-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Сир твердий ДСТУ4421:2005
Завершена
1 188 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 940.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 940.00 UAH
Номер:
6e1513c166cc4177b2b1f59befa802a9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-18-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
18.03.2025 11:43 - 09.04.2025 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
17.03.2025 № 48
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.03.2025 № 48
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органуОпис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2025-01-31-010220-a 31.01.2025 військова частина Т0320 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлені порушення абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275, пункту 43 Особливостей № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МАКС ОПТ» та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТ-2010» (відхилення тендерних пропозицій на підставах не передбачених Законом).
За результатами аналізу питання розгляду оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення законодавства в частині публікації додаткової угоди відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлені порушення абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275, пункту 43 Особливостей № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МАКС ОПТ» та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТ-2010» (відхилення тендерних пропозицій на підставах не передбачених Законом).
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178) розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) військової частини Т0320 (далі – Замовник), вимоги до закупівлі, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиції ФОП "Козлов Дмитро Миколайович", Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010", ТОВ "МАКС ОПТ", повідомлення про усунення невідповідностей до 22.02.2025 та до 26.02.2025, протоколи уповноваженої особи Замовника від 24.02.2025, 25.02.2025 та 26.02.2025, повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2025, договір про закупівлю товарів від 03.03.2025 № 83Ф/5D.010 ціною 1 004 000,00 гривень, додаткову угоду до договору про закупівлю товарів від 03.03.2025 № 1 ціною 1 003 968,00 гривень, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 24.03.2025 року.
Моніторингом встановлено, що найбільш економічно вигідною пропозицією в електронній системі закупівель визначений ФОП "Козлов Дмитро Миколайович" з ціновою пропозицією, яка становить 916 164,00 гривень.
За результатами моніторингу питання розгляду пропозиції учасника ФОП "Козлов Дмитро Миколайович" встановлено наступне.
Замовник, відповідно до протоколу від 25.02.2025, прийняв рішення відхилити пропозицію учасника ФОП "Козлов Дмитро Миколайович", на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону з урахуванням пункту 8 Особливостей № 1275, а саме через порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178.
Наступною пропозицією є тендерна пропозиція ТОВ «Гарант-2010».
За результатами моніторингу питання розгляду пропозиції учасника ТОВ «Гарант-2010» встановлено наступне.
Замовник, відповідно до протоколу від 25.02.2025, прийняв рішення відхилити пропозицію учасника ТОВ «Гарант-2010», у зв’язку з виявленою Замовником невідповідністю, а саме відсутністю в експертному висновку вмісту токсичних елементів, вмісту токсичних елементів, вмісту мікотоксинів, вмісту радіонуклідів згідно ДСТУ 4399:2005 у складі пропозиції учасника, що є порушенням вимог №1 до Оголошення «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» (технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі) до предмету закупівлі: Сир твердий ДСТУ4421:2005.
Відповідно до пункту 2 Переліку документів, які підтверджують якість Оголошення учасник надає Замовнику протокол дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4421:2005, виданого державною лабораторією, яка уповноважена проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю.
На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Гарант-2010» у складі своєї пропозиції надав Експертний висновок від 12.02.2025 № 000411 п/25 виданий ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЮ РЕГІОНАЛЬНОЮ ДЕРЖАВНОЮ ЛАБОРАТОРІЄЮ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ (файл – Експертний висновок на товар.pdf), що відповідає встановленим в пункті 2 переліку документів, які підтверджують якість Додатку № 1 до Оголошення.
Слід зазначити, що в Оголошенні від 05.02.2025, у Замовника відсутні вимоги щодо вмісту експертного висновку та встановлення в ньому додаткових даних, а саме відсутністю в експертному висновку вмісту токсичних елементів, вмісту токсичних елементів, вмісту мікотоксинів, вмісту радіонуклідів згідно ДСТУ 4399:2005. Окрім того, Оголошення не містить вимог щодо відповідності ДСТУ 4399:2005.
Таким чином, в поданих учасником ТОВ «Гарант-2010» була зазначена вся необхідна інформація, яка вимагалась Замовником на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Наданні пояснення Замовника від 24.03.2025 не спростовують факту даного порушення.
Враховуючи вищеописане за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТ-2010» встановлено, що Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАРАНТ-2010», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, чим порушено вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275.
В ході моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАКС ОПТ» та визначення його переможцем процедури закупівель встановлене наступне.
Пунктом 13.16 (І) Оголошення встановлена вимога про надання: «13.16 (І) Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (машини, обладнання, склади, приміщення для зберігання товару, офісне приміщення тощо), що буде підтвердженням спроможності учасника виконання умов поставки товару.»
Однак, під час аналізу документів , поданих учасником ТОВ «МАКС ОПТ» у складі тендерної пропозиції встановлено, що всупереч вищеописаної вимоги учасник надав лист роз’яснення про відсутність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «20 Лист роз'яснення.pdf»).
У пункті 13.16 (ІІІ) Оголошення встановлена також наступна вимога: «Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність досвіду аналогічного/их договору/рів наступними документами:
- аналогічний/ні договір/и з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору/ів;
- документи, які підтверджують виконання (фактичне) договору/ів: акти звірки взаєморозрахунків або накладні або інші документи, які свідчать про виконання договору (на суму, зазначену учасником у колонці 6 відповідної таблиці), підписані всіма сторонами;
- відгук за наданим договором від замовника в якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет договору, ціна договору, а також інформацію про належне виконання договору поставки товару та відсутність з боку замовника претензій та/або судових позовів невиконання та/або неналежного виконання договору. Лист відгук надається датою 2023-2025 років.
⃰ Надане документальне підтвердження має підтвердити замовнику фактичне виконання поставки товару.
Під аналогічним договором слід розуміти виконаний (завершений) або діючий договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета або коду ДК 021:2015 закупівлі даної процедури.»
Однак, учасником ТОВ «МАКС ОПТ» у складі тендерної пропозиції надано Договір поставки № 38 від 31.01.2025(файл «30 Договір аналогічний досвід.pdf»), предмет якого не містить інформації щодо підтвердження вимог Замовника в частині підтвердження найменування предмета або коду ДК 021:2015 закупівлі даної процедури. Додатково слід зазначити, що у вищевказаному файлі відсутня Специфікація до Договору, що вказана у пункті 2.1. цього Договору.
При цьому, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей№ 1178 Замовником, повідомлення , що розміщене в електронній системі від 24.02.2025 не містить вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «МАКС ОПТ», що вимагалися на підтвердження наявності обладнання, тим самим не надав можливості учаснику усунути такі невідповідності.
Також, моніторингом встановлено порушення при публікації додаткової угоди до договору від 03.03.2025 № 1. Так як, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси має оприлюднюватись протягом трьох робочих днів з дня її укладення, граничний строк оприлюднення становить 06.03.2025. Моніторингом встановлено, що вищезазначена додаткова угода опублікована Замовником 10.03.2025, що є порушенням пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922.
Підсумовуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
31.03.2025 15:07 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2025 15:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розірвання договору з "ТОВ МАКС ОПТ" №8ЗФ/5D.010 від 03.03.2025 року
Дата публікації звіту:
07.04.2025 09:42
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовник повністю усунув порушення шляхом завантаження додаткової угоди від 04.04.2025 №2 про розірвання договору № 83Ф/5D.010 від 03.03.2025
Дата публікації:
11.04.2025 10:14
Запити/Пояснення
Номер:
15377f2b05b34d849ad991598145798f
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
19.03.2025 14:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, а саме Сир твердий ДСТУ4421:2005 за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15540000-5: Сирні продукти (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за ID: UA-2025-01-31-010220-a), яку проведено Військовою частиною Т0320 (далі – Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року № 2939-XII, статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон № 922-VIII), із урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 року № 1275 із змінами (далі – Постанова № 1275), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікуваної вартості, обґрунтування рішення уповноваженої особи щодо вибору процедури закупівлі.
2. За результатом аналізу інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель встановлено, що відповідно до протоколу від 25.02.2025 № 30 Замовник відхилив пропозицію Учасника закупівлі ТОВ «Гарант-2010» відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону № 922 з урахуванням пункту 8 Постанови № 1275 з підстави відсутності інформації (та/або) документів про технічні та якісні характеристики предмету, що не може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178.
При цьому, моніторингом встановлено, що відповідно до вищезазначеного рішення Замовником виявлені наступні невідповідності, а саме: що тендерна пропозиція зазначена з порушенням вимог Додатку № 1 до Оголошення (далі – Оголошення), а саме у складі пропозиції Учасника відсутня/відсутній вміст токсичних елементів, вміст мікотоксинів, вміст радіонуклідів згідно ДСТУ 4399:2005, однак Оголошення, що оприлюднене в електронній системі закупівель не містить вимог щодо даного ДСТУ.
Надайте пояснення з питання, чому під час розгляду тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «Гарант-2010» Замовником було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасниками закупівель у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, проте в порушення пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель?
3. Відповідно до вимог пункту 13.2. Оголошення Учасник ТОВ «МАКС ОПТ» має надати довідку, в довільній формі, яка містить відомості про підприємство, у тому числі дані про особу яка має право підпису Договору.
За результатом аналізу інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «МАКС ОПТ» в інформаційній довідці не надана інформація щодо конкретизації особи, яка має право підпису Договору.
Надайте пояснення (інформацію, документи) з вищезазначених невідповідностей.
4. В оголошенні про закупівлю відповідно до пункту 13.16. (І) яким чином Учасником підтверджені кваліфікаційні критерії? Надайте посилання на файли у складі тендерної пропозиції, у яких міститься дана довідка щодо наявності в Учасника вказаного обладнання, матеріально-технічної бази, або інформація щодо залучення вищезазначеного обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах та надайте пояснення з цього питання. Так як, моніторингом встановлено, що тендерна документація містить Договір № 01/02/25 від 01.02.2025 на надання комплексу послуг з перевезення /переміщення вантажу завантажений Учасником не в повному обсязі та не містить у своєму складі Додатку №1 відповідно пункту 4.2 Договору, що є невід’ємною частиною цього Договору та лист роз’яснення про відсутність обладнання та матеріально-технічної бази.
5. У пункті 13.16. (ІІ) Замовником вимагається Довідка про наявність працівників Учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою. При цьому, у наданій довідці від 25.02.2025 № 06 зазначений директор та відсутня інформація щодо кваліфікованих працівників для постачання товару (водія, вантажника, комірника, тощо).
Також у відповідності до вимог пункту 13.16.(ІІІ): « Учасник в складі пропозиції документально має підтвердити наявність досвіду аналогічного/их договору/рів наступними документами:
- аналогічний/ні договір/и з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору/ів;
- документи, які підтверджують виконання (фактичне) договору/ів: акти звірки взаєморозрахунків або накладні або інші документи, які свідчать про виконання договору (на суму, зазначену Учасником у колонці 6 відповідної таблиці), підписані всіма сторонами;
- відгук за наданим договором від замовника в якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет договору, ціна договору, а також інформацію про належне виконання договору поставки товару та відсутність з боку замовника претензій та/або судових позовів невиконання та/або неналежного виконання договору. Лист відгук надається датою 2023-2025 років.
⃰ Надане документальне підтвердження має підтвердити замовнику фактичне виконання поставки товару.»
Також Замовник уточнює, що «під аналогічним договором слід розуміти виконаний (завершений) або діючий договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета або коду ДК 021:2015 закупівлі даної процедури.»
За результатом аналізу інформації та документів оприлюднених в електронній системі закупівель встановлено, що у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі завантажено Договір поставки № 38 від 31.01.2025 предмет якого не містить інформації щодо підтвердження вимог Замовника в частині підтвердження найменування предмета або коду ДК 021:2015 закупівлі даної процедури. Крім того відповідно до умов вищезазначеного Договору пунктом 1.1. встановлено, що видаткові накладні є невід’ємною частиною Договору. Додатково слід зазначити, що у файлі відсутня Специфікація до Договору, що вказана у пункті 2.1. цього Договору.
Надайте пояснення (інформацію, документи) яким чином Замовник підтвердив вищезазначені кваліфікаційні критерії? Чому під час розгляду тендерної пропозиції Учасника закупівлі Замовником не направлені вимоги про усунення даних невідповідностей Учасником закупівлі протягом 24 годин?
Надайте пояснення (інформацію, документи) з вищезазначених невідповідностей.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
1444c8ab1f324b82b9010661ff55946b
Назва:
Надання пояснення на Запит Східного офісу Держаудитслужби щодо проведення спрощеної закупівлі - Сир твердий ДСТУ4421:2005. Код за ДК 021:2015:15540000-5 — Сирні продукти
Дата опублікування:
24.03.2025 17:01
Опис:
По ПЕРШОМУ ПУНКТУ Запиту ДАСУ уповноважена особа Ганна Степанова повідомила наступну інформацію :
1.1. Щодо обґрунтування рішення уповноваженої особи, щодо вибору процедури закупівлі:
У зв’язку з необхідністю забезпеченням діяльності військової частини Т0320, виникла необхідність в закупівлі - Сир твердий ДСТУ4421:2005. Код за ДК 021:2015:15540000-5 — Сирні продукти. Уповноважена особа вирішила провести спрощену закупівлю, так як для оборонних закупівель вона має переваги над ВТ і ЗЦП, а саме стислі строки проведення, що дає змогу оперативніше забезпечувати потреби військової частини та наданням Учасниками закупівлі документів які вимагаються Оголошенням, що дає змогу Замовнику самостійно перевірити технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.
По ПЕРШОМУ ПУНКТУ Запиту ДАСУ заступник начальника тилу – начальник продовольчої служби логістики тилу Володимир ВИХРИСТЮК повідомив наступну інформацію :
Розмір бюджетного призначення визначено на підставі розрахунків, що обґрунтовують показники видатків, які включено до проєкту кошторису військової частини Т0320 за бюджетною програмою 2105010 “Забезпечення діяльності Державної спеціальної служби транспорту” на 2025 рік. Зазначені розрахунки складені відповідно до вимог бюджетного законодавства та нормативно-методичних документів, що регламентують формування кошторисних призначень для потреб оборонного сектору, з урахуванням фактичної потреби у предметі закупівлі, цінової кон’юнктури ринку та попереднього досвіду проведення аналогічних закупівель.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено з урахуванням вимог ДСТУ 4421:2005, що встановлює відповідні норми та показники якості. Зазначений стандарт визначає основні технічні параметри, вимоги до безпеки, умов зберігання, пакування та маркування продукції, що є предметом закупівлі. Таким чином, технічні та якісні характеристики забезпечують відповідність продукції чинним нормативно-правовим актам та дозволяють гарантувати її якість і безпечність під час використання.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається замовником відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами, внесеними наказом № 904 від 11.02.2023). Ця методика має рекомендаційний характер і передбачає використання таких основних методів:
• метод порівняння ринкових цін (аналіз відкритих джерел, комерційних пропозицій, даних з електронної системи закупівель тощо),
• нормативно-розрахунковий метод (з використанням діючих нормативів, стандартів або тарифів),
• проєктно-кошторисний метод (переважно для робіт),
• інші обґрунтовані підходи, залежно від специфіки предмета закупівлі.
Вибір методу здійснюється замовником самостійно з урахуванням предмета закупівлі, ринкової ситуації та доступної інформації. У разі потреби може використовуватися поєднання декількох методів.
По ДРУГОМУ ПУНКТУ Запиту ДАСУ уповноважена особа Ганна Степанова повідомила наступну інформацію :
2.1. Щодо невідповідностей у протоколі №30 від 25.02.25р.(відхилення пропозиції ТОВ «ГАРАНТ-2010»), а саме відсутність ДСТУ 4399:2005 в Оголошені:
Зміст протоколу містить посилання на неправильне ДСТУ 4399:2005, але це помилкове посилання, яке є технічною помилкою. Ствердження, що це є технічна помилка випливає з більшості посилань в протоколі на ДСТУ 4421:2005, яке відповідає вимогам Оголошення. Також дана технічна помилка не змінює причин та правомірності відхилення пропозиції Учасника, а саме ТОВ «ГАРАНТ-2010»
2.2. Щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Гарант-2010» без надання 24 годин на усунення недоліків:
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Відповідно п. 43 Особливостей №1178: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
По ТРЕТЬОМУ ПУНКТУ Запиту ДАСУ уповноважена особа Ганна Степанова повідомила наступну інформацію:
3.1. Щодо невідповідностей у довідці, в довільній формі, яка містить відомості про підприємство, а саме відсутність конкретизації особи, яка має право підпису Договору:
Відповідно вимогам Оголошення, у складі пропозиції ТОВ «МАКС ОПТ» була надана довідка, у довільній формі, яка містить відомості про підприємство — (файл "07 Інформаційна довідка про підприємство.pdf") та Статут підприємства — (файл "11 Статут_1.pdf").
Згідно довідці, в довільній формі, яка містить відомості про підприємство зазначено, що «Директор, керівник: - Марченко Марина Василівна» та згідно п.6.6. ст.6 Статуту ТОВ «МАКС ОПТ» - «Діючи в межах наданих цим Статутом та Загальними зборами Учасників повноважень, Директор: - вчиняє від імені Товариства будь-які правочини, укладає будь-які договори», таким чином особа яка має право підпису Договору є директор, а саме Марченко Марина Василівна.
По ЧЕТВЕРТОМУ ПУНКТУ Запиту ДАСУ уповноважена особа Ганна Степанова повідомила наступну інформацію:
4.1. Стосовно невідповідностей, щодо підтвердження кваліфікаційних критерій про наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
У відповідності до вимог пункту 13.16 Оголошення, Учасник ТОВ «МАКС ОПТ» у складі пропозиції надав лист роз’яснення про відсутність обладнання та матеріально-технічної бази (файл "20 Лист роз'яснення.pdf"), що передбачено пунктом 13.18 Оголошення – (У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в Оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.).
4.2. Щодо відсутності Додатку №1 до Договору № 01/02/2025 від 01.02.2025 року, про надання послуг з перевезень спеціалізованими автотранспортними засобами від ФОП Шевченко О. В. - (файл "31 МАКС ОПТ логістичні документи.pdf"):
Надання договору про надання послуг з перевезень спеціалізованими автотранспортними засобами не передбачено вимогами Оголошення.
Вищезазначений Договір учасник ТОВ «МАКС ОПТ» міг надати на підтвердження виконання вимог пункту 3 додатку 1 Оголошення – (Учасник в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист, яким зобов’язується забезпечити Замовнику Поставку Товару спеціалізованим автотранспортом), а саме: (файлу "21 Лист щодо транспорту.pdf").
Таким чином, зауваження викладені в п. 4 Моніторингу є безпідставними та необґрунтованими, а вимоги пункту 13.16 Оголошення учасником ТОВ «МАКС ОПТ» виконанні в повному обсязі.
По П’ЯТОМУ ПУНКТУ Запиту ДАСУ уповноважена особа Ганна Степанова повідомила наступну інформацію :
5.1. Стосовно невідповідностей, щодо підтвердження кваліфікаційних критерій про наявність кваліфікованих працівників:
У відповідності до вимог пункту 13.16 Оголошення, Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за встановленою формою. ТОВ «МАКС ОПТ» надав довідку від 25.02.25 року №06 (файл "37 Довідка про працівників.pdf"), яка відповідає умовам визначеним в Оголошені. Інформація про працівників за певним фахом (в тому числі щодо наявності кваліфікованих працівників для постачання товару) та їх кількість не вимагалася умовами Оголошення.
5.2. Щодо підтвердження кваліфікаційних критерій, щодо наявності аналогічних договорів:
5.2.1. Стосовно невідповідностей, щодо підтвердження вимог Замовника в частині підтвердження найменування предмету або коду ДК 021:2015 закупівлі у Договорі поставки №38 від 31.01.2025р.:
У відповідності до вимог пункту 13.16 Оголошення, Учасник надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, з інформацією про виконання аналогічних договорів за період 2023- 2025 рр., за встановленою формою, у якій зазначив найменування контрагента – ФОП Іванусенко М.О., дату та номер договору - № 38 від 31.01.2025 року та суму Договору 62 400,00 грн. (файл "22 Аналогічний договір.pdf"). Відповідно пункту 13.16 вимог Оголошення («Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність досвіду аналогічного/их договору/рів наступними документами»), Учасник надав Договір поставки № 38 від 31.01.2025 року, (файл "30 Договір аналогічний досвід.pdf"), видаткову накладну № 04 від 03.02.2025 року на суму 62 400,00 грн. до Договору № 38 від 31.01.2025 року (файл "24 Видаткова накладна Сир.pdf"). Відповідно до умов вищезазначеного Договору пунктом 1.1. встановлено, що видаткова накладна є невід’ємною частиною Договору, в якій зазначено найменування товару, а саме: «Сир твердий Український, 50%», яке підтверджує та відповідає найменуванню предмета закупівлі та коду ДК 021:2015.
5.2.2. Стосовно невідповідностей, щодо відсутності видаткової накладної у Договорі поставки №38 від 31.01.2025р.:
Відповідно до умов вищезазначеного Договору пунктом 1.1. встановлено, що видаткова накладна є невід’ємною частиною Договору, Учасник завантажив її окремим файлом, що не є порушенням умов Оголошення.
5.2.3. Стосовно невідповідностей, щодо відсутності Специфікації у Договорі поставки №38 від 31.01.2025р.:
Замовник не вимагав виправлення невідповідності, пов’язаної з відсутністю Специфікації до Договору, тому що за умовами Договору Специфікація не є невід’ємною частиною договору.
Додаткова інформація:
1. Пропозиція переможця ТОВ «»МАКС ОПТ» відповідає технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі в повному обсязі.
2. Відповідно до видаткових накладних №1 від 11.03.2025 року, №2 від 14.03.2025 року, №3 від 20.03.2025 року до військової частини Т0320 вже доставлена частина замовленого Сиру (в загальні кількості 1600кг.), який відповідає всім заявленим технічним та якісним характеристикам, для забезпечення безперебійного постачання продуктів харчування військовослужбовцям, що виконують бойові завдання в районах ведення бойових дій у складі діючих угрупувань Сил Оборони України.