• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з посадки квітів у квітниках, їх прополювання, а також догляд за зеленими насадженнями на території Луцької міської територіальної громади

Згідно з технічною специфікацією

Завершена

11 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 57 500.00 UAH
Номер: 778ca8729345449388d69750a0169d16
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000139
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2025 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 04.03.2025 09:28 - 26.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.03.2025 НАКАЗ№ 10-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Сергій КУЛІНІЧ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 03.03.2025 №10-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2025-01-29-000118-a 29.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, i.v.hirko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує вжити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.01.2025 №12 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації від 05.02.2025; тендерну пропозицію Комунального Підприємства «ПАРКИ ТА СКВЕРИ М. ЛУЦЬКА» (далі – КП «ПАРКИ ТА СКВЕРИ М. ЛУЦЬКА»); протокол уповноваженої особи Замовника від 13.02.2025; повідомлення про намір укласти договір від 13.02.2025; договір від 26.02.2025 №194 на суму 10 183 619,35 гривень; пояснення Замовника від 06.03.2025, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 04.03.2025. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що на виконання норм пунктів 3 та 28 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, та формують тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону. Згідно норм пункту 28 Особливостей: Замовник у тендерній документації зазначає відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, які визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту, зокрема, абзацом восьмим пункту 28 Особливостей затверджено норму, що підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей. Тобто, Замовник, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, повинен при формуванні тендерної документації під час проведення відкритих торгів відповідно до Особливостей враховувати саме вимоги пункту 47 Особливостей. Отже, Замовник мав обов’язок розробити та затвердити вимоги тендерної документації у відповідності до Закону з урахуванням Особливостей, зокрема абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей в редакції Постанови Кабінету Міністрів України №382 від 02.04.2024, яким затверджено, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Крім того, абзацом шістнадцятим пункту 47 Особливостей визначено, що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту. Проте, Замовником у Додатку 10 до тендерної документації визначено та затверджено перелік документів та/або інформації, які необхідно надати Учаснику у складі тендерної пропозиції, зокрема довідка (у довільній формі) щодо підтвердження відсутності підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (у разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі встановленими пунктом 47 Особливостей подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо). Крім того, аналогічна вимога затверджена Замовником і в підпункті 4 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна документація Замовником складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024 та не відповідає нормам встановленим абзацом шістнадцятим пункту 47 Особливостей, в результаті чого порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону та пункт 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 14.03.2025 14:25 - 29.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.03.2025 14:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області № ЦБД № UA-2025-01-29-000118-a від 14.03.2025 розглянуто та вжито заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи
Дата публікації звіту: 19.03.2025 18:11

Запити/Пояснення