-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція системи теплопостачання Фастівського академічного ліцею №2 шляхом встановлення теплового насосу потужністю 115 кВт за адресою: вулиця Ярослава Мудрого, 44 в м. Фастів Київської області. Коригування. ІІ черга
Завершена
2 366 512.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 832.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 832.56 UAH
Номер:
2bd5b402673047a4b110301a584e6859
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-17-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
17.03.2025 17:24 - 08.04.2025 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.03.2025 № 111
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-01-29-011822-a 29.01.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.01.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.02.2025, тендерну пропозицію ТОВ «СТРОЙРЕФІР» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙРЕФІР», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі від 20.02.2025 № 71 та повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2025, договір на виконання робіт від 06.03.2025 № 08-15/65, додаткову угоду від 28.03.2025 № 1/08-15/107, пояснення та документи надані Замовником від 21.03.2025 та 28.03.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «СТРОЙРЕФІР» з остаточною ціною 2 267 420,14 гривень та ТОВ «УКР ЛЕГО БУД» з остаточною ціною 2 319 437,02 гривень.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «СТРОЙРЕФІР» та укладено договір на виконання робіт від 06.03.2025 № 08-15/65 на суму 2 267 420,14 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
09.04.2025 16:12 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2025 16:12
Запити/Пояснення
Номер:
2beeb755ecc241299f714b95d2e83173
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
18.03.2025 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
ВІДКРИТІ З ОСОБЛИВОСТЯМИ (РОБОТИ)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є роботи з реконструкції системи теплопостачання Фастівського академічного ліцею №2 шляхом встановлення теплового насосу потужністю 115 кВт за адресою: вулиця Ярослава Мудрого, 44 в м. Фастів Київської області. Коригування. ІІ черга (за кодом ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-29-011822-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
552175f627704214981dcdce2af1ce42
Назва:
відповідь на пояснення
Дата опублікування:
21.03.2025 10:34
Опис:
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 виконавчий комітет Фастівської міської ради надає пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) Північним офісом Держаудитслужби, щодо процедури закупівлі предметом якої є роботи з реконструкції системи теплопостачання Фастівського академічного ліцею №2 шляхом встановлення теплового насосу потужністю 115 кВт за адресою: вулиця Ярослава Мудрого, 44 в м. Фастів Київської області. Коригування. ІІ черга (за кодом ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) ( ID: UA-2025-01-29-011822-a) :
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У відповідь на дане питання надаємо копію проектно-кошторисної документації, на підставі якої здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (копія додається).
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У відповідь на дане питання надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі http://fastiv-rada.gov.ua/rekonstruktsiia-systemy-teplopostachannia-fastivskoho-akademichnoho-litseiu-2-shliakhom-vstanovlennia-teplovoho-nasosu-potuzhnistiu-115-kvt-za-adresoiu-vulytsia-iaroslava-mudroho-44-v-m-fastiv-kyivs- 5/
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Процедура закупівлі Реконструкція системи теплопостачання Фастівського академічного ліцею №2 шляхом встановлення теплового насосу потужністю 115 кВт за адресою: вулиця Ярослава Мудрого, 44 в м. Фастів Київської області. Коригування. ІІ черга проводилась відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178), Грантової угоди між Виконавчим комітетом Фастівської міської ради та Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ) на виконання демонстраційного проєкту енергоефективної модернізації «Реконструкція системи теплопостачання Фастівського академічного ліцею №2 шляхом встановлення теплового насосу потужністю 115 кВт» (термін дії до 31.03.2025), в рамках реалізації Проєкту міжнародної технічної допомоги «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні (FEER)» (реєстраційний №2019.2290.5), що виконується на замовлення Федерального міністерства економічної співпраці та розвитку Німеччини (BMZ) і Державного секретаріату Швейцарії з економічних питань (SECO) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель. ( Копії угоди з додатками та додатковими угодами додається).
Відповідно до Грантової угоди реалізація проєкту здійснюється у дві черги в термін з 10.02.2023 по 31.03.2025.
Джерелами фінансування проєкту ( І та ІІ черги) є кошти Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ) та кошти місцевого бюджету Фастівської міської ради.
Друга черга проєкту фінансується за рахунок коштів Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ).
Кошти від Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ) надходили до виконавчого комітету Фастівської міської ради за КПКВ 211300 «Будівництво освітніх установ та закладів».
На момент надання пояснення, Підрядником - ТОВ "СТРОЙРЕФІР"
(ЄДРПОУ 39417459) виконано 86% будівельних робіт, що підтверджується актами виконаних робіт, які затверджені спеціалістами технічного нагляду.
Номер:
e4f9d124d0a54d4eb11dcf665513c733
Назва:
посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Дата опублікування:
21.03.2025 13:20
Опис:
У зв'язку зі збоєм та технічними роботами на офіційному сайті виконавчого комітету Фастівської міської ради надаємо діюче посилання на веб-сторінку обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі http://fastiv-rada.gov.ua/rekonstruktsiia-systemy-teplopostachannia-fastivskoho-akademichnoho-litseiu-2-shliakhom-vstanovlennia-teplovoho-nasosu-potuzhnistiu-115-kvt-za-adresoiu-vulytsia-iaroslava-mudroho-44-v-m-fastiv-kyivs-5/
Номер:
217ef73ba59940bea03d5376ac58979d
Назва:
інформація щодо 100% виконання робіт за проектом
Дата опублікування:
28.03.2025 14:24
Опис:
повідомляємо, що станом на 28.03.2025р. підрядником ТОВ "СТРОЙРЕФІР" виконано зобов'язання за договором підряду у розмірі 100%.
Номер:
f97120cde78d4d8e9c2d840e0f5800c6
Назва:
інформація щодо 100% виконання робіт за проектом
Дата опублікування:
28.03.2025 14:27
Опис:
повідомляємо, що станом на 28.03.2025р. підрядником ТОВ "СТРОЙРЕФІР" виконано зобов'язання за договором підряду у розмірі 100%, що підтверджується актами виконаних робіт, які погоджені фахівцями технічного нагляду.