• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Сир твердий ДСТУ4421:2005

Завершена

1 188 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 940.00 UAH
Номер: 6e1513c166cc4177b2b1f59befa802a9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-18-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.03.2025 11:43 - 09.04.2025 01:00
Статус: Вирішено
Опис: 17.03.2025 № 48 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 17.03.2025 № 48 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органуОпис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2025-01-31-010220-a 31.01.2025 військова частина Т0320 Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 93) 044-15-45, o.o.zakharchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлені порушення абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275, пункту 43 Особливостей № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МАКС ОПТ» та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТ-2010» (відхилення тендерних пропозицій на підставах не передбачених Законом). За результатами аналізу питання розгляду оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення законодавства в частині публікації додаткової угоди відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлені порушення абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275, пункту 43 Особливостей № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МАКС ОПТ» та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТ-2010» (відхилення тендерних пропозицій на підставах не передбачених Законом). З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178) розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) військової частини Т0320 (далі – Замовник), вимоги до закупівлі, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиції ФОП "Козлов Дмитро Миколайович", Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010", ТОВ "МАКС ОПТ", повідомлення про усунення невідповідностей до 22.02.2025 та до 26.02.2025, протоколи уповноваженої особи Замовника від 24.02.2025, 25.02.2025 та 26.02.2025, повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2025, договір про закупівлю товарів від 03.03.2025 № 83Ф/5D.010 ціною 1 004 000,00 гривень, додаткову угоду до договору про закупівлю товарів від 03.03.2025 № 1 ціною 1 003 968,00 гривень, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 24.03.2025 року. Моніторингом встановлено, що найбільш економічно вигідною пропозицією в електронній системі закупівель визначений ФОП "Козлов Дмитро Миколайович" з ціновою пропозицією, яка становить 916 164,00 гривень. За результатами моніторингу питання розгляду пропозиції учасника ФОП "Козлов Дмитро Миколайович" встановлено наступне. Замовник, відповідно до протоколу від 25.02.2025, прийняв рішення відхилити пропозицію учасника ФОП "Козлов Дмитро Миколайович", на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону з урахуванням пункту 8 Особливостей № 1275, а саме через порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Наступною пропозицією є тендерна пропозиція ТОВ «Гарант-2010». За результатами моніторингу питання розгляду пропозиції учасника ТОВ «Гарант-2010» встановлено наступне. Замовник, відповідно до протоколу від 25.02.2025, прийняв рішення відхилити пропозицію учасника ТОВ «Гарант-2010», у зв’язку з виявленою Замовником невідповідністю, а саме відсутністю в експертному висновку вмісту токсичних елементів, вмісту токсичних елементів, вмісту мікотоксинів, вмісту радіонуклідів згідно ДСТУ 4399:2005 у складі пропозиції учасника, що є порушенням вимог №1 до Оголошення «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» (технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі) до предмету закупівлі: Сир твердий ДСТУ4421:2005. Відповідно до пункту 2 Переліку документів, які підтверджують якість Оголошення учасник надає Замовнику протокол дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам ДСТУ 4421:2005, виданого державною лабораторією, яка уповноважена проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Гарант-2010» у складі своєї пропозиції надав Експертний висновок від 12.02.2025 № 000411 п/25 виданий ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЮ РЕГІОНАЛЬНОЮ ДЕРЖАВНОЮ ЛАБОРАТОРІЄЮ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ (файл – Експертний висновок на товар.pdf), що відповідає встановленим в пункті 2 переліку документів, які підтверджують якість Додатку № 1 до Оголошення. Слід зазначити, що в Оголошенні від 05.02.2025, у Замовника відсутні вимоги щодо вмісту експертного висновку та встановлення в ньому додаткових даних, а саме відсутністю в експертному висновку вмісту токсичних елементів, вмісту токсичних елементів, вмісту мікотоксинів, вмісту радіонуклідів згідно ДСТУ 4399:2005. Окрім того, Оголошення не містить вимог щодо відповідності ДСТУ 4399:2005. Таким чином, в поданих учасником ТОВ «Гарант-2010» була зазначена вся необхідна інформація, яка вимагалась Замовником на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Наданні пояснення Замовника від 24.03.2025 не спростовують факту даного порушення. Враховуючи вищеописане за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТ-2010» встановлено, що Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАРАНТ-2010», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, чим порушено вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та абзацу шостого пункту 8 Особливостей № 1275. В ході моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАКС ОПТ» та визначення його переможцем процедури закупівель встановлене наступне. Пунктом 13.16 (І) Оголошення встановлена вимога про надання: «13.16 (І) Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази (машини, обладнання, склади, приміщення для зберігання товару, офісне приміщення тощо), що буде підтвердженням спроможності учасника виконання умов поставки товару.» Однак, під час аналізу документів , поданих учасником ТОВ «МАКС ОПТ» у складі тендерної пропозиції встановлено, що всупереч вищеописаної вимоги учасник надав лист роз’яснення про відсутність обладнання та матеріально-технічної бази (файл «20 Лист роз'яснення.pdf»). У пункті 13.16 (ІІІ) Оголошення встановлена також наступна вимога: «Учасник в складі пропозиції документально підтверджує наявність досвіду аналогічного/их договору/рів наступними документами: - аналогічний/ні договір/и з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору/ів; - документи, які підтверджують виконання (фактичне) договору/ів: акти звірки взаєморозрахунків або накладні або інші документи, які свідчать про виконання договору (на суму, зазначену учасником у колонці 6 відповідної таблиці), підписані всіма сторонами; - відгук за наданим договором від замовника в якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет договору, ціна договору, а також інформацію про належне виконання договору поставки товару та відсутність з боку замовника претензій та/або судових позовів невиконання та/або неналежного виконання договору. Лист відгук надається датою 2023-2025 років. ⃰ Надане документальне підтвердження має підтвердити замовнику фактичне виконання поставки товару. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний (завершений) або діючий договір, предмет якого відповідає найменуванню предмета або коду ДК 021:2015 закупівлі даної процедури.» Однак, учасником ТОВ «МАКС ОПТ» у складі тендерної пропозиції надано Договір поставки № 38 від 31.01.2025(файл «30 Договір аналогічний досвід.pdf»), предмет якого не містить інформації щодо підтвердження вимог Замовника в частині підтвердження найменування предмета або коду ДК 021:2015 закупівлі даної процедури. Додатково слід зазначити, що у вищевказаному файлі відсутня Специфікація до Договору, що вказана у пункті 2.1. цього Договору. При цьому, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей№ 1178 Замовником, повідомлення , що розміщене в електронній системі від 24.02.2025 не містить вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «МАКС ОПТ», що вимагалися на підтвердження наявності обладнання, тим самим не надав можливості учаснику усунути такі невідповідності. Також, моніторингом встановлено порушення при публікації додаткової угоди до договору від 03.03.2025 № 1. Так як, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси має оприлюднюватись протягом трьох робочих днів з дня її укладення, граничний строк оприлюднення становить 06.03.2025. Моніторингом встановлено, що вищезазначена додаткова угода опублікована Замовником 10.03.2025, що є порушенням пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922. Підсумовуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 31.03.2025 15:07 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 31.03.2025 15:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розірвання договору з "ТОВ МАКС ОПТ" №8ЗФ/5D.010 від 03.03.2025 року
Дата публікації звіту: 07.04.2025 09:42

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовник повністю усунув порушення шляхом завантаження додаткової угоди від 04.04.2025 №2 про розірвання договору № 83Ф/5D.010 від 03.03.2025
Дата публікації: 11.04.2025 10:14

Запити/Пояснення