-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Завершена
3 219 855.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 099.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 099.28 UAH
Номер:
8289879de3324fd893666ab3eea95c5d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000128
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 18:01 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2025 № 94
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 31.03.2025 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 31.03.2025 № 94
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2025-02-07-003909-a 07.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції учасника, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасником; своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель річний план закупівель на 2025 рік Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 07.02.2025 року (Протокол №1), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.03.2025 року, тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" (далі – ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР", Учасник, Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.02.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця №3 від 24.02.2025 року, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 24.02.2025 року, Договір № Т33-ТО/25 від 10.03.2025 року (далі — Договір), пояснення та документи Замовника надані 07.04.2025 та 09.04.2025 року.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1.2. Додатку №2 «ІНФОРМАЦІЯ про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону» (далі — Додаток №2) тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію щодо наявності обладнання необхідного для технічного обслуговування та ремонту автомобілів, встановлену Таблицею № 1. Посилання на зазначену вимогу продубльовано Замовником в Додатку № 9 «ПЕРЕЛІК документів та/ або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Для підтвердження наявності власного обладнання, на кожну одиницю зазначену в Таблиці № 1, Учасник надає документ, що посвідчує право власності (обліку).
На виконання вимог пункту 1.2 Додатку №2 ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" у складі тендерної пропозиції надано таблицю №1, в позиції 2 якої зазначено, що обладнання для проведення шино-монтажних робіт, а саме: стенд для шиномонтажу EVER TBP8871TN-2+390 є власністю учасника, що підтверджується накладною від 11.07.2024 UAUU1_240031341 та надано зазначену накладну. При цьому, згідно даних накладної від 11.07.2024 UAUU1_240031341 зазначений стенд для шиномонтажу відсутній.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.04.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Наявність стенду для шиномонтажу EVER TBP8871TN-2+390 ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" підтвердив, надавши у складі своєї тендерної пропозиції Накладну No UAUU1_240047971 від 23.10.2024р., яка міститься у файлі "МТБ розвал 2.pdf" (копія додається)".
Однак, пояснення Замовника не спростовує порушення пункту 43 Особливостей, оскільки Замовником не виявлено невідповідність даних зазначених в таблиці 1, яку надано у складі тендерної пропозиції ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР", а саме: наявність стенду для шиномонтажу EVER TBP8871TN-2+390 не підтверджується накладною від 11.07.2024 UAUU1_240031341.
Замовник не виявив зазначену невідповідність в документах, наданих у складі тендерної пропозиції та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, Замовник на порушення пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2025 № 3 визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір № Т33-ТО/25 від 10.03.2025 року.
Крім того, відповідно до пункту 3 Додатку №2 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів), встановлену Таблицею № 3, та документально підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного(них) договору (рів) наступними документами:
• копія виконаного (них) аналогічного (них) договору (рів) зазначеного (их) у Таблиці № 3 з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів);
• копії документів, підтверджуючи виконання договору (рів): акти виконаних робіт, або інші документи які свідчать про виконання робіт, підписані всіма сторонами.
Аналогічним буде вважатись укладений та виконаний договір (договори) протягом останніх 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт/ надання послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів.
Посилання на зазначену вимогу продубльовано Замовником в Додатку № 9 «ПЕРЕЛІК документів та/ або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
На виконання вищезазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" надано аналогічний Договір № 15/04-21 від 15.04.2021.
При цьому, наданий аналогічний договір укладений раніше ніж протягом останніх 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі (07.02.2025 року), що не відповідає п.3 Додатку №2 тендерної документації.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.04.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…В складі тендерної пропозиції ПП «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» надав Довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору від 16.02.2025 № 13, в графі № 3 якої аналогічним договором зазначено договір № 15/04-21 від 15.04.2021, строк дії до 31.12.2021 (копія надається).
Слід вказати, що вказаний договір було автоматично пролонговано до 2023 року відповідно до пункту 7.1 даного договору.
3 огляду на те, що процедура закупівлі UA-2025-02-07-003909-а розпочата Замовником 07.02.2025, аналогічні договори щодо ремонту та технічного обслуговування мототранспортних засобів повинні бути укладені не раніше 07.02.2022, що свідчить про те, що ПП «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» підтвердив вимоги тендерної документації про аналогічні договори, оскільки договір виконувався протягом 2023 року, що не суперечить вимогам п.3 Додатку № 2 тендерної документації».
Однак, пояснення Замовника не спростовує порушення пункту 43 Особливостей, оскільки, процедура закупівлі UA-2025-02-07-003909-а розпочата Замовником 07.02.2025, аналогічні договори щодо ремонту та технічного обслуговування мототранспортних засобів повинні бути укладені не раніше 07.02.2022. При цьому, учасником ПП «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР» надано у складі тендерної пропозиції договір укладений 15.04.2021, що не відповідає вимогам пункту 3 Додатку № 2 тендерної документації.
Замовник не виявив зазначену невідповідність в документах, наданих у складі тендерної пропозиції та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, Замовник на порушення пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію Учасника ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а проколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2025 № 3 визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір № Т33-ТО/25 від 10.03.2025 року.
Період усунення порушень:
14.04.2025 18:14 - 29.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2025 18:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляє, що на виконання висновку Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.04.2025р. про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-02-07-003909-а за предметом "Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)" 18.04.2025 надіслала Приватному підприємству "Український ресорний центр" на підпис додаткову угоду № 1 для розірвання договору від 10.03.2025р. № Т33-ТО/25 відповідно до пункту 12.4 договору.
У разі не підписання додаткової угоди, договір від 10.03.2025р. № Т33-ТО/25 буде вважатися розірваним відповідно до пункту 12.5 договору.
Дата публікації звіту:
18.04.2025 14:56
Запити/Пояснення
Номер:
dc5b1cbd4eba487bb5f8c95aae56c217
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2025 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), очікуваною вартістю 3 219 855,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-07-003909-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cee3b3880ad1442c911ef91ca37184ee
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.04.2025 15:16
Опис:
На Ваш запит від 03.04.2025 щодо процедури закупівлі "Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього об-ладнання)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі заку-півель за номером UA-2025-02-07-003909-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляємо наступне.
Номер:
32de0ca8d84246fc85587d714b21a58e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.04.2025 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання), очікуваною вартістю 3 219 855,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-07-003909-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Відповідно до п.1.2. Додатку №2 «ІНФОРМАЦІЯ про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених Замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону» (далі — Додаток №2) тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію щодо наявності обладнання необхідного для технічного обслуговування та ремонту автомобілів, встановлену Таблицею № 1.
Крім того, станція технічного обслуговування Учасника повинна бути облаштована не менше ніж 2-ма підіймачами та мати обладнання для проведення шино-монтажних робіт.
Для підтвердження наявласного обладнання, на кожну одиницю зазначену в Таблиці № 1, Учасник надає документ, що посвідчує право власності (обліку).
На виконання вимог п.1.2 Додатку №2 ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" у складі тендерної пропозиції надано таблицю №1, в позиції 2 якої зазначено, що обладнання для проведення шино-монтажних робіт, а саме: стенд для шиномонтажу EVER TBP8871TN-2+390 є власністю учасника, що підтверджується накладною від 11.07.2024 UAUU1_240031341 та надано зазначену накладну.
При цьому, згідно даних накладної від 11.07.2024 UAUU1_240031341 зазначений стенд для шиномонтажу відсутній.
Яким документом ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" підтверджено наявність стенду для шиномонтажу EVER TBP8871TN-2+390?
Чому Замовником не виявлено зазначену невідповідність при розгляді тендерної пропозиції ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР"?
2. Відповідно до п.3 Додатку №2 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів), встановлену Таблицею № 3, та документально підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного(них) договору (рів) наступними документами:
• копія виконаного (них) аналогічного (них) договору (рів) зазначеного (их) у Таблиці № 3 з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів);
• копії документів, підтверджуючи виконання договору (рів): акти виконаних робіт, або інші документи які свідчать про виконання робіт, підписані всіма сторонами.
Аналогічним буде вважатись укладений та виконаний договір (договори) протягом останніх 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт/ надання послуг з технічного обслуговування і ремонту автомобілів.
На виконання вищезазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР" надано аналогічний Договір № 15/04-21 від 15.04.2021. При цьому, оголошення про закупівлю оприлюднено 07.02.2025 року. Наданий аналогічний договір укладений раніше ніж протягом останніх 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, що не відповідає п.3 Додатку №2 тендерної документації.
Чому Замовником не виявлено зазначену невідповідність при розгляді тендерної пропозиції ПП "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР"?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5c6a57f8f5f845aa96af447ffe50976a
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.04.2025 15:35
Опис:
На Ваш запит від 07.04.2025 щодо процедури закупівлі "Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів (ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-07-003909-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляємо наступне.