• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Організація виховання та утримання дитини у дошкільній групі Березівської спеціальної школи,які зареєстровані та проживають в Березівській сільській територіальній громаді (код ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби)

Завершена

1 160 283.74 UAH без ПДВ
Номер: cd48a9e8a18a42a8bd614d5345b3beee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-24-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 24.02.2025 21:32 - 18.03.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 24.02.2025 № 10-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.02.2025 № 10-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2025-02-06-006846-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 941-63-70, alla.fl.74@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначені предмета закупівлі, встановлено порушення норм пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, пункту 15 Особливостей та пункту 3 розділу I Порядку № 708. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, укладанні договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, пункту 15 Особливостей та пункту 3 розділу I Порядку № 708, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання Березівською сільською радою Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, укладанні договору, в тому числі його відповідності вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Замовника на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 06.02.2025, обґрунтування підстави, погоджене сільським головою від 31.01.2025, договір про надання послуг від 31.01.2025 № 22, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 06.03.2025. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону визначено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 року № 1749 (далі - ДК 021:2015). Також, відповідно до пункту 15 Особливостей передбачено, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Згідно пункту 3 розділу I Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 року за № 500/34783 (далі - Порядок № 708), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником, зокрема, за показником четвертої цифри ДК 021:2015. Так, відповідно до звіту про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель та пункту 1.3 розділу І договору про надання послуг від 31.01.2025 № 22, які оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель, здійснено закупівлю послуг з організації виховання та утримання дитини у дошкільній групі Березівської спеціальної школи, які зареєстровані та проживають в Березівській сільській територіальній громаді (код ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби). Проте, закупівля послуг мала бути здійснена за іншим кодом четвертого знаку ДК 021:2015, як це передбачено нормами пункту 3 розділу I Порядку № 708, а саме, 80110000-8: Послуги у сфері дошкільної освіти. Таким чином, проведеним аналізом дотримання законодавства у сфері закупівель щодо визначення Замовником предмета закупівлі встановлено, що Замовником визначено предмет закупівель за кодом ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби, на закупівлю послуг, які зазначені в закупівлі без використання електронної системи закупівель та пункті 1.3 розділу І договору про надання послуг від 31.01.2025 № 22, з порушенням вимог пункту 3 розділу I Порядку № 708, а відтак з порушенням норм пункту 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 15 Особливостей.
Період усунення порушень: 17.03.2025 17:01 - 01.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 17.03.2025 17:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень в прикріплених файлах.
Дата публікації звіту: 20.03.2025 10:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до матеріальної відповідальності.
Дата публікації: 24.03.2025 14:21

Запити/Пояснення