• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування хворим у КНП «Одеський обласний центр соціально значущих хвороб» ООР»)

Завершена

21 315 452.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 213 154.53 UAH
Номер: d8a71b9d99a845f0b8e77d5e19b1bf92
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.03.2025 12:20 - 25.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.02.2025 № 67 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого 2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 31 UA-2025-02-04-013114-a 04.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Одеська обласна база спеціального медичного постачання» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 04 лютого 2025 року № б/н), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ» (далі – ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»), вимогу про усунення невідповідностей до 13 лютого 2025 року, протокольне рішення від 13 лютого 2025 року № 20, повідомлення про намір укласти договір від 13 лютого 2025 року, договір від 19 лютого 2025 року № 27/25 на суму 21 315 290,00 гривень без ПДВ, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 07 березня 2025 року, 10 березня 2025 року, 14 березня 2025 року через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Під час моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 5 розділу 3 тендерної документації Замовником визначені кваліфікаційні критерії згідно зі статтею 16 Закону та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 3 до тендерної документації. Пунктом 1 Додатку 1.1 до Додатку 3 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція повинна містити довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірену печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У довідці обов’язково зазначити інформацію, зокрема, щодо приміщень, які використовуються для зберігання продуктів харчування (складські приміщення) та виробництва готових страв (харчоблоку, виробничого приміщення для приготування страв тощо) - кількість, найменування (додатково надати копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих виробничих приміщень (документи на право власності, або договір оренди/суборенди, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.). На вимогу пункту 1 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» тендерної документації учасник ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл: 2 МТБ.pdf) в якій, зокрема, зазначив 3 орендованих виробничих приміщення: нежитлове приміщення харчоблоку загальною площею 475,7 кв.м за адресою м. Одеса, вул. Нежданової, 32; складські приміщення загальною площею 835 кв.м. за адресою м. Одеса, вул. Новомосковська дор., 21 (21-А); складські приміщення загальною площею 543 кв.м., (літера Д,д) за адресою м. Одеса, вул. Промислова, 37-Ю. При цьому, на підтвердження наявності цих виробничих приміщень документи надані тільки щодо нежитлового приміщення харчоблоку загальною площею 475,7 кв.м за адресою м. Одеса, вул. Нежданової, 32, а саме: договір оренди нерухомого та іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Одеської області від 29 січня 2024 року (файл: 3 Договір оренди Нежданової.pdf). З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 11 березня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів). На запит Держаудитслужби Замовник 14 березня 2025 року надав пояснення, в якому зазначено, що «Копії Документів на Складські приміщення загальною площею 835 кв.м., що знаходиться за адресою м. Одеса, вул. Новомосковська дор., 21 (21-А) і Складські приміщення загальною площею 543 кв.м., (літера Д,д), що знаходиться за адресою м. Одеса, вул. Промислова, 37-Ю замовником не вимагались». Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не зазначив про це у повідомленні про усунення невідповідностей.
Період усунення порушень: 24.03.2025 16:39 - 08.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 24.03.2025 16:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Держаудитслужби від 24.03.2025 щодо усунення порушення.
Дата публікації звіту: 28.03.2025 11:41

Запити/Пояснення