-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція Зарічанської гімназії за рахунок добудови харчоблоку, актової зали, спортивної зали та споруди цивільного захисту (СПП з властивостями ПРУ) за адресою: пров.Шкільний, 3, с.Зарічани, Житомирського району, Житомирської області» » (І та ІІ черга будівництва)
роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Завершена
117 238 910.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 600 000.00 UAH
Номер:
b6b63e51ac5147a197d868b7445e7816
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-02-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
02.04.2025 11:15 - 24.04.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
01.04.2025 № 101
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2025-02-07-007451-a 07.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Станишівської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.02.2025 № 30, зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.02.2025 № 51, тендерну пропозицію приватної ремонтно-будівельної фірма «Комунальник» (далі – ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК»), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2025, пояснення надані Замовником 09.04.2025 та 10.04.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
18.04.2025 12:35 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2025 12:35
Запити/Пояснення
Номер:
b54999f0e3c443d6adc7f044a1202163
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2025 14:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт
«Реконструкція Зарічанської гімназії за рахунок добудови харчоблоку, актової зали, спортивної зали та споруди цивільного захисту (СПП з властивостями ПРУ) за адресою: пров.Шкільний, 3, с.Зарічани, Житомирського району, Житомирської області» » (І та ІІ черга будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-07-007451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
aa34e922169c42ec8e687dd61e09c7ae
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
09.04.2025 13:01
Опис:
Відповідь на запит
Розглянувши запит від 04 квітня 2025 року про надання поясненнь (інформації, документів) Державній аудиторській службі України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція Зарічанської гімназії за рахунок добудови харчоблоку, актової зали, спортивної зали та споруди цивільного захисту (СПП з властивостями ПРУ) за адресою: пров.Шкільний, 3, с.Зарічани, Житомирського району, Житомирської області» (І та ІІ черга будівництва), код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-07-007451-a) надаємо наступну інформацію:
1. Щодо інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість предмета закупівлі та, відповідно, розмір бюджетного призначення визначено на підставі проектно-кошторисної документації (стадія «Проект), яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 15.12.2023р. №15/1067Е-12/23, виданий ТОВ «ЕКОЕКСПЕРТИЗА»). Проектно-кошторисна документація затверджена рішенням тридцять другої сесії восьмого скликання Станишівської сільської ради від 15.12.2023р. №1340 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по реконструкції Зарічанської гімназії за рахунок добудови харчоблоку, актової зали, спортивної зали та споруди цивільного захисту (СПП з властивостями ПРУ) за адресою: пров. Шкільний, 3, с. Зарічани, Житомирського району, Житомирської області.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (види та обсяги робіт, а також матеріали) здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Проектна документація розроблена згідно із діючими нормами, правилами, інструкціями і державними стандартами, в т.ч. згідно із нормами та правилами для приміщень з вибухонебезпечними зонами, безпечна експлуатація яких забезпечується при дотриманні передбачених проектом заходів.
2. Щодо інформації, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Фінансування даної закупівлі не здійснювалося на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Джерело фінансування – місцевий бюджет.
Додатки:
- скан-копія експертного звіту від 15.12.2023р. №15/1067У-12/23,
- копія рішення сесії від 15.12.2023р. №№1340 «Про затвердження проектно-кошторисної документації по реконструкції Зарічанської гімназії за рахунок добудови харчоблоку, актової зали, спортивної зали та споруди цивільного захисту (СПП з властивостями ПРУ) за адресою: пров. Шкільний, 3, с. Зарічани, Житомирського району, Житомирської області»;
- скан-копії відомостей обсягів робіт І та ІІ черги,
- скан-копії завдання на проектування,
- скан-копії зведення витрат,
- скан-копії містобудівних умов,
- скан-копії пояснювальних записок та зведених кошторисних розрахунків вартості об’єктів будівництва І та ІІ черги,
- скан-копія розрахунку класу наслідків.
Номер:
ff08578577254a63842c4a4135e5d72a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.04.2025 12:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт
«Реконструкція Зарічанської гімназії за рахунок добудови харчоблоку, актової зали, спортивної зали та споруди цивільного захисту (СПП з властивостями ПРУ) за адресою: пров.Шкільний, 3, с.Зарічани, Житомирського району, Житомирської області» » (І та ІІ черга будівництва) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-02-07-007451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» вимогам додатку № 8 «Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт» до тендерної документації в частині наявності інженера кошторисної документації, який має кваліфікований сертифікат про проведення професійної атестації, зважаючи що, учасник торгів надав інформацію про інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Маркушиної Тамари Олексіївни з кваліфікаційним сертифікатом від 26.12.2012 № 005779, який згідно даних реєстру атестованих осіб http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=status&order=ASC має статус – порушення статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність».
2. Яким чином учасник процедури закупівлі ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» усунув встановлену невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, зокрема відсутності в інформаційній довідці про наявність машин і механізмів для виконання робіт за формою згідно із додатком №7 (з урахуванням переліку машин та механізмів, що відображено у підсумковій відомості ресурсів) апарату для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужністю 1,5 кВт із наданням документу про право використання механізму, що зазначений в довідці від 02.04.2025 № 52/3.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bfaf8245dd66418293ad083a1021a1a6
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
10.04.2025 11:42
Опис:
Відповідь на запит
Розглянувши запит від 09 квітня 2025 року про надання поясненнь (інформації, документів) Державній аудиторській службі України у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Реконструкція Зарічанської гімназії за рахунок добудови харчоблоку, актової зали, спортивної зали та споруди цивільного захисту (СПП з властивостями ПРУ) за адресою: пров.Шкільний, 3, с.Зарічани, Житомирського району, Житомирської області» (І та ІІ черга будівництва), код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-07-007451-a) надаємо наступну інформацію:
1. Щодо інженера-проектувальника в частині кошторисної документації Маркушиної Тамари Олексіївни з кваліфікаційним сертифікатом від 26.12.2012 № 005779.
Відповідно до ч.17 ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Відомості про дотримання цих вимог вносяться до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Поданий у складі тендерної пропозиції кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням архітектури серії АР №005779 від 26.12.2012 року на Маркушину Тамару Олексіївну є чинним, що підтверджується Свідоцтвом №01032 від 26.05.2021 року щодо підвищення кваліфікації за фахом (дата останнього підвищення 26.05.2021р.) та термін дії якого 5 років.
Зазначене посилання в запиті на реєстру атестованих осіб http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=status&order=ASC містить інформацію станом на: архітектори: 06.04.2020; проектувальники: 10.12.2020; експерти: 06.04.2020; інженери технічного нагляду: 06.04.2020.
Частиною 5 ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проводиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури, з дотриманням положень Закону України "Про адміністративну процедуру". Повноваження щодо проведення професійної атестації можуть бути делеговані саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності. Саморегулівна організація набуває делегованих їй повноважень/припиняє виконувати делеговані їй повноваження з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відомостей про рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури, про делегування таких повноважень/припинення виконання делегованих повноважень.
Отже, поданий у складі тендерної пропозиції кваліфікаційний сертифікат серії АР №005779 від 26.12.2012 року та свідоцтво №01032 від 26.05.2021 року є чинним.
Чинність вище зазначених документів перевіряється на офіційному порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва в розділі Реєстри-атестовані особи-інженери проектувальники за допомогою ПІБ або номеру сертифіката (https://e-construction.gov.ua/certified_persons_detail/2405399077182244162?prof=4).
2. Щодо апарату для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужністю 1,5 кВт із наданням документу про право використання механізму, що зазначений в довідці від 02.04.2025 № 52/3.
Відповідно до розміщеного в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, для подальшого розгляду пропозиції учаснику необхідно подати:
- нову Інформаційну довідку про наявність машин і механізмів для виконання робіт за формою згідно із додатком №7 (з урахуванням переліку машин та механізмів, що відображено у підсумковій відомості ресурсів) та з урахуванням встановлених вище невідповідностей;
- документи про право використання машин та механізмів, що зазначені в довідці, та інші документи з урахуванням встановлених вище невідповідностей.
03.04.2025 року ПРБФ "КОМУНАЛЬНИК" (20425612) виправило невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Так, відповідно до п. 98 інформаційної довідки про наявність машин і механізмів для виконання робіт від 02.04.2025 №52/3 (файл під назвою «УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.rar»), в учасника у власності є Апарат для зварювання поліпропіленових труб 16-75мм Procraft 1500 Вт, що підтверджується інвентарною карткою обліку основних засобів №931/1 (файл під назвою «картка_ тех. паспорта.pdf»).
Додатки:
- відомості із Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва/Реєстри/атестовані особи/інженери проектувальники/Маркушина Тамара Олексіївна;
- скан-копія інвентарної картки обліку основних засобів №931/1.