• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги технічної підтримки, обслуговування, супроводження та модернізації 25 веб-порталів управлінської геоінформаційної системи центрів надання адміністративних послуг населених пунктів України

Завершена

473 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 0e9e924f58f943229210c5d051e4c4f3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-24-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 24.02.2025 16:01 - 18.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.02.2025 № 14-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 4 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 24.02.2025 № 14-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-01-29-014084-a, 29.01.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей встановлено порушення пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього; оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКОФОРМЛЕННЯ» КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) UA-P-2025-01-29-017447-a на 2025 рік; договір про закупівлю послуг від 29.01.2025 № 2 на суму 473 000,00 (без ПДВ), укладений між Замовником та Фізична особа-підприємець Вітюк Іван Володимирович; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Моніторингом питання оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей встановлено порушення замовником чинного законодавства. Так, згідно з нормами пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Однак, замовником на порушення норм пункту 13 Особливостей не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Моніторингом питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення замовником чинного законодавства. Так, відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником на порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону не надано відповіді на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений 24.02.2025.
Період усунення порушень: 06.03.2025 18:22 - 21.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.03.2025 18:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КП «Міськоформлення» 07.03.2025 отримано інформацію у вигляді повідомлення на електронну адресу про запит на надання поснень щодо моніторингу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області закупівлі тендеру UA-2025-01-29-014084-a, та надаємо наступні пояснення та документи: КП «Міськоформлення» інформує, що результати моніторингу вивчено та прийняті до уваги з метою недопущення порушень у подальшому з урахуваннями зауважень; 1. Для обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі використано затверджений *Плановий кошторис вартості ІТ продукції комунального підприємства «Міськоформлення» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області на 2025 рік, згідно з розрахунком «Ціноутворення на 2025 рік», відповідно до Наказу КП «Міськоформлення» №4 від 29.01.2024 «Про затвердження планових відсотків накладних видатків», керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, з урахування зміни курсу валют згідно з НБУ станом на 30.12.2024, 1 € = 43,5122 грн, 1$ – 41,8447, моніторингу цін на послуги - розміру середньої заробітної плати спеціаліста високої кваліфікації рівня (Senior Software Engineer або DevOps, який відповідно необхідний для виконання зазначених робіт), згідно з результатами дослідження DOU (скриншот сайту додається в Обґрунтуванні очікуваної вартості). Документ додається - Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі «Послуги технічної підтримки, обслуговування, супроводження та модернізації 25 веб-порталів управлінської геоінформаційної системи центрів надання адміністративних послуг населених пунктів України». *КП «Міськоформлення» розроблено та затверджено Плановий кошторис вартості ІТ продукції комунального підприємства «Міськоформлення» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області на 2025 рік, оскільки підприємство, відповідно до основного виду діяльність є розробником та постачальником (продавцем) програмного забезпечення на ІТ ринку України та є ціноутворюючим суб’єктом програмної продукції на ІТ ринку України. 2. Основним критерієм здійснення оцінки потенційних надавачів послуг є необхідні знання, наявність досвіду виконання аналогічних договорів, наявність досвіду роботи з програмними продуктами управлінської геоінформаційної системи. Фізична особа-підприємиць ФО-П Вітюк І.В надав документи, які вимагались у тендерній закупівлі UA-2025-01-10-008477-a, торги якої не відбулися та відповідають всім кваліфікаційним вимогам. Підтверджуючі документи додаються. 3. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовнику стало відомо 07.03.2025 про запит на дання пояснень моніторингу закупівлі з електронного листа, який надійшов на електронну адресу та 07.03.2025 Замовник надав пояснення, що не порушує триденний термін строку надання пояснення. 4. Крім того до уповонаженої особи, з метою вжиття заходів реагування та з метою недопущення порушень у подальшому застосавано стягнення: - Догана, - Провести додаткові навчання. Підтверджуючі документи додаються: - Обгрунтування підстави для здійснення закупівлі; - обгрунтування вартості; - скриншот сайту DOU - Звіт торги не відбулися; - документи ФО-П Вітюк І.В. - Наказ «Про об’явлення догани уповноваженій особі замовника Плескач Л.В.»
Дата публікації звіту: 07.03.2025 18:41

Запити/Пояснення