-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Обладнання та інвентар для харчоблоку
Завершена
1 800 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
0d35befc31304ad5a514c908ecfac38b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-10-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.04.2025 00:00
Період моніторингу:
10.04.2025 17:40 - 02.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.04.2025 № 149
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олексій КОРОЛЬ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-02-07-000054-a 07.02.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 24.02.2025 № 2764-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 24.02.2025 № 2764-р/пк-пз, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.02.2025 № 11/25 (зі змінами) (далі – ТД), рішення Комісія АМКУ від 24.02.2025 № 2764-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушень на підставі рішення Комісії АМКУ від 04.03.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про внесення змін до тендерної документації на виконання рішення Комісії № 2764-р/пк-пз від 04.03.2025 № 18/25, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.03.2025, тендерну пропозицію ТОВ «Гентех» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «Гентех», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі від 14.03.2025 № 20/25 та повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2025, договір про закупівлю товару за державні кошти від 24.03.2025 № 38, пояснення та документи надані Замовником від 16.04.2025 та від 29.04.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «Гентех» з остаточною ціною пропозиції 1 604 036,00 гривень та укладено договір про закупівлю товару за державні кошти від 24.03.2025 № 38.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено наступне.
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН» (далі - Скаржник) від 13.02.2025 № UA-2025-02-07-000054-a.b1 щодо оскарження умов тендерної документації.
За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 24.02.2025 № 2764-р/пк-пз (далі – Рішення), відповідно до якого, Замовника зобов’язано внести відповідні зміни до тендерної документації в частині технічних вимог предмета закупівлі.
Однак, Замовником не внесено відповідні зміни до Додатку 1.1 до ТД, чим не виконано Рішення Комісії АМКУ від 24.02.2025 № 2764-р/пк-пз та, відповідно, порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
06.05.2025 12:00 - 21.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.05.2025 12:00
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Всі порушення, виявлені у висновку, були прийняті до уваги, а заходи для їх усунення належним чином реалізовані. Ми зобов’язуємося в подальшому забезпечувати суворе дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Замовником здійснено заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом притягнення до матеріальної відповідальності особи, якою допущено порушення. Додатки: 1. Скан-копія Наказу від 12.05.2025 р. № 06-01/0512/1к-тр
Дата публікації звіту:
13.05.2025 14:50
Запити/Пояснення
Номер:
64f8bd76f1e64bcaa17195586c8a0e34
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
11.04.2025 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Обладнання та інвентар для харчоблоку, за кодом ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-07-000054-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/інформації/документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі згідно з субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам за видатками інструменту Ukraine Facility.
5. Прошу надати інформацію, щодо стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.02.2025 № 2764-р/пк-пз.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
916f46ec6c8e4efdb1b00bfed3c8794a
Назва:
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі ua-2025-02-07-000054-a
Дата опублікування:
16.04.2025 17:43
Опис:
Пухівський заклад загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області (Пухівський ЗЗСО) (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне.
«07» лютого 2025 року замовником було оголошено закупівлю: «Обладнання та інвентар для харчоблоку» у порядку процедури відкритих торгів із особливостями (за ідентифікатором Ua-2025-02-07-000054-a) із врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» за кодом ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування.
Процедура закупівлі проведена із дотриманням вимог стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та здійснено оформлення тендерної документації закупівлі та дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Північним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-000054-a) .
Питання номер №1 «Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до рекомендацій наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» методом порівняння ринкових цін, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" та здійснено до Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 р. «Про ефективне використання коштів» надається обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також розміру бюджетного призначення здійснено на підставі проєктної документації згідно з експертним звітом № 01/01/24 від 17.01.2024, виданим ТОВ «Інститут експертно-технічних рішень у будівництві» (ЄДРПОУ 41230758),має реєстраційний номер EX01:1552-6253-1246-6568. Технічні характеристики устаткування сформовані відповідно до вимог робочого проєкту, розробленого згідно з Кодексом усталеної практики проєктування харчоблоків (Кодекс 4:2024), що додається до цих Пояснень. Проєктом визначено найменування обладнання, його призначення, технічні параметри, та передбачено його розміщення і підключення, зокрема, у частині електропостачання, водопостачання, каналізації та вентиляції.
Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена з урахуванням вартості обладнання, передбаченого проєктною документацією. Вартість формувалась із застосуванням відкритих джерел (онлайн пропозицій для відповідного обладнання) на основі проектних параметрів/обладнання, що підтверджена позитивним експертним звітом № 01/01/24 від 17.01.2024, виданим ТОВ «Інститут експертно-технічних рішень у будівництві» (ЄДРПОУ 41230758).
Замовником встановлено вимоги згідно обладнання вищенаведеної кошторисної документації в технічному завданні закупівлі, а саме в розділі 2 Додатку № 1 Тендерної документації та умовах Проекту договору, що був укладений за результатами закупівлі ( Додаток 3 Тендерної документації):
Технічні вимоги до предмета закупівлі були сформовані Замовником з урахуванням реальних умов експлуатації обладнання в приміщеннях харчоблоку освітнього закладу. Вимоги сформульовані відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, чинного законодавства, а також із врахуванням стандартів безпечності, енергоефективності та відповідності системі НАССР.
У межах цієї закупівлі передбачено постачання харчового обладнання, зокрема пароконвекційної печі бойлерного типу з інтелектуальним управлінням та системою очищення, додаткового професійного інвентарю, техніки для обробки продуктів, холодильного та вагового обладнання, посудомийної машини купольного типу, а також електроплити, міксера, стерилізатора та допоміжних пристроїв. Усі технічні характеристики докладно описані відповідно до їх функціонального призначення та умов майбутнього використання.
Кожен товар має відповідати конкретним параметрам щодо потужності, розмірів, матеріалів, типів механізмів, кількості режимів роботи, продуктивності тощо. Більшість одиниць обладнання повинні бути виготовлені з нержавіючої сталі (AISI 304), мати антипригарне або емалеве покриття, відповідати міжнародним стандартам GN 1/1, GN 1/2 та ДСТУ EN 631-1.
Водночас, з метою забезпечення рівного доступу до участі у закупівлі, технічна специфікація сформульована з урахуванням законодавчої норми щодо застосування поняття "або еквівалент". Це означає, що всі згадки про конкретні виробники, моделі або технічні позначення можуть бути замінені на інше обладнання, яке за своїми характеристиками є рівнозначним або є кращими за встановлені вимоги.
Особливі вимоги до товару включають екологічну безпечність, відповідність системі НАССР, надання листа-гарантії щодо відповідності вимогам захисту довкілля, наявність сертифікатів відповідності, ISO 9001:2015, санітарних висновків, гарантійного обслуговування, листів щодо доставки, монтажу, сервісного обслуговування тощо.
Замовник також вимагає від учасника надання:
- Порівняльної таблиці відповідності технічним характеристикам;
- Документів, що підтверджують походження товару та виробника;
- Письмових гарантій щодо нового стану товару, повноти комплектації та виконання пусконалагоджувальних робіт;
- Довідки про навчання персоналу щодо користування обладнанням.
Окремо наголошується, що весь товар повинен бути новим, не використовуваним, у заводській упаковці, без фізичних пошкоджень або дефектів, відповідати стандартам якості та безпечності, підтвердженим документально. Заборонено постачання товарів походженням з Російської Федерації, Республіки Білорусь та Ірану.
Строк поставки Товару: з моменту підписання Договору, до 31 березня 2025року.
Місце поставки Товару проводиться за адресою: 07413, Україна, Київська область, с. Пухівка, Броварський р-н., вул. Поштова, буд. 14.
Для формування очікуваної вартості, вимог тендерної документації та проекту договору, Замовником було здійснено моніторинг та аналіз історії закупівель за період січня 2025 року із предметом закупівлі, що є аналогічним за предметом та кодом ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування. Також замовник проаналізував публічні дані цін на товари-предмет закупівлі згідно даних онлайн сайтів.
Питання 2. «Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.»
Замовник ознайомлений, застосовує та враховує норми, щодо підготовки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 4-1 постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
– обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З метою дотримання замовниками вимог щодо ефективного та раціонального використання державних коштів необхідно чітко визначити, до якої категорії належить підприємство або установа або організація.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №710 від 11 жовтня 2016 року, обов'язок оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості покладається на головних розпорядників бюджетних коштів.
Тобто, Постанова Кабінету Міністрів України № 710 з урахуванням змін, внесених до неї Постановою № 1266 (далі — Постанова № 710), є чинною та підлягає виконанню головними розпорядниками бюджетних коштів, розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня. Так само чинною є й Постанова 1178. Постановою № 710 доручено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити із державного або місцевого бюджету.
Водночас Замовник зазначає, що він не є головним розпорядником бюджетних коштів, а здійснює свою діяльність в межах фінансування, яке виділяється йому відповідно до рішень головного розпорядника бюджетних коштів органу місцевого самоврядування Зазимської територіальної громади. Замовник діє в межах коштів, передбачених місцевим бюджетом на відповідну господарську програму.
Разом із тим, у межах дотримання принципів прозорості та відкритості, Пухівський заклад загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області (Пухівський ЗЗСО), здійснив публікацію інформації про закупівлю на офіційному електронному майданчику Prozorro:
Оголошення про закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-07-000054-a
Річний план закупівель на 2025 рік: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-02-07-000046-a
Додатково, у повній відповідності до вимог пункту 4-1 Постанови № 710, Замовником також опубліковано окреме обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості та бюджетного призначення на офіційному вебресурсі закладу за наступним посиланням:
http://puhivka-school.edukit.kiev.ua/news/id/346/vn/%D0%9D%D0%B0%D0%BC%D1%96%D1%80-%D0%BF%D1%80%D0%BE-%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%83-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%B5%D0%BB%D1%8C/
На офіційному сайті було зазначено інформацію, що у зв'язку з потребою в оновленні та поліпшенні умов харчування для учнів Пухівського закладу загальної середньої освіти за адресою: вул. Поштова, 14, с. Пухівка, Броварського району, Київської області, виникла необхідність для оновлення інвентаря для харчоблоку, Пухівський ЗЗСО має намір оголосити процес закупівлі за предметом: «Обладнання та інвентар для харчоблоку» (код ДК 021:2015:39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування).
Таким чином, Замовник дотримався усіх положень чинного законодавства, що регламентують інформаційне забезпечення закупівельного процесу, та забезпечив максимальну відкритість на всіх етапах проведення закупівлі.
Питання номер №3 «Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.»
Закупівля за предметом «Обладнання та інвентар для харчоблоку» здійснюється Пухівським закладом загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області відповідно до затвердженого річного плану закупівель на 2025 рік, що оприлюднений в електронній системі закупівель за посиланням: UA-P-2025-02-07-000046-a. Загальна очікувана вартість закупівлі становить 1 800 000 грн.
Джерелом фінансування закупівлі є кошти місцевого бюджету територіальної громади, у підпорядкуванні якої перебуває замовник. Закупівля проводиться за бюджетною програмою, яка відповідає коду програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету (КПКВК), що передбачає фінансування закладів освіти за рахунок місцевого бюджету. Видатки на закупівлю здійснюються за кодами економічної класифікації видатків (КЕКВ): 3110 — «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» та 2210 — «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар».
Щодо «КЕКВ 3110» — «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», то цей код використовується для здійснення видатків на придбання основних засобів, тобто об'єктів, що мають тривалий строк експлуатації (понад 1 рік) і не втрачають своїх властивостей після використання. До таких належать, наприклад, меблі, комп’ютери, виробниче чи кухонне обладнання, що встановлюється у школах, лікарнях тощо.
По «КЕКВ 2210» — «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» - код охоплює витрати на придбання предметів короткострокового використання, що не відносяться до основних засобів. Сюди включаються товари, які швидко зношуються або мають строк служби менше року. Наприклад, це можуть бути посуд, побутові дрібниці, витратні матеріали, господарський інвентар тощо.
Ці два КЕКВ є типовими для забезпечення матеріально-технічних потреб закладів бюджетної сфери, зокрема — освітніх установ.
Наявність запланованих коштів підтверджується включенням даної закупівлі до річного плану закупівель на 2025 рік та її публікацією в електронній системі закупівель Prozorro.
Питання номер №4 «Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі згідно з субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетам за видатками інструменту Ukraine Facility.»
Замовник отримав кошти від головного розпорядника коштів місцевого самоврядування для фінансування цієї закупівлі. Однак, при отриманні цього фінансування замовник не отримував інформації про фінансування через інструмент Ukraine Facility для виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р.
Повідомляємо, що дана закупівля не фінансується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за видатками інструменту Ukraine Facility.
Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, що були передані Замовнику від головного розпорядника коштів органу місцевого самоврядування. Під час отримання зазначених бюджетних призначень не надавалося жодної інформації щодо залучення коштів в межах інструменту Ukraine Facility або спрямування фінансування на виконання Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р.
Таким чином, підстави вважати цю закупівлю такою, що здійснюється в межах вказаного фінансового інструменту, відсутні.
Питання номер №5 «Прошу надати інформацію, щодо стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.02.2025 № 2764-р/пк-пз.»
Відповідно до пункту 2 частини 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для усунення порушень процедури закупівлі, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або, за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Згідно з пунктом 4 частини 19 статті 18 Закону орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення, у якому зазначаються (у разі, якщо скаргу задоволено повністю або частково) зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника.
За частиною 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Абзацом 3 частини 17 статті 18 Закону та абзацом 3 пункту 67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), визначено, що у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Варто зазначити, що цією нормою визначається повідомлення органу оскарження щодо виконання умов саме скарги, тобто до прийняття Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія) рішення по суті розгляду скарги. Водночас закупівельним законодавством не визначено обов’язку замовника окремо повідомляти про виконання рішення Комісії. Попри це, за технічної реалізації електронної системи закупівель замовник не може вчинити жодних дій щодо закупівлі, навіть після виконання рішення органу оскарження, без подання пояснень щодо такого виконання в розділі оскарження закупівлі на майданчику.
У відповідь на рішення Антимонопольного комітету України №2764-р/пк-пз від 24 лютого 2025 року, Пухівський заклад загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області, який є замовником за процедурою закупівлі UA-2025-02-07-000054-a, вжив передбачених законом заходів щодо усунення встановлених порушень. У вказаному рішенні Комісія з розгляду скарг АМКУ дійшла висновку про наявність надмірно деталізованих технічних вимог у тендерній документації, які у своїй сукупності звужували коло потенційних учасників та унеможливлювали подання еквівалентної продукції іншими виробниками, що є порушенням принципів недискримінації та рівного ставлення до учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
З метою виконання рішення та приведення документації у відповідність до вимог законодавства, 4 березня 2025 року Замовник здійснив публікацію змін до тендерної документації в електронній системі закупівель. Було оновлено текст самої тендерної документації, в якому конкретизовано технічні характеристики предмета закупівлі з урахуванням принципу можливості подання еквіваленту. Усі відповідні пункти були скориговані шляхом розширення діапазону технічних параметрів обладнання, доповнення формулюваннями типу "від...до..." або "еквівалент", а також уточнення вимог у частині ваги, розмірів, потужності, напруги та інших параметрів.
Окрім цього, Замовником був підготовлений та оприлюднений окремий перелік змін до тендерної документації, у якому в порівняльній формі відображено попередню редакцію вимог та нову, оновлену версію із зазначенням підстав для змін — посиланням на рішення АМКУ. Це забезпечило прозорість процедури та дозволило всім потенційним учасникам ознайомитися з актуальною інформацією.
Також був опублікований оновлений додаток до тендерної документації з технічною специфікацією, в якому були враховані вимоги Кодексу 4:2024 "Настанова з проєктування при будівництві приміщень харчоблоків закладів дошкільної та загальної середньої освіти", а також положення системи НАССР. Зокрема, вимоги до трьох ключових позицій — електричної плити, холодильника та посудомийної машини — були переглянуті з метою забезпечення ширшого доступу до участі у закупівлі різних виробників.
Рішення Антимонопольного комітету України №2764-р/пк-пз від 24 лютого 2025 року було виконане Замовником у встановленому законом порядку та у визначений термін. Відповідно до пункту 2 частини 18 Закону України «Про публічні закупівлі», орган оскарження має право зобов’язати замовника вжити конкретних заходів для усунення порушень, серед яких — внесення змін до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних умов. Згідно з пунктом 4 частини 19 тієї ж статті, у разі задоволення скарги (повністю або частково), рішення органу оскарження містить зобов’язання щодо усунення порушення, а частина 22 статті 18 визначає, що таке рішення є обов’язковим для виконання замовником протягом 30 календарних днів з дати його прийняття.
У відповідності до вказаних законодавчих норм, Пухівський заклад загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області, як замовник у процедурі закупівлі UA-2025-02-07-000054-a, виконав вимоги рішення Комісії АМКУ у межах встановленого терміну. Замовник здійснив публікацію змін до тендерної документації 4 березня 2025 року, що підтверджує дотримання строку у 30 днів, передбаченого законодавством. Оновлена тендерна документація, перелік змін, технічна специфікація та відповідні пояснення були своєчасно розміщені в електронній системі закупівель, що також відповідає вимогам пункту 67 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених Постановою КМУ №1178.
Таким чином, замовником дотримано вимоги статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» як щодо строків, так і щодо змісту виконання рішення органу оскарження. Дії замовника також свідчать про забезпечення прозорості, відкритості та рівного доступу учасників до участі в процедурі закупівлі.
Таким чином, замовником своєчасно і в повному обсязі виконано рішення органу оскарження. Внесені зміни усунули раніше встановлені порушення, створивши рівні умови для всіх учасників, та підтверджують дотримання принципів відкритості, прозорості та конкуренції у сфері публічних закупівель.
Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період з 14 квітня 2025 року по 16 квітня 2025 року.
Додатки:
1. Технічне завдання закупівлі згідно потреби господарської діяльності.
2. Інформація із офіційного сайту Замовника.
3. Кодекс Настанова Обладнання Харчоблок.
4. Інформація про експертизу.
Номер:
1397bf0f66ce4805a89848cf6b50afa4
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
23.04.2025 14:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1.Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «Гентех», вимогам підпункту 10.7 пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації (далі - ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції сканованого листа, в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту?
2.Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «Гентех», вимогам пункту 4 Додатку 1.1 до ТД , а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції копій санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності на наступне обладнання, зазначене в наданій учасником таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, а саме: підставка типу П 10-рівневої пароконвекційної печі (пункт 2 таблиці, Виробник: ТОВ «Стеллар»), візок GN 1/1 на 18 рівнів Bartscher 300181 (пункт 16 таблиці, Виробник: «Bartscher GmbH»), комплект для очистки решіток для нарізки кубиків Robot Coupe 29246 (пункт 25 таблиці, Виробник: «Robot coupe S.N.C.»), ваги кухонні 10 кг CAD AD 10 (пункт 26 таблиці, Виробник: «CAS Corporation»), візок сервірувальний Bartscher A300073 (пункт 33 таблиці, Виробник: «Bartscher GmbH»)?
3. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «Гентех», вимогам абзацу 13 пункту 2 «Інші умови для учасників торгів» Додатку 1.1 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа щодо встановлення та підключення обладнання, проведення навчання персоналу їдальні щодо подальшої експлуатації обладнання за власний рахунок?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2c64bd0dbda245dd9ed3022b0a88399c
Назва:
Щодо надання пояснення Замовником по закупівлі ua-2025-02-07-000054-a
Дата опублікування:
29.04.2025 11:36
Опис:
Пухівський заклад загальної середньої освіти Зазимської сільської ради Броварського району Київської області (Пухівський ЗЗСО) (далі – Замовник) на підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», повідомляє наступне.
Замовник надає відповідь по запитуваній інформації на підставі проведення Північним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-000054-a) .
Питання 1. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «Гентех», вимогам підпункту 10.7 пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації (далі - ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції сканованого листа, в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту?
Відповідно до підпункту 10.7 пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі має надати сканований лист, в якому обов’язково зазначається код доступу, що дає можливість здійснити пошук установчих документів юридичної особи для підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб.
Замовник перевірив надану тендерну пропозицію ТОВ «Гентех» у відповідності до вимог Тендерної документації, зокрема щодо подання документа, що містить код доступу до реєстраційних даних компанії.
У складі пропозиції ТОВ «Гентех» було подано файл "23.Опис ТОВ_ГЕНТЕХ_.pdf", який містить лист з інформацією про наданий код доступу для пошуку установчих документів юридичної особи. У цьому листі чітко вказано код, що дозволяє здійснити доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб для перевірки інформації щодо реєстрації Статуту або змін до нього. Цей код доступу дозволяє будь-якому уповноваженому органу або стороннім особам перевірити відповідні документи через електронну систему реєстрації, що є необхідною умовою для підтвердження легітимності діяльності компанії.
Крім того, лист також містить посилання на офіційний сайт Єдиного державного реєстру юридичних осіб, що забезпечує можливість перевірки і підтвердження документів щодо реєстрації компанії та змін до її установчих документів, що є відповідним підтвердженням наданої інформації.
Таким чином, ТОВ «Гентех» виконало вимогу тендерної документації щодо надання листа з кодом доступу (код доступу 373566115858) для перевірки установчих документів компанії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб. На основі наданої інформації та перевірки документів, підтверджується, що пропозиція ТОВ «Гентех» відповідає вимогам Тендерної документації в частині надання необхідних підтверджуючих документів щодо реєстрації Статуту та змін до нього.
Питання 2.Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «Гентех», вимогам пункту 4 Додатку 1.1 до ТД , а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції копій санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності на наступне обладнання, зазначене в наданій учасником таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, а саме: підставка типу П 10-рівневої пароконвекційної печі (пункт 2 таблиці, Виробник: ТОВ «Стеллар»), візок GN 1/1 на 18 рівнів Bartscher 300181 (пункт 16 таблиці, Виробник: «Bartscher GmbH»), комплект для очистки решіток для нарізки кубиків Robot Coupe 29246 (пункт 25 таблиці, Виробник: «Robot coupe S.N.C.»), ваги кухонні 10 кг CAD AD 10 (пункт 26 таблиці, Виробник: «CAS Corporation»), візок сервірувальний Bartscher A300073 (пункт 33 таблиці, Виробник: «Bartscher GmbH»)?
Замовник встановив відповідність ТОВ «Гентех» вимогам пункту 4 Додатку 1.1 до тендерної документації в частині надання в складі тендерної пропозиції копій санітарно-гігієнічних висновків, декларацій або сертифікатів відповідності на запропоноване обладнання.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Гентех» було надано наступні документи, що підтверджують відповідність технічним вимогам та санітарно-гігієнічним вимогам Замовника:
1. Висновок CEC Rational iCombi.pdf – підтвердження відповідності санітарно-гігієнічним вимогам для пароконвекційних печей та аксесуарів до них.
2. Висновок CEC Rational аксесуари.pdf – підтвердження відповідності санітарно-гігієнічним вимогам для аксесуарів до пароконвекційних печей.
3. Висновок CEC Robot Coupe.pdf – підтвердження відповідності санітарно-гігієнічним вимогам для комплекту для очистки решіток для нарізки кубиків.
4. Юка висновок сес до 06.09.25.pdf – підтвердження відповідності санітарно-гігієнічним вимогам для сервісного візка.
5. СЕС Elframo.pdf – сертифікат відповідності санітарно-гігієнічним вимогам для візка GN 1/1 на 18 рівнів.
6. СЕС Стеллар.pdf – сертифікат відповідності санітарно-гігієнічним вимогам для підставки типу П 10-рівневої пароконвекційної печі.
Таким чином, ТОВ «Гентех» надало в складі своєї тендерної пропозиції всі необхідні документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам щодо санітарії та гігієни в частині виробників продукції.
Питання 3. Яким чином Замовником встановлено відповідність ТОВ «Гентех», вимогам абзацу 13 пункту 2 «Інші умови для учасників торгів» Додатку 1.1 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа щодо встановлення та підключення обладнання, проведення навчання персоналу їдальні щодо подальшої експлуатації обладнання за власний рахунок?
Замовник встановив відповідність ТОВ «Гентех» вимогам абзацу 13 пункту 2 «Інші умови для учасників торгів» Додатку 1.1 до тендерної документації, зокрема в частині надання гарантійного листа щодо встановлення та підключення обладнання, проведення навчання персоналу їдальні щодо подальшої експлуатації обладнання за власний рахунок.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Гентех» було надано гарантійні листи, що підтверджують виконання вказаних вимог. Зокрема:
1. Гарантійний лист "Гарантія інструктаж.pdf" (надано 08 березня 2025 року) містить підтвердження того, що Постачальник за власний рахунок здійснює:
o Встановлення та підключення обладнання.
o Проведення інструктажу персоналу їдальні щодо подальшої експлуатації обладнання.
o Проробка продукції, програмування товару, адаптація та навчання персоналу із залученням кваліфікованих представників виробника обладнання.
У цьому гарантійному листі чітко зазначено, що всі ці послуги будуть надані за рахунок ТОВ «Гентех» без додаткових витрат для Замовника, що підтверджує виконання вимоги щодо проведення навчання та установки обладнання.
2. Інші гарантійні листи, надані учасником, також містять підтвердження зобов'язань з виконання інших аспектів технічних умов:
o Гарантія розвантаження (надано 08 березня 2025 року) підтверджує, що постачання товару, навантажувально-розвантажувальні роботи та занос товарів у приміщення будуть здійснені за рахунок Продавця.
o Гарантія новий товар.pdf, Гарантія заміни товару.pdf, Гарантія виїзду фахівця.pdf, Гарантія відповідність.pdf підтверджують, що товар буде новим, в разі потреби буде здійснена його заміна, а також надається можливість виїзду фахівців для обслуговування товару.
Таким чином, ТОВ «Гентех» надало всі необхідні документи, які підтверджують відповідність вимогам щодо встановлення та підключення обладнання та проведення навчання персоналу на підставі наданих гарантійних листів, що відповідають вимогам абзацу 13 пункту 2 Додатку 1.1 до тендерної документації.
Пояснення надано Замовником через електронну систему закупівель у встановлені терміни — протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, тобто в період з 23 квітня 2025 року по 29 квітня 2025 року.