВ «Будівельна компанія Будмоноліт Плюс», з яким укладено договір підряду від 06.02.2025 № 50/02/25 без використання електронної системи закупівель.
4. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»)?
5. Згідно з інформацією, розміщеною Замовником на вебпорталі Уповноваженого органу, підставою для здійснення закупівлі без використання електронної системи є, зокрема, підпункт 4 пункту 13 Особливостей № 1178, а саме: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати документальне підтвердження щодо виникнення об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1ae182111c964159889c7fa449affe53
Назва:
апітальний ремонт приміщення МРТ у будівлі хірургічного корпусу №1 КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня», за адресою: м. Київ, вул. Загорівська,1, за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Дата опублікування:
24.02.2025 19:49
Опис:
Керуючись, частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, пояснюємо наступне:
Закупівля без використання електронної системи на Капітальний ремонт приміщення МРТ у будівлі хірургічного корпусу №1 КНП КОР " Київська обласна клінічна лікарня", за адресою: м. Київ, вул., Загорівська,1 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до річного плану на 2025 рік за посиланням https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-02-07-011664-a відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, зведеного кошторису та експертного звіту затверджений від 21 серпня 2024 року №01-0264-24/КД (копію експертного звіту надаємо).
2. Джерелом фінансування закупівлі є кошти обласного бюджету згідно КПКВК 0712152( копію плану використання бюджетних коштів надаємо)
3. Відповідно до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання.
Для визначення потенційних підрядників, з якими можна буде укласти договір на Капітальний ремонт приміщення МРТ у будівлі хірургічного корпусу №1 КНП КОР " Київська обласна клінічна лікарня", за адресою: м. Київ, вул., Загорівська,1 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) замовником проведено ринкові консультації, в результаті яких отримано комерційні пропозиції від наступних суб’єктів господарювання: Товариство з обмеженою відповідальністю «Вишпостач», склала 3 854 274,90 грн., та Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія Будмоноліт Плюс» склала 2 944 144,00 грн.(комерційні пропозиції додаються).
Найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія Будмоноліт Плюс» яка склала 2 944 144,00 грн. Саме з цієї підстави замовником і укладено договір № 50/02/25 від 06.02.2025 року з ТОВ «Будівельна компанія Будмоноліт Плюс».
4. Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону Замовником було оприлюднено договір № 50/02/25 від 06.2.2025 року про закупівлю без використання електронної системи та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси).
Згідно пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Чинне законодавство, що регулює сферу публічних закупівель, не містить визначення поняття «машинозчитувальний формат». Не визначає воно й механізму оприлюднення документів та інформації, передбачених пунктами 10 частини 1 статті 10 Закону № 922, у машинозчитувальному форматі так, щоб одночасно дотримати вимог пункту 15 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю згідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі — Положення № 835), у машинозчитувальному форматі повідомляємо наступне.
Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення № 835 про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, машиночитаний формат — формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*,XLS(X),ODS*,YAML*).
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматіPDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Формат, який дає змогу зчитувати інформацію з оприлюднених документів, це, зокрема, word, exel або word, переведений в pdf за допомогою програмних засобі.( надаємо договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси)у машинозчитувальному форматі.)
5. Згідно з інформацією, розміщеною Замовником на вебпорталі Уповноваженого органу, підставою для здійснення закупівлі без використання електронної системи є, зокрема, підпункт 4 пункту 13 Особливостей № 1178, а саме: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. (надаємо копію обґрунтування уповноваженої особи).
Уповноважена особа Людмила БИЧОВА
Номер:
abb0229a39474fe396e17008e565f8a5
Назва:
Капітальний ремонт приміщення МРТ у будівлі хірургічного корпусу №1 КНП КОР " Київська обласна клінічна лікарня", за адресою:м.Київ, вул Загорівська,1 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Дата опублікування:
25.02.2025 09:40
Опис:
Договір підряду та Додатки в машинозчитувальному форматі.
Номер:
4f227b8ad1514a3a8a2f239cedb64400
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
28.02.2025 14:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
1. В договорі підряду від 06.02.2025 № 50/02/25 установлено розбіжності, а саме в пункті 3.1. розділу 3 «Ціна договору» зазначено наступне: «Договірна ціна невід’ємною частиною цього Договору та наводиться в Додатку № 1 до Договору. Договірна ціна є твердою та складається згідно з Правилами визначення вартості будівництва - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (з урахуванням змін та доповнень)», поруч з тим, в додатку № 1 (що є його невід’ємною частиною) встановлено вид договірної ціни: динамічна та визначена згідно з КНУ РЕКНр та Настанови з визначення вартості будівництва.
Враховуючи викладене, прошу надати пояснення щодо розбіжностей виду договірної ціни та її визначення, що зазначені в договорі підряду від 06.02.2025 № 50/02/25.
2. Надати документальне підтвердження щодо виникнення об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, зокрема, лист Міністерства охорони здоров’я щодо готовності приміщення до розподіленого медичного обладнання, у строк до 31.03.2025 року, тощо (згідно із обґрунтуванням уповноваженої особи).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1c742d8f12964d1ea3691d05e536e78d
Назва:
Капітальний ремонт приміщення МРТ у будівлі хірургічного корпусу №1 КНП КОР " Київська обласна клінічна лікарня", за адресою:м.Київ, вул Загорівська,1 (Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Дата опублікування:
05.03.2025 17:00
Опис:
Керуючись, частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. У зв’язку із чим, надаємо додаткові пояснення :
1.В договорі підряду від 06.02.2025 № 50/02/25 установлено розбіжності, а саме в пункті 3.1. розділу 3 «Ціна договору» зазначено наступне: «Договірна ціна невід’ємною частиною цього Договору та наводиться в Додатку № 1 до Договору. Договірна ціна є твердою та складається згідно з Правилами визначення вартості будівництва - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (з урахуванням змін та доповнень)», поруч з тим, в додатку № 1 (що є його невід’ємною частиною) встановлено вид договірної ціни: динамічна та визначена згідно з КНУ РЕКНр та Настанови з визначення вартості будівництва. Пояснюємо тим, що підрядною організацією було допущено технічну помилку у Договірній ціні, що не впливає на вартість договірної ціни. Про, що було зроблено відповідну додаткову угоду №1 від 05.03.2025 року та оприлюднено в системі Prozzoro.(додаткова угода та додаток надаємо.);
2. Надати документальне підтвердження щодо виникнення об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, зокрема, лист Міністерства охорони здоров’я щодо готовності приміщення до розподіленого медичного обладнання, у строк до 31.03.2025 року, тощо. Пояснюємо наступне. Відповідно до листа ДП «Медичні закупівлі України» та наказу Міністерства охорони здоров’я про внесення змін до розподілу медичного обладнання «Магнітно-резонансний томограф» закупленого за кошти державного бюджету України на 2023 рік строк дії договорів про закупівлю МРТ, та беручи до уваги час, необхідний для постачання та введення обладнання в експлуатацію, у КНП КОР «Київська обласна клінічна лікарня» надавались стислі терміни виконання капітального ремонту приміщення під встановлення Магнітно- резонансного томографу. Не одноразово надсилались листи ДП «Медичні закупівлі України» про фінальної готовності Закладу до прийняття МРТ. У разі відсутності готовності приміщення до встановлення МРТ, ДП «Медичні закупівлі України» буде змушене ініціювати про перерозподіл для іншого закладу охорони здоров’я. Відповідно до останньої редакції листа від ДП «Медичні закупівлі України» (копію листа надаємо) було встановлено термін подачі інформації, а саме до 13.01.2025 року щодо готовності приміщення під постачання МРТ. КН КОР «Київська обласна клінічна лікарня» є критичною інфраструктурою та однією з найбільших лікарень, де приймаються пацієнти з Києва, київської області та всієї країни, магнітно- резонансний томограф є вкрай необхідний для пацієнтів медичного закладу. Виходячи з вищенаведеного КН КОР «Київська обласна клінічна лікарня» заключено договір з підрядною організацією як нагальна потреба, з терміном виконання робіт до 31.03.2025 року. (надаємо копію наказу Міністерства охорони здоров’я про внесення змін до розподілу медичного обладнання «Магнітно-резонансний томограф» закупленого за кошти державного бюджету України на 2023 рік, копію листа ДП «Медичні закупівлі від 27.09.2024 року, копію листа ДП «Медичні закупівлі від 27.09.2024 року 09.01.2025 та копію відповіді на ДП «Медичні закупівлі»)
Уповноважена особа Людмила БИЧОВА