-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Гістологічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу I категорії складності , Гістологічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу II категорії складності, дноГістологічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу III категорії складності, Гістологічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу IV категорії скласті, Термінове інтраопераційні біопсії, Імуногістохімічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу I категорії складності, Імуногістохімічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу II категорії складності, Імуногістохімічне дослідження біопсійного та операційного матеріалу III категорії складності
Завершена
545 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 725.00 UAH
Номер:
b01a074c07a847a8ad477275d9816e21
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-15-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2025 00:00
Період моніторингу:
15.04.2025 12:40 - 07.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2025 № 31-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 15.04.2025 № 31-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4 UA-2025-01-24-007819-a 24.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Бондар Л.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства "Хмельницька міська лікарня" Хмельницької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.01.2025 № 203(зі змінами), скаргу до процедури від 30.01.2025 за номером ID: UA-2025-01-24-007819-a.b1, рішення органу оскарження від 10.02.2025 № 1964-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 18.02.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.02.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "СІЛМЕДГРУП" (далі – ТОВ "СІЛМЕДГРУП"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ "СІЛМЕДГРУП", протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СІЛМЕДГРУП" від 26.02.2025 № 228, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "АЛМ-ПОДІЛЛЯ" (далі – ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ", документи, завантажені ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ" через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 04.03.2025 № 234, скаргу до процедури від 06.03.2025 за номером ID: UA-2025-01-24-007819-a.b2, рішення органу оскарження від 17.03.2025 № 4097-р/пк-пз, коментар замовника щодо усунення порушення від 27.03.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЛМ-ПОДІЛЛЯ" від 19.03.2025 № 255, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНИЙ ГІСТОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" (далі – ТОВ "ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИЙ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНИЙ ГІСТОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 20.03.2025 № 257, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.03.2025, договір про надання медичних послуг від 26.03.2025 № 171/т (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 18.04.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
02.05.2025 15:45 - 08.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
02.05.2025 15:45
Запити/Пояснення
Номер:
6cbd2d9b6fa549ec8ddbd750196eba3b
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.04.2025 11:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-24-007819-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
e83b9f61774b4563bdb41e1efddb9376
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
18.04.2025 10:24
Опис:
Комунальне підприємство «Хмельницька міська лікарня» Хмельницької міської ради, у відповідь на запит щодо надання пояснень повідомляє наступне:
Комунальним підприємством "Хмельницька міська лікарня" Хмельницької міської ради (надалі - Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі – наказом від 18.02.2020 № 275 (далі — Методика).
Розділом III Методики передбачений такий метод визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, як розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін. Це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації на момент вивчення ринку.
З метою об’єктивного визначення очікуваної вартості та технічних та якісних характеристик предмета закупівлі нами здійснювався аналіз ринку (через систему Prozorro) з завершених процедур закупівель з аналогічним предметом закупівлі медичних закладів
м. Хмельницький та з власних закупівель, проведених в попередні роки.
При визначенні очікуваної вартості взяті до уваги закупівлі загальнодоступної відкритої інформації:
UA-2024-11-12-008682-a обласна дитяча лікарня
UA-2025-01-14-004124-а обласний протипухлинний центр
UA-2024-12-03-018413-а ХМЛДЦ
UA-2024-04-05-005778-а КП «ХМЛ»
Визначення потреби в закупівлі здійснено на підставі аналізу фактичної потреби послуги для забезпечення діяльності КП «ХМЛ» у минулих періодах та технічних завдань відповідно до службової записки медичного директора ( копія додається) .