• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина дров’яна

ДК 021:2015, код 03410000-7 – Деревина (Деревина дров’яна). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 03413000-8 – Паливна деревина

Торги не відбулися

2 382 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 826.00 UAH
Номер: db338ce492194d01ac4f34f49da1a383
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-17-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.02.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 17.02.2025 15:45 - 11.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.02.2025 № 20-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-29-007320-a, 29.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, gu1990@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Нетудихати О.В та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Процедуру відкритих торгів з особливостями відмінено
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; інформація про відміну процедури відкритих торгів з особливостями. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти Звенигородської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29.01.2024 б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Бабія Володимира Анатолійовича (далі – ФОП Бабій В.А.); вимогу про усунення невідповідностей; документи, надані ФОП Бабієм В.А на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи від 07.02.2025 №5 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Бабія В.А; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Хільченка Олександра Остаповича (далі – ФОП Хільченко О.О.); протокольне рішення уповноваженої особи від 07.02.2025 №6 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Хільченка О.О; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Нетудихати Олексія Володимировича (далі – ФОП Нетудихата О.В.); вимогу про усунення невідповідностей; документи надані ФОП Нетудихатою О.В. на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи від 10.02.2025 №8 про визначення переможцем відкритих торгів ФОП Нетудихати О.В.; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Нетудихатою О.В у спосіб, визначений тендерною документацією; протокольне рішення уповноваженої особи від 19.02.2025 №9 про скасування рішення про визначення переможцем відкритих торгів ФОП Нетудихати О.В.; пояснення Замовника, отримане 19.02.2025 в електронній системі закупівель. Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що відповідно до підпункту 6.5.3 пункту 6.5 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації учасник надає Експертний висновок щодо наявності в палива ознак альтернативного палива, виданий випробувальним центром уповноваженого державного підприємства Мінекономіки України на ім’я учасника закупівлі або офіційного постачальника учасника товару. На підтвердження правомочності випробувального центру проводити вказані дослідження, учасники подають чинний атестат про акредитацію, що виданий Національним агентством з акредитації України, з додатками до такого атестату, якщо такі мають місце. Проте, учасником не надано чинний атестат про акредитацію, що підтверджує правомочність випробувального центру проводити вказані дослідження. В складі тендерної пропозиції ФОП Нетудихатою О.В. надано атестат про акредитацію випробувального центру державного підприємства «Рівненський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації», зареєстрованого у Реєстрі 17.02.2022 за № 20238, що виданий Національним агентством з акредитації України, який дійсний лише до 25 грудня 2024 року. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ФОП Нетудихатою О.В. у складі тендерної пропозиції щодо надання чинного атестату про акредитацію, що підтверджує правомочність випробувального центру проводити вказані дослідження. Крім того, відповідно до пункту 5.1 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації якість продукції повинна відповідати вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду. Деревина дров`яна 1 групи повинна відповідати чинним вимогам ДСТУ EN 15234-1:2013 «Тверде біопаливе. Забезпечення якості Частина 1. Загальні вимоги»; ДСТУ EN 15234-5:2018 «Біопаливе тверде. Контролювання якості палива. Частина 5. Дрова для непромислового використання»; ТУ У 02.2-41645960-001:2024 «Деревина паливна. Технічні умови» п. 4.3.1 (табл. 2; табл. 3; табл. 4, табл. 5); ТУ У 02.2-40236722-001:2023 «Деревина дров`яна. Технічні умови» п. 4.3.1 (табл. 2; табл. 3 п.п. 1,6,8,10); ДГН 6.6.1-120-2005 «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr у деревині та продукції з деревини», що підтверджується документально шляхом подання документів про якість. Проте, ФОП Нетудихатою О.В. не надано в складі тендерної пропозиції документи про якість, що підтверджують, що деревина дров`яна 1 групи відповідає вимогам ТУ У 02.2-40236722-001:2023 «Деревина дров`яна. Технічні умови» п. 4.3.1 (табл. 2; табл. 3 п.п. 1,6,8,10). Відсутність інформації та/або документів, яка/які підтверджує/підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, і не може бути усунута учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. Отже, за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ФОП Нетудихати О.В. не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Період усунення порушень: 10.03.2025 15:05 - 25.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.03.2025 15:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Процедура закупівлі відмінена у зв’язку із відхиленням пропозицій усіх учасників, що підтверджується наочним переглядом сторінки закупівлі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-01-29-007320-a.
Дата публікації звіту: 21.03.2025 09:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Процедура закупівлі відмінена
Дата публікації: 25.03.2025 09:11

Запити/Пояснення