• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 2

Послуги технічної підтримки, обслуговування та супроводження апаратно-програмного комплексу приватних хмар управлінської геоінформаційної системи 46-ти населених пунктів України для функціонування комп’ютерних програм «Програмний комплекс «е-ЦНАП Cloud», «Програмний комплекс «Реєстр громади»

Завершена

1 188 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 5323e5b58fa346feba4b5beef46b3361
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-10-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.02.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 10.02.2025 17:57 - 04.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.02.2025 № 11-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 6 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 10.02.2025 № 11-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-02-03-002411-a, 03.02.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків; (sas24-3-11-1) Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 812-49-20, hetyu@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей встановлено порушення пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує: - оприлюднити обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей; - здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього; оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКОФОРМЛЕННЯ» КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) UA-P-2025-02-03-002763-a на 2025 рік; договір про закупівлю товару від 03.02.2025 № 1, укладений між Замовником та фізичною особою-підприємцем Лісничий Віталій Володимирович на суму 1188000,00 грн без ПДВ; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; відповідь на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 12.02.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей встановлено порушення замовником чинного законодавства. Так, згідно з нормами пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. В той же час, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником не оприлюднено вказане обґрунтування. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 11.02.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 12.02.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявленого порушення, зокрема: «…зазначена закупівля була здійснена шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи на підставі відміни конкурентних торгів через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі тендер ID UA-2025-01-24-003336-a». Згідно з пп. 6 п. 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями. З урахуванням викладеного, замовником на порушення норм пункту 13 Особливостей не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Період усунення порушень: 14.02.2025 14:54 - 01.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2025 14:54

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлене порушення, за результатами моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській област закупівлі тендер UA-2025-02-03-002411-a – надаємо відповідь про усунення: 1. КП «Міськоформлення» інформує, що результати моніторингу вивчено та прийняті до уваги з метою недопущення порушень у подальшому з урахуваннями зауважень; 2. Оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей; 3. Крім того до уповонаженої особи, з метою вжиття заходів реагування та з метою недопущення порушень у подальшому застосавано стягнення: - Догана, - Провести додаткові навчання. Підтверджуючі документи додаються: - Обгрунтування підстави для здійснення закупівлі; - Звіт торги не відбулися; - Наказ «Про об’явлення догани уповноваженій особі замовника Плескач Л.В.»
Дата публікації звіту: 18.02.2025 14:01

Запити/Пояснення