-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення щоденним чотириразовим харчуванням стаціонарних хворих
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер:
2899dff1f2074540b8fdef4425d5d0d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000098
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 16:41 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2025 № 16-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 4 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
03.03.2025 № 16-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2025-02-03-011757-a, 03.02.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків; sas24-3-10.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 05.03.2025 № 166 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування І рівня м. Горішні Плавні» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-02-03-014411-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.02.2025 № 49 (з додатками), тендерну пропозицію учасника Науково-виробниче підприємство «Фероліт»; рішенням уповноваженої особи замовника від 14.02.2025 № 78; Договір про закупівлю від 21.02.2025 № № 33 (далі – Договір) на суму 495 541,20 грн. (чотириста дев’яносто п’ять гривень 20 коп.) укладений з науково-виробниче підприємство «Фероліт», з невід’ємними додатками; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 21.03.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання дотримання Замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення чинного законодавства, а саме: абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, в частині не надання у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Так, в ході моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі замовником визначено переможцем Науково-виробниче підприємство «Фероліт» та 14.02.2025 розміщено повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Проте, на виконання вимог пункту 47 Особливостей, Науково-виробниче підприємство «Фероліт» як переможець закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
З метою підтвердження або спростування встановленої невідповідності, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 18.03.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником 21.03.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення.
Так, замовник у своєму поясненні зазначає наступне: 1. Щодо перевірки витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», підпункт 5,6 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі Особливості) - Замовником здійснено перевірку на сайті електронних адміністративних послуг. 2. Щодо підпункту 3 пункту 47 Особливостей – Замовником здійснено перевірку в Реєстрі осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. 3. Щодо підпункту 12 пункту 47 Особливостей - Замовником здійснено перевірку на сайті електронних адміністративних послуг.».
Слід зазначити, що інформацію про відсутність судимості, зокрема Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», може надавати лише Міністерство внутрішніх справ України та сервісні центри Міністерства внутрішніх справ України.
В той же час, відповідно до вимог до пункту 2 Додатку 7 до тендерної документації наведено Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі (для юридичних осіб), де зазначено, що Переможець процедури закупівлі повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцяти денної давнини від дати подання документа.
Однак, учасник Науково-виробниче підприємство «Фероліт» на виконання вимог встановлених в пункті 2 Додатку 7 до тендерної документації не надав документи та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (для юридичних осіб).
Варто зазначити, що в складі тендерної пропозиції Науково-виробниче підприємство «Фероліт» як учасника закупівлі були відсутні документи, що передбачені підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі Науково-виробниче підприємство «Фероліт» підтверджував відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Таким чином, Замовник на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію Науково-виробниче підприємство «Фероліт» в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
26.03.2025 17:18 - 10.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2025 17:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником прийнято рішення про розірвання договору та надіслано НВП "Фероліт" додаткову угода про розірвання Договору про закупівлю № 33 від 21.02.2025 р. Очікується підписання для завершення дії розірвання зазначеного Договору.
Дата публікації звіту:
01.04.2025 15:34
Запити/Пояснення
Номер:
65c3b718c567471ab64df84249e63e1e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
03.03.2025 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 500 000 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-03-011757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351 Кримінального кодексу України.
Номер:
9887be95ffb746be8c978b46131d901f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
06.03.2025 14:36
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1. Надаємо копії комерційних пропозицій від потенційних учасників закупівлі UA-2025-02-03-011757-a.
2. Технічне завдання розроблялось Замовником керуючись Законом України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року, з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 13.08.2024 № 955 «Про затвердження Порядку забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування відповідно до норм, які застосовуються у військово-медичних закладах» (зі змінами), наказу Міністерства оборони України від 19.11.2024 № 761/нм «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення покращеного харчування військовослужбовців під час лікування у закладах охорони здоров’я усіх форм власності та підпорядкування відповідно до норм, які застосовуються у військово-медичних закладах».
Номер:
547e2d8b677e492aa5b1cfaddf847e8e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.03.2025 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 500 000 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-03-011757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Відповідно до п. 2 Додатку 7 до тендерної документації вами наведено Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі (для фізичних осіб чи фізичних осіб-підприємців), де зазначено, що Переможець процедури закупівлі повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Також в Додатку 7 до тендерної документації вами зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Яким чином Вами перевірено дотримання переможцем вищевказаних вимог?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2cd8849c22dd4291b465e56a8e18120e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.03.2025 08:39
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1. Щодо перевірки витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», підпункт 5,6 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі Особливості) - Замовником здійснено перевірку на сайті електронних адміністративних послуг.
2. Щодо підпункту 3 пункту 47 Особливостей – Замовником здійснено перевірку в Реєстрі осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ .
3. Щодо підпункту 12 пункту 47 Особливостей - Замовником здійснено перевірку на сайті електронних адміністративних послуг.
Номер:
8e809f81443f4bcaa5f109157901c2ac
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.03.2025 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 500 000 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-03-011757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Відповідно до п. 2 Додатку 7 до тендерної документації вами наведено Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі (для юридичних осіб), де зазначено, що Переможець процедури закупівлі повинен надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Також в Додатку 7 до тендерної документації вами зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Яким чином Вами перевірено дотримання переможцем вищевказаних вимог?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
cd104fcdae1a4b53a089ed35b767bc47
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.03.2025 08:41
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1. Щодо перевірки витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», підпункт 5,6 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі Особливості) - Замовником здійснено перевірку на сайті електронних адміністративних послуг.
2. Щодо підпункту 3 пункту 47 Особливостей – Замовником здійснено перевірку в Реєстрі осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ .
3. Щодо підпункту 12 пункту 47 Особливостей - Замовником здійснено перевірку на сайті електронних адміністративних послуг.