• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція Зарічанської гімназії за рахунок добудови харчоблоку, актової зали, спортивної зали та споруди цивільного захисту (СПП з властивостями ПРУ) за адресою: пров.Шкільний, 3, с.Зарічани, Житомирського району, Житомирської області» » (І та ІІ черга будівництва)

роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Завершена

117 238 910.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600 000.00 UAH
Номер: b6b63e51ac5147a197d868b7445e7816
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-02-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.04.2025 11:15 - 24.04.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 01.04.2025 № 101 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 35 UA-2025-02-07-007451-a 07.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Станишівської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.02.2025 № 30, зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.02.2025 № 51, тендерну пропозицію приватної ремонтно-будівельної фірма «Комунальник» (далі – ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК»), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2025, пояснення надані Замовником 09.04.2025 та 10.04.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 18.04.2025 12:35 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2025 12:35

Запити/Пояснення