• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бетон, цемент, камені бортові

Закупівля проводиться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення

Завершена

999 085.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 995.43 UAH
Номер: abdd82bf41754135b96c4d65da6daba5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-21-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.02.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 21.02.2025 17:03 - 15.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 21.02.2025 № 17-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 21.02.2025 № 17-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 4) UA-2025-01-31-003258-a, яка проведена КП «ЕЛУАШ»;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, v.v.holub@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОНЦЕРН ВМ» встановлено порушення вимог абзацу 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та ТД. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «10» березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності обрання процедури закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю відповідно умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ЛІНІЙНЕ УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою (протокол від 31.01.2025 № 11-1) (далі – ТД), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОНЦЕРН ВМ» (далі – ТОВ «КОНЦЕРН ВМ»), протокольне рішення уповноваженої особи з процедур закупівель від 13.02.2025 № 11-3 (далі – протокол № 11-3), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.02.2025, договір про закупівлю товару від 19.02.2025 № 18/ЕЗ, відповіді Замовника від 04.03.2025 на запити від 27.02.2025. Аналізом процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до протоколу № 11-3, учасника процедури закупівлі ТОВ «КОНЦЕРН ВМ» було визнано переможцем вищевказаної закупівлі. В протоколі № 11-3 зазначено, що «Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника». Проте, відповідно пунктів 1 та 2 Додатку № 2 «Технічна специфікація» до ТД (далі – Додаток № 2 до ТД), Замовником визначено вимоги щодо учасників закупівлі, а саме: якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ, тощо); на товар, що поставляється, повинні бути необхідні паспорт якості виробника/реєстраційне посвідчення/інший документ, що підтверджує відповідність товару вимогам встановленим до нього. Паспорт якості/реєстраційне посвідчення/інший документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим у тендерній документації, повинні бути надані у складі пропозиції учасником. Згідно пункту 7 розділу І «Загальні положення» ТД, Замовником встановлено, що уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. На підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам, які встановлені Замовником у Додатку № 2 до ТД, учасником закупівлі ТОВ «КОНЦЕРН ВМ» у складі тендерної пропозиції був наданий лист щодо технічної специфікації на запропоновані товари для закупівлі, паспорти на залізобетонні вироби № 0702/25 (Камені бортові: БР-100.30.18, БР-100.30.15 та БР-100.30.8) та сертифікати відповідностей № UA.1O207.135-22, № UA.062.СВ.008/2-24. Проаналізувавши в ході моніторингу вищевказані документи, встановлено наступне. 1. В паспортах на залізобетонні вироби № 0702/25 (Каменів бортові: БР-100.30.18, БР-100.30.15 та БР-100.30.8) вказано «ГОСТ ТУ № 6665-91», який втратив чинність з 01.07.2011 на підставі ДСТУ Б В.2.7-237:2010 Будівельний матеріал. Камені бетонні та залізобетонні бортові. Технічні умови (ГОСТ 6665-91, MOD). 2. Паспорт на залізобетонні вироби № 0702/25 (Камені бортові БР-100.30.8) складено на російській мові без перекладу на українську мову. У зв’язку з виявленими невідповідностями в ході моніторингу через електрону систему Замовнику направлено запит щодо надання пояснення з цього приводу. Замовником 04.03.2025 на запит від 27.02.2025 була надана відповідь у якій було зазначено, що «Технічні вимоги до каменів бортових встановлені у Національному стандарті України «ДСТУ Б В.2.7-237:2010 Будівельні матеріали. Камені бетонні і залізобетонні бортові. Технічні умови (ГОСТ 6665-91, MOD)», затвердженому наказом Мінрегіонбуд від 30.09.2010 № 378. У пункті 3 Передмови Національного стандарту зазначено: «Національний стандарт відповідає ГОСТ 6665-91 "Камни бетонные и железобетонные бортовые. Технические условия" окрім нормативних посилань, наведених у додатку А Ступінь відповідності - модифікований (MOD)». Зважаючи на те, що законодавець ототожнює технічні умови «Національного стандарту ДСТУ Б В.2.7-237:2010» та «ГОСТ 6665-91», уповноваженою особою помилково сприйнято зазначений у паспортах на залізобетонні вироби недіючий ГОСТ, як тотожній ДСТУ Б В.2.7-237:2010, а тому і не висувалася вимога про усунення невідповідностей. Також, уповноваженою особою, на етапі розгляду документів тендерної пропозиції помилково не виявлено невідповідність вимогам тендерної документації паспорту на залізобетонні вироби, складеному російською мовою. Для недопущення настання негативних наслідків вчинених під впливом помилки, Замовником будуть вчинені заходи щодо усунення допущеного порушення у сфері публічних закупівель». Відповідно до абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на викладене, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «КОНЦЕРН ВМ» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника, та підлягала відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Крім цього, в ході моніторингу встановлено, що відповідно до вимог Додатку № 2 до ТД, учасник процедури закупівлі ТОВ «КОНЦЕРН ВМ» запропонував для закупівлі цемент М400 марки ПЦ ІІ Б-Ш-В - 400 (лист ТОВ «КОНЦЕРН ВМ» щодо технічної специфікації запропонованого товару). Проте, на підтвердження відповідності цементу М400 марки ПЦ ІІ Б-Ш-В - 400, ТОВ «КОНЦЕРН ВМ» надано сертифікати відповідності № UA.1O207.135-22, терміном дії з 17.06.2022 по 16.06.2024 (недіючий) та № UA.062.СВ.008/2-24, терміном дії з 07.06.2024 по 06.06.2027 на інші марки цементу М400, а саме: ПЦ ІІ/Б-К(Ш-В)-400Р та ПЦ ІІ/Б-К(Ш-В)-400Р-Н. У зв’язку з виявленими невідповідностями в ході моніторингу через електрону систему Замовнику направлено запит щодо надання пояснення з цього приводу. Замовником 04.03.2025 на запит від 27.02.2025 була надана відповідь у якій було зазначено, що «Вимога про усунення невідповідностей висунута Учаснику ТОВ «КОНЦЕРН ВМ» на підставі пункту 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». В тендерній пропозиції Учасника наявна інформація та документи про технічні характеристики запропонованого товару «Цемент М-400» (файли «додаток 2, технічна спеціфікація, 1ч.jpg , «додаток 2, технічна спеціфікація, 2ч.jpg), тобто Учасник запропонував Товар який відповідає технічної специфікації Замовника. Виправлення невідповідності щодо строку дії Сертифікаті відповідності товару вимогам ДСТУ Б В.2.7-46:2010 не змінює предмет закупівлі, його найменування, марку, модель, тощо». Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. З огляду на викладене, тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «КОНЦЕРН ВМ» не відповідала вимогам технічної специфікації Замовника, та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 19.02.2025 між Замовником та учасником/переможцем процедури закупівлі ТОВ «КОНЦЕРН ВМ» був укладений договір 18/ЕЗ щодо предмету закупівлі.
Період усунення порушень: 10.03.2025 17:29 - 25.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.03.2025 17:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник усунув виявлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом дострокового розірвання (припинення дії) Договору про закупівлі товару від 19.02.2025 №18/ЕЗ (Додаткова угода №1 від 11.03.2025) та оприлюднив через електронну систему закупівель інформацію та документи, які свідчать про усунення порушення.
Дата публікації звіту: 11.03.2025 10:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення законодавства у сфері закупівель Замовником усунуто. Відповідно до отриманої інформації 11.03.2025, договір № 18/ЕЗ від 19.02.2025 розірвано додатковою угодою № 1 від 11.03.2025 року.
Дата публікації: 13.03.2025 14:29

Запити/Пояснення