-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду будівлі (утеплення) Гончарівського ліцею імені героя АТО Дмитра Степанченка Гончарівської селищної ради за адресою: вул. Танкістів, 82А, смт. Гончарівське, Чернігівського району, Чернігівської області. Коригування кошторисної частини проєктної документації (ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
12 378 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 890.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 890.00 UAH
Номер:
cfe8cfe2cb6c424ebbab6349bae7721c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 12:16 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.05.2025 № 28-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-02-05-015760-a 05.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей, встановлено порушення вимог пункту третього частини першої статті 5 та пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Договору з додатками до нього у машинозчитувальному форматі та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гончарівської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи б/д і б/н, зі змінами від 10.02.2025 (далі – тендерна документація), запитання до процедури, оприлюднені в електронній системі закупівель та відповіді на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.02.2025 № 6 (щодо внесення змін до тендерної документації), від 25.02.2025 № 7 (про визначення переможцем ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ»), вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» до 10:10 год 25.02.2025, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.02.2025, договір від 05.03.2025 № 6, укладений Замовником з ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 06.03.2025, додаткову угоду від 19.03.2025 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), оприлюднені в електронній системі закупівель 19.05.2025 та 26.05.2025.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено наcтупне.
Згідно з пунктом 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – наказ №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Одночасно, згідно з нормами пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Так, відповідно до пункту 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати закупівлі. При цьому, відповідно до норм пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом № 1082 (далі – Порядок 1082), у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Моніторингом встановлено, що в оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі зазначено наступні умови оплати: післяоплата у розмірі 100% протягом 10 банківських днів (подія – виконання робіт).
Проте, у пункті 4.1. проекту договору, що міститься у Додатку 5 до тендерної документації, визначено, що «Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок підрядника згідно актів виконаних робіт та наданого ним рахунку протягом 7 (семи) робочих днів».
Таким чином, в оголошені про проведення відкритих торгів за досліджуваною процедурою закупівлі вказано недостовірну інформацію про умови оплати за закупівлею, чим не дотримано вимоги пункту третього частини першої статті 5 Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: Текстові дані TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*; Структуровані дані RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Крім цього, зазначаємо, що згідно з пунктом 15 Порядку 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF.
Таким чином, у разі розміщення замовником в ЕСЗ договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машиночитному форматі, наприклад, DOC(X), XML тощо.
Моніторингом встановлено, що Замовником 06.03.2025 оприлюднено Договір з додатками та додаткову угоду від 19.03.2025 № 1 до Договору з додатками до неї, які завантажені у форматі PDF.
Проте, Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель Договір з додатками та додаткову угоду до Договору з додатком у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Вимогами пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовником передбачено, що «Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову».
Проте, на виконання вимоги (вимога підпункту 2.2 пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 до тендерної документації Замовника учасником ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» надано трудову книжку Косинського В. М. без автентичного перекладу на українську мову, чим недотримано вимогу пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу «Загальні положення» тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищевикладене, Замовником недотримано вимоги пункту 43 Особливостей, оскільки у вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» до 10:10 год 25.02.2025 не включено вищезазначені невідповідності виявлені у тендерній пропозиції ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ».
Під час проведення моніторингу на запит Управління, Замовником надано пояснення, яке не спростовує суті порушення.
Період усунення порушень:
28.05.2025 17:36 - 12.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 17:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою Мельник Оксаною на виконання положень Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому: переглянуто та вивчено статті Закону та Особливостей зі змінами станом на 16 травня 2025 року, особливо звернуто увагу на :
- на принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону, якими передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням;
- пункт 10 частини першої статті 10 Закону «Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення» (додаю договір та додатки до нього в машино зчитувальному форматі).
- абзац перший пункт 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»
Надалі зобов’язуюсь відповідально відноситися до складання тендерної документації та до розгляду тендерних пропозицій і документів учасників згідно законодавства. Зауваження моніторингу прийняті до уваги та зобов’язуюсь у подальшому чітко дотримуватися вимог Закону та Особливостей.
Крім цього, зобов’язуюсь пройти навчання по підвищенню кваліфікації з публічних закупівель для уповноважених осіб.
Дата публікації звіту:
03.06.2025 16:02
Запити/Пояснення
Номер:
5bc3be12885743ec85a23b11def41ff1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.05.2025 11:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт фасаду будівлі (утеплення) Гончарівського ліцею імені героя АТО Дмитра Степанченка Гончарівської селищної ради за адресою: вул. Танкістів, 82А, смт. Гончарівське, Чернігівського району, Чернігівської області. Коригування кошторисної частини проєктної документації (ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), очікуваною вартістю 12 378 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-05-015760-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 05.03.2025 № 6, укладеного Замовником з ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» з наданням підтверджуючих документів.
3. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Просимо зазначити, з яких причин Замовником не оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0f64f932c24549db95dda6be973ffa26
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
19.05.2025 09:42
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)..
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації. При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги», глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» з урахуванням ПДВ. Додається зведений кошторисний розрахунок, локальний кошторис, підсумкова відомість, експертний звіт, дефектний акт.
Посилання на сторінку сайту згідно Постанови 710 зі змінами: https://goncharivska-gromada.gov.ua/prozorro-10-21-14-25-10-2021/
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 05.03.2025 № 6, укладеного Замовником з ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» з наданням підтверджуючих документів.
Роботи по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт фасаду будівлі (утеплення) Гончарівського ліцею імені героя АТО Дмитра Степанченка Гончарівської селищної ради за адресою: вул. Танкістів, 82А, смт. Гончарівське, Чернігівського району, Чернігівської області. Коригування кошторисної частини проєктної документації (ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» виконуються згідно умов договору №6 від 05.03.2025р. Термін виконання робіт до 30.09.2025р.
3. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Просимо зазначити, з яких причин Замовником не оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі?
Договір № 6 від 05.03.2025 року по пердмету закупівлі «Капітальний ремонт фасаду будівлі (утеплення) Гончарівського ліцею імені героя АТО Дмитра Степанченка Гончарівської селищної ради за адресою: вул. Танкістів, 82А, смт. Гончарівське, Чернігівського району, Чернігівської області. Коригування кошторисної частини проєктної документації (ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)» та всі додатки до нього оприлюднено 06.03.2025р. Документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси оприлюднені з додатковою угодою № 1 від 19.03.2025р. 21.03.2025р.
Номер:
f18eae03a69d4fe7b979ea835a20fc24
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.05.2025 17:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт фасаду будівлі (утеплення) Гончарівського ліцею імені героя АТО Дмитра Степанченка Гончарівської селищної ради за адресою: вул. Танкістів, 82А, смт. Гончарівське, Чернігівського району, Чернігівської області. Коригування кошторисної частини проєктної документації (ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), очікуваною вартістю 12 378 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-05-015760-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» під час укладення договору вимоги пункту 3 розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
2. У зв’язку з чим Замовником недотримано вимоги пункту 43 Особливостей, оскільки до вимоги про усунення невідповідностей не включено наступні невідповідності виявлені у тендерній пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ», а саме:
- трудова книжка Косинського В. М. (файл «Накази посвідчення ЦПХ.pdf») надана без автентичного перекладу українську мову, чим недотримано вимогу пункту 7 розділу «Загальні положення» до тендерної докментації Замовника;
- Статут (файл «Статут з описом.pdf»), диплом спеціаліста на Губіну Г.Ю. (файл «Накази посвідчення ЦПХ.pdf»), лист Управління Держпраці праці у Чернігівській області від 23.04.2025 № 09-25/2170 та Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл «Ліцензія + Декларація.pdf») не завірені відповідно до вимог абзацу другого підпункту 1.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d476d6ba0f4c490d9402bb77b931ca81
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
26.05.2025 16:17
Опис:
1. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ» під час укладення договору вимоги пункту 3 розділу «Результат торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
Так, під час укладання договору переможцем було надано інформацію про право підписання договору про закупівлю, а саме: наказ, протокол зборів (сканкопії додаються).
2. У зв’язку з чим Замовником недотримано вимоги пункту 43 Особливостей, оскільки до вимоги про усунення невідповідностей не включено наступні невідповідності виявлені у тендерній пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ», а саме: - трудова книжка Косинського В. М. (файл «Накази посвідчення ЦПХ.pdf») надана без автентичного перекладу українську мову, чим недотримано вимогу пункту 7 розділу «Загальні положення» до тендерної докментації Замовника; - Статут (файл «Статут з описом.pdf»), диплом спеціаліста на Губіну Г.Ю. (файл «Накази посвідчення ЦПХ.pdf»), лист Управління Держпраці праці у Чернігівській області від 23.04.2025 № 09-25/2170 та Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл «Ліцензія + Декларація.pdf») не завірені відповідно до вимог абзацу другого підпункту 1.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Згідно вимог тендерної документації необхідна наявність в учасника процедури закупівлі головного інженера або виконроба, що має вищу освіту та документ (протокол, посвідчення) про проходження навчання з охорони праці та стаж роботи не менше 5 років.
Для підтвердження наявності працівника необхідно надати:
- скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»;
- скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору або наказ про призначення;
-або договори цивільно-правового характеру.
Учасником було подано наступні документи щодо Косинського В.М.:
- Диплом від 30.06.1987р. (файл «03.1 Накази посвідчення ЦПХ.pdf»);
- ПРОТОКОЛ № 16-23ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПЕРЕВІРКИ ЗНАНЬ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ (ВИТЯГ) від 02.03.2023р. (файл «03.1 Накази посвідчення ЦПХ.pdf»);
- Посвідчення №16-23/04 від 02.03.2023р. (файл «03.1 Накази посвідчення ЦПХ.pdf»);
- наказ про призначення Косинського В.М. № 54 від 25.03.2025 року (файл «03.1 Накази посвідчення ЦПХ.pdf»);
- копія трудової книжки. (файл «03.1 Накази посвідчення ЦПХ.pdf»);
- повідомлення про прийняття працівників від 03.04.2024р.(файл « 03.4 Повідомлення ДПС завірені.pdf»)
Запис в трудовій книзі написано українською мовою.
Уповноваженою особою Замовника 24.02.2025 року було надано вимогу про усунення невідповідностей з наступним текстом: «Уповноваженою особою Гончарівської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ" (далі – Учасник) з предмету закупівлі: Капітальний ремонт фасаду будівлі (утеплення) Гончарівського ліцею імені героя АТО Дмитра Степанченка Гончарівської селищної ради за адресою: вул. Танкістів, 82А, смт. Гончарівське, Чернігівського району, Чернігівської області. Коригування кошторисної частини проєктної документації (ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи). Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Гончарівська селищна рада Чернігівського району Чернігівської області вимагає усунути виявлені невідповідності, а саме:
1. Згідно абзацу 2 підпункту 1.3 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, якщо подається сканований документ з копії документу, то кожна сторінка копії такого документу повинна містити надпис «Згідно з оригіналом»/ «Копія вірна», назву посади, особистий підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, а також дату засвідчення копії. Дану вимогу було виконано частково.
Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- Діючий Статут (в останній редакції) або іншим установчим документом (для юридичних осіб). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи (в останній редакції);
- Лист-згода, за формою наведеною у ДОДАТКУ 6 до тендерної документації, на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, зазначених у п.8 Додатку 1 «Тендерна пропозиція» даної тендерної документації;
- Чинна на дату розкриття тендерної пропозицій Декларація відповідності матеріально-технічної бази учасника (або субпідрядної організації) вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра (з відміткою відповідного підрозділу Держпраці) (сканований оригінал або копія).»
На що Учасник надав 24.02.2025р. виправлені документи згідно вимоги (файли «Декларація.pdf», «Статут з описом.pdf», «10 Лист-згода Додаток 6.pdf»)
Згідно вимог тендерної документації необхідна наявність в учасника процедури закупівлі інженера-проектувальника, що має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) (з наданням сертифікату та свідоцтва, що подовжує дію сертифікату (у випадках передбачених чинним законодавством)).
Для підтвердження наявності працівника необхідно надати:
- скан-копію з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу»;
- скан-копію трудової книжки (першу та останню сторінку с записом) або трудового договору або наказ про призначення;
-або договори цивільно-правового характеру.
Учасник надав наступні документи щодо інженера-проектувальника Губіної Г.Ю.:
- Договір цивільно-правового характеру від 17,02,2025р. (файл «Накази посвідчення ЦПХ.pdf»);
- Кваліфікаційний сертифікат серії АР №014140, (файл «Накази посвідчення ЦПХ.pdf»);
- Свідоцтво №01572. (файл «Накази посвідчення ЦПХ.pdf»).
Копія диплому не вимагалася тендерною документацією, тому не розглядався як документ для підтвердження кваліфікації учасника.