• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція системи теплопостачання Фастівського академічного ліцею №2 шляхом встановлення теплового насосу потужністю 115 кВт за адресою: вулиця Ярослава Мудрого, 44 в м. Фастів Київської області. Коригування. ІІ черга

Завершена

2 366 512.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 832.56 UAH
Номер: 2bd5b402673047a4b110301a584e6859
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 17.03.2025 17:24 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.03.2025 № 111 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-01-29-011822-a 29.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, a.a.hrebeniuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.01.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.02.2025, тендерну пропозицію ТОВ «СТРОЙРЕФІР» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙРЕФІР», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі від 20.02.2025 № 71 та повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2025, договір на виконання робіт від 06.03.2025 № 08-15/65, додаткову угоду від 28.03.2025 № 1/08-15/107, пояснення та документи надані Замовником від 21.03.2025 та 28.03.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «СТРОЙРЕФІР» з остаточною ціною 2 267 420,14 гривень та ТОВ «УКР ЛЕГО БУД» з остаточною ціною 2 319 437,02 гривень. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «СТРОЙРЕФІР» та укладено договір на виконання робіт від 06.03.2025 № 08-15/65 на суму 2 267 420,14 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 09.04.2025 16:12 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.04.2025 16:12

Запити/Пояснення