• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги (Послуга з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів)

Завершена

449 558.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 247.79 UAH
Номер: d0bba442601c4b0cb1b1d80f1856d009
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-31-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 31.03.2025 16:31 - 22.04.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 31.03.2025 № 30-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 31.03.2025 № 30-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 31.03.2025 № 30-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2025-01-29-013885-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД"
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 230-53-19, d.v.zatieikin@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 17 » квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального ремонтно-будівельного підприємства «Зеленбуд» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.01.2025 (зі змінами від 19.02.2025); тендерні пропозиції учасників: ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА", ПРАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" та ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП"; протокольні рішення уповноваженої особи від 27.02.2025 № б/н, від 19.03.2025 № б/н; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 12 березня 2025 року; договір про закупівлю від 25.03.2025 №786/0835/25/1624373; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 07.04.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2025 №2342 -р/пк-пз та № 2347-р/пк-пз, від 11.03.2025 № 3745-р/пк-пз. Питання, які розглядались рішеннями Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2025 №2342 -р/пк-пз та № 2347-р/пк-пз, від 11.03.2025 № 3745-р/пк-пз не досліджувались в ході моніторингу.
Період усунення порушень: 17.04.2025 17:48 - 23.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.04.2025 17:48

Запити/Пояснення