• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)

Завершена

83 399 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 833 994.00 UAH
Номер: 7dc2aa678d7c4b73bd8640467a88215d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.03.2025 12:27 - 25.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.02.2025 № 67 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого 2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-01-29-013383-a 29.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Текстиль-Контакт» установлено порушення пункту 8 Особливостей №1275. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозицій ТОВ «АнВа» та ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС»», своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене протоколом уповноваженої особи Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) від 29.01.2025 №71 (далі – Оголошення), реєстр отриманих пропозицій, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АнВа» (далі – ТОВ «АнВа»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС»» (далі – ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС»») та товариства з обмеженою відповідальністю «Текстиль-Контакт»; протоколи від 14.02.2025 №209; від 17.02.2025 №224 та від 19.02.2025 №235, повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2025, договір про закупівлю курток вітровологозахисних зимових (тип 2, вид 1) та курток вітровологозахисних зимових (тип 2, вид 2) від 03 березня 2025 року №65-25 (далі – Договір) на суму 83 352 600,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника надані 07.03.2025 та 12.03.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Під час моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 3 Додатку №4 до Оголошення Замовник визначив, зокрема, у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. Учасник ТОВ «Текстиль-Контакт» у складі пропозиції надав бухгалтерську довідку про вартість чистих активів станом на 01.10.2024 від 12.11.2024 №б/н та фінансову звітність за III квартал – відповідно до яких вартість чистих активів ТОВ «Текстиль-Контакт» станом на 01.10.2024 складає 47 805 000,00 гривень. Водночас, вартість пропозиції учасника ТОВ «Текстиль-Контакт» становить 83 354 000 грн., що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій. Однак, на порушення вимог пункту 3 Додатку №4 до Оголошення учасник ТОВ «Текстиль-Контакт» у складі пропозиції не надав у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. Відповідно до пункту 8 Особливостей №1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/ або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак на порушення пункту 8 Особливостей №1275 Замовник не розмістив в електронній системі закупівель учаснику ТОВ «Текстиль-Контакт» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме, щодо надання рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. На запит Держаудитслужби від 07.03.2025 щодо виконання учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» вимог пункту 3 Додатку 4 до Оголошення Замовник 12.03.2025 надав пояснення, що «Учасником у складі пропозиції було завантажено файл (Рішення Засновників 15062023) і Переможцем було надано Протокол №28-02-2025 Загальних зборів учасників (Додається) на підписання договору.» що не спростовує порушення.
Період усунення порушень: 19.03.2025 14:44 - 03.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 19.03.2025 14:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до рішення Державної аудиторської служби України від 19.03.2025 року, здійснені заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме: 1. Притягнуто до відповідальності особу, якою допущено порушення; 2. Проведено додаткові заняття з особою, якою допущено порушення.
Дата публікації звіту: 20.03.2025 09:17

Запити/Пояснення