-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Консерви овочеві «Ікра з солодкого перцю»
Завершена
19 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 4 750.00 UAH
мін. крок: 0% або 4 750.00 UAH
Номер:
a23afa3959fe4da6a41c6e657afe3db3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.03.2025 00:00
Період моніторингу:
25.03.2025 13:59 - 16.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.03.2025 № 19-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.03.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
25.03.2025 №19-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-30-013444-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Бази забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиції ТОВ «Шейдс Прайм» (лот №1,№2,№3,№4,№5,№6,№7,№8,№9), ТОВ «Преміум опт технологія» (лот №1,№2,№3,№4,№5,№6,№7,№8,№9) та товариство з обмеженою відповідальністю «Віджи Продакшн» (далі – ТОВ «Віджи Продакшн») (лот №3,№4,№9), протокольні рішення від 11.02.2025 № 76 (лот №3,№4,№9), від 12.02.2025 №77 (лот №1,№2,№3,№4,№5,№6,№7,№8,№9) та від 12.02.2025 №78 (лот №1,№2,№3,№4,№5,№6,№7,№8,№9), повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2025, договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 19.02.2025 № 38-П3 ціною 16 650 000,00 гривень (лот №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8), договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 24.02.2025 №43-ПЗ ціною 1 810 000,00 грн (лот №9), пояснення Замовника надані 28.03.2025, 01.04.2025 та 04.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
07.04.2025 14:00 - 11.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2025 14:00
Запити/Пояснення
Номер:
c195faa8ad4747189110597e6bb09953
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2025 17:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі консерв овочевих «Ікра з солодкого перцю», код ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-30-013444-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 5 Додатку №2 до Оголошення щодо документального підтвердження відповідності за кожним лотом технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції зокрема Оригінал або засвідчену, відповідно до ДСТУ 4163:2020 копію Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам визначеним ТУ У (в т.ч., за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними, радіологічними та токсикологічними показниками (даний перелік не є вичерпним, та залежить від змісту відповідного НД)), виданого державною лабораторією, яка уповноважена проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю.
Замовником, відповідно до протокольного рішення від 12.02.2025 №77, вирішено відхилити пропозицію учасника ТОВ «ШЕЙДС ПРАЙМ» (лот №1,№2,№3,№4,№5,№6,№7, №8, №9) через те, що пропозиції даного учасника не відповідає пункту 5 розділу документального підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі додатку 2 до оголошення «Технічні вимоги» Замовника, так як наданий ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАНЬ № 0078 від 31.01.2025 виданий державною лабораторією, яка не уповноважена проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю.
Проте учасником ТОВ «ШЕЙДС ПРАЙМ» у складі пропозиції (лот №1,№2,№3,№4,№5,№6,№7, №8, №9) був наданий Експертний висновок №000340 п/25 від 07 «лютого» 2025 виданий Центральною випробувальною державною лабораторією держпродспоживслужби в Київській області та м. Києві (файл у пропозиції «експертиза 1»pdf.), тобто Експертний висновок №000340 п/25 від 07 «лютого» 2025 був виданий державною лабораторією, яка уповноважена проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю.
Поясніть, чому пропозиція учасника ТОВ «ШЕЙДС ПРАЙМ» була відхилена Замовником?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
e95f125260934ca7ae9ae652f470efd5
Назва:
Відповідь за звернення
Дата опублікування:
28.03.2025 09:36
Опис:
Добрий день! Надаємо відповіді на Ваше звернення.
Номер:
0a9720bbcc034d8ba10b4bc8125cff27
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.03.2025 14:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі консерв овочевих «Ікра з солодкого перцю», код ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-30-013444-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до пункту 16.3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення), кожен учасник має право подати тільки одну пропозицію.
Поясніть будь ласка, чому Ви вважаєте, що пропозиція учасника ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ" відповідає умовам, визначеним в Оголошенні, якщо даним учасником подано дві різні цінові пропозиції по лотам №1,№2,№3,№4,№5,№6,№7,№8,№9, а саме: «Консерви овочеві «Мексиканська фієста», ціна за одиницю – 167,10 грн з ПДВ» та «Консерви овочеві «Ікра з солодкого перцю», ціна за одиницю – 185,00 грн з ПДВ»?
2. Чи розглядалась Вами пропозиція учасника ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ" з «Ціновою пропозицією» «Консерви овочеві «Мексиканська фієста», ціна за одиницю – 167,10 грн з ПДВ» по лотам №1,№2,№3,№4,№5,№6,№7,№8,№9?
3. Поясніть будь ласка, чи відповідає пропозиція учасника ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ" «Консерви овочеві «Мексиканська фієста»», ціна за одиницю – 167,10 грн з ПДВ» технічним вимогам та іншим характеристикам предмета закупівлі відповідно до Оголошення?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
8339a4916e47413ca69f82948e8d4368
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
01.04.2025 10:36
Опис:
Добрий день!
Предметом закупівлі щодо якої здійснюється моніторинг є Консерви овочеві "Ікра з солодкого перцю" за всіма лотами. Учасником в складі пропозиції були надані документи, зокрема цінові пропозиції, що не стосуються предмета закупівлі. Замовник при здійсненні кваліфікації пропозиції учасника ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ" розглядав виключно документи які стосуються предмету закупівлі та передбачені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Тобто, цінові пропозиції щодо Консерви овочевої "Мексиканська фієста" не розглядались та не брались до уваги Замовником, оскільки вони не передбачені Оголошенням та не мають відношення до предмету закупівлі.
Додатково зазначаємо, що надання учасниками закупівлі документів, що не вимагаються замовниками не є порушенням Закону України "Про публічні закупівлі" та Закону України "Про оборонні закупівлі" та не є підставою для відхилення пропозицій таких учасників.
Номер:
04932ba32659443984ea1266721aa713
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.04.2025 12:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі консерв овочевих «Ікра з солодкого перцю», код ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-30-013444-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Відповідно до пункту 10 Додатку №2 до Оголошення щодо документального підтвердження учасниками відповідності за кожним лотом технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Замовником встановлена вимога, а саме: надати оригінал або засвідчену відповідно до ДСТУ 4163:2020 копію якісного посвідчення або сертифікату якості на споживчу тару, яка планується до фасування предмета закупівлі.
Прошу Вас надати посилання на файл у пропозиції учасника ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ" щодо підтвердження даної вимоги (по всім лотам).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
1a0017fb2d764f938f57036c58fa4b84
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
04.04.2025 11:33
Опис:
Добрий день!
На виконання вимог замовника учасником ТОВ "Преміум опт технологія" в складі пропозиції було надано в якості підтвердження якості споживчої тари Сертифікат якості № 1080 (файл банка.jpg, який знаходить в архіві складові.rar), свідоцтво про якість № 2774 від 17.12.2024 та посвідчення на якість № 0081468701_000010 (файл СКан ..pdf, який знаходиться в архіві складові.rar).
Звертаємо увагу, споживчою тарою є упаковка для безпосереднього розміщення продукції, що надходить до споживача, яка не представляє собою самостійну транспортну одиницю ( до прикладу: пляшка, банка, пакет, стакан, брикет та ін.).