-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Послуги з прання і сухого чищення
Завершена
1 152 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
e201051288574258acdf95be16e860b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-18-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.02.2025 00:00
Період моніторингу:
18.02.2025 15:34 - 12.03.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.02.2025 № 12-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.02.2025 №12-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-02-04-010650-a 04.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо оприлюднення в електронній системі закупівель додатку № 1 «Специфікація» до Договору, не допускати установленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «ШОСТКИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» Шосткинської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, обґрунтування підстави для здійснення Замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель від 04.02.2025, договір від 04.02.2025 № 158 (далі – Договір), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення та документи Замовника, надані 21.02.2025 на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник здійснив закупівлю без використання електронної системи на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості) (відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом).
Пунктом 13 Особливостей визначено, що у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель, зокрема, договір про закупівлю та додатки до нього.
При цьому, Замовник оприлюднив Договір, пунктом 1.1 якого визначено: «Виконавець зобов'язується у 2025 році надати Замовнику послуги, а Замовник - приймати і оплачувати Послуги з прання білизни (код за ДК 021:2015 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення) в кількості 16000 кг та по ціні зазначеній у СПЕЦИФІКАЦІЇ – додатку №1 до цього Договору та п.3.2. Договору».
Однак, Замовником не оприлюднено додаток № 1 «Специфікація» до Договору.
У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління 19.02.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо неоприлюднення в електронній системі закупівель додатку 1 до Договору (специфікація).
На зазначений запит Замовник 21.02.2025 оприлюднив в електронній системі пояснення, в якому, зокрема, зазначив, що «специфікація до договору не була розміщена через технічний збій та неуважність при завантаженні документів в систему».
Отже, Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено додаток № 1 «Специфікація» до Договору, чим порушено вимоги пункту 13 Особливостей.
Період усунення порушень:
25.02.2025 15:09 - 12.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.02.2025 15:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Задля усунення порушення по результатах перевірки була розміщена специфікація до договору та протокол про технічну помилку
Дата публікації звіту:
26.02.2025 14:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
05.03.2025 10:27
Запити/Пояснення
Номер:
1dd3dadfe7ed48199e5a68b8016d2f0b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.02.2025 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Послуги з прання і сухого чищення» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-04-010650-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Правосуд С.О. (код ЄДРПОУ 2395015328), з яким укладений договір від 04.02.2025 № 158 (далі – Договір) без використання електронної системи закупівель?
3. Надати пояснення чому в електронній системі закупівель не оприлюднено додаток 1 до Договору (специфікація)?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f83b9061418f4e9d998c2e90af71ac95
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
21.02.2025 17:11
Опис:
1.Обґрунтування розміру закупівлі послуги з прання лікарняної білизни здійснено на підставі обсягів прання білизни за попередній рік, а також з урахуванням тенденції до збільшення обсягів через надходження до лікарні поранених та військових для надання медичної допомоги. Враховано ймовірне збільшення потреби у послугах у зв'язку з підвищеним потоком пацієнтів. Крім того, було враховано, що на території району в межах доступності немає інших можливих виконавців, здатних забезпечити необхідний технологічний процес надання зазначених послуг відповідно до вимог та потреб замовника.
Також було проведено аналіз цін на прання лікарняної білизни в цілому по Україні, що підтвердило доцільність обраної вартості послуг. Додатково було враховано часову можливість надання послуг, що ще раз продемонструвало, що прання на далекій відстані від лікарні унеможливлює забезпечення безперервного процесу, що може призвести до перешкод у лікувальному процесі.
У зв'язку з цим, для забезпечення безперервності надання послуг було надано запит на комерційну пропозицію до ФОП Правосул С.О., як такої, яка протягом років успішно забезпечувала надання послуг з прання білизни для лікарні, на території м.Шостка, маючи досвід у виконанні таких робіт та гарантуючи якість наданих послуг.
2. Оцінка можливих потенційних надавачів послуг з прання лікарняної білизни здійснювалась на основі кількох критеріїв, що включали:
- Досвід та репутація постачальника:
o Враховувався попередній досвід надавачів послуг у сфері прання лікарняної білизни.
- Цінова пропозиція:
o Цінова пропозиція порівнювалась з ринковими цінами та попередніми закупівлями.
- Технічні можливості та якість послуг:
o Оцінювались технічні можливості постачальника для виконання необхідних послуг, включаючи наявність необхідного обладнання, технологічного процесу, а також кваліфікацію працівників.
- Особливу увагу звертали на дотримання вимог до якості послуг.
- Часова можливість надання послуг:
o Оцінювалась здатність постачальника забезпечити безперебійне виконання послуг у визначений термін, що критично важливо для медичних установ, де швидкість та своєчасність виконання послуг має велике значення.
2. Логістичні можливості:
o Враховувалась доступність постачальника в географічному плані та його здатність здійснювати своєчасний збір та доставку білизни без перешкод для лікувального процесу.
3. Відсутність зауважень та скарг:
o Оцінювались наявні зауваження та скарги на попередніх постачальників, що могло б вплинути на вибір надавача послуг.
Таким чином, для забезпечення безперебійного та якісного процесу прання лікарняної білизни був обраний постачальник, який продемонстрував відповідність вищезазначеним критеріям.
Стосовно третього питання: специфікація до договору не була розміщена через технічний збій та неуважність при завантаженні документів в систему. Тобто, під час сканування документу відбулось неповне його збереження, відповідно не весь він був доданий до закупівлі. Визнаємо це не є виправданням. Про техпомилку був складений протокол та готові до розміщення в програмі. Прийнято рішення щодо усунення недоліків та недопущення таких помилок в майбутньому.