• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо)

Завершена

758 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 794.40 UAH
Номер: 3c6459321826439788ac88b2e1c5710e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 05.05.2025 14:33 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 №64-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.05.2025 №64-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9.UA-2025-02-05-009918-a, 05.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, d.o.tanasiichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Люкс 24» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гайсинської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 05.02.2025 б/н), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Люкс 24» (далі – ТОВ «Люкс 24»), протокольне рішення уповноваженої особи від 17.02.2025 № 323 про визначення ТОВ «Люкс 24» переможцем торгів, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки товару від 04.03.2025 № 23/02/1 (далі – Договір) та пояснення Замовника, отримані 12.05.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Люкс 24» відсутні документи, надання яких передбачено тендерною документацією Замовника, а саме: - сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент) та ДСТУ 7688:2015 «Дизельне паливо. Євро. Технічні умови» на дизельне паливо та паспорти якості із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива видані не раніше 2024 року (розділ І «Технічна специфікація» Додатку 1 до тендерної документації); - зразки талонів (бланків-дозволів, штрих-карток, скретч-карток, довірчих документів) (розділ І «Технічна специфікація» Додатку 1 до тендерної документації); - гарантійний лист від власників орендованих АЗС, із переліку, зазначеному у довідці про перелік АЗС, адресований учаснику, про гарантування заправок автотранспорту за довірчими документами (смарт-картками) встановленого зразка на АЗС із КЕП власника АЗС виданий у 2025 році (абзац 3 пункту 3.3. розділу ІІ «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати» Додатку 1 до тендерної документації); - документ, що підтверджує впровадження системи менеджменту екологічного управління, впровадженої учасником з метою забезпечення захисту від техногенних ризиків при поставці товару, виданого акредитованим органом відповідно до чинного законодавства України (пункт 3.4. розділу ІІ «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати» Додатку 1 до тендерної документації); - оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також копія документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації (пункт 3.6. розділу ІІ «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати» Додатку 1 до тендерної документації); - документ, що підтверджує право використання учасником найменувань (торгових марок), зазначених на відповідних смарт картках/талонах, АЗС, тощо (якщо учасник є емітентом (власником) паливних талонів) або лист від суб’єкта – розпорядника АЗС (емітента талонів), який здійснив реалізацію талонів такому учаснику, щодо права перепродажу талонів для виконання замовлень замовників у розумінні Закону протягом 2025 року, датовані не раніше публікації оголошення про проведення даної закупівлі (пункт 3.7. розділу ІІ «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати» Додатку 1 до тендерної документації). Окрім того, Замовником у розділі І «Технічна специфікація» Додатку 1 до тендерної документації визначено, що якість товару повинна відповідати діючим в Україні Державним стандартам і підтверджуватися відповідним документом при поставці товару та у складі пропозиції учасника, зокрема: сертифікатом відповідності Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні, виданим учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. Однак, учасником ТОВ «Люкс 24» на виконання зазначених вимог у складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензин автомобільний А-95-Євро5-ЕО, що виданий органом з оцінки відповідності не учаснику процедури закупівлі, а ПАТ «Укрнафта» чим не дотримано вимог розділу І «Технічна специфікація» Додатку 1. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови № 1178. З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Люкс 24», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови № 1178, а уклав з ним Договір на суму 742 560,00 грн.
Період усунення порушень: 22.05.2025 17:36 - 06.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2025 17:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Гайсинською міською радою, в особі міського голови Гука Анатолія Ілліча, на підставі Висновку моніторингу (Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000061) у закупівлі UA-2025-02-05-009918-a, за предметом - «Код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти» Нафта і дистиляти (Бензин А-95, дизельне паливо), проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, Сікорською Софією Вікторівною, про дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме щодо дотримання вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Виконано зобов’язання Північного офісу Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель, здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом укладення Додаткової угоди №1 від 26.05.2025р. за Договором поставки товару від 04.03.2025 № 23/02/1 про розірвання Договору, відповідно до законодавства. Інформацію про розірвання договору оприлюднено в електронній системі закупівель у встановленому законом порядку. З метою недопущення аналогічних порушень у майбутньому, уповноваженою особою Сікорською Софією Вікторівною буде проведено внутрішній аудит процедури закупівлі UA-2025-02-05-009918-a та розроблено інструкцію з перевірки повноти тендерних пропозицій, яка є обов’язковою до застосування при розгляді тендерних документів поданих учасниками процедури закупівлі.
Дата публікації звіту: 29.05.2025 09:37

Запити/Пояснення