-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«код за ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали ( 33141800-8 Стоматологічні матеріали (54 найменувань))»
Закупівля здійснюється відповідно до умов встановлених Постановою КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” №1178 від 12.10.2022 року.
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Номер:
f105a4e962dc4d6b923b025e91645d43
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 10:10 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.03.2025 №20-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.03.2025 №20-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-01-30-016496-a 30.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІВОДЕНТ» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 09 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Обласна клінічна стоматологічна поліклініка Івано-Франківської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 30.01.2025 №4 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ІВОДЕНТ» (далі – ТОВ «ІВОДЕНТ»), вимогу про усунення невідповідностей до 11.02.2025 року, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 10.02.2025 та від 11.02.2025 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 11.02.2025 року, договір про закупівлю від 17.02.2025 № 37 (далі – Договір), пояснення Замовника від 31.03.2025, від 04.04.2025 та від 08.04.2025 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 28 Особливостей в ТД Замовника не зазначено інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Зокрема, у пункті 1 розділу 5 ТД Замовником зазначено, що: «Ціна тендерної пропозиції може / не може (вибрати) перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей.
До розгляду *приймається / не приймається (вибрати) тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів ____% (* зазначити, якщо замовник зазначає в тендерній документації про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів)».
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІВОДЕНТ» встановлено наступне.
У пункті 3.1 Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник вказав, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1.
Учасником ТОВ «ІВОДЕНТ» у складі своєї тендерної пропозиції надано технічну специфікацію, яка не відповідає Таблиці 1 Додатку 4 до ТД, а саме - відсутня колонка «технічні характеристики товару».
У пункті 1.2 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД та пункті 2 Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник вимагає: «Товар повинен бути якісним та мати документи, що підтверджують проведення оцінки відповідності запропонованого товару вимогам технічного регламенту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 753 від 02.10.2013 (копія сертифікату та декларації про відповідність, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством) на товар, що закуповується, якщо товар підлягає реєстрації. Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням ненадання посвідчення/свідоцтва. Копії вищезазначених документів подаються завірені підписом та печаткою учасника (за наявності) (надається у складі тендерної пропозиції)».
Однак, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ІВОДЕНТ» вищевказаних документів не надано.
У пунктах 1.4, 1.7 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД та пунктах 4, 7 Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник визначив, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
- гарантійний лист, що учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування товару, товар повинен бути цілим, без зовнішніх пошкоджень, не брудний, не битий, передаватися замовнику в упаковці, або тарі підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою;
- гарантійний лист, що учасник відповідає за якість поставленого товару та застосування заходів щодо захисту довкілля.
Однак, у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ІВОДЕНТ» вищевказаних документів не надано.
При цьому, Замовником оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 11 лютого 2025 року, в якому зобов’язано учасника ТОВ «ІВОДЕНТ» надати вищезазначені документи, які відносяться до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (пункти 1.4, 1.7 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД та пунктах 4, 7 Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД).
Абзацом другим пункту 43 Особливостей передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Отже, замовник безумовно відхиляє пропозицію учасника без надання 24 годин на виправлення, якщо в ній відсутня інформація та/або документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме інформація/ документи учасником не подані.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІВОДЕНТ» Замовник неправомірно розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 11 лютого 2025 року, що стосуються відсутності у складі його тендерної пропозиції вищевказаних документів.
Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей та відповідно на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІВОДЕНТ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначив ТОВ «ІВОДЕНТ» переможцем торгів та уклав з ним Договір.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 01.04.2025 та 03.04.2025 року через електронну систему закупівель надано запити Замовнику. Замовником 04.04.2025 та 08.04.2025 року в електронній системі закупівель надано відповіді, які не спростовують факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовують прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ІВОДЕНТ».
Період усунення порушень:
09.04.2025 10:50 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2025 10:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
09.04.2025 року опубліковано Висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2025-01-30-016496-a. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором від 17.02.2025 №37 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На виконання даного висновку, Сторони дійшли згоди щодо розірвання Договору від від 17.02.2025 №37, шляхом укладення додаткової угоди № 1 від 15.04.2025 р. (Дана додаткова угода буде додана до рішення).
Дата публікації звіту:
15.04.2025 16:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір розірвано.
Дата публікації:
16.04.2025 15:46
Запити/Пояснення
Номер:
de9ab1fdef0c4528a11112a830f7c37f
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2025 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «код за ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали ( 33141800-8 Стоматологічні матеріали (54 найменувань))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-30-016496-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
11680db0ecee4b648838a50dde8e02ed
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
31.03.2025 12:31
Опис:
На Ваш запит від 26.03.2025 р. щодо закупівлі UA-2025-01-30-016496-a, код за ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали ( 33141800-8 Стоматологічні матеріали (54 найменувань))» від КНП "ОКСП ІФ ОР"- повідомляємо наступне.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з врахуванням положень Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» що має рекомендаційний характер. Замовник визначив потребу у товарах на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. До формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик було залучено медичного фахівця. Проведено аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах. Вимоги до умов поставки і оплати встановлено з урахуванням періоду запланованого використання товарів, а також з урахуванням фінансових можливостей замовника. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі у тому числі здійснювалося методом порівняння ринкових цін.
Номер:
0de2c0cd63c44f2dba2ff5822aad3f72
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
01.04.2025 14:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «код за ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали ( 33141800-8 Стоматологічні матеріали (54 найменувань))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-30-016496-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Абзацом другим пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Чим керувався Замовник, оприлюднюючи повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 11 лютого 2025 року, в якому зобов’язано учасника ТОВ «ІВОДЕНТ» надати наступні документи: гарантійний лист, що учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування товару, товар повинен бути цілим, без зовнішніх пошкоджень, не брудний, не битий, передаватися замовнику в упаковці, або тарі підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою; - гарантійний лист, що учасник відповідає за якість поставленого товару та застосування заходів щодо захисту довкілля (пункти 1.4, 1.7 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД та пункти 4, 7 Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
95e954efd7a2479f829e390dfde6c5c0
Назва:
Відповіть на запит
Дата опублікування:
04.04.2025 09:35
Опис:
На Ваш запит від 01.04.2025 р. щодо закупівлі UA-2025-01-30-016496-a, код за ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали ( 33141800-8 Стоматологічні матеріали (54 найменувань)) від КНП "ОКСП ІФ ОР"- повідомляємо наступне.
Учасник ТОВ "ІВОДЕНТ" в своїй пропозиції не надав документальне підтвердження за пунктами 1.4., і 1.7. Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», а саме наступний перелік документів:
- Гарантійний лист надається учасником у складі тендерної пропозиції про те що повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування товару, товар повинен бути цілим, без зовнішніх пошкоджень, не брудний, не битий, передаватися замовнику в упаковці, або тарі підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою.
- Гарантійний лист надається учасником у складі тендерної пропозиції про те що відповідає за якість поставленого товару та застосування заходів щодо захисту довкілля.
Відповідно до абзацу два пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Вище згадані документи не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовник визначив їх відсутність у пропозиції Учасника як невідповідності і керувався пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів), оприлюднюючи повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 11 березня 2025 року.
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Номер:
a58e502b35694660bc925431ec0c9a17
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2025 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «код за ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали ( 33141800-8 Стоматологічні матеріали (54 найменувань))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-30-016496-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. У пункті 3.1 Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД Замовник вказав, що «для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІВОДЕНТ» те, що ним надано технічну специфікацію, яка не відповідає Таблиці 1 Додатку 4 до ТД, а саме - відсутня колонка «технічна характеристика товару»?
2. Згідно з пунктами 1.1, 1.2 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД та пунктами 1, 2 Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема:
- гарантійний лист про те, що товар, що є предметом закупівлі, повинен бути зареєстрованим в Україні, та відповідати нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України, а також вимогам тендерної документації та медико-технічним вимогам, викладеним у даному додатку;
- товар повинен бути якісним та мати документи, що підтверджують проведення оцінки відповідності запропонованого товару вимогам технічного регламенту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 753 від 02.10.2013 (копія сертифікату та декларації про відповідність, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством) на товар, що закуповується, якщо товар підлягає реєстрації. Якщо товар не підлягає реєстрації, необхідно надати лист пояснення з посиланням на нормативно-правові акти та обґрунтуванням ненадання посвідчення/свідоцтва. Копії вищезазначених документів подаються завірені підписом та печаткою учасника (за наявності) (надається у складі тендерної пропозиції).
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІВОДЕНТ» те, що ним не надано вищезазначені документи?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c43fcd5ee0064a1d817fd34d169edef9
Назва:
Відповіть на запит
Дата опублікування:
08.04.2025 11:09
Опис:
На Ваш запит від 03.04.2025 р. щодо закупівлі UA-2025-01-30-016496-a, код за ДК 021:2015 – 33140000-3 Медичні матеріали ( 33141800-8 Стоматологічні матеріали (54 найменувань))» від КНП "ОКСП ІФ ОР"- повідомляємо наступне.
1. При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІВОДЕНТ» замовником було враховано що учасник ТОВ "ІВОДЕНТ в складі своєї пропозиції не подавав аналогічної продукції, відповідно характеристики запропонованого товару не можуть відрізнятися від характеристик товару зазначених в медико-технічних вимогах.
2. При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІВОДЕНТ» замовником було враховано що учасник ТОВ "ІВОДЕНТ в складі своєї пропозиції надав гарантійний лист «5. Постачання товару.pdf» з підтвердженням щодо медико-технічних вимог і реєстрації товару (даний документ буде доданий до відповіді) що відповідає вимогам Замовника зазначених у пунктах 1.1 та 1.2. Додатку 2 «Технічна специфікація» до ТД.