• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Цегла повнотіла, цемент ГЦ-40, Ізолятор, емульсія бітумна ЕКШ-60, бордюр тротуарний, бетон, цегла вогнетривка, мати теплоізоляційні, лист полікарбонатний сотовий

ЛОТ 1 – Цегла повнотіла ЛОТ 2 – Цемент ГЦ-40 ЛОТ 3 – Ізолятор ЛОТ 4 – Емульсія бітумна ЕКШ-60 ЛОТ 5 – Бордюр тротуарний ЛОТ 6 – Бетон ЛОТ 7 – Цегла вогнетривка ЛОТ 8 – Мати теплоізоляційні ЛОТ 9 – Лист полікарбонатний сотовий

Завершена

16 361 946.29 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 136.00 UAH
Номер: f506bbb7c4bd4669a8fe9e1b2eb7c83d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-13-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 13.05.2025 14:52 - 04.06.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2025 Одеса № 95 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК   Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.05.2025 № 95 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 18 UA-2025-02-06-001205-a 06.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, ket211083@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника 06.01.2025 № 107/2025, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 10.02.2025 та 12.02.2025, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи від 10.02.2025 № 109/2025 та від 12.02.2025 № 110/2025, звернення за роз’ясненням щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.02.2025, роз’яснення Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.02.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Українська Ізоляція» (Лот 2), товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «СФЕРАІЗОЛ» (Лот 4), фізичної особи-підприємця «Губеня Василь Миколайович» (Лот 5), товариства з обмеженою відповідальністю «Трейдізол» та товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «Українська Ізоляція» (Лот 8), товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРНЕР ГРУП» (далі – ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП») (Лот 9), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» (Лот 9) у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» (Лот 9) виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.02.2025 № 128/25 (Лот 2), № 129/2025 (Лот 4) та № 130/2025 (Лот 5), від 05.03.2025 № 149/2025, від 21.03.2025 № 189/2025 та № 190/2025 (Лот 8), від 28.02.2025 № 139/2025 (Лот 9), скаргу до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-02-06-001205-a.c2, оприлюднену в електронній системі закупівель 07.03.2025 (Лот 8), рішення Комісії від 17.03.2025 № 4084-р/пк-пз (Лот 8), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 27.02.2025 (Лот 2, 4, 5), 21.02.2025 (Лот 8) та 28.02.2025 (Лот 9), договори поставки товарів від 07.03.2025 № 4780/ДЗЗ-25 (Лот 2), від 06.03.2025 № 4777/ДЗЗ-25 (Лот 4), від 07.03.2025 № 4781/ДЗЗ-25 (Лот 5), від 03.04.2025 № 4815/ДЗЗ-25 (Лот 8) та від 07.03.2025 № 4782/ДЗЗ-25 (Лот 9), пояснення та документи Замовника, отримані 21.05.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався.
Період усунення порушень: 27.05.2025 16:27 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2025 16:27

Запити/Пояснення