-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо)
Завершена
758 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 794.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 794.40 UAH
Номер:
3c6459321826439788ac88b2e1c5710e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 14:33 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.05.2025 №64-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.05.2025 №64-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2025-02-05-009918-a, 05.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Люкс 24» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гайсинської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 05.02.2025 б/н), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Люкс 24» (далі – ТОВ «Люкс 24»), протокольне рішення уповноваженої особи від 17.02.2025 № 323 про визначення ТОВ «Люкс 24» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки товару від 04.03.2025 № 23/02/1 (далі – Договір) та пояснення Замовника, отримані 12.05.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Люкс 24» відсутні документи, надання яких передбачено тендерною документацією Замовника, а саме:
- сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент) та ДСТУ 7688:2015 «Дизельне паливо. Євро. Технічні умови» на дизельне паливо та паспорти якості із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива видані не раніше 2024 року (розділ І «Технічна специфікація» Додатку 1 до тендерної документації);
- зразки талонів (бланків-дозволів, штрих-карток, скретч-карток, довірчих документів) (розділ І «Технічна специфікація» Додатку 1 до тендерної документації);
- гарантійний лист від власників орендованих АЗС, із переліку, зазначеному у довідці про перелік АЗС, адресований учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами (смарт-картками) встановленого зразка на АЗС із КЕП власника АЗС виданий у 2025 році (абзац 3 пункту 3.3. розділу ІІ «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати» Додатку 1 до тендерної документації);
- документ, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління, впровадженої учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України (пункт 3.4. розділу ІІ «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати» Додатку 1 до тендерної документації);
- оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також копія документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації (пункт 3.6. розділу ІІ «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати» Додатку 1 до тендерної документації);
- документ, що підтверджує право використання учасником найменувань (торгових марок), зазначених на відповідних смарт картках/талонах, АЗС, тощо (якщо учасник є емітентом (власником) паливних талонів) або лист від суб’єкта – розпорядника АЗС (емітента талонів), який здійснив реалізацію талонів такому учаснику, щодо права перепродажу талонів для виконання замовлень замовників у розумінні Закону протягом 2025 року, датовані не раніше публікації оголошення про проведення даної закупівлі (пункт 3.7. розділу ІІ «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати» Додатку 1 до тендерної документації).
Окрім того, Замовником у розділі І «Технічна специфікація» Додатку 1 до тендерної документації визначено, що якість товару повинна відповідати діючим в Україні Державним стандартам і підтверджуватися відповідним документом при поставці товару та у складі пропозиції учасника, зокрема: сертифікатом відповідності Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні, виданим учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності.
Однак, учасником ТОВ «Люкс 24» на виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензин автомобільний А-95-Євро5-ЕО, що виданий органом з оцінки відповідності не учаснику процедури закупівлі, а ПАТ «Укрнафта» чим не дотримано вимог розділу І «Технічна специфікація» Додатку 1.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови № 1178.
З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Люкс 24», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови № 1178, а уклав з ним Договір на суму 742 560,00 грн.
Період усунення порушень:
22.05.2025 17:36 - 06.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2025 17:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Гайсинською міською радою, в особі міського голови Гука Анатолія Ілліча, на підставі Висновку моніторингу (Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000061) у закупівлі UA-2025-02-05-009918-a, за предметом - «Код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти» Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо), проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, Сікорською Софією Вікторівною, про дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме щодо дотримання вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Виконано зобов’язання Північного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель, здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом укладення Додаткової угоди №1 від 26.05.2025р. за Договором поставки товару від 04.03.2025 № 23/02/1 про розірвання Договору, відповідно до законодавства. Інформацію про розірвання договору оприлюднено в електронній системі закупівель у встановленому законом порядку.
З метою недопущення аналогічних порушень у майбутньому, уповноваженою особою Сікорською Софією Вікторівною буде проведено внутрішній аудит процедури закупівлі UA-2025-02-05-009918-a та розроблено інструкцію з перевірки повноти тендерних пропозицій, яка є обов’язковою до застосування при розгляді тендерних документів поданих учасниками процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
29.05.2025 09:37
Запити/Пояснення
Номер:
3dd5aef1f6d44a6bb6747ae959648f21
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.05.2025 12:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистилятів (Бензин А-95, дизильне паливо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-05-009918-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином учасником ТОВ «Люкс 24», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги:
1) розділу І «Технічна специфікація» Додатку 1 до тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції:
- сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні, виданого учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності;
- сертифікату відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7688:2015 «Дизельне паливо. Євро. Технічні умови» на дизельне паливо, виданого учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності;
- паспортів якості із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива, виданих не раніше 2024 року;
- декларації відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 учасника у випаду якщо паливо підпадає оцінці відповідності Технічного Регламенту;
- протоколу випробувань акредитованої лабораторії, виданого у відповідності до вимог ДСТУ 7687:2015 / ДСТУ 7688:2015 залежно від типу палива виданого щодо партії палива, що планується до постачання замовнику згідно наданих документів;
- талонів (довірчих документів, скретч-карток), наданих учасником у складі пропозиції на АЗС, що пропонуються учасником в кожній області України за виключенням окупованих територій?
2) п. 3.1. розділу ІІ «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати» Додатку 1 до тендерної документації в частині надання гарантійного листа, виданого емітентом талонів на ім’я замовника;
3) п. 3.7. розділу ІІ «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати» Додатку 1 до тендерної документації щодо надання документу, що підтверджує право використання учасником найменувань (торгових марок), зазначених на відповідних смарт картках/талонах, АЗС, тощо або листа від суб’єкта – розпорядника АЗС (емітента талонів), який здійснив реалізацію талонів такому учаснику, щодо права перепродажу талонів для виконання замовлень замовників у розуміння Закону протягом 2025 року датовані не раніше публікації оголошення про проведення даної закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b7e944bd286f42398d0e058235cde929
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень від 07.05.2025 Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо закупівлі UA-2025-02-05-009918-a.
Дата опублікування:
12.05.2025 13:47
Опис:
На виконання запиту відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативних документів повідомляємо наступне:
1. Щодо обґрунтування очікуваної вартості закупівлі, технічних і якісних характеристик предмета закупівлі
У процесі формування очікуваної вартості закупівлі Замовником було здійснено ринковий аналіз цін на бензин марки А-95 та дизельне паливо, зокрема використано відкриті джерела інформації про середньоринкові ціни (скріншоти з ресурсу Мінфін, Лист міського голови до уповноваженої особи Гайсинської міської ради від 04.02.2025р. №02.2-09/02.2-17-223, Лист до ТОВ «Люкс 24» від 26.10.2025 Вих.№02.2-09/02.2-17-392 та відповідь від ТОВ «Люкс 24» надана Листом №8 від 26.02.2025р. – додаються сканкопії).
Очікувана вартість була визначена з урахуванням середньозваженої ціни на дату підготовки тендерної документації, а також з урахуванням територіального розміщення АЗС по регіонах.
2. Щодо відповідності переможця торгів – ТОВ «Люкс 24» вимогам тендерної документації
2.1. Виконання вимог технічної специфікації (Розділ І Додатку 1):
ТОВ «Люкс 24» надало у складі тендерної пропозиції наступні документи:
• Сертифікат відповідності Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015 (на бензин А-95) – додається.
• Сертифікат відповідності Технічному регламенту та ДСТУ 7688:2015 (на дизельне паливо) – додається.
• Паспорти якості із зазначенням технічних характеристик (видані у 2025 році) – додаються.
• Декларації відповідності від 23.01.2025р. – додається.
• Протоколи випробувань акредитованої лабораторії від 26.02.2025р. – додаються.
2.2. Виконання пункту 3.1 розділу ІІ Додатку 1:
• Гарантійний лист емітента талонів на ім’я замовника надано у складі пропозиції – додається .
2.3. Виконання пункту 3.7 розділу ІІ Додатку 1:
• Емітент талонів не здійснює перепродаж талонів, тож вимоги пункту 3.7 розділу ІІ Додатку 1 не розповсюджується на учасника ТОВ «Люкс 24».
Висновок: Усі документи, подані ТОВ «Люкс 24» відповідають вимогам тендерної документації. Порушень у поданій тендерній пропозиції переможця не виявлено. Усі підтверджуючі документи додаються до цієї відповіді через систему Prozorro у форматі архіву (ZIP або PDF).