- 
                    Відкриті торги з особливостями
 - 
                        Однолотова
 - 
                        КЕП
 
Паливна деревина
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                1 755 000.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 8 775.00 UAH
        мін. крок: 0.5% або 8 775.00 UAH
                    Номер:
                    cb5d51389ef7424bae0bb52dfedd6cf5
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2025-02-20-000003
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    24.02.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    24.02.2025 17:45 - 18.03.2025 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Вирішено
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2025		
	№ 10-з
			
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління 
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області                                                             Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 24.02.2025 № 10-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
13. UA-2025-02-04-002070-a_Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Дані автоматичних індикаторів ризиків
 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
 
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено порушення вимог пункту 7 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Романівський лісгосп АПК» установлено порушення вимог статті 29 Закону та пунктів 41, 43, підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм пункту 7 частини 2 статті 21, статті 29 Закону та пункту 26, пунктів 41, 43, підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями  відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених  постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Чуднівська лікарня» Чуднівської міської ради Житомирської області (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 04.02.2024 № 10, тендерна пропозиція переможця дочірнього підприємства «Романівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради (далі – ДП «Романівський лісгосп АПК»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.02.2025 № 19, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.02.2025, договір про закупівлю від 20.02.2025 № 42-25/В, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 28.02.2025.
За результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено наступне.
Так, відповідно до пункту 7 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями повинно містити інформацію щодо умов оплати.
За результатами моніторингу встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями містить інформацію щодо умов оплати договору, а саме: післяоплата 10 банківських днів з дня поставки товару.
При цьому, пунктом 3.3 розділу 3 проєкту договору (Додаток № 3 до тендерної документації) та укладеного договору про закупівлю від 20.02.2025 № 42-25/В передбачено, що оплата здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів після підписання видаткової накладної.
Під час здійснення моніторингу даної процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, 26.02.2025 звернулась із запитом через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації, зокрема, щодо невідповідності умов оплати в електронній системі закупівель умовам, викладеним в договорі про закупівлю, на який Замовником надано 28.02.2025 пояснення, в якому зазначено, що це формально допущена Замовником помилка при оголошенні про проведення відкритих торгів.
Таким чином, за результатами моніторингу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено порушення вимог пункту 7 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ДП «Романівський лісгосп АПК» встановлено наступне.
Відповідно до вимог пунктів 2.1 та 2.2 Додатку № 5 до тендерної документації Замовника, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, а також документів, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копію договору на вантажоперевезення тощо).
На виконання вказаних вимог учасником ДП «Романівський лісгосп АПК» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.01.2025 № 101, в якій міститься інформація щодо наявності у вказаного учасника, зокрема, власних вантажних автотранспортних засобів у кількості 22 одиниць (вантажних автомобілів ЗІЛ-131 в кількості 12 одиниць, вантажних автомобілів КАМАЗ в кількості 2 одиниць, вантажних автомобілів КРАЗ в кількості 2 одиниць, тракторів МТЗ-80 в кількості 4 одиниць, автокран, вантажний автомобіль MAN). 
Однак, моніторингом встановлено, що учасником ДП «Романівський лісгосп АПК» у складі тендерної пропозиції надано копії документів, що підтверджують право власності (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів) на 7 автотранспортних засобів (на причіп ІФА Е5-1, на 2 причіпа ГКБ, на 2 вантажних автомобіля ЗІЛ-131, на 1 вантажний автомобіль КРАЗ, на вантажну платформу УРАЛ), частину з яких не передбачено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.01.2025 № 101, що не відповідає вимогам пунктів 2.1 та 2.2 Додатку № 5 до тендерної документації.
При цьому, відповідно до вимог пункту 41 Особливостей встановлено імперативну умову, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Пунктом 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог статті 29 Закону, пунктів 41 та 43 Особливостей, не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ДП «Романівський лісгосп АПК» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Абзацом 15 пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Слід відмітити, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 13.02.2025.
Проте, моніторингом встановлено, що в порушення вимог абзацу 15 пункту 47 Особливостей, переможцем торгів ДП «Романівський лісгосп АПК» надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, 18.02.2025, тобто на 5 день, а не протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ДП «Романівський лісгосп АПК»  внаслідок ненадання у спосіб, зазначений в Додатку № 4 до тендерної документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    17.03.2025 17:04 - 01.04.2025 01:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    17.03.2025 17:04
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Інформація про усунення порушення законодавства у сфері
публічних закупівель
за результатами здійснення моніторингу закупівлі
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
UA-M-2025-02-20-000003 ● 269a874b23f24dc1935b843e4d6818c3
Дата публікації висновку про результати моніторингу: 17 березня 2025 року.
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2025-02-04-002070-a (надалі по тексту - Висновок), який складений головним державним аудитором Дацюк Наталією Станіславівною.
Частиною 8 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За Висновком встановлено:
«За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено порушення вимог пункту 7 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ДП «Романівський лісгосп АПК» установлено порушення вимог статті 29 Закону та пунктів 41, 43, підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
 За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.».
Також, висновком встановлено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
«З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
Враховуючи обставини пов’язані з виявленим порушенням, єдиний можливий захід щодо недопущення таких порушень у подальшому є особисте зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень та притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи. Уповноважена особа зобов’язується в подальшому не вчиняти таких порушень. До уповноваженої особи застосовано заходи дисциплінарної відповідальності, що підтверджується доданими до даної відповіді документами. Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. У зв’язку із не можливістю усунення виявлених порушень на даній стадії процедури закупівлі виходячи з технічних можливостей електронної системи закупівель та власне і проходження самої процедури відкритих торгів єдино можливим способом вжиттям належних та рівноцінних заходів щодо усуненням порушень Замовником є надання особистого зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень.
Комунальне некомерційне підприємство «Чуднівська лікарня»  Чуднівської міської ради зобов’язується в подальшому не вчиняти таких порушень. До уповноваженої особи застосовано заходи дисциплінарної відповідальності, що підтверджується доданими до даної відповіді документами. Також, Замовником будуть вжиті заходи щодо виділення коштів на додаткове навчання уповноваженої особи в сфері організації та проведення публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень так і з метою превентивної роботи по недопущенню таких порушень у майбутньому.
Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону - звільнення від адміністративної відповідальності.
Сподіваємось на проявлення розуміння до ситуації що склалася.
Додатки:
-	Наказ про притягнення до відповідальності  на Клименчук Марину  Анатоліївну.
З повагою, Уповноважена особа
Клименчук Марина Анатоліївна
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    20.03.2025 10:50
                
                        Підтвердження факту усунення порушення
                    Результат:
                    Усунуто
                
                                                        
                Результат по типу порушення:
                
                                                            - other: Так
 
                    Опис:
                    Замовником порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності, а саме оголошено догану уповноваженій особі.
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    20.03.2025 18:00
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    c23ea133139b4c08b1887e18c873096d
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень (інформації, документів)
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    26.02.2025 14:04
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    04.03.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Паливна деревина» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-04-002070-a), здійсненої КНП «Чуднівська лікарня» Чуднівської міської ради Житомирської області (далі – Замовник), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. 
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ДП «Романівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
4. Пунктом 26 Особливостей визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. 
Відповідно до пункту 7 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо умов оплати.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями містить інформацію щодо умов оплати договору, а саме: післяоплата 10 банківських днів з дня поставки товару.
При цьому, пунктом 3.3 розділу 3 проєкту договору (Додаток № 3 до тендерної документації) та укладеного договору про закупівлю від 20.02.2025 № 42-25/В передбачено, що оплата здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів після підписання видаткової накладної.
Поясніть чому умови оплати в електронній системі закупівель (оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями) не відповідають умовам, викладеним в проєкті договорі та, як наслідок, укладеному договорі про закупівлю від 20.02.2025  № 42-25/В?
5. Відповідно до вимог пунктів 2.1 та 2.2 Додатку № 5 до тендерної документації Замовника, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, а також документів, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копію договору на вантажоперевезення тощо)
На виконання вказаних вимог учасником ДП «Романівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.01.2025 № 101, в якій міститься інформація щодо наявності у вказаного учасника, зокрема, власних вантажних автотранспортних засобів у кількості 22 одиниць (вантажних автомобілів ЗІЛ-131 в кількості 12 одиниць, вантажних автомобілів КАМАЗ в кількості 2 одиниць, вантажних автомобілів КРАЗ в кількості 2 одиниць, тракторів МТЗ-80 в кількості 4 одиниць, автокран, вантажний автомобіль MAN). 
Однак, аналізом встановлено, що учасником ДП «Романівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради у складі тендерної пропозиції надано копії документів, що підтверджують право власності (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів) на 7 автотранспортних засобів (на причіп ІФА Е5-1, на 2 причіпа ГКБ, на 2 вантажних автомобіля ЗІЛ-131, на 1 вантажний автомобіль КРАЗ, на вантажну платформу УРАЛ), частину з яких не передбачено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 11.01.2025 № 101.
Враховуючи викладене вище, поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність учасника ДП «Романівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради вимогам пункту 2.2 Додатку № 5 до тендерної документації?
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
6. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
При цьому, абзацом 15 пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Слід відмітити, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 13.02.2025.
Проте, переможцем торгів ДП «Романівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей, 18.02.2025, тобто на 5 день, а не протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 
Враховуючи викладене вище, поясніть, чому в порушення вимог, передбачених підпунктом 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію, подану учасником ДП «Романівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради?
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
                
                        
                    Номер:
                    2320480482554cb4905c06f1efe738eb
                
                                                                        
                    Назва:
                    Відповідь на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    28.02.2025 13:20
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 26 лютого 2025 року  щодо моніторингу процедури закупівлі Паливна деревина p/n: 26879395 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-04-002070-a за ДК 021:2015: 03413000-8 - Паливна деревина (деревина дров’яна непромислового використання 1, 2, 3 групи) повідомляємо наступне:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої  замовником на основі фактичного використання деревини у закладі у попередньому році та обсягу фінансування. З приводу очікуваної вартості закупівлі пояснюю, що визначення очікуваної вартості закупівлі на підприємстві відбувається з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: аналізу ринку згідно загальнодоступної інформації щодо цін та товари, роботи і послуги, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламах, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Рrozorro", дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), та інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій (в тому числі комерційні пропозиції постачальників/виконавців). Попередній моніторинг цін на товар здійснювався замовником на сайті uub.com.ua  Щоденний індекс цін на необроблену деревину станом.
2. Джерело фінансування даної закупівлі є кошти місцевого бюджету відповідно до КНКВК 0812010 Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню Код економічної класифікації видатків бюджету/код класифікації кредитування бюджету 2610. (План використання бюджетних коштів на 2025 рік додається)
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ДП «Романівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). При розгляді тендерної пропозиції учасника учасника ДП «Романівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради мною, уповноваженою особою, не було встановлено фактів формальних (несуттєвих) помилок до відповідності тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Чуднівська лікарня» Чуднівської міської міської ради (протокол уповноваженої особи про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ДП «Романівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради додається).
4. Пунктом 26 Особливостей визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 7 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо умов оплати. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями містить інформацію щодо умов оплати договору, а саме: післяоплата 10 банківських днів з дня поставки товару. При цьому, пунктом 3.3 розділу 3 проєкту договору (Додаток № 3 до тендерної документації) та укладеного договору про закупівлю від 20.02.2025 № 42-25/В передбачено, що оплата здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів після підписання видаткової накладної.Умови оплати в електронній системі закупівель, а саме : післяоплата 10 банківських днів з дня поставки товару. При цьому, пунктом 3.3 розділу 3 проєкту договору (Додаток № 3 до тендерної документації) та укладеного договору про закупівлю від 20.02.2025 № 42-25/В передбачено, що оплата здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів після підписання видаткової накладної це формально допущена Замовником помилка при оголошенні  про проведення відкритих торгів. Водночас станом на сьогодні вказане порушення не становить негативного впливу на бюджет і не може бути усунене замовником у зв’язку з підписанням договору.
5. Відповідно до вимог пунктів 2.1 та 2.2 Додатку № 5 до тендерної документації Замовника, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі, а також документів, що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих вантажних автотранспортних засобів (копії документів, що підтверджують право власності чи користування, або копію договору на вантажоперевезення тощо), але Замовником не вимагалось конкретної кількості одиниць. 
6.Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації Замовником передбачено що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей». Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю було опубліковано з ДП «Романівський лісгосп АПК» Житомирського обласного комунального агролісогосподарського підприємства «Житомироблагроліс» Житомирської обласної ради 13.02.2025р.(четвер). Так як у вимогах встановлено:  що не перевищує чотири дні і конкретно не вказано – чи робочі чи календарні дні. Тому, навіть якщо і трактувати - чотири дні, як чотири робочі дні, тобто таке порушення несе формальний характер і ніяким чином не нанесено збитків державі.
В подальших закупівлях Замовником будуть враховані вказані зауваження та візьмуться до уваги основні індикатори ризику.