• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації шкільного харчування)

Завершена

3 654 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 270.00 UAH
Номер: c1d900e13eed4b31a3b025e342fb8862
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-11-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.02.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 11.02.2025 16:08 - 05.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.02.2025 № 20 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.02.2025 № 20. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-01-27-004824-a, 27.01.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710, пункту 4 частини другої статті 21 Закону, пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, пункту 3 частини другої та частини третьої статті 22, а також частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710, пункту 4 частини другої статті 21 Закону, пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі; вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, пункту 3 частини другої та частини третьої статті 22, частини першої статті 23 Закону та норм Постанови КМУ №305 при складанні тендерної документації, а також при виконанні зобов’язань за укладеним договором дотримуватись вимог та норм Постанови КМУ №305. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Середньої загальноосвітньої школи №30 (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-01-27-003723-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 05.02.2025 №2; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Плекан Андрія Ігорьовича (далі – ФОП Плекан А.І.); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Плеканом А.І. як переможцем тендеру документи; договір від 03.02.2025 №1, додаткову угоду від 13.02.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, відповідно до пункту 5 Постанови КМУ №710 Державній аудиторській службі доручено забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі є кошти місцевого та державного бюджету. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів. У наданому під час моніторингу, на запит щодо надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, у поясненні Замовником зазначено, що таке обґрунтування розміщено на власному веб-сайті навчального закладу за наступним посиланням: http://school30.lviv.sch.in.ua/informacijna_vidkritistj/prozoristj_ta_informacijna_vidkritistj/prozorobuhgaltersjka_zvitnistj/. Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом інформації за вказаним Замовником посиланням (http://school30.lviv.sch.in.ua/informacijna_vidkritistj/prozoristj_ta_informacijna_vidkritistj/prozorobuhgaltersjka_zvitnistj/) встановлено що інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за ID: UA-2025-01-27-004824-a на вказаному сайті опублікована лише 17.02.2025 (у розділі «Деталі» вкладки «Файл» зазначено, що файл з відповідним обґрунтуванням створений 17.02.2025), тобто з порушенням строку, визначеного у пункті 4-1 Постанови КМУ №710. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю послуг не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Нормами пункту 26 Особливостей №1178 визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей, а відповідно до пункту 4 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про очікувану вартість закупівлі. При цьому, згідно з нормами пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Предметом досліджуваної закупівлі є послуги з організації шкільного харчування. Моніторингом встановлено, що в заповнених Замовником електронних полях при розміщенні інформації про оголошення досліджуваної процедури закупівлі у полі «Очікувана вартість» розділу «Інформація про процедуру» вказано «3 654 000,00 UAH з ПДВ». Водночас, відповідно до пункту 197.1.7 статті 197 Податкового кодексу України звільняються від оподаткування операції з харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах та громадян у закладах охорони здоров’я. Також, постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 затверджено Порядок надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, у пункті 3 якого вказано, що від обкладення податком на додану вартість звільняються операції з надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах у межах затверджених норм харчування в грамах, а для тих учнів, для яких не встановлено норми харчування в грамах, - у межах визначеної грошової норми. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, зокрема, що замовник може оголосити закупівлю на очікувану вартість з ПДВ або без ПДВ, при цьому в будь-якому тендері переможцем може бути або платник або не платник ПДВ, адже немає обмежень з приводу участі в тендерах платників чи не платників ПДВ. Також, у поясненні Замовником звернуто увагу на те, що враховуючи технічну реалізацію електронної системи Prozorro, якщо очікувана вартість оголошена «з ПДВ», система автоматично, при поданні учасниками пропозицій, фіксує ціну «з ПДВ», без можливості коригування даної інформації учасниками, тобто учасники не мають змоги самостійно заповняти чи обирати в електронній системі опцію «з ПДВ» чи «без ПДВ», оскільки таке технічно не реалізовано в електронній системі закупівель. Водночас, при оголошенні досліджуваної процедури закупівлі Замовник повинен був врахувати норми пункту 197.1.7 статті 197 Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 №116 щодо звільнення від оподаткування операцій з харчування дітей у загальноосвітніх навчальних закладах. Таким чином, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів за досліджуваною закупівлею в електронних полях безпідставно вказано інформацію про очікувану вартість предмета закупівлі з ПДВ, чим порушено норми пункту 4 частини другої статті 21 Закону, пункту 26 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Також, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. За нормами чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції пункту 47 Особливостей № 1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Водночас, моніторингом встановлено, що у Додатку 4 до тендерної документації Замовника вказано, що переможець торгів на виконання вимоги абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей №1178 повинен надати довідку в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Водночас, згідно норм чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції пункту 47 Особливостей № 1178 абзац чотирнадцятий пункту 47 виключено на підставі постанови КМУ №382 від 02.04.2024. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). За нормою частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Крім того, згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У пункті 8 розділу ІІІ тендерної документації Замовника вказано, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі містяться у Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю. При цьому, у пункті 8 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту», керуючись Положенням про управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради, затвердженим рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 18.11.2022 №1094, управлінням освіти департаменту розвитку Львівської міської ради наказом від 22.12.2023 №601р затверджено чотиритижневе примірне меню «Для харчування учнів в осінній період» та «Для харчування учнів у зимово-весняний період», відповідне примірне меню міститься в Додатку 5 до тендерної документації на закупівлю. У Додатку 1 до тендерної документації наведено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Так, зокрема, за вимогами Додатку 1 до тендерної документації одноразове харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2025 році повинно здійснюватись з дотриманням вимог чинних нормативно-правових актів в межах видатків на харчування, передбачених бюджетом Львівської міської територіальної громади на 2025 рік. Також, за вимогами у Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (далі – Постанова КМУ №305). Крім того, у пункті 2.1. проєкту договору, що міститься у Додатку 3 до тендерної документації, зазначено, що виконавець повинен надати Замовнику послуги, передбачені цим договором, якість яких відповідає чинним нормативно-правовим актам України. Так, Постановою КМУ №305 затверджено норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які набули чинності з 01 вересня 2021 року, та Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (далі – Порядок харчування №305). Відповідно до підпункту 9 пункту 3 Порядку харчування №305 примірне чотиритижневе сезонне меню – документ, що містить набір страв, вихід (масу) їх порцій для різних вікових груп, враховує особливі дієтичні потреби здобувачів освіти/дітей (у разі наявності), сезонність (осінь, зима, весна, літо), а у підпункті 4 пункту 14 Порядку харчування №305 визначено, що організація харчування передбачає, зокрема, складення примірного чотиритижневого сезонного меню та щоденного меню-розкладу. При цьому, за нормами пункту 18 Порядку харчування №305 примірне чотиритижневе сезонне меню та щоденне меню-розклад повинно враховувати особливі дієтичні потреби здобувачів освіти/дітей (у разі наявності), сезонність, наявні харчові продукти, порцію страв для різних вікових груп, а також відповідати вимогам санітарного законодавства та нормам харчування. Відповідно до пункту 34 Порядку харчування №305 усі страви та вироби, які пропонуються здобувачам освіти/дітям, повинні формувати здоровий, повноцінний раціон харчування. Крім того, згідно з пунктом 35 Порядку харчування №305 під час складання примірного чотиритижневого сезонного меню у закладах освіти обов’язково враховуються вимоги цього Порядку та встановлені МОЗ вимоги щодо організації харчування в закладах загальної середньої освіти. У Додатку 9 Постанови КМУ №305 визначено Норми споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування. У Додатку 9-1 Постанови КМУ №305 визначено Норми споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування (обід) в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на відповідному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування. Відповідно до пункту 10 Норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених Постановою КМУ № 305, відхилення маси нетто порцій груп харчових продуктів, зазначених у додатках 1-2, 5-6, 9 і 9-1, для конкретного прийому їжі допускається на рівні 5-10 відсотків. Проведеним під час моніторингу аналізом Примірних меню Замовника, складених за кожним сезоном (зима, весна, літо, осінь) для сніданків та обідів окремо (Додаток 5 тендерної документації) встановлено, зокрема, що у таких Примірних меню для харчування учнів 1-4 класів передбачено включення фруктів лише два рази на тиждень. Водночас, згідно з нормами харчування за Постановою КМУ №305 (Додатки 9 та 9-1) передбачено щоденне включення до меню фруктів та ягід (різноманітні, сезонні, свіжі або заморожені). Також, згідно Додатку 9 та Додатку 9-1 Постанови КМУ №305 передбачено споживання одного разу на тиждень соків фруктових, овочевих, фруктово-ягідних, фруктово-овочевих пастеризованих, тощо. Водночас, у примірних меню, що містяться у Додатку 5 до тендерної документації, споживання соку учнями не передбачено взагалі. Також, у примірних меню Замовника (Додаток 5 до тендерної документації), враховано споживання молочних продуктів два рази на тиждень (сир твердий, макарони відварні з сиром), тоді як за нормами харчування за Додатком 9 Постанови КМУ №305 норма споживання молочних продуктів передбачена щодня. Крім того, що у примірних меню Замовника за окремими тижнями по сніданках відсутні бобові як страва, тоді як згідно з нормами харчування за Додатком 9 Постанови КМУ №305 бобові пропонуються принаймні один раз на тиждень. У наданій під час моніторингу інформації Замовник, зокрема, зазначив, що відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту», Постанови КМУ №305, керуючись Положенням про управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради, затвердженим рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 18.11.2022 №1094, враховуючи моніторинг харчових уподобань учнів, побажань батьківської громади, управлінням освіти департаменту розвитку Львівської міської ради наказом від 12.12.2024 №694р затверджено примірне чотиритижневе сезонне меню для харчування учнів в закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади. Слід зазначити, що у наказі управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 12.12.2024 №694р зазначено, що затверджене цим наказом примірне меню рекомендовано використовувати під час здійснення закупівлі послуг з організації харчування в закладах загальної середньої освіти у частині підготовки технічного завдання. Водночас, у пункті 2.2. наказу від 12.12.2024 №694р передбачено можливість внесення зміни до чотиритижневого сезонного меню за наявності аргументації та погодження управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради. Крім того, у наказі від 12.12.2024 №694р керівників закладів загальної середньої освіти зобов’язано здійснювати постійний контроль за виконанням норм харчування учнів. Таким чином, на порушення вимог пункту 3 частини другої та частини третьої статті 22, частини першої статті 23 Закону та пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 у тендерній документації Замовника необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (норми виходу страв, частота включення при харчуванні, чергування харчових продуктів) визначено з недотриманням норм законодавства, яке регулює надання послуг громадського харчування, а саме Норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених Постановою КМУ №305.
Період усунення порушень: 04.03.2025 14:44 - 19.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.03.2025 14:44

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: №13/0083/2025 пр
Дата відкриття провадження: 24.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 13/0083/2025пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби, який опубліковано в електронні системі 04.03.2025 р. подаємо інформацію про виконання вказаних у Висновку зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель. Здійснено наступні заходи направлені на недопущення у подальшому вчинення будь-яких правопорушень у сері публічних закупівель: 1. Директором середньої загальноосвітньої школи № 30 Михалиною С.М. проведено з уповноваженою особою роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710, пункту 4 частини другої статті 21 Закону, пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі; вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, пункту 3 частини другої та частини третьої статті 22, частини першої статті 23 Закону та норм Постанови КМУ №305 при складанні тендерної документації, а також при виконанні зобов’язань за укладеним договором дотримуватись вимог та норм Постанови КМУ №305, та будь-яких інших порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Уповноважена особа взяла участь у 4-х вебінарах щодо застосування законодавства з публічних закупівель (сертифікати додаються).
Дата публікації звіту: 11.03.2025 23:58

Запити/Пояснення