-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту (комплекс радіоелектронної розвідки та боротьби " Овід-3" (автомобільний) або еквівалент)
Завершена
740 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 400.00 UAH
Номер:
62b368535bdc4a8f8a94c97331c8a9b2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 14:45 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2025 №26-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 31.03.2025 №26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2025-02-03-005081-a 03.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу десятого пункту 28 та абзацу третього пункту 49 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Роменської міської ради Сумської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.02.2025 (протокол №27), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.02.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДронХаб», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 28.02.2025 №3122-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.02.2025 №37, від 17.02.2025 №40, від 05.03.2025 №58, повідомлення про намір укласти договір від 05.03.2025, договір від 14.03.2025 №52-25, додаткову угоду від 21.03.2025 №1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 04.04.2025.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом десятим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Крім того пунктом 44 Особливостей встановлено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
При цьому, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника містить наступні додатки:
Додаток № 1 «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ»,
Додаток № 2 «Перелік документів для учасника та переможця процедури закупівлі, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178»,
Додаток № 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ»,
Додаток № 4 «ПРОЄКТ ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРУ №__»,
Додаток № 5 «ВИМОГИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ»,
Додаток № 6 «Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)».
Разом з цим, тендерна документація Замовника не містить окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлених як окремі додатки до тендерної документації.
Отже, тендерна документація Замовника складена з порушенням абзацу десятого пункту 28 Особливостей.
Абзацом третім пункту 49 Особливостей визначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
При цьому, на порушення вимог абзацу третього пункту 49 Особливостей Замовник у Додатку №1 «ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації зазначив, що «якщо нам повідомлено про намір укласти договір, ми беремо на себе зобов’язання укласти договір про закупівлю протягом строку дії нашої пропозиції не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та нашої пропозиції і не раніше ніж через 3 (три) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, та виконати усі умови договору».
Період усунення порушень:
08.04.2025 12:09 - 23.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.04.2025 12:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь щодо висновку
Дата публікації звіту:
14.04.2025 09:01
Запити/Пояснення
Номер:
51258edae59544d39d94c871ad2490a8
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
01.04.2025 10:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту (комплекс радіоелектронної розвідки та боротьби «Овід-3» (автомобільний) або еквівалент)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-03-005081-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ea8da6ed3839459f932a20cf13d7ad22
Назва:
Прохання надати детальне роз'яснення
Дата опублікування:
09.04.2025 09:39
Опис:
Прохання надати детальне роз'яснення
Номер:
307c0b5c701b4fa3ae4cc2ec46115ccd
Назва:
Щодо роз’яснення змісту висновку
Дата опублікування:
14.04.2025 11:29
Опис:
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Суть та обставини допущених Замовником (Виконавчий комітет Роменської міської ради) порушень законодавства у сфері закупівель викладено у констатуючій частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Щодо порушень вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості) при складанні тендерної документації слід зазначити наступне.
Абзацом десятим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Під час моніторингу установлено, що Додаток 2 до тендерної документації містить:
пункт 1 «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей»;
пункт 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей»;
підпункт 2.1 «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою)»;
підпункт 2.2 «Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем)»;
пункт 3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)».
Отже, Додаток 2 до тендерної документації не є окремим додатком до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Також, Додаток 6 до тендерної документації не містить вичерпного переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі згідно вимог тендерної документації, зокрема Додаток 6 не містить переліку документів, передбачених Додатком 5 до тендерної документації.
Отже, Додаток 6 до тендерної документації не є окремим додатком до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі.
Крім того, Замовником у Додатку 1 до тендерної документації зазначено про можливість укладення з переможцем торгів договору за результатами процедури закупівлі, у строк не раніше ніж через 3 (три) дні з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, як визначено абзацом третім пункту 49 Особливостей.