-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 46994 Множинні наркотики IVD. Імунографічний аналіз, експрес-аналіз (НК 024:2019 49529 Тест багатопрофільний для виявлення 5-ти наркотиків у сечі: морфіну (опіати), кокаїну, амфетаміну, метамфетаміну, маріхуани; НК 024:2019 46994 Тест-контейнер для виявлення 6-ти наркотичних речовин у сечі: барбітуратів, синтетичної маріхуани, МДМА (екстазі), метадону, фенциклідину, маріхуани; НК 024:2019 54514 Однокроковий експрес-тест для діагностикигострого панкреатиту (виявлення трипсиногена-2 людини у сечі; Швидкий тест на виявлення бензодіазепіну, сеча, тест-смужка; Швидкий тест на виявлення барбітурату, сеча, тест-смужка; Швидкий тест на виявлення фенциклідину, сеча, тест-смужка; Швидкий тест на виявлення МДМА, сеча, тест-смужка; Швидкий тест на виявлення метадону, сеча, тест-смужка;)
Торги відмінено
1 471 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 357.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 357.50 UAH
Номер:
e6b29f19e1004e73916bffd3c44962e0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-10-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
10.02.2025 12:09 - 04.03.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.02.2025 № 19-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-27-011967-a, 27.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для здійснення закупівлі (комбіновані тести на наркотичні речовини) шляхом застосування відкритих торгів з особливостями встановлено порушення пунктів 11-1, 10, 5, 3 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ФОП Задніпряної С.В. та визначення переможця процедури закупівлі; відміни процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Процедура закупівлі відмінена.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; відміни процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Уманська психіатрична лікарня» Уманської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.01.2025 № 27.01.2025; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Задніпряної Світлани Валентинівни (далі – ФОП Задніпряна С.В.); протокольне рішення уповноваженої особи від 05.02.2025; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Задніпряною С.В., що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; пояснення Замовника, отримане 18.02.2025 в електронній системі закупівель; протокольне рішення уповноваженої особи від 18.02.2025; інформація про відміну процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Аналізом питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що тендерна документація Замовника, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.01.2025 № 27.01.2025, складена без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 р. № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 09.04.2024. Зокрема, пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції», додаток 2 до тендерної документації містять вимогу про надання переможцем процедури закупівлі довідки щодо обставин, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Крім того, пункт 2 «Інша інформація» та пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації складені без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 13.02.2024 (не зазначена інформація щодо Ісламської республіки Іран).
На порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить відомості про кількість товару.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
Згідно з пунктом 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Відповідно до пункту 11-1 Особливостей у разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів за переліком згідно з додатком 1, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Аналізом питання наявності підстав для здійснення закупівлі товарів шляхом застосування відкритих торгів з особливостями встановлено, що Замовник, який є закладом охорони здоров’я, придбаває шляхом застосування відкритих торгів з особливостями медичні вироби, зазначені у додатку 1 «Перелік лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу» до Особливостей, зокрема, комбіновані тести на наркотичні речовини (тест багатопрофільний для виявлення 5-ти наркотиків: морфіну (опіати), кокаїну, амфетаміну, метамфетаміну, маріхуани; тест-контейнер для виявлення 6-ти наркотичних речовин: барбітуратів, синтетичної маріхуани, МДМА (екстазі), метадону, фенциклідину, маріхуани), вартість яких перевищує 50 тис. гривень.
Згідно з пунктом 11-1 Особливостей закупівля цих товарів мала б здійснюватися з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822.
Відповідно до абзацу другого пункту 11-1 Особливостей у разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Інформація про закупівлю Замовником комбінованих тестів на наркотичні речовини з використанням електронного каталогу, яка б передувала відкритим торгам з особливостями UA-2025-01-27-011967-a, в електронній системі закупівель відсутня.
Відповідно до пункту 5 Особливостей забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей).
Таким чином, на порушення пунктів 11-1, 10, 5, 3 Особливостей Замовник здійснив закупівлю медичних виробів (комбіновані тести на наркотичні речовини) шляхом застосування відкритих торгів з особливостями, а не з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Період усунення порушень:
20.02.2025 11:43 - 07.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2025 11:43
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Процедура закупівлі відмінена.
Дата публікації:
11.03.2025 14:52
Запити/Пояснення
Номер:
82276ef611b943b18d3e5a272e2a82f0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.02.2025 14:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-27-011967-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?
2) чому тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), а саме: пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції», додаток 2 до тендерної документації складені без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 09.04.2024? Зокрема, містять вимогу про надання переможцем процедури закупівлі довідки щодо обставин, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Пункт 2 «Інша інформація» та пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації складені без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2024 № 131 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178», які набрали чинність 13.02.2024 (не зазначена інформація щодо Ісламської республіки Іран)?
3) чому на порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить відомості про кількість товару?
4) з яких підстав тести на наркотичні речовини, а саме: тест багатопрофільний для виявлення 5-ти наркотиків у сечі (морфіну (опіати), кокаїну, амфетаміну, метамфетаміну, маріхуани)); тест-контейнер для виявлення 6-ти наркотичних речовин у сечі (барбітуратів, синтетичної маріхуани, МДМА (екстазі)), метадону, фенциклідину, маріхуани); тест на виявлення бензодіазепіну; тест на виявлення барбітурату; тест на виявлення фенциклідину; тест на виявлення МДМА; тест на виявлення метадону, придбаваються Замовником без використання електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених Особливостями?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1b374527ea6448aa947db62371d0b5d7
Назва:
Відповідь Замовника
Дата опублікування:
18.02.2025 15:05
Опис:
У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень повідомляємо наступне:
1) Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкових цін. Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах. Зокрема, очікувана вартість процедур закупівель була розрахована на підставі вартості зазначеної на веб-сайтах дистриб’юторів та виробників товару, закупівель інших Замовників, що опубліковані в електронній системі закупівель що є предметом закупівлі. Після чого було розраховано очікувану вартість Методом порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг з урахуванням можливості коливання ціни. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розташоване за посиланням URL: https://umanska-psych.org.ua/ogoloshennya-10-17-11-24-02-2021/
2) Щодо умов тендерної документації повідомляємо, що при оформленні тексту документації помилково було оформлено та оприлюдено неактуальну редакцію тендерної документації, що включає в себе інофрмацію щодо абз. 14 п. 47 Постанови №1178 у попередній редакції.
3) Щодо кількості за текстом тендерної документації повідомляємо, що при форматуванні таблиць додатку 3 документації було випадково видалено частину інформації, водночас звертаємо увагу, що оголошення до процедури закупівлі містить необхідну інформацію, тобто відсутнє спотворення результатів процедури закупівлі.
4) При визначенні предмету закупівлі було не вірно проведено класифікацію товарів, у зв’язку з чим обрано процедурою закупівлі відкриті торги.
Додатково повідомляємо, що з метою усунення порушень, Замовником буде скасовано процедуру закупівлі.