• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо; 09111100-1 Вугілля; 09111400-4 Деревне паливо (вугілля кам’яне, деревне паливо, брикети паливні)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

6 111 794.72 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 842.36 UAH
Номер: 16e4cf6139a045f492bebf84bddaa0fd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-09-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.06.2025 18:13 - 01.07.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.06.2025 № 227 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2025-01-30-009734-a 30.01.2025 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, a.a.hrebeniuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 12.02.2025 № 2145-р/пк-пз, встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій за Лотами 1-4: ТОВ «Енергопроект ЛТД», ТОВ «РЕГІОН ДСТ», ФОП «НАВАРА АНТОН ВАСИЛЬОВИЧ» та ТОВ «ВІГОР БРОКЕР», своєчасності укладання договорів про закупівлю та його оприлюднення за Лотами 3 та 4, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможців за Лотами 3 та 4 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), стан виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 12.02.2025 № 2145-р/пк-пз, від 17.03.2025 № 4105-р/пк-пз, від 08.04.2025 № 5564-р/пк-пз, розгляду тендерних пропозицій за Лотами 1,2,3 та 4, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення за Лотами 3 та 4, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозиції переможців за Лотами 3 та 4. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.01.2025 б /н (зі змінами) (далі – ТД), рішення Комісія АМКУ від 12.02.2025 № 2145-р/пк-пз, від 17.03.2025 № 4105-р/пк-пз та від 08.04.2025 № 5564-р/пк-пз, коментарі Замовника від 03.03.2025, від 27.03.2025 та від 10.04.2025 щодо усунення порушень викладених у рішеннях Комісії АМКУ, реєстр отриманих тендерних пропозицій за Лотоми 1,2,3 та 4, тендерні пропозиції ТОВ «Енергопроект ЛТД» та ТОВ «РЕГІОН ДСТ» за Лотом 1, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «Енергопроект ЛТД» за Лотом 1, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енергопроект ЛТД» від 06.05.2025 б/н за Лотом 1, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕГІОН ДСТ» від 07.05.2025 б/н за Лотом 1, тендерну пропозицію ТОВ «Енергопроект ЛТД» за Лотом 2, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «Енергопроект ЛТД» за Лотом 2, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енергопроект ЛТД» від 06.05.2025 б/н за Лотом 2, тендерну пропозицію ФОП «НАВАРА АНТОН ВАСИЛЬОВИЧ» за Лотом 3, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця закупівлі ФОП «НАВАРА АНТОН ВАСИЛЬОВИЧ» від 05.05.2025 б/н за Лотом 3, договір поставки від 19.05.2025 № 565/24/16-25 (за Лотом 3), тендерну пропозицію ТОВ «ВІГОР БРОКЕР» за Лотом 4, вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «ВІГОР БРОКЕР» за Лотом 4, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця закупівлі ТОВ «ВІГОР БРОКЕР» від 05.05.2025 б/н за Лотом 4, договір поставки від 19.05.2025 № 566/24/16-25 (за Лотом 4), пояснення та документи надані Замовником від 13.06.2025 та від 16.06.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції ТОВ «Енергопроект ЛТД» та ТОВ «РЕГІОН ДСТ» за Лотом 1 відхилено Замовником (протокольні рішення уповноваженої особи від 06.05.2025 б/н та від 07.05.2025 б/н), перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій та за Лотом 1, порушень не встановлено. Також, тендерну пропозицію ТОВ «Енергопроект ЛТД» за Лотом 2 відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 06.05.2025 б/н), перевіркою підстав відхилення тендерної пропозицій за Лотом 2, порушень не встановлено. Поряд з тим, згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, торги за Лотом 1 та 2 не відбулися у зв’язку з відхиленням тендерних пропозицій. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем за Лотом 3 обрано - ФОП «НАВАРА АНТОН ВАСИЛЬОВИЧ» та укладено договір поставки від 19.05.2025 № 565/24/16-25 на загальну суму 453 000 гривень без ПДВ та Переможцем за Лотом 4 обрано - ТОВ «ВІГОР БРОКЕР» та укладено договір поставки від 19.05.2025 № 566/24/16-25 на загальну суму 2 634 474,96 гривень без ПДВ. За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до пункту 55 Особливостей № 1178, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга Приватного підприємства «НАФТОАГРОСЕРВІС» (далі - Скаржник) від 03.02.2025 № UA-2025-01-30-009734-a.b1 щодо оскарження умов тендерної документації. За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 12.02.2025 № 2145-р/пк-пз (далі – Рішення № 2145-р/пк-пз), відповідно до якого Замовника зобов’язано внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема, до Додатку 5 до ТД, в частині вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції «супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів: - документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат / паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством», згідно Рішення № 2145-р/пк-пз: «...Слід зазначити, що ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 3472:2015 та ДСТУ 8358:2015 не передбачено надання сертифіката відповідності та/або сертифіката/паспорта якості та/або декларації про відповідніст. За таких умов, вищезазначені умови Документації суперечать положенням Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.». Слід заначити, що Замовником на виконання рішення Комісії АМКУ від 12.02.2025 № 2145-р/пк-пз на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено коментар: «…Замовником виконано рішення органу оскарження.». Однак, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, Замовником не усунуті порушення, викладені в пункті 5 Рішення Комісії АМКУ від 12.02.2025 № 2145-р/пк-пз, в частині внесення відповідних змін до Додатку 5 до ТД. Поруч з тим, на розгляд Комісії АМКУ надійшла повторна скарга Приватного підприємства «НАФТОАГРОСЕРВІС» від 06.03.2025 № UA-2025-01-30-009734-a.b2, щодо невиконання Замовником рішення Комісії АМКУ від 12.02.2025 № 2145-р/пк-пз. За результатами розгляду вищезазначеної скарги Комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 17.03.2025 № 4105-р/пк-пз, згідно з яким встановлено, зокрема, що Замовник порушив вимоги частини 22 статті 18 Закону № 922-VIII, а саме - не виконав рішення Комісії АМКУ від 12.02.2025 № 2145-р/пк-пз, та не усунув невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Додатку 5 до тендерної документації щодо вимоги в частині «документів про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством" на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів», чим не виконано пункт 5 Рішення Комісії АМКУ від 12.02.2025 № 2145-р/пк-пз, та чим, відповідно, порушено вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 30.06.2025 18:26 - 15.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.06.2025 18:26

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що ПрАТ «АК «Київводоканал» 14.07.2025 подано позовну заяву про оскарження висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України до Київського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 14.07.2025 16:53
Дата відкриття провадження: 22.07.2025 00:00
Номер відкриття провадження: №320/35613/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі - Замовник), керуючись абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надає аргументовані заперечення до висновку від 30.06.2025 за результатами моніторингу № UA-M-2025-06-09-000066 закупівлі за предметом згідно з ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо; 09111100-1 Вугілля; 09111400-4 Деревне паливо (вугілля кам’яне, деревне паливо, брикети паливні), оголошення № UA-2025-01-30-009734-a.
Дата публікації звіту: 04.07.2025 13:32

Запити/Пояснення