• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Конструкційні матеріали

Завершена

649 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 490.00 UAH
Номер: f9f02c8f556b4cc3b69e216bd5b9b20d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-11-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 11.03.2025 11:30 - 02.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 10.03.2025 № 44 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та Доручення Держаудитслужби №003100-18/3050-2025 від 10.03.2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 10.03.2025 № 44 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2025-02-05-017768-a 05.02.2025 КП "Рідне місто" СМР Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 957-91-05, d.d.puhach@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАСКО», Фізична особа-підприємець "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ", відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, Додаткової угоди до Договору від 26.02.2025 №1 та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: тендерну документацію КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "РІДНЕ МІСТО" САМАРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, вимогу про усунення невідповідностей до 15.02.2025, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" від 14.02.2025 року № 14/02-1, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАСКО» 14.02.2025 року № 14/02, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРНЕР ГРУП» (далі – ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП»), вимога до ТОВ «ТЕРНЕР ГРУП» про усунення невідповідностей до 15.02.2025 року, протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця від 17.02.2025 №17/02, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2025, Договір про закупівлю товару від 26.02.2025 №26/02/01 на суму 629 795,05 грн. з ПДВ (далі – Договір), Додаткову угоду до Договору від 26.02.2025 №1, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 24.03.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 19.03.2025, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 26.03.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 20.03.2025, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 26.03.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.03.2025. Згідно з абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 20.03.2025, щодо надання пояснення з питань, які були предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі Східного офісу Держаудитслужби (за ID: UA-2025-02-05-017768-a), Замовником, в порушення частини п’ятої статті 8 Закону через електронну систему закупівель, відповідні пояснення (інформацію, документи) надані не по суті питань, а саме, Замовник 26.03.2025 надав пояснення щодо іншої процедури закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Гідності (від буд.126 до буд.228), м.Новомосковськ Дніпропетровської обл.», за ID: UA-2024-06-03-011184-a, яка не була предметом дослідження в рамках моніторингу.
Період усунення порушень: 04.04.2025 16:29 - 19.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.04.2025 16:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Наказ про оголошення догани
Дата публікації звіту: 11.04.2025 13:02

Запити/Пояснення