• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт підвального приміщення Корюківського дошкільного навчального закладу №1 «Дельфін» художньо-естетичного напрямку Корюківської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Корюківка, вул. Шевченка, 98-А (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

Завершена

1 772 652.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 900.00 UAH
Номер: 4ebb80e9c4c44782b042f01d32fc2565
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-31-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2025 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 31.03.2025 10:15 - 22.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.03.2025 № 25-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025 від 28.03.2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 28.03.2025 №25-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-02-07-003458-a 07.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 432-19-19, v.m.liashchevskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.02.2025 (протокол № 17), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.02.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» (далі - ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.02.2025 №27, повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2025, договір про закупівлю від 24.02.2025 №3-Б, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 03.04.2025, від 09.04.2025 та від 16.04.2025. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 19 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації встановив вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції договірної ціни з усіма розрахунками, зокрема, підсумкової відомості ресурсів з зазначенням в обґрунтуванні ціни характеристики найменування матеріального ресурсу (в разі відсутності характеристики в найменуванні матеріального ресурсу відповідно до технічного завдання) та країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Пунктом 1.2 розділу ІІІ тендерної документації Замовника визначено, що ціна тендерної пропозиції - договірна ціна, повинна бути твердою та розрахованою відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Слід зазначити, що пунктом 5.1 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281( далі – Настанова), визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовником на виконання зазначених вимог разом з тендерною документацією розміщено в електронній системі закупівель файл «Кошторис та креслення Дельфін.pdf», який містить, зокрема, Локальні кошториси на будівельні роботи та Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (сторінки 37-48). Однак, у Підсумковій відомості ресурсів, наданій у складі тендерної пропозиції, ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» (файл «u_49_ДЦ_ПВР.pdf» архівного файлу «На тендер Дельфін.rar»), відсутні матеріали (Вапно хлорне, марка А, Вода, Діхлоретан технічний І сорт, Дрантя, Дюбель 6х40, Емаль антикорозійна ПФ-115 сіра, Каніфоль соснова, Кисень технічний газоподібний, Масло індустрійне И-20А, Нитки швейні, Припої олов’яно-свинцеві безсурм’янисті в чушках, марка ПОС61, Припої олов’яно-свинцеві безсурм’янисті в чушках, марка ПОС40, Спирт етиловий ректифікований технічний, І сорт, Шпагат паперовий), передбачені пунктами 66, 73, 80, 84, 86, 91, 109, 111, 140, 152, 175, 176, 198, 237 Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, наданої Замовником додатком до тендерної документації. З огляду на викладене, Управління 04.04.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень. На зазначений запит Управління Замовник 09.04.2025 надав пояснення, в якому не спростував відсутність зазначених матеріалів у Підсумковій відомості ресурсів, наданій учасником ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» у складі своєї тендерної пропозиції та послався на пункт 5.12 Настанови, в якому визначено, що якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами. Однак, слід зазначити, що учасником ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» не замінено, а виключено матеріальні ресурси, передбачені Відомістю ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, наданою Замовником до тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. При цьому, відсутність матеріалів, передбачених Відомістю ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, стосується випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 24.02.2025 № 3-Б.
Період усунення порушень: 17.04.2025 13:54 - 02.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2025 13:54

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації повідомляє про подачу 29.04.2025 до Чернігівського окружного адміністративного суду позовної заяви про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2025-02-07-003458-a. Номер провадження № П/620/5172/25 від 29.04.2025
Дата публікації: 30.04.2025 13:58
Дата відкриття провадження: 29.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження: П/620/5172/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У результаті проведення Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-07-003458-a «Поточний ремонт підвального приміщення Корюківського дошкільного навчального закладу №1 «Дельфін» художньо-естетичного напрямку Корюківської міської ради Чернігівської області за адресою: м. Корюківка, вул. Шевченка, 98-А (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)» встановлено, що Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Управління, Замовник) допущено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). За результатами проведеного моніторингу посадова особа Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області склала висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-07-003458-a, який підписано посадовою особою Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області та затверджено начальником Управління Коротким І.М. і оприлюднено в електронній системі закупівель 17.04.2025, (далі – Висновок). Висновком з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язало Управління здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором. Управління із вказаними висновками та зобов’язаннями, зазначеними у висновку, не погоджується і керуючись частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає свої аргументовані заперечення. Органом державного фінансового контролю зазначено, що «у Підсумковій відомості ресурсів, наданій у складі тендерної пропозиції, ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» (файл «u_49_ДЦ_ПВР.pdf» архівного файлу «На тендер Дельфін.rar»), відсутні матеріали (Вапно хлорне, марка А, Вода, Діхлоретан технічний І сорт, Дрантя, Дюбель 6х40, Емаль антикорозійна ПФ-115 сіра, Каніфоль соснова, Кисень технічний газоподібний, Масло індустрійне И-20А, Нитки швейні, Припої олов’яно-свинцеві безсурм’янисті в чушках, марка ПОС61, Припої олов’яно-свинцеві безсурм’янисті в чушках, марка ПОС40, Спирт етиловий ректифікований технічний, І сорт, Шпагат паперовий), передбачені пунктами 66, 73, 80, 84, 86, 91, 109, 111, 140, 152, 175, 176, 198, 237 Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, наданої Замовником додатком до тендерної документації.». Також у Висновку зазначено, що Замовником на виконання зазначених вимог разом з тендерною документацією розміщено в електронній системі закупівель файл «Кошторис та креслення Дельфін.pdf», який містить, зокрема, Локальні кошториси на будівельні роботи та Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (сторінки 37-48). Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області чомусь не надало належної оцінки відповіді Замовника на запит, в якому він зазначив, що кошторисна документація, що міститься у файлі «Кошторис та креслення Дельфін.pdf», була опублікована замовником на виконання пп. 1 п.1 підрозділу І Розділу ІІІ Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель робіт з будівництва на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених наказом Міністерства економіки України від 22 листопада 2024 року № 26335, з метою забезпечення максимальної відкритості та конкуренції під час проведення процедури закупівлі, для сприяння потенційним учасникам процедури закупівлі в якісній підготовці тендерної пропозиції за визначений обмежений час, а також для уникнення зловживань, пов’язаних з доступом до інформації. Кошторисна документація не була визначена в якості Технічного завдання, на підставі якого учасник має готувати тендерну пропозицію. Також, тендерною документацією не було передбачено обов’язкове врахування всіх ресурсів, зазначених у підсумковій відомості ресурсів кошторисної документації, що розміщена в файлі «Кошторис та креслення Дельфін.pdf». Водночас на виконання вимог статті 22 Закону до тендерної документації було включено повний перелік вимог до предмета закупівлі, зокрема згідно з пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що обсяг послуг, що підлягає виконанню, наведено у Додатку 8 Технічне завдання (Специфікація) до тендерної документації. Зазначеним додатком і було визначено перелік робіт і витрат, які замовник визначив в якості технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Таким чином, кошторисна документація, яка включає в себе Підсумкову відомість ресурсів, не є частиною технічного завдання, яке чітко визначене у Додатку 8 до тендерної документації, що містить виключний перелік технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Натомість орган державного фінансового контролю чомусь порівнює тендерну пропозицію учасника не з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, а з проєктною документацією, яка мала на меті виключно сприяти потенційним учасникам процедури закупівлі в якісній підготовці тендерної пропозиції за визначений обмежений час. Окрім того, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області чомусь проігнорувало норми Настанови, на які Замовник посилався у своїх поясненнях в обґрунтування правильності розгляду ним тендерної пропозиції учасника, згідно з якими для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі замовник надає відомість обсягів робіт згідно з кошторисною частиною проєктної документації, що затверджена в установленому порядку. Кошторисна частина складається відповідно до Настанови та збірників Ресурсних елементних кошторисних норм України (далі - РЕКН), що затверджені Міністерством розвитку громад та територій України. Відповідно до пункту 4.1. Настанови з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 67, РЕКН розробляються на прийняту одиницю виміру повного комплексу основних, супутніх та підсобно-допоміжних робіт, які виконуються у найбільш типових умовах, з урахуванням досягнутого науково-технічного рівня та багатоваріантності технологій виконання робіт, матеріалів, виробів, комплектів, що застосовуються. Тобто, ці РЕКН передбачають стандартний перелік матеріалів, які можуть бути використані для виконання певного типу робіт. Однак цей перелік є орієнтовним і не завжди відображає конкретні потреби об’єкта закупівлі. Ці матеріали включені в середину норми робіт РЕКН та не можуть бути окремо відображені в Технічному завданні. Якщо під час розрахунку цінової пропозиції в учасника процедури закупівлі з об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених РЕКН на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за такими самими нормами із заміненими ресурсами згідно з пунктом 5.12 Настанови. Натомість Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області проігнорувало зазначені норми Настанови та зазначило у Висновку «…, що учасником ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» не замінено, а виключено матеріальні ресурси, передбачені Відомістю ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, наданою Замовником до тендерної документації». Таке ігнорування чинного законодавства та Настанови призвело до хибного та необґрунтованого висновку, що Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Слід зазначити, що принципи публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність, надають Учаснику право самостійно визначати оптимальний спосіб надання послуг, якщо це не суперечить вимогам тендерної документації. Тому видалення таких допоміжних матеріалів, як Вапно хлорне; марка А; Вода; Діхлоретан технічний І сорт; Дрантя; Дюбель 6х40; Емаль антикорозійна ПФ-115 сіра; Каніфоль соснова; Кисень технічний газоподібний; Масло індустрійне И-20А; Нитки швейні; Припої олов’яно-свинцеві безсурм’янисті в чушках; марка ПОС61; Припої олов’яно-свинцеві безсурм’янисті в чушках; марка ПОС40; Спирт етиловий ректифікований технічний І сорт; Шпагат паперовий; обґрунтовано прагненням зменшити вартість ціни пропозиції, що не впливає на повноту та якість виконання будівельних робіт для здійснення проєктних рішень, які передбачені в Технічному завданні. Згідно з вимогами Настанови Учасник має право як замінювати матеріальні ресурси на аналогічні, так і виключати допоміжні, якщо це не порушує технологічних вимог виконання будівельних робіт. Натомість Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зазначає , що «Замовник … не спростував відсутність зазначених матеріалів у Підсумковій відомості ресурсів, наданій учасником ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» у складі своєї тендерної пропозиції…». Враховуючи наведене вище, тендерна пропозиція ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» у повній мірі відповідала визначеним Замовником умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме Технічному завданню (додаток 8 до тендерної документації). Обсяги послуг, що були зазначені в Технічному завданні дотримані та не були змінені учасником. Замінені або видалені ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» матеріальні ресурси не впливають на обсяг та якість надання послуг, та за рахунок цього досягнута економія в коштах. За таких умов тендерна пропозиція ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» не містила невідповідностей в інформації та/або документах, що не могли бути усунені учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. У той же час органом державного фінансового контролю без будь-якого нормативного обґрунтування, базуючись на внутрішньому переконанні та суб’єктивній оцінці тендерної пропозиції учасника та умов тендерної документації, було зроблено помилковий висновок, що відсутність окремих допоміжних матеріалів, які були передбачені Відомістю ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, що є складовою кошторисною документації, у Підсумковій відомості ресурсів, наданій учасником ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» у складі своєї тендерної пропозиції, стосується випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. При цьому Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, на яку посилається Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, не відносилася до Технічного завдання, передбаченого Замовником у Додатку 8 до тендерної документації, який замовник визначив в якості технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Таким чином будь-які порівняння з Відомістю ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку із файлу «Кошторис та креслення Дельфін.pdf» є юридично некоректним з урахуванням чинних нормативних положень. Попри наведені аргументи, орган фінансового контролю дійшов висновку про порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не надавши жодного нормативного обґрунтування та керуючись виключно внутрішнім переконанням і суб’єктивною думкою. Враховуючи вищевикладене, у замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ», а висновки моніторингу є необґрунтованими.
Дата публікації звіту: 24.04.2025 17:05

Запити/Пояснення