-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)
Завершена
83 399 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 833 994.00 UAH
мін. крок: 1% або 833 994.00 UAH
Номер:
7dc2aa678d7c4b73bd8640467a88215d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 12:27 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-01-29-013383-a 29.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Текстиль-Контакт» установлено порушення пункту 8 Особливостей №1275.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозицій ТОВ «АнВа» та ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС»», своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі затверджене протоколом уповноваженої особи Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) від 29.01.2025 №71 (далі – Оголошення), реєстр отриманих пропозицій, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АнВа» (далі – ТОВ «АнВа»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС»» (далі – ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС»») та товариства з обмеженою відповідальністю «Текстиль-Контакт»; протоколи від 14.02.2025 №209; від 17.02.2025 №224 та від 19.02.2025 №235, повідомлення про намір укласти договір від 19.02.2025, договір про закупівлю курток вітровологозахисних зимових (тип 2, вид 1) та курток вітровологозахисних зимових (тип 2, вид 2) від 03 березня 2025 року №65-25 (далі – Договір) на суму 83 352 600,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника надані 07.03.2025 та 12.03.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 3 Додатку №4 до Оголошення Замовник визначив, зокрема, у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.
Учасник ТОВ «Текстиль-Контакт» у складі пропозиції надав бухгалтерську довідку про вартість чистих активів станом на 01.10.2024 від 12.11.2024 №б/н та фінансову звітність за III квартал – відповідно до яких вартість чистих активів ТОВ «Текстиль-Контакт» станом на 01.10.2024 складає 47 805 000,00 гривень.
Водночас, вартість пропозиції учасника ТОВ «Текстиль-Контакт» становить 83 354 000 грн., що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій.
Однак, на порушення вимог пункту 3 Додатку №4 до Оголошення учасник ТОВ «Текстиль-Контакт» у складі пропозиції не надав у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.
Відповідно до пункту 8 Особливостей №1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/ або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Однак на порушення пункту 8 Особливостей №1275 Замовник не розмістив в електронній системі закупівель учаснику ТОВ «Текстиль-Контакт» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме, щодо надання рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.
На запит Держаудитслужби від 07.03.2025 щодо виконання учасником
ТОВ «Текстиль-Контакт» вимог пункту 3 Додатку 4 до Оголошення Замовник 12.03.2025 надав пояснення, що «Учасником у складі пропозиції було завантажено файл (Рішення Засновників 15062023) і Переможцем було надано Протокол №28-02-2025 Загальних зборів учасників (Додається) на підписання договору.» що не спростовує порушення.
Період усунення порушень:
19.03.2025 14:44 - 03.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
19.03.2025 14:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до рішення Державної аудиторської служби України від 19.03.2025 року, здійснені заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме: 1. Притягнуто до відповідальності особу, якою допущено порушення; 2. Проведено додаткові заняття з особою, якою допущено порушення.
Дата публікації звіту:
20.03.2025 09:17
Запити/Пояснення
Номер:
962820e9b69f4390a6133223d3465ab6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2025 18:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2) (код за ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
72f9ba993e97448f84df77ae46ff24e8
Назва:
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a)
Дата опублікування:
07.03.2025 10:39
Опис:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 04.03.2025 р.
04.03.2025 року о 18:28 в електронній системі закупівель У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Додатково Замовником на відповідний запит, було отримано не менше трьох комерційних пропозицій із цінами на товар, що є предметом закупівлі. За очікувану вартість було взято найнижчі ціни на товари, які є предметом закупівлі. Розмір витрат сформований на основі розміру бюджетних призначень, який передбачений відповідно до кошторису на 2025 рік.
Звертаємо увагу, що очікувана вартість формувалась з середніх цін проведеного моніторингу згідно з вимогами законодавства та наказів Адміністрації Державної прикордонної служби України від 09.09.2019 №480-АГ «Про моніторинг цін під час здійснення закупівель» (зі змінами) та від 07.11.2022 №570/0/81-22-АГ «Про організацію моніторингу цін під час здійснення закупівель товарів на період дії правового режиму воєнного стану та внесення змін до наказів Адміністрації Держприкордонслужби» з урахуванням листа Адміністрації Державної прикордонної служби України від 23.01.2025 № 17/5819-25-Вих.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до потреб визначених Адміністрацією Державної прикордонної служби України.
Відповідно до Указу Президента України №49/2024 від 05.02.2024 року та Закону України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"» 06 лютого 2024 року № 3564-IX, на усій території України діє правовий режим воєнного стану. Зважаючи на це, а також з метою нерозголошення інформації про місцезнаходження виробників та потенційних постачальників, місця поставки товару, інформація в наданих документах частково прихована, оскільки її розголошення та загальний доступ до неї може створити передумови для використання такої інформації ворогом.
Номер:
bcb1b47d74994d2d948e45e59adda2d0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.03.2025 16:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2) (код за ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів, а саме,
1. Надати пояснення, інформацію (вказати назву файлу та номер сторінки) щодо виконання учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» вимог пункту 4 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.
2. Надати пояснення, інформацію (вказати назву файлу та номер сторінки), щодо не відповідності товару ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС» технічним вимогам відповідно до технічної специфікації МОУ згідно TC A01XJ.14760-423:2023(01) з врахуванням додаткової інформації зазначеної в Сертифікаті відповідності №UA.OC-01.2078-25, зокрема, «Сертифікат поширюється на продукцію, що виготовляється серійно з 07.02.2025р. до 06.02.2026р. Добровільна сертифікація. (з урахуванням Додатку №3 до Оголошення Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (затвердженого протоколом від 29.01.2025 №71)»
3. Надати пояснення та відповідні документи (вказати назву файлу та номер сторінки) щодо підтвердження пропонованого товару учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» вимогам технічної специфікації МОУ згідно TC A01XJ.14760-423:2023(01), вид предмета – вид 1 та вид 2, зокрема, пункту 3.1.7 Основні вимоги до виготовлення предмета.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
34925167edd24d3d85fbb698b399f06b
Назва:
Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо процедури закупівлі «Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a)
Дата опублікування:
12.03.2025 15:45
Опис:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 11.03.2025 р.
11.03.2025 року о 16:03 в електронній системі закупівель У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 1), куртка вітровологозахисна зимова (тип 2, вид 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-29-013383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме:
1. Надати пояснення, інформацію (вказати назву файлу та номер сторінки) щодо виконання учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» вимог пункту 4 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину.
2. Надати пояснення, інформацію (вказати назву файлу та номер сторінки), щодо не відповідності товару ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ПРОФІ ТЕКС» технічним вимогам відповідно до технічної специфікації МОУ згідно TC A01XJ.14760-423:2023(01) з врахуванням додаткової інформації зазначеної в Сертифікаті відповідності №UA.OC-01.2078-25, зокрема, «Сертифікат поширюється на продукцію, що виготовляється серійно з 07.02.2025р. до 06.02.2026р. Добровільна сертифікація. (з урахуванням Додатку №3 до Оголошення Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (затвердженого протоколом від 29.01.2025 №71)».
3. Надати пояснення та відповідні документи (вказати назву файлу та номер сторінки) щодо підтвердження пропонованого товару учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» вимогам технічної специфікації МОУ згідно TC A01XJ.14760-423:2023(01), вид предмета – вид 1 та вид 2, зокрема, пункту 3.1.7 Основні вимоги до виготовлення предмета.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне.
1. Згідно вимог пункту 3 Додатку 4 до Оголошення, у випадку, якщо вартість пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій, учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину, Учасником у складі пропозиції було завантажено файл (Рішення Засновників 15062023) і Переможцем було надано Протокол №28-02-2025 Загальних зборів учасників (Додається) на підписання договору.
2. Згідно вимог Замовника встановлених в Додатку 3 до Оголошення, а саме в пп. 2.2 п.2 Додатку №3 до цього Оголошення, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати сертифікати або протоколи випробувань надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 2 або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.
Учасником ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"" у своїй пропозиції завантажено файл «Сертифікат №2078-25 від 07.02.2025_КВВЗ тип 2» ( 1 аркуш), який підтверджує часткову відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01) згідно : п.п. 3.1.2 Конструкція та зовнішній вигляд, 3.1.5. Лінійні виміри, п.п. 3.1.8.1- 3.1.8.3 (Маркування, Етикетка, Товарний ярлик відповідно), проте наданий сертифікат не містить інформації про відповідність пропонованого товару всім іншим пунктам (вимогам) технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), наприклад такі як показники якості п.п. 3.1.6 Вимоги до матеріалів, п.п. 3.1.7 Основні вимоги до виготовлення предмета.
Зважаючи на вищезазначене учасником ТОВ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС"" не підтверджено вимоги замовника, а саме «Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2) - повинна відповідати вимогам ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 2».
3. Згідно вимог замовника встановлених в Додатку 3 до Оголошення а саме в п. 2 Додатку №3 до Оголошення Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
2.1 Сертифікати або протоколи випробувань надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 1 або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.
2.2 Сертифікати або протоколи випробувань надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність, який підтверджує відповідність товару, вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно ТС А01XJ.14760-423:2023 (01), вид предмета – вид 2 або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України.
Згідно вимог замовника учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» було завантажено протоколи випробувань файли «КВВЗ_Тип_2_вид_1», «КВВЗ_Тип_2_вид_2» що підтверджують відповідність товару вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки.
Обсягом перевірки куртки вітровологозахисної зимової (тип 2) на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України «Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2)» ТС А01XJ.14760-423:2023 (01) (додається) встановлюються параметри, які перевіряються для підтвердження відповідності товару вимогам ТС А01XJ.14760-423:2023 (01). У свою чергу, перевірка товару згідно п. 3.1.7 ТС А01XJ.14760-423:2023 (01) не передбачена.
Отже згідно зазначеного вище учасником ТОВ «Текстиль-Контакт» було надано документи що підтверджують вимоги технічної специфікації Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки та замовника визначеними згідно Додатку 3 до Оголошення.
Додатки : 1. Протокол
2. Обсяг перевірки куртки