• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини другого поверху гінекологічного відділення КНП "Збаразька ЦЛ" ЗМР за адресою : вул. Романа Гралюка,2, м.Збараж, Тернопільська область

Завершена

2 878 630.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 393.15 UAH
Номер: e389f21abedd4aa48b5422a35ecc428f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-28-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.05.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 28.05.2025 16:16 - 19.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.05.2025 № 48-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 28.05.2025 №48-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2025-01-24-007567-a від 24.01.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, n.s.podiuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ФОП Мариняка В.А., своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 6 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Збаразька центральна лікарня» Збаразької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.01.2025 за №24, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.02.2025 за №39 тендерну пропозицію фізичної-особи підприємця Мариняка Василя Антоновича (далі – ФОП Мариняк В.А.), протокольне рішення уповноваженої особи від 17.02.2025 за №48, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2025, договір про закупівлю від 04.03.2025 за №04-КР, пояснення Замовника від 03.06.2025 та від 05.06.2025 отримані через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Також пунктом 9 Положення №835 визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML (для текстових даних), для структурованих даних - RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML. Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником договір закупівлі від 04.03.2025 за №04-КР та додатки до нього (додаток 1 «Договірна ціна 2025», додаток 2 «Графік виконання робіт», додаток 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси») оприлюднено лише у форматі pdf, проте не оприлюднено у машинозчитувальному форматі. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі- Управління) звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання. На письмовий запит Управління від 29.05.2025, Замовником 03.06.2025 разом з інформацією оприлюднено договір закупівлі від 04.03.2025 за №04-КР та всі додатки до нього (додаток 1 «Договірна ціна 2025», додаток 2 «Графік виконання робіт», додаток 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси») у машинозчитувальному форматі та зазначено: «...Станом на даний час Замовником прийнято рішення у формі протоколу №117 від 03.06.2025 р. про розгляд технічної (механічної) помилки, допущеної під час оприлюднення договору про закупівлю за предметом «Капітальний ремонт частини другого поверху гінекологічного відділення КНП «Збаразька ЦЛ» ЗМР за адресою: вул. Романа Гралюка, 2, м.Збараж, Тернопільська область», ID UA-2025-01-24-007567-a та оприлюднено договір про закупівлю в машинозчитувальному форматі…». Отже, Замовником при оприлюдненні договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, порушено терміни, визначені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону та в електронній системі закупівель договір закупівлі від 04.03.2025 за №04-КР та всі додатки до нього (додаток 1 «Договірна ціна 2025», додаток 2 «Графік виконання робіт», додаток 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси») у машинозчитувальному форматі оприлюднено лише під час моніторингу – 03.06.2025.
Період усунення порушень: 06.06.2025 12:38 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2025 12:38

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/05/0042/2025-пр
Дата відкриття провадження: 21.07.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 13/05/0037/2025-пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Щодо недопущення в майбутньому випадків порушення закупівельного законодавства, керівником підприємства з уповноваженою особою Веронікою Заєць проведено бесіду на тему необхідності постійного підвищення свого професійного рівня, проходження тематичних курсів, онлайн-семінарів, читання профільних статей в інтернеті і т.д. з метою систематичного оновлення інформації та відстеження змін у законодавстві у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту: 09.06.2025 12:04

Запити/Пояснення