-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо, бензин А-92, А-95 (код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти) (Дизельне паливо – ДК 021:2015: код 09134200-9 «Дизельне паливо», Бензин А-95, А-92 – ДК 021:2015: код 09132000-3 «Бензин»)
Завершена
20 931 374.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 104 656.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 104 656.87 UAH
Номер:
6fddfcb573444482adc8aa487fd64474
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-12-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2025 00:00
Період моніторингу:
12.03.2025 12:47 - 03.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.03.2025 № 15-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олена БОНДАРЕНКО
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2025-02-06-001456-a
06.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «АТП-2528» Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 06.02.2025 № 060225 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «КТ ТРЕЙДІНГ» (далі – ПП «КТ ТРЕЙДІНГ»), вимогу про усунення невідповідностей до 14:45 год 18.02.2025, протокол уповноваженої особи від 18.02.2025 № 180225, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.02.2025, договір на закупівлю/поставку товару від 25.02.2025 № 25/02/25-0913, укладений Замовником з ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 27.02.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 21.03.2025.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Вимогами абзацу п’ятого «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики)» Додатку 2 тендерної документації Замовника (далі – Додаток 2) визначено, що «Якість дизельного палива та бензину повинна відповідати вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду, а саме Державним стандартам та технічним умовам заводів-виробників. На підтвердження якості дизельного палива та бензину Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат відповідності та/або паспорт якості та/або декларацію про відповідність».
На виконання вищезазначеної вимоги, учасником ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» в тендерній пропозиції надано, крім іншого, ПАСПОРТ ЯКОСТІ від 18.06.2024 № 304 на бензин автомобільний А-92-Євро5-Е0, ДСТУ 7687:2015, в якому зазначено, що дата виготовлення даного бензину 17.06.2024 та гарантійний термін зберігання – 6 місяців від дати виготовлення, тобто – 17.12.2024.
Таким чином, на момент розкриття та розгляду тендерних пропозицій даної закупівлі гарантійний термін зберігання партії бензину А-92-Євро5-Е0, на яку надано документи учасником ПП «КТ ТРЕЙДІНГ», сплинув. А отже, паспорт якості від 18.06.2024 № 304 на бензин автомобільний А-92-Євро5-Е0 є недійсним.
Слід зазначити, що положеннями пункту 11 «Гарантії виробника» технічних умов ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро» визначено: «11.1 Виробник гарантує відповідність якості бензинів вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання. 11.2 Гарантійний термін зберігання бензинів – 6 місяців від дати виготовлення».
Враховуючи вищезазначене, учасником ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» не дотримано вимог абзацу п’ятого Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Вимогою до Учасника Додатку 2 тендерної документації Замовника чітко визначено: «Мати не менше 5 (п’яти) власних або орендованих Автомобільних Заправочних Станцій (далі – АЗС) на території м. Чернігова (надати довідку з адресами АЗС в м. Чернігові на бланку Учасника, завірену належним чином), або мати договори оренди АЗС з іншими суб’єктами господарювання, які мають АЗС на території м. Чернігова (надати копію(ї) договорів) з терміном закінчення їх дії не раніше, ніж 31.12.2025 року, на яких Учасник гарантує виконання взятих на себе зобов’язань за цією закупівлею на умовах, викладених у відповідному договорі між Учасником та Замовником цієї закупівлі, з дотриманням всіх вимог, зазначених в цій технічній специфікації до АЗС Учасника».
Проте, учасником ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» в тендерній пропозиції не підтверджено наявність саме власних або орендованих АЗС, як це передбачено вимогами Додатку 2 тендерної документації Замовника.
Слід зазначити, що згідно з довідкою «Інформація щодо наявності партнерських АЗС» учасник ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» використовує партнерські АЗС відповідно до договору купівлі-продажу нафтопродуктів від 03.06.2024 № 892, укладеним з приватним підприємством «АРС СЕРВІС 22», що не є підтвердженням оренди таких АЗС.
Положеннями абзацу першого пункту 43 Особливостей визначено, що «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Замовником розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах до 14:45 год 18.02.2025, але вищезазначені невідповідності в перелік не включено та, як наслідок, не надано ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» можливості виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Під час проведення моніторингу на запит Управління щодо отримання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель, Замовником 21.03.2025 опубліковано пояснення, яке не спростовує вищезазначені порушення.
Період усунення порушень:
27.03.2025 16:59 - 11.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
27.03.2025 16:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Наказ № 21 від 01.04.2025 року
Дата публікації звіту:
02.04.2025 13:21
Запити/Пояснення
Номер:
2742f0f69de84994aa83dfe565da4b9c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.03.2025 10:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Дизельне паливо, бензин А-92, А-95 (код за ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти) (Дизельне паливо – ДК 021:2015: код 09134200-9 «Дизельне паливо», Бензин А-95, А-92 – ДК 021:2015: код 09132000-3 «Бензин»)», очікуваною вартістю 20 931 374,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-06-001456-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору від 25.02.2025 № 25/02/25-0913, укладеного між Замовником та приватним підприємством «КТ ТРЕЙДІНГ» (далі – ПП «КТ ТРЕЙДІНГ») за результатами даної закупівлі.
3. Надати пояснення, з яких причин Замовником не надано технічної можливості учаснику процедури закупівлі підтвердити підстави, зазначені в підпункті 10 пункту 47 Особливостей шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а саме, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)?
4. На виконання вимоги абзацу п’ятому «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики)» Додатку 2 тендерної документації Замовника (далі – Додаток 2), учасником ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» в тендерній пропозиції надано, крім іншого, ПАСПОРТ ЯКОСТІ від 18.06.2024 № 304 на бензин автомобільний А-92-Євро5-Е0, ДСТУ 7687:2015, в якому зазначено, що дата виготовлення даного бензину 17.06.2024 та гарантійний термін зберігання – 6 місяців від дати виготовлення. Тобто, на момент подання та розгляду тендерних пропозицій даної закупівлі термін придатності партії бензину А-92-Євро5-Е0, на яку надано документи учасником ПП «КТ ТРЕЙДІНГ», сплинув. А отже, паспорт якості від 18.06.2024 № 304 на бензин автомобільний А-92-Євро5-Е0 є недійсним.
Слід зазначити, що положеннями підпункту 11.1 пункту 11 «Гарантії виробника» технічних умов ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро» визначено: «Виробник гарантує відповідність якості бензинів вимогам цього стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання».
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Просимо надати пояснення у зв’язку з чим, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» не включено вищезазначену невідповідність у вимогу про усунення невідповідностей до 14:45 год 18.02.2025 або не було відхилено тендерну пропозицію ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» згідно з вимогами абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей?
5. Вимогою до Учасника Додатку 2 тендерної документації Замовника чітко визначено: «Мати не менше 5 (п’яти) власних або орендованих Автомобільних Заправочних Станцій (далі – АЗС) на території м. Чернігова (надати довідку з адресами АЗС в м. Чернігові на бланку Учасника, завірену належним чином), або мати договори оренди АЗС з іншими суб’єктами господарювання, які мають АЗС на території м. Чернігова (надати копію(ї) договорів) з терміном закінчення їх дії не раніше, ніж 31.12.2025 року, на яких Учасник гарантує виконання взятих на себе зобов’язань за цією закупівлею на умовах, викладених у відповідному договорі між Учасником та Замовником цієї закупівлі, з дотриманням всіх вимог, зазначених в цій технічній специфікації до АЗС Учасника»?
Яким чином, учасником ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» в тендерній пропозиції підтверджено наявність саме власних або орендованих АЗС, як це передбачено вимогами Додатку 2 тендерної документації Замовника.
Слід зазначити, що згідно з довідкою «Інформація щодо наявності партнерських АЗС» учасник ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» використовує партнерські АЗС відповідно до договору купівлі-продажу нафтопродуктів від 03.06.2024 № 892, що не є підтвердженням оренди таких АЗС.
6. Учасником ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» в тендерній пропозиції надано сертифікати відповідності та паспорти якості на дизельне паливо ДП-3-Євро5-В0 та бензини автомобільні А-92-Євро5-Е0 та А-95-Євро5-Е0 від виробника АТ «Укртатнафта».
Зазначити, якими документами в тендерній пропозиції учасника ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» визначено взаємозв'язок між приватним підприємством «АРС СЕРВІС 22» (продавця нафтопродуктів) та АТ «Укртатнафта» (виробника нафтопродуктів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0e0bb9c5fc46486e9e32403b6cf2e205
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.03.2025 10:22
Опис:
1. Що стосується запитання, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закону), КП «АТП-2528»здійснює планування закупівель на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівлі здійснюється відповідно до річного плану.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Замовник самостійно визначив необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації. Крім того, проєктом договору передбачено, що Товар, що є предметом закупівлі, а отже і Договору, за своїми якісними, технічними характеристиками повинен відповідати стандартам (технічним умовам) їх виробника, нормам чинного законодавства України та вимогам Замовника.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розпорядження начальника Чернігівської міської військової адміністрації Чернігівського району Чернігівської області від 27 грудня 2024 року № 430 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2025 рік»). Посилання на розпорядження: https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2024/12/docs/430.pdf.
Обґрунтування визначення очікуваної вартості закупівлі: очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами). Метод, який застосовується для розрахунку відповідно до методики – метод порівняння ринкових цін. Це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної інформації на момент вивчення ринку. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на відповідні види товару при плануванні відповідної закупівлі. У зв’язку з наявністю на офіційному сайті Міністерства фінансів (index.minfin.com.ua) офіційної середньої ціни за одиницю товару, що є предметом закупівлі в Чернігівській області, а саме Дизельне паливо -57,12 грн., бензин А-92-53,49 грн., бензин А-95-58,24 грн., то саме ці показники були використані для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (інформація додається).
2. Щодо інформації про фактичний стан виконання договору від 25.02.2025 № 25/02/25-0913, укладеного між Замовником та приватним підприємством «КТ ТРЕЙДІНГ» (далі – ПП «КТ ТРЕЙДІНГ») за результатами даної закупівлі повідомляємо наступне: станом на 20 березня 2025 року за Договором № 25/02/25-0913 від 25.02.2025 року Комунальним підприємством було отримано товару на суму 2 411 712,00 грн. з урахуванням ПДВ ( дизельного палива- 42 000 літрів, бензину А-92- 6 000 літрів, бензину А-92-3 200 літрів).
3. Щодо надання пояснення, з яких причин Замовником не надано технічної можливості учаснику процедури закупівлі підтвердити підстави, зазначені в підпункті 10 пункту 47 Особливостей шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а саме, що юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом) повідомляємо наступне:
Згідно Додатку № 1 до Тендерної документації «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель», що відповідає вимогам пункту 47 Особливостей, проте з питань технічної реалізації в електронній системі закупівель вимог законодавства, забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Замовник не може знати в принципі, чому дана вимога пункту 47 Особливостей не відображається в системі (хоча всі інші підстави, зазначені в пункті 47 Особливостей «підтянулися» під час публікації закупівлі і Замовником зберігалися всі підстави зазначеного вище пункту Особливостей).
Однак, хочемо зазначити, що Тендерною документацією Замовника також передбачено, що «якщо на момент подання тендерної пропозиції учасником в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість підтвердження учасником відсутності окремих підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування в електронній системі, то факт подання тендерної пропозиції вважається самостійним декларуванням відсутності таких підстав для відмови йому в участі в торгах за вимогами пункту 47 Особливостей», також Учасником в складі тендерної пропозиції було надано документи на підтвердження підстави, зазначеної в підпункті 10 пункту 47 Особливостей.
4. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації, Якість дизельного палива та бензину повинна відповідати вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду, а саме Державним стандартам та технічним умовам заводів-виробників. На підтвердження якості дизельного палива та бензину Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат відповідності та/або паспорт якості та/або декларацію про відповідність. Учасником було надано як сертифікати відповідності на бензин А-92 та А-95 з терміном їх дії з 23.04.2024 року по 23.04.2027 року, так і на ДП: з терміном дії з 18.09.2024 року по 17.09.2027 року. Надання паспортів якості за умови надання учасником сертифікатів відповідності відповідно до умов тендерної документації не вимагалося, це було право замовника. Тому стверджувати про наявність виявленої невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та, як наслідок, вимагати включення вищезазначеної «невідповідності» у вимогу про усунення невідповідностей до 14:45 год 18.02.2025 або не було відхилено тендерну пропозицію ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» згідно з вимогами абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей, у Замовника закупівлі підстав не було.
5. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен мати не менше 5 ( п’яти) власних або орендованих Автомобільних Заправочних Станцій (далі – АЗС) на території м. Чернігова (надати довідку з адресами АЗС в м. Чернігові на бланку Учасника, завірену належним чином), або мати договори оренди АЗС з іншими суб’єктами господарювання, які мають АЗС на території м. Чернігова (надати копію(ї) договорів) з терміном закінчення їх дії не раніше, ніж 31.12.2025 року, на яких Учасник гарантує виконання взятих на себе зобов’язань за цією закупівлею на умовах, викладених у відповідному договорі між Учасником та Замовником цієї закупівлі, з дотриманням всіх вимог, зазначених в цій технічній специфікації до АЗС Учасника.
Згідно з документами тендерної пропозиції Учасника, він надав копію договору купівлі-продажу нафтопродуктів № 892 від 03.06.2024 року, згідно якого Учасник купує визначене пунктом 1.1 договору пальне (бензин А-92, А-95, дизпаливо та скраплений газ) у ПП «АРС СЕРВІС 22» протягом строку дії даного договору, визначеного пунктом 9.1 Договору № 892 від 03.06.2024 року. Виходячи із умов зазначеного договору та гарантійного листа ПП «АРС СЕРВІС 22», доданого учасником закупівлі, останній має право придбавати визначене договором пальне та забезпечувати його відпуск у мережі АЗС, визначеної додатком 1 до договору, де у м. Чернігові зазначено 6 АЗС. Строк дії договору, який має автоматичну пролонгацію, відповідно до його пункту 9.1, був гарантований учасником відповідно до його листа не менше як до 31.12.2025 року.
Таким чином, учасник гарантував та документально підтвердив як наявність для відпуску кількості АЗС згідно умов тендерної документації, так і наявність палива протягом строку, встановленого умовами тендерної документації, яке гарантовано може бути відпущене на користь Замовника. Єдина мета вимоги Замовника щодо наявності власних чи орендованих АЗС - гарантування наявності палива у Учасника та можливості його поставки Учасником через мінімально встановлену кількість точок відпуску була забезпечена та підтверджена.
6. Учасником ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» в тендерній пропозиції надано сертифікати відповідності та паспорти якості на дизельне паливо ДП-3-Євро5-В0 та бензини автомобільні А-92-Євро5-Е0 та А-95-Євро5-Е0 від виробника АТ «Укртатнафта».
Зазначити, якими документами в тендерній пропозиції учасника ПП «КТ ТРЕЙДІНГ» визначено взаємозв'язок між приватним підприємством «АРС СЕРВІС 22» (продавця нафтопродуктів) та АТ «Укртатнафта» (виробника нафтопродуктів).
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації, Замовником закупівлі були визначені Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики). Серед них жодної вимоги щодо «бажаного» чи якогось конкретного виробника палива встановлено не було, так як це не відповідало б принципам публічних закупівель, визначеним ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, учасника закупівлі повинні були підтвердити технічні характеристики запропонованого товару, а не бути його безпосереднім виробником. Будь-який учасник, як на законних підставах має право придбавати та продавати товар належної якості, не був позбавлений можливості участі у даній закупівлі. Тому визначення взаємозвʼязку між ПП «АРС СЕРВІС 22» (продавця товару на користь учасника) та АТ «Укртатнафта» (як потенційного виробника товару) не було передбачено умовами тендерної документації даної закупівлі.