• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Гістологічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу I категорії складності , Гістологічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу II категорії складності, дноГістологічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу III категорії складності, Гістологічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу IV категорії скласті, Термінове інтраопераційні біопсії, Імуногістохімічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу I категорії складності, Імуногістохімічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу II категорії складності, Імуногістохімічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу III категорії складності

Завершена

545 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 725.00 UAH
Номер: b01a074c07a847a8ad477275d9816e21
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-15-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.04.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 15.04.2025 12:40 - 07.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.04.2025 № 31-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 15.04.2025 № 31-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 4 UA-2025-01-24-007819-a 24.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Бондар Л.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, l.o.bondar@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства "Хмельницька міська лікарня" Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.01.2025 № 203(зі змінами), скаргу до процедури від 30.01.2025 за номером ID: UA-2025-01-24-007819-a.b1, рішення органу оскарження від 10.02.2025 № 1964-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 18.02.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.02.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "СІЛМЕДГРУП" (далі – ТОВ "СІЛМЕДГРУП"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ "СІЛМЕДГРУП", протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СІЛМЕДГРУП" від 26.02.2025 № 228, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛМ-ПОДІЛЛЯ" (далі – ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ", документи, завантажені ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ" через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 04.03.2025 № 234, скаргу до процедури від 06.03.2025 за номером ID: UA-2025-01-24-007819-a.b2, рішення органу оскарження від 17.03.2025 № 4097-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 27.03.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ" від 19.03.2025 № 255, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНИЙ ГІСТОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" (далі – ТОВ "ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНИЙ ГІСТОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 20.03.2025 № 257, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.03.2025, договір про надання медичних послуг від 26.03.2025 № 171/т (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 18.04.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 02.05.2025 15:45 - 08.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 02.05.2025 15:45

Запити/Пояснення