• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Обов’язкове страхування цивільно – правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178

Завершена

470 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 700.00 UAH
Номер: 8d8eece0d79c4302925bcac4739d77e0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-18-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 18.03.2025 11:39 - 09.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 17.03.2025 № 48 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 17.03.2025 № 48 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 7 UA-2025-01-27-018559-a 27.01.2025 КПТМ "Криворіжтепломережа" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, o.v.vetrova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції АТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «КРАЇНА» встановлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922, абзацу 1 пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині безпідставного відхлення тендерної пропозиції учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, своєчасності укладання договору та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 26.02.2025 № 210225/102-25 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства теплових мереж «Криворіжтепломережа» (далі – КПТМ «Криворіжтепломережа», Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.01.2025 № 2/12/25, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «КРАЇНА» (далі – АТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «КРАЇНА»), Приватного Акціонерного Товариства «Українська пожежно-страхова компанія» Криворізька філія (далі – ПрАТ «Українська пожежно-страхова компанія» Криворізька філія), Приватного Акціонерного Товариства «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» (далі – ПрАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ»), обгрунтування аномально низької ціни (повідомлення), вимогу про усунення невідповідностей (повідомлення), протоколи уповноваженої особи від 10.02.2025 № 3/12/25, від 12.02.2025 № 4/12/25, від 13.02.2025 № 4/12/25, від 20.02.2025 № 7/12/25, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.02.2025, договір про надання послуг з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів від 26.02.2025 № 210225/102-25, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 26.03.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 21.03.2025. Пунктом 43 Особливостей визначено якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Моніторингом установлено, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі АТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «КРАЇНА» Замовник виявив невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: ненадання гарантійного листа за підписом уповноваженої особи учасника та завіреного печаткою (за бажанням) з інформацією про те, що у разі відсутності (затримки) фінансування замовника, учасник власними силами та засобами виконувати послуги без попередньої оплати, з відстрочкою платежу, на строк до 90 календарних днів з моменту надання замовником листа-повідомлення про відсутність (затримку) фінансування та повідомленням про необхідність початку виконання робіт (надання послуг), надання якого передбачалось розділом «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку № 3 до тендерної документації. Зазначене підтверджується протоколом уповноваженої особи про відхилення вказаного учасника від 10.02.2025 № 3/12/25. Проте, в порушення вимог пункту 43 Особливостей (у редакції, що діяла на дату оголошення закупівлі) Замовник не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель та не надав можливості виправити невідповідність вищезазначеному учаснику. Як наслідок, Замовник безпідставно відхилив учасника закупівлі з більш економічно вигідною тендерною пропозицією, а саме: АТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «КРАЇНА» - остаточна пропозиція 285 374,00 грн та уклав договір з переможцем закупівлі ПрАТ «СК «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ» про надання послуг з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів від 26.02.2025 № 210225/102-25 на суму 466 262,00 грн, що на 180 888,00 грн більше ніж пропозиція учасника закупівлі АТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «КРАЇНА», що призведе до зайвого витрачання коштів КПТМ «Криворіжтепломережа». Зважаючи на зазначене, такі дії Замовника порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених пунктами 2 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що може призвести до неефективного та нераціонального використання коштів комунального підприємства. Враховуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника АТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «КРАЇНА» встановлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922, абзацу 1 пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 10.04.2025 13:09 - 25.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2025 13:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку про результат моніторингу процедури закупівлі №UA-2025-01-27-018559-a Замовником подано до Дніпропетровського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання його протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України. Згідно витягу з протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями система Електронний суд, адміністративній справі присвоєно Єдиний унікальний номер судової справи №160/11593/25.
Дата публікації звіту: 25.04.2025 17:18

Запити/Пояснення