-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015 - 90520000-8 (Перевезення та відновлення 18 01 03* відходів,) (вул. Братиславська, 5А, вул. М. Амосова, 8, м. Київ, вул. Пушкінська, 31, м. Ірпінь)
Завершена
1 304 325.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 521.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 521.63 UAH
Номер:
8606cbc774204511958004165f5842fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-06-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
06.05.2025 12:03 - 28.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.05.2025 № 188
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2025-01-31-013757-a 31.01.2025
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», установлено порушення вимог пункту 43 та пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднені інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 26.02.2025 № 2991-р/пк-пз, від 19.03.2025 № 4278-р/пк-пз та від 19.03.2025 № 4273-р/пк-пз, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 31.01.2025 № 58, (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.02.2025, тендерні пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – Переможець) та ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», протокол щодо прийняття уповноваженою особою рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» від 14.02.2025 № 102, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» від 14.02.2025 № 107, рішення Комісії АМКУ від 26.02.2025 № 2991-р/пк-пз, від 19.03.2025 № 4278-р/пк-пз та від 19.03.2025 № 4273-р/пк-пз, протокол щодо прийняття уповноваженою особою рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» від 05.03.2025 № 181, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» від 06.03.2025 № 190, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» від 26.03.2025 № 291 та повідомлення про намір укласти договір від 26.03.2025, договір від 07.04.2025 № 9052-23Т, пояснення та документи надані Замовником від 12.05.2025 та від 20.05.2025 на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Комісії АМКУ не здійснювався.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» з остаточною ціною пропозиції 1 196 910,00 гривень та укладено договір від 07.04.2025 № 9052-23Т.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 7 до ТД учасник процедури закупівлі на підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинен надати довідку складена у формі згідно із Додатком 2 до ТД, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, поруч з тим, Замовником установлено, що на підтвердження наявності трудових відносин, учасник надає копії наступних документів: копія наказу про призначення чи відповідного розпорядження на посаду, як основного працівника, так і за сумісництвом (сумісника зовнішнього/сумісника внутрішнього), та/або копія трудової книжки, та копія повідомлення про прийняття працівника на роботу (у разі прийняття працівника з 27.06.2015).
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації та копії наказів про прийом на роботу працівників зазначених у довідці, а саме: еколог - Чуприна С.О. (наказ від 02.10.2016 № 22), головний інженер - Шаяхметов Д.Ф. (наказ від01.08.2023 № 95), водій - Біда С.О. (наказ від 01.08.2023 № 94), однак, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії повідомлення про прийняття працівника на роботу, чим порушено вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 7 до ТД.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/ інформації щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит Замовником надано наступні пояснення: «...Відповідно, з урахуванням поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» копій наказів про призначення працівників, оформлення яких свідчить про укладення трудового договору та допуск до роботи працівників з повідомленням про прийняття на роботу до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413 на підставі ч.4 ст. 24 Кодексу законів про працю України, та оскільки передбаченою вимогою у підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 7 до Тендерної документації на підтвердження наявності трудових відносин учасником надаються або копія наказу про призначення чи відповідного розпорядження на посаду, як основного працівника, так і за сумісництвом (сумісника зовнішнього/сумісника внутрішнього) або копія трудової книжки, та копія повідомлення про прийняття працівника на роботу (у разі прийняття працівника з 27.06.2015), тому визначено як відповідність учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», бо ним обрано варіант подачі саме копій наказів про призначення працівників, а подачу копій трудових книжок, та копій повідомлень про прийняття працівника на роботу (у разі прийняття працівника з 27.06.2015) Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не застосовувалось».
Зазначене пояснення не спростовує встановленого порушення в частині відсутності у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» документів щодо підтвердження вимог установлених Замовником у підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 7 до ТД.
Разом з тим, пунктом 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що подані ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією.
Однак, Замовник, на порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178, не включив вищезазначені невідповідності в документах тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» до повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а відтак не надав можливості учаснику ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» їх усунути.
Згідно із абзацом третім пункту 43 Особливостей № 1178 замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Разом з тим, згідно із абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовником, на порушення вимог пункту 43 та пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», а укладено договір від 07.04.2025 № 9052-23Т на суму 1 196 910,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
21.05.2025 17:38 - 05.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
21.05.2025 17:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку північного офісу Держаудитслужби за результатом проведеного моніторингу, ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На виконання Висновку про результати моніторингу, Держаудитслужби ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ» повідомляє ДЕРЖАУДИТСЛУЖБУ, про підписання Додаткової угоди з ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» про розірвання договору.
Дата публікації звіту:
28.05.2025 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
3d61074af9894db2bc989bf9f6f75e76
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
08.05.2025 18:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015 - 90520000-8 (перевезення та відновлення 18 01 03* відходів) (вул. Братиславська, 5А, вул. М. Амосова, 8, м. Київ, вул. Пушкінська, 31, м. Ірпінь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-31-013757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d51cd4f2ece047b2b288ed79f06d2e9d
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
12.05.2025 15:58
Опис:
1. Державним некомерційним підприємством «Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України» проведено закупівлю з метою отримання Послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015 - 90520000-8 (Перевезення та відновлення 18 01 03* відходів,) (вул. Братиславська, 5А, вул. М. Амосова, 8, м. Київ, вул. Пушкінська, 31, м. Ірпінь), що утворюються в результаті діяльності Замовника.
Державне некомерційне підприємство «Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України» здійснювало проведення закупівлі згідно Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 року №2320-IX та згідно Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затвердженими МОЗ від 08.06.2015 № 325, для підтримання належного санітарно-епідеміологічного режиму.
Очікувана вартість визначена Замовником на основі аналізу та моніторингу ринкових цін на аналогічні послуги та згідно комерційної пропозиції (додається) отриманої від постачальника відповідного ринку та інформації, що взята з відкритих даних у системі PROZORRO:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-05-019288-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-24-006595-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-12-019323-a
Враховуючи, потребу замовника та чинне законодавство з послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, була сформована відповідними фахівцями замовника, відповідно визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
2. Вищезгадана інформація розміщена за відповідним посиланням:
https://heart.kyiv.ua/wp-content/uploads/2025/05/ua-2025-01-31-013757-a-smittya.pdf
Номер:
5a9fb0b9f36f4d5a98033091d0af0272
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
15.05.2025 17:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 7 до тендерної документації, зокрема, в частині надання копії повідомлення про прийняття працівника на роботу (у разі прийняття працівника з 27.06.2015).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8f10f247b2d841aaa051ba7708ee1435
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
20.05.2025 10:06
Опис:
Тендерною документацією, затвердженою протоколом уповноваженої особи Замовника від 31.01.2025 №58, за закупівлею «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015 - 90520000-8 (Перевезення та відновлення 18 01 03* відходів,) (вул. Братиславська, 5А, вул. М. Амосова, 8, м. Київ, вул. Пушкінська, 31, м. Ірпінь)», ID: UA-2025-01-31-013757-a (надалі - Тендерна документація) у підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 7 до Тендерної документації визначено, що на підтвердження наявності трудових відносин надаються копії наступних документів: копія наказу про призначення чи відповідного розпорядження на посаду, як основного працівника, так і за сумісництвом (сумісника зовнішнього/сумісника внутрішнього), та/або копія трудової книжки, та копія повідомлення про прийняття працівника на роботу (у разі прийняття працівника з 27.06.2015).
Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у складі тендерної пропозиції учасника в графі Документи надано та завантажено через електрону систему закпівель наступні файли: «Диплом еколог, наказ.pdf» (Наказ від 02 жовтня 2016 року № 22 про прийом на роботу Чуприна Станіслава Олександровича на посаду головного еколога та диплом), «Наказ водій Біда С.О..pdf» (Наказ від 01 серпня 2023 року № 94 про прийом на роботу Біду Сергія Олександровича на посаду водія) та «Наказ Шаяхметов Д.Ф..pdf» (Наказ від 01 серпня 2023 року № 95 про прийом на роботу Шаяхметова Дмитра Фарітовича на посаду головного інженера), що є копіями наказів про призначення чи відповідного розпорядження на посаду, як основного працівника, так і за сумісництвом (сумісника зовнішнього/сумісника внутрішнього) на підтвердження наявності трудових відносин у учасника до Документів, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 7 до Тендерної документації.
Варіант підтвердження наявності трудових відносин, визначений у підпункту 1.1 пункту 1 до Документів, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 7 до Тендерної документації Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у вигляді копій трудових книжок та копій повідомлень про прийняття працівників на роботу до Документів, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 7 до Тендерної документації Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не застосовувався.
Відповідно, з урахуванням поданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» копій наказів про призначення працівників, оформлення яких свідчить про укладення трудового договору та допуск до роботи працівників з повідомленням про прийняття на роботу до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 №413 на підставі ч.4 ст. 24 Кодексу законів про працю України, та оскільки передбаченою вимогою у підпункті 1.1 пункту 1 Додатку 7 до Тендерної документації на підтвердження наявності трудових відносин учасником надаються або копія наказу про призначення чи відповідного розпорядження на посаду, як основного працівника, так і за сумісництвом (сумісника зовнішнього/сумісника внутрішнього) або копія трудової книжки, та копія повідомлення про прийняття працівника на роботу (у разі прийняття працівника з 27.06.2015), тому визначено як відповідність учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», бо ним обрано варіант подачі саме копій наказів про призначення працівників, а подачу копій трудових книжок, та копій повідомлень про прийняття працівника на роботу (у разі прийняття працівника з 27.06.2015) Учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не застосовувалось.