-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція частини приміщень першого поверху будівлі інфекційного відділення КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» під встановлення парового стерилізатора (утилізатора) за адресою: Україна, Полтавська обл., Кременчуцький р-н, м. Кременчук, проспект Лесі Українки, 80» за ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція
Закупівля здійснюється згідно вимог Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року із змінами й доповненнями
Завершена
1 819 425.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 194.26 UAH
мін. крок: 1% або 18 194.26 UAH
Номер:
268fd5748cd942f2b019c7e7ee8c7615
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-07-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2025 00:00
Період моніторингу:
07.03.2025 14:39 - 29.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.03.2025 № 17-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 2 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
07.03.2025 № 17-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-02-04-011415-a, 04.02.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання та оприлюднення договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного медичного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» (далі − Замовник) UA-P-2025-02-04-010083-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.02.2025 № 23; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.02.2025 № 23; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.02.2025 №27; запитання до процедури від 10.02.2025 та роз’яснення від 11.02.2025; тендерну пропозицію учасника ПП «КРЕМІНБУД» (далі – Учасник); протокол уповноваженої особи від 25.02.2025 № 36; договір підряду від 03.03.2025 № 158 на суму 1760243,53 грн з ПДВ з додатками (далі – Договір); додаткова угода №1 від 05.03.2025 до Договору; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 11.03.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання своєчасності укладання та оприлюднення договору встановлено порушення чинного законодавства, а саме: пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей».
Вимогами абзацу першого статті 41 Закону передбачено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва.
Замовник уклав з ПП «КРЕМІНБУД договір підряду від 03.03.2025 № 158, предметом якого є «Реконструкція частини приміщень першого поверху будівлі інфекційного відділення КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» під встановлення парового стерилізатора (утилізатора) за адресою: Україна, Полтавська обл., Кременчуцький р-н, м. Кременчук, проспект Лесі Українки, 80» та 03.03.2025 оприлюднив його в електронній системі закупівель з невід’ємними додатками до нього (файли: «Договір _ 158 від 03.03.2025.pdf», «Додаток 1 Договірна ціна.pdf», «Додаток 2 Календарний графік виконання робіт.pdf», «Додаток 3 Локальний кошторис на будівельні роботи _02-01-01.pdf», «Додаток 3 Локальний кошторис на будівельні роботи _02-01-02.pdf», «Додаток 3 Локальний кошторис на будівельні роботи _02-01-03.pdf», «Додаток 3 Локальний кошторис на будівельні роботи _02-01-04.pdf», «Додаток 3 Локальний кошторис на будівельні роботи _02-01-05.pdf», «Додаток 3 Підсумкова відомість ресурсів.pdf», «Додаток 4 План фінансування робіт.pdf», «Додаток 5 Інформація про ціни на матеріальні ресурси.pdf»).
Також, Замовником внесені та оприлюднено 05.03.2025 зміни до Договору (файл «Додаткова угода 1 від 05.03.2025 до Договору _158.pdf»).
Пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Однак, Договір Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель та всі додатки до нього лише у форматі PDF.
У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, органом державного фінансового контролю 07.03.2025 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень стосовно не оприлюднення договору та додатків до нього у машинозчитувальному форматі з огляду на вимоги Положення № 835 та вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
На зазначений запит органу державного фінансового контролю Замовник 11.03.2025 надав пояснення, зокрема «…Замовнику при оприлюдненні договору необхідно було врахувати, що дані документи містять фізичні підписи та відтиски печаток сторін (обов’язкові реквізити документа), які без зміни їх змісту технічно неможливо конвертувати (відобразити) у один з форматів, передбачених пунктом 9 Постанови. За таких обставин, договір та додатки до нього не є машиночитаними з технічних причин, не залежних від замовника. Більше того, чинні нормативні документи не містять жодних роз’яснень, яким чином замовнику розміщувати договір з додатками у машиночитаному форматі, якщо такі документи містять фізичні підписи та відбитки печаток сторін. Щодо договору про закупівлю та додатків до нього є також окрема вимога щодо розміщення, а саме в пункті 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затверджений наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 року) встановлено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF, яким, в тому числі, керувався замовник під час оприлюднення в електронній системі договору з додатками. Відтак замовником оприлюднено договір та додатки у форматі PDF. При цьому, повідомляємо, що замовником усунуто вказану невідповідність, та розміщено дану інформацію у вигляді змін до договору».
Відповідно до відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, Замовник Договір та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі, зокрема у форматах для текстових даних DOC(X), для структурованих даних XLS(X) (файли: «Договір підряду _ 158 від 03.03.2025.doc», «Додаток 11.1 Договірна Ціна.xls», «Додаток 11.1 Договірна Ціна.xls», «Додаток 11.3 ЛК1_02-01-01.xls», «Додаток до договору 11.2.-Календ графік.docx», «Додаток 11.3 ПВР.xls», «Додаток 11.3 ЛК1_02-01-02.xls», «Додаток 11.3 ЛК1_02-01-03.xls», «Додаток 11.3 ЛК1_02-01-04.xls», «Додаток 11.3 ЛК1_02-01-05.xls», «Додаток 11.4. до Дог. План фінансування робіт.xls», «Додаток 11.5 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЦІНИ.xls», «додугода 1 Кремінбуд на реквізити.docx») оприлюднив 11.03.2025 (на 6-й робочий день з дня укладання), чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
18.03.2025 14:14 - 02.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2025 14:14
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
16/0019/2025/пр
Дата відкриття провадження:
21.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
16/0019/2025
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька»», на виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-04-011415-а від 18 березня 2025 року (далі - Висновок) повідомляє.
Відповідно до наказу від 20 березня 2025 року № 159 «Про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-04-011415-а» уповноважену особу повідомлено про необхідність забезпечити неухильного та своєчасного оприлюднення у електронній системі закупівель усіх документів, які передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) і іншими нормативно-правовими актами, у тому числі своєчасне та повне оприлюднення документів у машинозчитувальному форматі в електронній системі закупівель. Копія відповідного наказу додається.
Уповноважену особу повідомлено, про те, що у разі виявлення повторних порушень Закону та інших нормативно-правових актів при проведенні закупівель до працівника, за порушення трудової дисципліни, може бути застосовано відповідний захід стягнення передбачений ст. 147 Кодексу законів про працю.
Безпосередньому керівнику уповноваженій особі дане відповідне розпорядження щодо проходження фахівцем з публічних закупівель позапланових навчань, у тому числі онлайн, з підвищення кваліфікації.
Також повідомляємо, що 05 березня 2025 року, в під час проведення моніторингу, у електронній системі закупівель Замовником оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Дата публікації звіту:
20.03.2025 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
3d64dd2a11d14d9e88fe28d812767bbb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.03.2025 15:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.03.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 819 425,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-04-011415-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі встановлення здійснення фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам зазначеної закупівлі необхідно зазначити коди програмної класифікації видатків (КПКВ).
3. Яким чином Замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ПП «КРЕМІНБУД» на відповідність вимогам тендерної документації, в частині підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці? Так, сума виконаних робіт згідно з наданими актами не відповідає загальній вартості договору. Пояснить вказане.
4. З якої причини не оприлюднено договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі (Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»), як це передбачено пунктом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
7115f6fbe9e94d559e57bd1a9583e0f9
Назва:
Пояснення на запит від 07.03.2025
Дата опублікування:
11.03.2025 11:28
Опис:
Комунальне некомерційне медичне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька»», на Ваш запит замовнику на пояснення від 07.03.2025 року про надання пояснення під час проведення моніторингу UA-M-2025-03-07-000005 процедури закупівлі «Реконструкція частини приміщень першого поверху будівлі інфекційного відділення КНМП «Лікарня інтенсивного лікування «Кременчуцька» під встановлення парового стерилізатора (утилізатора) за адресою: Україна, Полтавська обл., Кременчуцький р-н, м. Кременчук, проспект Лесі Українки, 80» за ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2025-02-04-011415-a), повідомляє наступне.
1. Щодо здійснення обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Замовник керувався інформацією та відповідними документами: розробленою проектно-кошторисною документацією згідно реєстрації проєктної документації, у Єдиній державній електронній системи у сфері будівництва - Реєстраційний номер документу: PD01:1854-3381-9001-7947. та затвердженим експертним звітом №2325Е/12/24 від 30 грудня 2024 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ. Реєстраційний номер EX01:7689-4128-0225-0010, що додаються.
Якісні та технічні характеристики відображені в відомостях обсягів робіт виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва, а саме Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному об’єкту була визначена з урахуванням чинних кошторисних норм України відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації з урахуванням кошторисних норм України.
Запитувані Вами документи додаються.
2. Інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі та відповідні документи, додаються, а саме:
- Лист про виділення додаткових коштів №04-12/13 від 02.01.2025 (копія на 4 арк.);
- Рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» №159 від 23.01.2025 року (копія на 2 арк.);
- Наказ Департаменту охорони здоров’я Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області «Про виділення коштів з Стабілізаційного Фонду Кременчуцької міської територіальної громади» №84 від 03.02.2025 року (копія на 3 арк.).
Код програмної класифікації видатків (КПКВ) - 0712170 «Будівництво закладів охорони здоров’я».
3. Щодо підтвердження виконання договору, Учасником Приватним підприємством «КРЕМІНБУД» надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів вих. 17 від 13.02.2025 та копію аналогічного договору (одного) зазначеного в довідці та копії документів на підтвердження виконання аналогічного договору від 12.08.2024 № 528 за предметом закупівлі на закупівлю робіт Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху будівлі основного корпусу будівлі КНМП "Лікарня інтенсивного лікування "Кременчуцька" для розміщення системи ангіографічної за адресою: Україна, Полтавська обл., Кременчуцький район, м. Кременчук, вул. Лікаря Парнети, 2 (Коригування), за ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація, на підтвердження вимог визначених в підпункті 3.3.1.2. та 3.3.1.3 частини 1 Додатку 1 тендерної документації.
Під час розгляду наданих Учасником документів Замовником було перевірено інформацію.
Сума виконаних робіт згідно з наданими актами не відповідає загальній вартості договору тому що, згідно п.6.2 Настанови з визначення вартості робіт : «За твердої договірної ціни взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні».
При перевірці фактично виконаних робіт представником технічного нагляду, виникли розбіжності в обсягах, що призвело до зменшення суми акту виконаних робіт на 1224,52 грн. від договірної ціни (сума договору 1 642 026,01- сума виконаних робіт 1 640 801,49).
Згідно листа в УДКСУ в м. Кременчуці «Про зняття юридичних зобов’язань» з договору № 528 від 12.08.2024 року було знято юридичні зобов’язання в казначействі (копія листа на 2 арк. додається).
4. Щодо не оприлюднення договору та додаткових угод у машинозчитувальному форматі відповідно пункту 10 частини першої статті 10 Закону та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі - Постанова), Замовник повідомляє наступне.
Згідно пункту 2 Постанови машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Разом з тим, Замовнику при оприлюдненні договору необхідно було врахувати, що дані документи містять фізичні підписи та відтиски печаток сторін (обов’язкові реквізити документа), які без зміни їх змісту технічно неможливо конвертувати (відобразити) у один з форматів, передбачених пунктом 9 Постанови.
За таких обставин, договір та додатки до нього не є машиночитаними з технічних причин, не залежних від замовника. Більше того, чинні нормативні документи не містять жодних роз’яснень, яким чином замовнику розміщувати договір з додатками у машиночитаному форматі, якщо такі документи містять фізичні підписи та відбитки печаток сторін.
Щодо договору про закупівлю та додатків до нього є також окрема вимога щодо розміщення, а саме в пункті 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затверджений наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 року) встановлено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF, яким, в тому числі, керувався замовник під час оприлюднення в електронній системі договору з додатками.
Відтак замовником оприлюднено договір та додатки у форматі PDF.
При цьому, повідомляємо, що замовником усунуто вказану невідповідність, та розміщено дану інформацію у вигляді змін до договору.