-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція газомазутної котельні за адресою: Вінницька обл., Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Незалежності, 131
Завершена
8 906 657.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 533.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 533.29 UAH
Номер:
33c08627938241bfbbc42220029055d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000115
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 16:09 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.03.2025 №13-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.03.2025 №13-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2025-01-30-016465-a, 30.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178 установлено порушення вимог пункту 28 Постанови № 1178 та частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції ПП «Монтажсервіс», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення договору та додатків до нього, а також додаткової угоди у машинозчитувальному форматі та недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік комунального підприємства «Ладжитлосервіс» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.01.2025 № 06, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію приватного підприємства «Монтажсервіс» (далі - ПП «Монтажсервіс», протокольне рішення уповноваженої особи від 14.02.2025 № 24, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір підряду від 20.02.2025 № 14 (далі - Договір № 14), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 11.03.2025 № 2 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 07.03.2025, 15.03.2025, 18.03.2025 та 20.03.2025 через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Водночас, пунктом 28 Постанови № 1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
Згідно з пунктом 8 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо проєкту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з пунктом 17 Постанови № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови № 1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Постанови № 1178.
При цьому, відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Постанови № 1178, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених нормами пункту 19 Постанови № 1178.
Водночас, моніторингом установлено, що Замовником в проєкті договору підряду (додаток 3 до тендерної документації) передбачено, що проєкт договору підряду не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Перелік додатків до договору не є вичерпним та може змінюватись до підписання договору за результатами торгів.
Отже, у тендерній документації Замовником затверджено умови щодо можливості коригування договору під час його укладання, що суперечить нормам пунктів 18 та 19 Постанови № 1178, чим порушено вимоги абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови № 1178.
Окрім цього, установлено, що Замовником на порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону оприлюднено Договір № 14 та додатки до нього № 1 «Договірна ціна» та № 2 «Календарний графік виконання робіт», а також зміни до Договору № 14, внесені додатковою угодою № 2 від 11.03.2025 № 2 не у машинозчитувальному форматі, а оприлюднено лише у форматі pdf.
Оскільки пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Так, відповідно до абзацу 6 пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Також до машиночитаного формату відноситься pdf, що був перетворений з word. При цьому, сканований pdf не є машиночитаним форматом.
Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML).
Одночасно, відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень:
24.03.2025 17:52 - 08.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
24.03.2025 17:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне підприємство «ЛАДЖИТЛОСЕРВІС» розглянуло зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), що вказані у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером UA-2025-01-30-016465-a (далі – Висновок), та повідомляє про такі прийняті рішення:
1. Врахувати в обов’язковому порядку наведені у Висновку зауваження для попередження та недопущення подібних випадків. В подальшому невпинно дотримуватись вимог визначених у Законі України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178;
2. Провести роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою Комунального підприємства «ЛАДЖИТЛОСЕРВІС», щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178;
3. Здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, а саме:
- оприлюднити Договір № 14 та додатки до нього № 1 «Договірна ціна» та № 2 «Календарний графік виконання робіт», а також зміни до Договору № 14, внесені додатковою угодою № 2 від 11.03.2025 № 2 у машинозчитувальному форматі
Дата публікації звіту:
28.03.2025 15:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
31.03.2025 09:09
Запити/Пояснення
Номер:
3864c5b3ae0e40168c0ff1fb84dbf63b
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
05.03.2025 16:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції газомазутної котельні за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м. Ладижин, вул. Незалежності, 131 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-30-016465-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. З яких причин договір укладений з ПП «Монтажсервіс» від 20.02.2025 № 14 та додатки до нього № 1 «Договірна ціна» та № 2 «Календарний графік виконання робіт» оприлюднені не у машинозчитувальному форматі? Оскільки пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 визначено, що машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
71db0d128c7b4901bdd227b8b1f31cbe
Назва:
надання пояснення на запит моніторингу
Дата опублікування:
07.03.2025 13:45
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо першого питання: Оскільки предметом закупівлі Реконструкція газомазутної котельні за адресою: Вінницька обл., Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Незалежності, 131 (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (реконструкція) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). Проектна документація по даному об'єкту пройшла у встановленому порядку експертизу (експертний звіт № 04-07-0008 від 23 січня 2025). Інформація щодо експертного звіту оприлюднена на Порталі Єдиної державної електронної систем и у сфері будівництва: експертиза проекту https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3551754553680462947/optype=6 (експертний звіт та зведений кошторисний розрахунок додається). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів. Очікувана вартість встановлена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який пройшов у встановленому порядку експертизу (зведена вартість об’єкту за вирахуванням Глав 10 (Утримання служби замовника та інжинірингові послуги) та 12 (Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд), а також матеріалів, обладнання та робіт, які вже закуплено раніше..
Щодо другого питання: Щодо оприлюднення договору укладеного з ПП «Монтажсервіс» від 20.02.2025 № 14 та додатки до нього № 1 «Договірна ціна» та № 2 «Календарний графік виконання робіт» не у машинозчитувальному форматі, зауважуємо наступне.
Відповідно до пунктів 10 і 11 частини першої статті 10 в редакції Закону України «Про публічні закупівлі» № 3988 замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель (далі - ЕСЗ) у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону). Згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в ЕСЗ у форматі PDF.
Згідно пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Разом з тим, Замовнику при оприлюдненні договору необхідно було врахувати, що дані документи містять фізичні підписи та відтиски печаток сторін (обов’язкові реквізити документа), які без зміни їх змісту технічно неможливо конвертувати (відобразити) у один з форматів, передбачених пунктом 9 Постанови.
За таких обставин, договір та додатки до нього не є машиночитаними з технічних причин, не залежних від замовника. Більше того, чинні нормативні документи не містять жодних роз’яснень, яким чином замовнику розміщувати договір з додатками у машиночитаному форматі, якщо такі документи містять фізичні підписи та відбитки печаток сторін.
Щодо договору про закупівлю та додатків до нього є також окрема вимога щодо розміщення, а саме в пункті 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (затверджений наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020 року) встановлено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF, яким, в тому числі, керувався замовник під час оприлюднення в електронній системі договору з додатками та додатковими угодами.
Комунальним підприємством «ЛАДЖИТЛОСЕРВІС» оприлюднено станом на 21.02.2025 документи в ЕСЗ у форматі PDF, що зазначені в запиті органу державного фінансового контролю від 15.01.2025 інформацію відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082.
Номер:
72481eabbbf34ea499a6e417ceaa32c2
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
12.03.2025 11:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції газомазутної котельні за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м. Ладижин, вул. Незалежності, 131 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-30-016465-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином учасником ПП «Монтажсервіс», якого обрано переможцем, виконані вимоги пункту 1 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, в частині відповідності розрахунків вартості робіт Кошторисним нормам України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова).
Зокрема, пунктом 5.31 Настанови визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни - не враховується.
Разом з тим, у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва та договірній ціні (тверда) на реконструкцію газомазутної котельні, які надано у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Монтажсервіс» зазначено, що кошти на покриття ризиків становлять 166109,07 грн (або 2,4%).
2. Надайте проектно-кошторисну документацію на реконструкцію газомазутної котельні за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м. Ладижин, вул. Незалежності, 131, на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6d62c3f8d8b94f669cf97e1ec0e71741
Назва:
надання пояснення на запит моніторингу
Дата опублікування:
15.03.2025 10:00
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо першого питання:
Розглянувши запит органу державного фінансового контролю повідомляємо, що зазначена в запиті органу державного фінансового контролю сума - це кошти на покриття ризику усіх учасників будівництва, що сформована в ліцензованому програмному комплексі АВК - 5 (3.9.3) з дотриманням настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) та відображена у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, що відповідає проекту, також повідомляємо, що проектна документація по даному об'єкту пройшла у встановленому порядку експертизу (експертний звіт № 04-07-0008 від 23.01.2025), інформація щодо експертного звіту оприлюднена на Порталі Єдиної державної електронної систем и у сфері будівництва: експертиза проекту https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3551754553680462947/optype=6.
Так, згідно пункту 5.1 Настанови ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Пунктом 4.40 Настанови визначено, що кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування:
1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат;
2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів.
Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків.
Згідно Додатку 28 (ПОКАЗНИКИ розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва для врахування в інвесторській кошторисній документації) Настанови визначено, що усі учасники будівництва можуть застосовувати до вартості об’єкта будівництва (за індивідуальним проектом, інженерні мережі та благоустрій за окремими проектами) показник розміру коштів на покриття його ризиків – 3,0 %, що допустимо законом.
Кошти на покриття ризику усіх учасників будівництва згідно Настанови та додатків до неї обчислюються за формулою: Р = ∑глав ЗКР1-12 × Приз, (5.10) де ∑глав ЗКР1-12 – сума глав 1-12 ЗКР графа 7, тис. грн, Приз – усереднений показник для визначення коштів на покриття ризику, наведений у додатку 28 до Настанови. Цей показник залежить від стадії проєктування і типу об’єкта. Розмір коштів на ризик вказується у графах 4, 5, 6 та 7 ЗКР.
Комунальне підприємство «ЛАДЖИТЛОСЕРВІС» в свою чергу надає органу державного фінансового контролю на підтвердження вищевказаного кошторисний розрахунок N11 у якому чітко визначено суму коштів на покриття ризику усіх учасників будівництва.
Щодо другого питання:
Комунальне підприємство «ЛАДЖИТЛОСЕРВІС» надає проектно-кошторисну документацію на реконструкцію газомазутної котельні за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м. Ладижин, вул. Незалежності, 131
Номер:
682f05f4e3844d5587d36d7fb63afc3c
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
14.03.2025 14:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції газомазутної котельні за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м. Ладижин, вул. Незалежності, 131 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-30-016465-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. З яких підстав додатковою угодою від 11 березня 2025 року №2 до договору від 20 лютого 2025 року №14 (далі – Договір №14) внесені зміни щодо продовження строку виконання зобов’язань за Договором №14 до 30 червня 2025 року (надайте відповідні документальні підтвердження щодо внесення змін до Договору №14)?
2. Чому не оприлюднено додаткову угоду №1 до Договору №14?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1bddd346fbcd4599aaa22b8345fa1648
Назва:
відповідь на запит моніторингу
Дата опублікування:
18.03.2025 10:14
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо першого питання:
Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та на виконання Рішення КТЕБ Ладижинської міської ради від 11.03.2025 р., що унеможливлює виконання зобов'язань згідно Додатоку 2 – Календарний графік виконання робіт до Договору від 20.02. 2025 р. № 14, тому Замовник та Підрядник уклали Додаткову угоду №2 від 11.03.2025 р. та Замовник оприлюднив вищезазначену Додаткову угоду та Протокол КТЕБ від 11.03.2025 р. №5 в електронній системі закупівель.
Щодо другого питання:
Абзац 11 п.19 Особливостей містить вимогу «У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених цим пунктом, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей». Додаткова угода №1 від 25.02.2025 р. не містить змін до істотних умов договору, тому Замовник не зобов’язаний оприлюднювати такі зміни (Додаткова Угода №1 від 25.02.2025 р. додається)
Номер:
fc05f0fd0f454bb992ab529152ca473a
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
18.03.2025 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції газомазутної котельні за адресою: Вінницька область, Гайсинський район, м. Ладижин, вул. Незалежності, 131 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-30-016465-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
З яких причин у технічному завданні (відомість обсягів робіт) Додатку №2 до тендерної документації відсутні роботи, що передбачені проєктно-кошторисною документацією, а саме:
- монтаж методом насування блока барабана із трубами конвективного пучка, перепускними трубами, екранами та опорними рамами без обмуровування котлів, що працюють на газомазутному паливі, паропродуктивністю 10 т/год, тиском 1,4-2,4 МПа (шифр КМ 6-3-3 розділ 1. «Монтаж обладнання» локальний кошторис №02-01-01 на монтажні роботи);
- монтаж методом насування блока барабана із трубами конвективного пучка, перепускними трубами, екранами та опорними рамами без обмуровування котлів, що працюють на газомазутному паливі, паропродуктивністю 4 т/год, тиском 1,4-2,4 МПа (шифр КМ 6-3-1 розділ 1. «Монтаж обладнання» локальний кошторис №02-01-01 на монтажні роботи)?
Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
de9a6ec2c1d84cc59c399d6713fe196e
Назва:
відповідь на запит моніторингу
Дата опублікування:
20.03.2025 10:17
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
Щодо першого питання:
Відповідно до Договору від 06.08.2024 р. №155 на закупівлю Котел паровий (в комплекті з обладнанням) у вартість обладнання було включено монтаж обладнання (п.3.3. Договору від 06.08.2024 р. №155 - додається) та пуско-налагоджувальні роботи, тому дані роботи були вилученні з переліку в закупівлі Реконструкція газомазутної котельні за адресою: Вінницька обл., Гайсинський район, м.Ладижин, вул.Незалежності, 131, ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реконструкція