-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги (Послуга з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів)
Завершена
449 558.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 247.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 247.79 UAH
Номер:
d0bba442601c4b0cb1b1d80f1856d009
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 16:31 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
31.03.2025 № 30-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 31.03.2025 № 30-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 31.03.2025 № 30-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2025-01-29-013885-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕЛЕНБУД"
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 17 » квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального ремонтно-будівельного підприємства «Зеленбуд» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.01.2025 (зі змінами від 19.02.2025); тендерні пропозиції учасників: ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА", ПРАТ "СК "АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ" та ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП"; протокольні рішення уповноваженої особи від 27.02.2025 № б/н, від 19.03.2025 № б/н; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 12 березня 2025 року; договір про закупівлю від 25.03.2025 №786/0835/25/1624373; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 07.04.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2025 №2342 -р/пк-пз та № 2347-р/пк-пз, від 11.03.2025 № 3745-р/пк-пз.
Питання, які розглядались рішеннями Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.02.2025 №2342 -р/пк-пз та № 2347-р/пк-пз, від 11.03.2025 № 3745-р/пк-пз не досліджувались в ході моніторингу.
Період усунення порушень:
17.04.2025 17:48 - 23.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.04.2025 17:48
Запити/Пояснення
Номер:
e2f7630faf0242e3bbf999954f6d29fa
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Послуга з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (код ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013885-a), яка проведена Комунальним ремонтно-будівельним підприємством «Зеленбуд» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Начальник відділу Валерій ГОЛУБ