• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Реконструкція берегоукріплення лівого берега р. Прут від моста на с. Н.Вербіж до парку ім. Т.Шевченка в м. Коломиї Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт

Завершена

5 423 890.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 119.45 UAH
Номер: ba0e08051ed146ef89db76d26ec01606
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 02.06.2025 12:00 - 24.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.06.2025 №43-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 02.06.2025 №43-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-02-06-016240-a 06.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ", ФОП "ОЛІЙНИК ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ", ТОВ ПМК-77, ТОВ ПБС, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВГР СЕРВІС", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання Замовником рішень Антимонопольного комітету України – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання Замовником рішень Антимонопольного комітету України. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 06.02.2025 №13 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.04.2025 №56, ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ", вимогу про усунення невідповідностей до 05 квітня 2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.04.2025 №71, ФОП "ОЛІЙНИК ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.05.2025 №73, ТОВ ПМК-77, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 №78, ТОВ ПБС, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.05.2025 №80, ТОВ "ВГР СЕРВІС", вимогу про усунення невідповідностей до 17 травня 2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2025 №85, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2025 року, договір про закупівлю робіт від 28.05.2025 №76, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 05.06.2025 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 11.06.2025 10:37 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.06.2025 10:37

Запити/Пояснення