• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Консерви овочеві «Ікра з солодкого перцю»

Завершена

19 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 4 750.00 UAH
Номер: a23afa3959fe4da6a41c6e657afe3db3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-25-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 25.03.2025 13:59 - 16.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.03.2025 № 19-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.03.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 25.03.2025 №19-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-30-013444-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Бази забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиції ТОВ «Шейдс Прайм» (лот №1,№2,№3,№4,№5,№6,№7,№8,№9), ТОВ «Преміум опт технологія» (лот №1,№2,№3,№4,№5,№6,№7,№8,№9) та товариство з обмеженою відповідальністю «Віджи Продакшн» (далі – ТОВ «Віджи Продакшн») (лот №3,№4,№9), протокольні рішення від 11.02.2025 № 76 (лот №3,№4,№9), від 12.02.2025 №77 (лот №1,№2,№3,№4,№5,№6,№7,№8,№9) та від 12.02.2025 №78 (лот №1,№2,№3,№4,№5,№6,№7,№8,№9), повідомлення про намір укласти договір від 12.02.2025, договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 19.02.2025 № 38-П3 ціною 16 650 000,00 гривень (лот №1, №2, №3, №4, №5, №6, №7, №8), договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 24.02.2025 №43-ПЗ ціною 1 810 000,00 грн (лот №9), пояснення Замовника надані 28.03.2025, 01.04.2025 та 04.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 07.04.2025 14:00 - 11.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.04.2025 14:00

Запити/Пояснення