• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дизельне паливо, бензин А-92, А-95 (код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти) (Дизельне паливо – ДК 021:2015: код 09134200-9 «Дизельне паливо», Бензин А-95, А-92 – ДК 021:2015: код 09132000-3 «Бензин»)

Завершена

20 931 374.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 104 656.87 UAH
Номер: 6fddfcb573444482adc8aa487fd64474
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-12-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 12.03.2025 12:47 - 03.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.03.2025 № 15-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Олена БОНДАРЕНКО Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2025-02-06-001456-a 06.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, y.v.davydovych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «АТП-2528» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 06.02.2025 № 060225 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «КТ ТРЕЙДІНГ» (далі – ПП «КТ ТРЕЙДІНГ»), вимогу про усунення невідповідностей до 14:45 год 18.02.2025, протокол уповноваженої особи від 18.02.2025 № 180225, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.02.2025, договір на закупівлю/поставку товару від 25.02.2025 № 25/02/25-0913, укладений Замовником з ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 27.02.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 21.03.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Вимогами абзацу п’ятого «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики)» Додатку 2 тендерної документації Замовника (далі – Додаток 2) визначено, що «Якість дизельного палива та бензину повинна відповідати вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду, а саме Державним стандартам та технічним умовам заводів-виробників. На підтвердження якості дизельного палива та бензину Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат відповідності та/або паспорт якості та/або декларацію про відповідність». На виконання вищезазначеної вимоги, учасником ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» в тендерній пропозиції надано, крім іншого, ПАСПОРТ ЯКОСТІ від 18.06.2024 № 304 на бензин автомобільний А-92-Євро5-Е0, ДСТУ 7687:2015, в якому зазначено, що дата виготовлення даного бензину 17.06.2024 та гарантійний термін зберігання – 6 місяців від дати виготовлення, тобто – 17.12.2024. Таким чином, на момент розкриття та розгляду тендерних пропозицій даної закупівлі гарантійний термін зберігання партії бензину А-92-Євро5-Е0, на яку надано документи учасником ПП «КТ ТРЕЙДІНГ», сплинув. А отже, паспорт якості від 18.06.2024 № 304 на бензин автомобільний А-92-Євро5-Е0 є недійсним. Слід зазначити, що положеннями пункту 11 «Гарантії виробника» технічних умов ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро» визначено: «11.1 Виробник гарантує відповідність якості бензинів вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання. 11.2 Гарантійний термін зберігання бензинів – 6 місяців від дати виготовлення». Враховуючи вищезазначене, учасником ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» не дотримано вимог абзацу п’ятого Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Вимогою до Учасника Додатку 2 тендерної документації Замовника чітко визначено: «Мати не менше 5 (п’яти) власних або орендованих Автомобільних Заправочних Станцій (далі – АЗС) на території м. Чернігова (надати довідку з адресами АЗС в м. Чернігові на бланку Учасника, завірену належним чином), або мати договори оренди АЗС з іншими суб’єктами господарювання, які мають АЗС на території м. Чернігова (надати копію(ї) договорів) з терміном закінчення їх дії не раніше, ніж 31.12.2025 року, на яких Учасник гарантує виконання взятих на себе зобов’язань за цією закупівлею на умовах, викладених у відповідному договорі між Учасником та Замовником цієї закупівлі, з дотриманням всіх вимог, зазначених в цій технічній специфікації до АЗС Учасника». Проте, учасником ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» в тендерній пропозиції не підтверджено наявність саме власних або орендованих АЗС, як це передбачено вимогами Додатку 2 тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що згідно з довідкою «Інформація щодо наявності партнерських АЗС» учасник ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» використовує партнерські АЗС відповідно до договору купівлі-продажу нафтопродуктів від 03.06.2024 № 892, укладеним з приватним підприємством «АРС СЕРВІС 22», що не є підтвердженням оренди таких АЗС. Положеннями абзацу першого пункту 43 Особливостей визначено, що «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Замовником розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах до 14:45 год 18.02.2025, але вищезазначені невідповідності в перелік не включено та, як наслідок, не надано ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» можливості виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Під час проведення моніторингу на запит Управління щодо отримання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель, Замовником 21.03.2025 опубліковано пояснення, яке не спростовує вищезазначені порушення.
Період усунення порушень: 27.03.2025 16:59 - 11.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 27.03.2025 16:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Наказ № 21 від 01.04.2025 року
Дата публікації звіту: 02.04.2025 13:21

Запити/Пояснення