-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з забезпечення харчуванням учнів початкових класів (55520000-1 - Кейтерингові послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)
Завершена
1 046 850.00
UAH без ПДВ
Номер:
2bb2b22fd602481687e06f7457bde529
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-24-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2025 00:00
Період моніторингу:
24.02.2025 17:44 - 18.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.02.2025 Одеса № 41
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 24.02.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.02.2025 № 41
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2025-01-29-008369-a 29.01.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель вимогам Особливостей, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 06 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель вимогам особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ізмаїльської гімназії № 11 з початковою школою Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.01.2025 № 2, договір про закупівлю послуг від 29.01.2025 № 1, пояснення Замовника, отримані 04.03.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
06.03.2025 15:50 - 12.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2025 15:50
Запити/Пояснення
Номер:
f48be47801894cb1b2725152262e92df
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.03.2025 12:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме фізичну особу-підприємця Чорного Дмитра Ігоровича, з яким укладено договір про закупівлю послуг від 29.01.2025 № 1 без використання електронної системи закупівель?
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надсилання запитів цінових пропозицій іншим учасникам ринку, окрім переможця, та надати документальне підтвердження відповідей на них.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
38bb71eb1aa7452da866af6f5cf2423a
Назва:
На Ваш Запит про надання пояснень повідомляємо наступне
Дата опублікування:
04.03.2025 10:49
Опис:
1. Щодо питання розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат і очікуваної вартості, зазначу наступне. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710, не передбачено публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості через розміщення цієї інформації на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чи суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) для закупівель, що проводяться без використання електронної системи закупівель. Таке розміщення допускається лише для конкурентної процедури закупівель (зокрема, для відкритих торгів з особливостями) або для переговорної процедури закупівель, застосування якої наразі не допускається згідно з чинним законодавством.
2.Щодо другого питання повідомляємо, що ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧОРНИЙ ДМИТРО ІГОРОВИЧ подав тендерну пропозицію за предметом закупівлі, технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, що не відрізняються від вимог, визначених Замовником у тендерній документації (за винятком положень, встановлених пунктом 47 зазначених особливостей).
Оскільки тендерна пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧОРНИЙ ДМИТРО ІГОРОВИЧ повністю відповідає вимогам тендерної документації щодо відкритих торгів (UA-2025-01-21-019913-a), які не відбулися, а сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів (відмінених через недостатню кількість учасників процедури закупівлі), дана тендерна пропозиція була визнана переможцем закупівлі, а на її підставі від 29.01.2025 № 1 укладено договір про закупівлю за державні кошти.
Звертаємо вашу увагу, що підпункт 6 пункту 13 Постанови КМУ №1178 не передбачає обов’язкової оцінки Замовником можливих потенційних постачальників послуг. Іншими словами, Замовник здійснює закупівлю у будь-якого надавача послуг, який подасть пропозицію, що не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, та надасть документи згідно з вимогами тендерної документації по відмінених відкритих торгах.