-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Устаткування для операційних блоків» (НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації; 36612 - Кольоровий монітор для відображення зображень; 18034 - Процесор відеозображень для ендоскопії; 35158 - Джерело світла ендоскопічне, з живленням від мережі; 36117-Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий; 17663-Гнучкий відеогастроскоп, багаторазовий; 35124 - Стійка для медичної техніки; 36023 — Помпа для ендоскопічного зрошення/аспірації; 38460 — Пристрій для перевіряння ендоскопа на витік механічний; 41617 - Інсуфлятор ендоскопічний для шлунково-кишкового тракту).
Категорія замовлення: юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Завершена
2 980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 900.00 UAH
Номер:
71233628116d41ba83e17ac1249f8eb2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.02.2025 00:00
Період моніторингу:
26.02.2025 10:25 - 20.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.02.2025 № 12-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-01-31-003760-a 31.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків risk sas 24-3-10
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту третього частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Менська міська лікарня» Менської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.01.2025 № 25 (далі – тендерна документація), протокол уповноваженої особи від 31.01.2025 № 26, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Сівер-МЕД» (далі – ТОВ «Сівер-МЕД»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 12.02.2025, протокол уповноваженої особи від 12.02.2025 № 34, договір від 18.02.2025 №22-02.25, укладений між Замовником та ТОВ «Сівер-МЕД» (далі – Договір), пояснення та документи, оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель 06.03.2025 та 14.03.2025 на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 03.03.2025 та від 11.03.2025.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю встановлено наступне.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За нормою пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів Замовником в переліку номенклатурних позицій передбачено закупівлю кольорових моніторів для відображення зображень у кількості 2 одиниць (позиція 2 та 3), проте, відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі» предмет закупівлі включає в себе ендоскопічний монітор (НК:36612 – Кольоровий монітор для відображення зображень) у кількості 1 одиниця, чим порушено вимоги пункту третього частини першої статті 5 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей та 1.1 Додатку № 4 до тендерної документації Замовника «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі»: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 12.02.2025, проте переможцем процедури закупівлі ТОВ «Сівер-МЕД» в електронну систему закупівель не завантажено документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей та пункту 1.1 Додатку № 4 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до положень абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Проте, тендерну пропозицію ТОВ «Сівер-МЕД» Замовником не відхилено, чим порушено вимоги абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
У ході моніторингу Замовником надано пояснення, які не спростовують порушень, викладених у висновку про результати моніторингу.
Період усунення порушень:
18.03.2025 14:56 - 02.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
18.03.2025 14:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-31-003760-а Державної аудиторської служби України від 18 березня 2025 року, з метою виконання вимог частини 8 статті 8 Закону та усунення порушень у сфері публічних закупівель Договір №22-02.25 від 18.02.2025 року з ТОВ "Сівер-МЕД" було розірвано.
Дата публікації звіту:
24.03.2025 09:36
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
24.03.2025 10:53
Запити/Пояснення
Номер:
fce0ece019304e55b1f672d28320268a
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
03.03.2025 12:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Устаткування для операційних блоків» (НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації; 36612 - Кольоровий монітор для відображення зображень; 18034 - Процесор відеозображень для ендоскопії; 35158 - Джерело світла ендоскопічне, з живленням від мережі; 36117-Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий; 17663-Гнучкий відеогастроскоп, багаторазовий; 35124 - Стійка для медичної техніки; 36023 — Помпа для ендоскопічного зрошення/аспірації; 38460 — Пристрій для перевіряння ендоскопа на витік механічний; 41617 - Інсуфлятор ендоскопічний для шлунково-кишкового тракту)», очікуваною вартістю 2 980 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-31-003760-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 18.02.2025 «22-02.25, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «Сівер-МЕД» (далі – ТОВ «Сівер-МЕД»), з наданням підтверджуючих документів.
3. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем
ТОВ «Сівер-МЕД» під час укладення договору вимоги пункту 1 розділу
ІІ «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем» додатку 4 до тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
aa34a70a4a2848cb9c55be037d50da9d
Назва:
Щодо пояснень на запит державної аудиторської служби України Північний офіс держаудитслужби в Чернігівській області, згідно моніторингу UA-M-2025-02-25-000007
Дата опублікування:
06.03.2025 16:00
Опис:
Щодо пояснень на запит державної аудиторської служби України Північний офіс держаудитслужби в Чернігівській області, згідно моніторингу UA-M-2025-02-25-000007 ● 71233628116d41ba83e17ac1249f8eb2
Що стосується питання:
«1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).», повідомляємо наступне.
У відповідності до пункту 14 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Слід зазначити, що до Переліку медичного обладнання для забезпечення потреб сфери охорони здоров'я в умовах воєнного стану, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.05.2022 № 761 входить ендоскопічний монітор; ендоскопічіний процесор;відеогастроскоп; відеоклолноскоп; джерело світла; ендоскопічна стійка приладова; ендоскопічний іригатор; інсуфлятор ендоскопічний. Закупівля даного обладнання була запланована на 2025 рік та внесена до річного плану закупівель на 2025 рік.
На підставі аналізу ринку даної категорії обладнання, було обґрунтовано розмір витрат на таке обладнання та визначено його очікувану вартість. Для аналізу у відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика), використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін на дане обладнання, яка містилась у відкритих інформаційних джерелах, в електронній системі закупівель, у договорах про закупівлю аналогічного обладнання за останні два роки, так і інформація, що отримана шляхом проведення попередніх ринкових консультацій, а саме запитів цінових пропозицій від постачальників даної категорії товарів (копії комерційних пропозицій постачальників додаються).
У відповідності до пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики для формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання обладнання, що буде закуплене. Також, під час визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі було враховано потребу закладу. Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі було затверджено протокольним рішенням № 20 від 27.01.2025 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою (копія протоколу додається).
Що стосується надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення), повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search та Реєстр (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html, Комунальне некомерційне підприємство «Менська міська лікарня» Менської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), а також суб'єктом господарювання державного сектору економіки, та беручи до уваги вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Комунальне некомерційне підприємство «Менська міська лікарня» Менської міської ради, не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
Що стосується питання:
«2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору від 18.02.2025 «22-02.25, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «Сівер-МЕД» (далі – ТОВ «Сівер-МЕД»), з наданням підтверджуючих документів.»
Договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «Сівер-МЕД» (далі – ТОВ «Сівер-МЕД»), був підписаний 18 лютого 2025 року. Станом на дату надання пояснень, 06.03.2025 року, поставка обладнання за вищезазначеним догвором, ТОВ «Сівер-МЕД» не здійснювалась.
Що стосується питання:
«3. Просимо повідомити, чи були дотримані переможцем
ТОВ «Сівер-МЕД» під час укладення договору вимоги пункту 1 розділу
ІІ «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем» додатку 4 до тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?» повідомляємо наступне.
Під час укладання договору, переможцем закупівлі ТОВ «Сівер-МЕД» була надана інформація про право підписання договору про закупівлю (копії додаються).
Додатково повідомляємо, що Гордієнко Наталія Михайлівна, була прийнята на посаду уповноваженої особи - 06.01.2025. У зв’язку з великим навантаженням, з початком року звітуванням та іншими своїми посадовими обов’язками, уповноваженою особою ненавмисно, була допущена помилка, а саме не відхилення переможця відкритих торгів, у зв’язку ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Враховуючи факт порушення, договір № 22-02.25 від 18.02.2025 на закупівлю ДК 021:2015: 33160000-9 устаткування для операційних блоків» (НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації; 36612 - Кольоровий монітор для відображення зображень; 18034 - Процесор відеозображень для ендоскопії; 35158 - Джерело світла ендоскопічне, з живленням від мережі; 36117-Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий; 17663-Гнучкий відеогастроскоп, багаторазовий; 35124 - Стійка для медичної техніки; 36023 — Помпа для ендоскопічного зрошення/аспірації; 38460 — Пристрій для перевіряння ендоскопа на витік механічний; 41617 - Інсуфлятор ендоскопічний для шлунково-кишкового тракту) буде розірвано.
Зі свого боку уповноважена особа, Гордієнко Наталія Михайлівна, розуміючи порушення, що було нею допущено ненавмисно зобов’язується пройти додаткові навчання з метою не допущення таких порушень у подальшому .
Номер:
a7abed44f4974204a6c864af83ed7c5c
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
11.03.2025 17:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Устаткування для операційних блоків» (НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації; 36612 - Кольоровий монітор для відображення зображень; 18034 - Процесор відеозображень для ендоскопії; 35158 - Джерело світла ендоскопічне, з живленням від мережі; 36117-Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий; 17663-Гнучкий відеогастроскоп, багаторазовий; 35124 - Стійка для медичної техніки; 36023 — Помпа для ендоскопічного зрошення/аспірації; 38460 — Пристрій для перевіряння ендоскопа на витік механічний; 41617 - Інсуфлятор ендоскопічний для шлунково-кишкового тракту)», очікуваною вартістю 2 980 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-31-003760-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень, у зв’язку з чим інформація в оголошенні про проведення відкритих торгів не відповідає інформації в тендерній документації, зокрема: згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів Замовником в переліку номенклатурних позицій передбачено закупівлю кольорових моніторів для відображення зображень у кількості 2 одиниць (позиція 2 та 3), проте, відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі» предмет закупівлі включає в себе ендоскопічний монітор (НК:36612 – Кольоровий монітор для відображення зображень) у кількості 1 одиниці?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
936307d03d9541a895738e0b00477f71
Назва:
Щодо пояснень на запит державної аудиторської служби України Північний офіс держаудитслужби в Чернігівській області, згідно моніторингу UA-M-2025-02-25-000007 ● 71233628116d41ba83e17ac1249f8eb2
Дата опублікування:
14.03.2025 14:43
Опис:
Що стосується надання пояснення:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Устаткування для операційних блоків»
(НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації; 36612 - Кольоровий монітор для
відображення зображень; 18034 - Процесор відеозображень для ендоскопії; 35158 - Джерело
світла ендоскопічне, з живленням від мережі; 36117-Гнучкий відеоколоноскоп, багаторазовий;
17663-Гнучкий відеогастроскоп, багаторазовий; 35124 - Стійка для медичної техніки; 36023 —
Помпа для ендоскопічного зрошення/аспірації; 38460 — Пристрій для перевіряння ендоскопа
на витік механічний; 41617 - Інсуфлятор ендоскопічний для шлунково-кишкового тракту)»,
очікуваною вартістю 2 980 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі
закупівель за номером ID: UA-2025-01-31-003760-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10
Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,
частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба
в отриманні пояснень, у зв’язку з чим інформація в оголошенні про проведення відкритих
торгів не відповідає інформації в тендерній документації, зокрема: згідно з оголошенням про
проведення відкритих торгів Замовником в переліку номенклатурних позицій передбачено
закупівлю кольорових моніторів для відображення зображень у кількості 2 одиниць (позиція 2
та 3), проте, відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги до
предмета закупівлі» предмет закупівлі включає в себе ендоскопічний монітор (НК:36612 –
Кольоровий монітор для відображення зображень) у кількості 1 одиниці?»
Відповідь: Згідно з Додатком № 2 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги до
предмета закупівлі» предмет закупівлі включає в себе ендоскопічний монітор (НК:36612 –
Кольоровий монітор для відображення зображень) у кількості 1 одиниці, що відповідає потребі
нашого закладу. Під час оголошення процедури відкритих торгів уповноваженою особою була
допущена технічна (механічна) помилка, а саме дублювання позиції Кольоровий монітор для
відображення зображень 1 штука.
Просимо вважати дану помилку, як технічну (механічну).