• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Устаткування для операційних блоків» (НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації; 36612 - Кольоровий монітор для відображення зображень; 18034 - Процесор відеозображень для ендоскопії; 35158 - Джерело світла ендоскопічне, з живленням від мережі; 36117-Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий; 17663-Гнучкий відеогастроскоп, багаторазовий; 35124 - Стійка для медичної техніки; 36023 — Помпа для ендоскопічного зрошення/аспірації; 38460 — Пристрій для перевіряння ендоскопа на витік механічний; 41617 - Інсуфлятор ендоскопічний для шлунково-кишкового тракту).

Категорія замовлення: юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Завершена

2 980 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 900.00 UAH
Номер: 71233628116d41ba83e17ac1249f8eb2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.02.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 26.02.2025 10:25 - 20.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.02.2025 № 12-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-01-31-003760-a 31.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків risk sas 24-3-10
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, i.v.zhukova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту третього частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Менська міська лікарня» Менської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.01.2025 № 25 (далі – тендерна документація), протокол уповноваженої особи від 31.01.2025 № 26, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Сівер-МЕД» (далі – ТОВ «Сівер-МЕД»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.02.2025, протокол уповноваженої особи від 12.02.2025 № 34, договір від 18.02.2025 №22-02.25, укладений між Замовником та ТОВ «Сівер-МЕД» (далі – Договір), пояснення та документи, оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель 06.03.2025 та 14.03.2025 на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 03.03.2025 та від 11.03.2025. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю встановлено наступне. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За нормою пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів Замовником в переліку номенклатурних позицій передбачено закупівлю кольорових моніторів для відображення зображень у кількості 2 одиниць (позиція 2 та 3), проте, відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі» предмет закупівлі включає в себе ендоскопічний монітор (НК:36612 – Кольоровий монітор для відображення зображень) у кількості 1 одиниця, чим порушено вимоги пункту третього частини першої статті 5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей та 1.1 Додатку № 4 до тендерної документації Замовника «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі»: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 12.02.2025, проте переможцем процедури закупівлі ТОВ «Сівер-МЕД» в електронну систему закупівель не завантажено документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей та пункту 1.1 Додатку № 4 до тендерної документації Замовника. Відповідно до положень абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Проте, тендерну пропозицію ТОВ «Сівер-МЕД» Замовником не відхилено, чим порушено вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. У ході моніторингу Замовником надано пояснення, які не спростовують порушень, викладених у висновку про результати моніторингу.
Період усунення порушень: 18.03.2025 14:56 - 02.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 18.03.2025 14:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-31-003760-а Державної аудиторської служби України від 18 березня 2025 року, з метою виконання вимог частини 8 статті 8 Закону та усунення порушень у сфері публічних закупівель Договір №22-02.25 від 18.02.2025 року з ТОВ "Сівер-МЕД" було розірвано.
Дата публікації звіту: 24.03.2025 09:36

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 24.03.2025 10:53

Запити/Пояснення