-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Реконструкція берегоукріплення лівого берега р. Прут від моста на с. Н.Вербіж до парку ім. Т.Шевченка в м. Коломиї Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Завершена
5 423 890.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 119.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 119.45 UAH
Номер:
ba0e08051ed146ef89db76d26ec01606
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-02-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.06.2025 00:00
Період моніторингу:
02.06.2025 12:00 - 24.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.06.2025 №43-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 02.06.2025 №43-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-02-06-016240-a 06.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ", ФОП "ОЛІЙНИК ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ", ТОВ ПМК-77, ТОВ ПБС, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВГР СЕРВІС", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання Замовником рішень Антимонопольного комітету України – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання Замовником рішень Антимонопольного комітету України.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 06.02.2025 №13 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.04.2025 №56, ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ", вимогу про усунення невідповідностей до 05 квітня 2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.04.2025 №71, ФОП "ОЛІЙНИК ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.05.2025 №73, ТОВ ПМК-77, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 №78, ТОВ ПБС, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.05.2025 №80, ТОВ "ВГР СЕРВІС", вимогу про усунення невідповідностей до 17 травня 2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2025 №85, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2025 року, договір про закупівлю робіт від 28.05.2025 №76, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 05.06.2025 року.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.06.2025 10:37 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2025 10:37
Запити/Пояснення
Номер:
956d1f86eacd4eec8a1b6647eacf91f8
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
03.06.2025 10:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція берегоукріплення лівого берега р. Прут від моста на с. Н.Вербіж до парку ім. Т.Шевченка в м. Коломиї Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-06-016240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2dfae78762794a5fb70fbc0e93909a55
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
05.06.2025 08:40
Опис:
На виконання Запиту замовнику, від 3 червня 2025 року, про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-02-06-016240-a) по предмету закупівлі "Реконструкція берегоукріплення лівого берега р. Прут від моста на с. Н.Вербіж до парку ім. Т.Шевченка в м. Коломиї Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-06-02-000009) повідомляєм:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до проектно-кошторисної документації по об'єкту.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-rekonstrukciya-beregoukriplennya-livogo-berega-r-prut-vid-mosta-na-s-nverbiz-do-parku-im-tsevcenka-v-m-kolomiyi-ivano-frankivskoyi-oblasti-dk-0212015-kod-45000000-7-budivelni-roboti-ta-potocnii-remont.
Розмір бюджетного призначення на 2025 рік складає 5 274 743,00 грн. Закупівля проводилась відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі 5 423 890,00 грн з ПДВ.
Додатково додаються скан-копії документів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.