-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини другого поверху гінекологічного відділення КНП "Збаразька ЦЛ" ЗМР за адресою : вул. Романа Гралюка,2, м.Збараж, Тернопільська область
Завершена
2 878 630.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 393.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 393.15 UAH
Номер:
e389f21abedd4aa48b5422a35ecc428f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-28-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.05.2025 00:00
Період моніторингу:
28.05.2025 16:16 - 19.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.05.2025 № 48-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 28.05.2025 №48-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2025-01-24-007567-a від 24.01.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції ФОП Мариняка В.А., своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснення (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 6 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Збаразька центральна лікарня» Збаразької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.01.2025 за №24, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 07.02.2025 за №39 тендерну пропозицію фізичної-особи підприємця Мариняка Василя Антоновича (далі – ФОП Мариняк В.А.), протокольне рішення уповноваженої особи від 17.02.2025 за №48, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2025, договір про закупівлю від 04.03.2025 за №04-КР, пояснення Замовника від 03.06.2025 та від 05.06.2025 отримані через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Також пунктом 9 Положення №835 визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML (для текстових даних), для структурованих даних - RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML.
Водночас, моніторингом встановлено, що Замовником договір закупівлі від 04.03.2025 за №04-КР та додатки до нього (додаток 1 «Договірна ціна 2025», додаток 2 «Графік виконання робіт», додаток 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси») оприлюднено лише у форматі pdf, проте не оприлюднено у машинозчитувальному форматі.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі- Управління) звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення з даного питання.
На письмовий запит Управління від 29.05.2025, Замовником 03.06.2025 разом з інформацією оприлюднено договір закупівлі від 04.03.2025 за №04-КР та всі додатки до нього (додаток 1 «Договірна ціна 2025», додаток 2 «Графік виконання робіт», додаток 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси») у машинозчитувальному форматі та зазначено: «...Станом на даний час Замовником прийнято рішення у формі протоколу №117 від 03.06.2025 р. про розгляд технічної (механічної) помилки, допущеної під час оприлюднення договору про закупівлю за предметом «Капітальний ремонт частини другого поверху гінекологічного відділення КНП «Збаразька ЦЛ» ЗМР за адресою: вул. Романа Гралюка, 2, м.Збараж, Тернопільська область», ID UA-2025-01-24-007567-a та оприлюднено договір про закупівлю в машинозчитувальному форматі…».
Отже, Замовником при оприлюдненні договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі, порушено терміни, визначені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону та в електронній системі закупівель договір закупівлі від 04.03.2025 за №04-КР та всі додатки до нього (додаток 1 «Договірна ціна 2025», додаток 2 «Графік виконання робіт», додаток 3 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси») у машинозчитувальному форматі оприлюднено лише під час моніторингу – 03.06.2025.
Період усунення порушень:
06.06.2025 12:38 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2025 12:38
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/05/0042/2025-пр
Дата відкриття провадження:
21.07.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
13/05/0037/2025-пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо недопущення в майбутньому випадків порушення закупівельного законодавства, керівником підприємства з уповноваженою особою Веронікою Заєць проведено бесіду на тему необхідності постійного підвищення свого професійного рівня, проходження тематичних курсів, онлайн-семінарів, читання профільних статей в інтернеті і т.д. з метою систематичного оновлення інформації та відстеження змін у законодавстві у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
09.06.2025 12:04
Запити/Пояснення
Номер:
3c1e10eefbb34689bba2e7ae1261fc5a
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.05.2025 15:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини другого поверху гінекологічного відділення КНП «Збаразька ЦЛ» ЗМР за адресою: вул. Романа Гралюка, 2, м. Збараж, Тернопільська область», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-24-007567-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Також пунктом 9 Положення №835 визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML (для текстових даних), для структурованих даних - RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML.
Під час моніторингу встановлено, що замовником, в електронній системі закупівель, оприлюднено договір закупівлі від 04.03.2025 №04-КР (далі – Договір №04-КР) та додатки до нього у форматі pdf.
Враховуючи вищезазначене, прошу надати інформацію щодо причин неоприлюднення у електронній системі закупівель Договору №04-КР та додатків до нього у машинозчитувальному форматі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4ad9a1fc822148b9a310e59db2f19d13
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення від 29.05.2025 року
Дата опублікування:
03.06.2025 17:23
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснення від 29.05.2025 року
24.01.2025 року КНП "ЗБАРАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЗБАРАЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) оголошено Закупівлю ID UA-2025-01-24-007567-a «Капітальний ремонт частини другого поверху гінекологічного відділення КНП "Збаразька ЦЛ" ЗМР за адресою : вул. Романа Гралюка,2, м.Збараж, Тернопільська область».
По даній закупівлі розпочато моніторинг.
29.05.2025 року о 15:21:11 оприлюднено запит про надання пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі, яке слід надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Зважаючи на викладене, надаємо дану відповідь на запит про надання пояснення.
Запитання:
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено Замовником у Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю.
Зокрема, у додатку 2 до ТД UA-2025-01-24-007567-a «Капітальний ремонт частини другого поверху гінекологічного відділення КНП "Збаразька ЦЛ" ЗМР за адресою : вул. Романа Гралюка,2, м.Збараж, Тернопільська область» зазначено:
«ДОДАТОК №2
до Тендерної документації
Технічна специфікація
на закупівлю:
Найменування робіт: Капітальний ремонт частини другого поверху гінекологічного відділення КНП «Збаразька ЦЛ «ЗМР за адресою : вул. Романа Гралюка,2, м.Збараж, Тернопільська область.
(ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Клас наслідків об’єкта будівництва – СС1
Договірна ціна є твердою.
Виконання робіт проводиться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів, про що у складі тендерної пропозиції учасники надають гарантійний лист.
Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозицій довідку довільної форми, видану Замовником відкритих торгів не раніше дати оголошення даної процедури про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – Комунальне некомерційне підприємство «Збаразька центральна лікарня» Збаразької міської ради.
З метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам, замовник (уповноважений представник) забезпечує здійснення технічного нагляду за будівництвом у порядку, встановленому законодавством.
З метою контролю за відповідністю будівельно-монтажних робіт проектній документації, замовник (уповноважений представник) забезпечує здійснення авторського нагляду протягом усього періоду будівництва, шляхом укладення договору з відповідальним розробником проектної документації (генеральним проектувальником).
Авторський нагляд під час будівництва об’єкту здійснюється в порядку, встановленому законодавством.
Замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт, відповідно до частини першої статті 849 Цивільного кодексу України та у порядку, передбаченому договором.
Приймання-передача виконаних робіт (об’єкта будівництва) проводиться, відповідно до чинних нормативних актів, які підтверджуватимуть прийняття закінченого об’єкту в експлуатацію.
Передача виконаних робіт (об’єкта будівництва) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи (№ КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» з обов’язковим попереднім оформленням виконавчої технічної документації, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, тощо.
Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку.
Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійних строків вважається день підписання акта про приймання-передачу закінчених робіт (учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Гарантійні строки продовжуються на час, протягом якого закінчені роботи (об'єкт будівництва) і змонтовані конструкції не могли експлуатуватися внаслідок виявлених недоліків (дефектів), відповідальність за які несе підрядник.
Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника, який надати у складі тендерної пропозиції Учасника. Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист).
2. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни* відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (зведений кошторисний розрахунок; пояснювальну записку; локальний кошторис; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат надається учасником-переможцем під час укладення договору). *Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника.
3. Копію чинної ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів, що видана учаснику та є чинною станом на дату подання пропозиції. У випадку отримання такої ліцензії в електронній формі та у встановленому законодавством порядку у складі пропозиції надається копія документу, згідно якого органом ліцензування на ім’я учасника видано відповідну ліцензію, або довідка у довільній формі, що містить інформацію про отримання такої ліцензії учасником в електронній формі.
№ Ч.ч. Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4
Демонтаж
1 Розбирання цегляних перегородок м3 1,333
2 Розбирання покриттів підлог з лінолеуму та реліну 100 м2 1,383
3 Розбирання покриттів підлог з керамічних плиток 100 м2 2,095
4 Очищення вручну внутрішніх поверхонь стін від масляної фарби 100 м2 2,649
5 Знімання дерев'яних підвіконних дощок в кам'яних будівлях 100 м2 0,119
6 Розбирання каркасних дерев'яних непоштукатурених перегородок, обшитих дошками 100м2 0,0656
7 Очищення вручну внутрішніх поверхонь стін від вапняної фарби 100 м2 3,695
8 Демонтаж (К = 0,80). Обшивання каркасних стін плитами деревностружковими товщиною 16 мм 100м2 0,113
9 Знімання дверних полотен 100 м2 0,4228
10 Знімання засклених віконних рам 100 м2 0,1162
11 Демонтаж дверних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах 100 шт 0,22
12 Демонтаж віконних коробок в кам'яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах 100 шт 0,09
13 Розбирання облицювання стін з керамічних глазурованих плиток 100 м2 2,021
Металеві перемички
Металева перемичка ПМ-1
14 Улаштування перемичок із металевих балок т 0,0216
15 Кутник 50х50х4 т 0,0184
16 Болт М10 т 0,0008
17 Полоса Ф=6 В=120 L=250
т 0,00564
18 Гайка М10 т 0,00008
19 Шайба М10 т 0,00016
Металева перемичка з кутників
20 Улаштування перемичок із металевих балок т 0,01332
21 Кутник 45х45х3 т 0,01332
Стіни і перегородки
22 Улаштування перегородок у житлових і громадських будівлях на металевому однорядному каркасі з обшивкою гіпсокартонними листами або гіпсоволокнистими плитами в один шар без ізоляції (к=1,15) 100 м2 0,0579
23 Гвинти самонарізні 1000 шт 0,216
24 Гвинти самонарізні, довжина 9 мм 1000 шт 0,216
25 Шпаклівка мінеральна кг 4,23
26 Профілі металеві напрявляючі м 4,81
27 Профілі металеві поперечні м 13,96
28 Стрічки армувальні м 10
29 Склострічка м 12
30 Гіпсокартон м2 12,16
31 Мурування окремих ділянок внутрішніх стін із цегли 100 м3 0,03054
32 Улаштування перегородок товщиною 100 мм з газобетонних блоків: при висоті поверху до 4 м (к=1,15) 100 м2 0,163
33 Газоблок АЕRОС марки D-500 м3 1,62
34 Ізоляційна плівка 1000м2 0,00131
35 Монтажна піна універсальна шт 1
36 Розчинова суміш для кладки газобетонних блоків кг 37,17
Підлоги
Тип підлоги І
37 Улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші цементної, для недеформівниїх основ товщиною 5 мм (к=1,15) 100 м2 1,858
38 Додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок самовирівнювальних з суміші цементної для недеформівниїх основ (к=5) (к=1,15) 100 м2 1,858
39 Шпаклівка Thоmsіt RS 88 кг 14,03
40 Грунтовка Thоmsіt R 777 кг 36,61
41 Суха суміш Сеrеsіt СN-69 кг 3344,4
42 Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт (к=1,15) 100 м2 1,858
43 Великогабаритні керамічні плитки білого кольору м2 189,52
44 Розчинова суміш Сеrеsіt СМ-11 клей-цемент кг 966,16
45 Кольоровий шов 2-5мм Сеrеsіt СЕ 33 СУПЕР кг 84,36
46 Хрестики (200 шт) уп. 7
Тип підлоги ІІ
47 Улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші цементної, для недеформівниїх основ товщиною 5 мм (к=1,15) 100 м2 1,819
48 Додавати або виключати на кожний 1 мм товщини стяжок самовирівнювальних з суміші цементної для недеформівниїх основ (к=5) (к=1,15) 100 м2 1,819
49 Шпаклівка Thоmsіt RS 88 кг 13,74
50 Грунтовка Thоmsіt R 777 кг 35,84
51 Суха суміш Сеrеsіt СN-69 кг 3274,2
52 Улаштування покриття з лінолеуму площею покриття понад 10 м2 100 м2 1,819
53 Лінолеум Tаrkеtt Рrіmо Рlus м2 185,54
54 Шнур для пропаювання п.м 47
Віконні та дверні заповнення
55 Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками із металопластику у кам'яних стінах, площа прорізу до 2 м2 (к=1,15) 100 м2 0,126
56 Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками із металопластику у кам'яних стінах, площа прорізу понад 2 до 3 м2 (к = 1,15) 100 м2 0,3171
57 Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками із металопластику у кам'яних стінах, площа прорізу понад 3 м2 (к=1,15) 100 м2 0,0364
58 Блоки дверні з металопластику м2 47,95
59 Монтажна піна Сеrеsіt TS 62 професійна універсальна шт 11
Підвіконня
60 Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 до 7 шт (к = 1,15) 100 м2 0,119
61 Плитки керамічні глазуровані для внутрішнього облицювання стін гладкі білі без завалу м2 12,02
62 Розчинова суміш Сеrеsіt СМ-11 клей-цемент кг 77,35
63 Кольоровий шов 2-5мм Сеrеsіt СЕ 33 СУПЕР кг 4,84
64 Хрестики (200 шт) уп. 1
Внутрішнє опорядження
Стіни
65 Штукатурення плоских поверхонь віконних та дверних укосів по бетону та каменю 100 м2 1,1284
66 Кутики штукатурні металеві оцинковані перфоровані м 205,5
67 Ремонт штукатурки внутрішніх стін по каменю та бетону вапняним розчином, площа до 20 м2, товщина шару 20 мм 100 м2 3,2267
68 Шпаклювання шпаклівкою мінеральною: стін (к=1,15) 100 м2 7,897
69 Додавати на 1 мм товщини шпаклівки (Шпаклювання шпаклівкою мінеральною) (к=1,15) 100 м2 7,897
70 Сітка шпаклювальна м2 789,7
71 Шпаклівка мінеральна кг 2842,92
72 Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування 100 м2 7,897
73 Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 до 7 шт (к = 1,15) 100 м2 1,526
74 Плитки керамічні глазуровані для внутрішнього облицювання стін гладкі білі без завалу м2 154,13
75 Розчинова суміш Сеrеsіt СМ-11 клей-цемент кг 991,9
76 Кольоровий шов 2-5мм Сеrеsіt СЕ 33 СУПЕР кг 61,96
77 Хрестики (200 шт) уп. 4
ДСП-плити
78 Опорядження стін європанелями на основі ДСП (к=1,15) 100 м2 0,2187
79 Панелі з ДСП-плити в комплекті м 38
Стеля
80 Улаштування каркасу підвісних стель "Армстронг" (к=1,15) 100м2 3,783
81 Укладання плит стельових в каркас стелі "Армстронг" (к=1,15) 100м2 3,783
82 Підвіс у комплекті 100шт 3,03
83 Профілі металеві напрявляючі м 359,4
84 Профілі металеві поперечні м 1078,2
85 Кутик пристінний м 408,6
86 Дюбелі 6 мм х 40 мм в комплекті 1000 шт 1,124
87 Плити для підвісних стель 600х600 м2 397,22
Низ стін та перегородок
88 Улаштування плінтусів шириною 50 мм з керамічних плиток на на розчині із сухої клеючої суміші (к=1,15) 1 м2 0,8
89 Плитки керамічні м2 0,832
90 Шпаклівка Сеrеsіt СD 32 кг 0,07
91 Розчинова суміш Сеrеsіt СМ-11 клей-цемент кг 4,16
92 Кольоровий шов 2-5мм Сеrеsіt СЕ 33 СУПЕР кг 0,37
93 Улаштування плінтусів полівінілхлоридних 100 м 3,107
Сміття
94 Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. 100 т сміття 0,34573
95 Перевезення сміття до 10 км т 34,573
Електротехнічна апаратура
1 Установлення щитків освітлювальних групових масою понад 3 кг до 6 кг у готовій ніші або на стіні шт 1
2 Шит ЩО містк. 36 модулів навісного виконання 320х550х120 ЩРн-36з ІР31 шт 1
3 Вимикач автоматичний [автомат] одно-, дво-, триполюсний, що установлюється на конструкції на стіні або колоні, струм до 25 А шт 14
4 Автомат диференційний 1-полюсний Ін=16А 30мА FАР6-АС "С" 16А/0,03А 2Р шт 10
5 Вимикач автоматичний к-сть полюсів 3 номінальний струм 25А FB2-63 3Р С 25А 6kА шт 1
6 Вимикач автоматичний к-сть полюсів 1 номінальний струм 10А FB2-63 1Р С 10А 6kА шт 1
7 Вимикач автоматичний к-сть полюсів 1 номінальний струм 6А FB2-63 1Р С 6А 6kА шт 2
8 Пускач магнітний загального призначення, окремо стоячий, що установлюється на конструкції на підлозі, струм до 40 А шт 1
9 Магнітний пускач 3-полюсний, з 4-ма короткозамкнутими контактами, Ін=20А MСF3 20А 4NС 230V шт 1
Світлотехнічне обладнання
10 Монтаж світильників для люмінесцентних ламп, які встановлюються в підвісних стелях, кількість ламп 1 шт 100 шт 0,42
11 Світильник LЕD РАNЕL РRО 36W 850 595х595 v2 шт 42
12 Монтаж сигнальних ліхтарів з надписом "вхід", "вихід", "в'їзд", "під'їзд" і т.п. (к=1,15) 100шт 0,04
13 Світильник настінно-стелевий аварійний TL-ЕM101-S шт 4
Електромонтажні матеріали та обладнання
14 Установлення вимикачів утопленого типу при схованій проводці, 1-клавішних 100 шт 0,21
15 Вимикач 1-клавішний ЕРH0100121 шт 21
16 Установлення вимикачів утопленого типу при схованій проводці, 2-клавішних 100 шт 0,02
17 Вимикач 2-клавішний ЕРH0300121 шт 2
18 Установлення штепсельних розеток утопленого типу при схованій проводці 100 шт 0,61
19 Розетка штепсельна, ЕРH2900121 шт 25
20 Розетка штепсельна подвійна, ЕРH9900121 шт 36
21 Коробка монтажна прихованого встановлення діам. 65мм шт 84
Кабельно-провідникова продукція
22 Прокладання проводів при схованій проводці по необштукатуреній поверхні 100 м 7,4
23 Трижильний кабель напругою до 660в перерізом 3х1,5мм2 ВВГ 1000м 0,33
24 Трижильний кабель напругою до 660в перерізом 3х2,5мм2 ВВГ 1000м 0,37
25 Кабель вогнетривкий перерізом 3х1,5мм2 NHХH FЕ 180/Е 1000м 0,04
Господасько-питний водопровід В1 і гаряче водоспоживання Т3
1 Демонтаж (К = 0,40). Прокладання трубопроводу водопостачання з труб сталевих водогазопровідних оцинкованих діаметром 20 мм 100 м 0,65
2 Установлення водонагрівачів ємкісних 1 прилад 5
3 Електроводонагрівач V=15 л, N=1200 Вт, Аrіstоn АNDRІS RS 15U/3 шт 3
4 Електроводонагрівач V=80 л, N=1500 Вт, Аrіstоn SG 80 V N=1,5 кВт шт 2
5 Прокладання трубопроводу водопостачання з труб поліетиленових (поліпропіленових) напірних діаметром 20 мм 100 м 0,9
6 Труби поліпропіленові діам. 20х2,8 мм м 90
7 Кран кульовий для води діам. 15 мм шт. 20
8 Ізоляція трубопроводів трубками зі спіненого каучуку, поліетилену 100 м 0,9
9 Клей монтажний кг 1,28
10 Стрічка самоклеюча м 124,4
11 Теплова ізоляція труб пінополіетиленовою ізоляцією діам. 22/6 п.м 90
12 Металоконструкції для кріплення кг 9
13 Пробивання отворів глибиною 100 мм, перерізом 100х100 мм в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах 10 шт 0,5
14 На кожні 10 мм зміни глибини отворів перерізом 100х100 мм в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах додавати або виключати (к=2) 10 шт 0,5
15 Пробивання отворів глибиною 100 мм, перерізом 100х100 мм в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах 10 шт 0,3
16 На кожні 10 мм зміни глибини отворів перерізом 100х100 мм в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах додавати або виключати (к=41) 10 шт 0,3
17 Пробивання борозен в бетонних стінах та підлогах, переріз борозен до 40 см2 10 м 0,8
18 Забивання борозен в бетонних стінах, ширина борозни до 50 мм, глибина борозни до 20 мм 100 м 0,08
19 На кожні наступні 10 мм глибини борозни додавати до норми 20-33-4 (к=3) 100 м 0,08
Побутова каналізація К 1
20 Розбирання трубопроводів з труб чавунних каналізаційних діаметром до 50 мм 100 м 0,12
21 Розбирання трубопроводів з труб чавунних каналізаційних діаметром понад 100 мм до 150 мм 100 м 0,07
22 Прокладання трубопроводу каналізації з труб поліетиленових діаметром 50 мм 100 м 0,38
23 Труби каналізації безнапірні діаметром 50мм м 38
24 Прокладання трубопроводу каналізації з труб поліетиленових діаметром 110 мм 100 м 0,12
25 Труби каналізації безнапірні діаметром 110мм м 12
26 Перехід з чавуна на пластик Ф110 шт 3
27 Перехід з чавуна на пластик Ф50 шт 8
28 Коліно діам. 50/45 градусів шт 8
29 Коліно діам. 110/45 градусів шт 4
30 Хрестовина 110х100х45 шт 1
31 Трійник 50х50х45 градусів шт 4
32 Установлення трапів діаметром 50 мм 10 комплектів 0,2
33 Душовий трап горизонтальний ДУ 50 шт 2
34 Металоконструкції для кріплення кг 12
35 Пробивання отворів глибиною 100 мм, перерізом 100х100 мм в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах 10 шт 0,5
36 На кожні 10 мм зміни глибини отворів перерізом 100х100 мм в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах додавати або виключати (к=41) 10 шт 0,5
37 Пробивання отворів глибиною 100 мм, перерізом 100х100 мм в залізобетонних та бетонних стелях 10 шт 0,1
38 На кожні 10 мм зміни глибини отворів перерізом 100х100 мм в залізобетонних та бетонних стелях додавати або виключати (к=12) 10 шт 0,1
Обладнання сантехнічне
39 Установлення унітазів з безпосередньо приєднаним бачком 10 комплектів 0,5
40 Унітаз керамічний комбінований з прямим випуском в комплекті з керамічним змивним бачком, поплавковим клапаном і спускною арматурою шт 5
41 Гофра для унітаза шт 5
42 Установлення умивальників одиночних з підведенням холодної та гарячої води 10 комплектів 1,3
43 Умивальник напівкруглий комплект 13
44 Установлення змішувачів 10 шт 1,3
45 Змішувач одноричажний для умивальника шт 13
46 Сифон для умивальника шт 13
47 Установлення піддонів душових 10 комплектів 0,1
48 Сталевий душовий піддон (900х900х150) шт 1
49 Установлення змішувачів 10 шт 0,1
50 Змішувач душ-стійка шт 1
51 Сифон для душового піддона шт 1
52 Установлення змішувачів 10 шт 0,2
53 Змішувач для мийки одноручний хромований шт 2
54 Установлення мийок 10 комплектів 0,2
55 Мийка односекційна із нержавіючої сталі (500х500х850) з сифоном шт 2
56 Сифон із розривом струменя шт 2
57 Фарбування олійними сумішами за 1 раз раніше пофарбованих радіаторів та ребристих труб 100 м2 0,14
Вентиляція
58 Прокладання повітроводів периметром до 600 мм з оцинкованої сталі класу Н (нормальна) товщиною 0,5 мм 100 м2 0,144
59 Установлення грат жалюзійних сталевих з вивірянням і закріпленням площею в світлі до 0,25 м2 1 грати 9
60 Решітка 250х150 шт 9
61 Установлення вентиляторів осьових масою до 0,025 т шт 2
62 Витяжний вентилятор Вентс 125 М шт 2
63 Металоконструкції для кріплення кг 8
64 Пробивання отворів глибиною 100 мм, перерізом 200х200 мм в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах 10 шт 0,2
65 На кожні 10 мм зміни глибини отворів перерізом 200х200 мм в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах додавати або виключати (к=41) 10 шт 0,2
Примітки по п.3-5:
– у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу; у разі, якщо законодавством не передбачено надання дозвільних документів на виконання даного виду робіт учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначених документів.
Усі посилання в технічній специфікації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника вважати «або еквівалент».
Вважаємо дане обґрунтування достатнім для проведення закупівлі.
Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі: перед оголошенням даної закупівлі було за процедурою «Закупівля без використання електронної системи» укладено договір на «роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації на обєкт " Капітальний ремонт частини другого поверху гінекологічного відділення КНП " Збаразька ЦЛ "ЗМР» ID UA-2024-09-26-003487-a. На основі виготовленої проектно-кошторисної документації визначено очікувану вартість та сформовано технічну специфікація на закупівлю.
2. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Також пунктом 9 Положення №835 визначено, що для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML (для текстових даних), для структурованих даних - RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML.
Під час моніторингу встановлено, що замовником, в електронній системі закупівель, оприлюднено договір закупівлі від 04.03.2025 №04-КР (далі – Договір №04-КР) та додатки до нього у форматі pdf.
Враховуючи вищезазначене, прошу надати інформацію щодо причин неоприлюднення у електронній системі закупівель Договору №04-КР та додатків до нього у машинозчитувальному форматі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Надаємо наступну відповідь:
Станом на даний час Замовником прийнято рішення у формі протоколу №117 від 03.06.2025 р. про розгляд технічної (механічної) помилки, допущеної під час оприлюднення договору про закупівлю за предметом «Капітальний ремонт частини другого поверху гінекологічного відділення КНП "Збаразька ЦЛ" ЗМР за адресою : вул. Романа Гралюка,2, м.Збараж, Тернопільська область», ID UA-2025-01-24-007567-a та оприлюднено договір про закупівлю в машинозчитувальному форматі.
Номер:
c61143675b62463bbf305d2bc3d09cf2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.06.2025 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини другого поверху гінекологічного відділення КНП «Збаразька ЦЛ» ЗМР за адресою: вул. Романа Гралюка, 2, м. Збараж, Тернопільська область», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-24-007567-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Відповідно до «Технічної специфікації» додатку 2 тендерної документації Замовником встановлена вимога, згідно з якою учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника, який надати у складі тендерної пропозиції Учасника.
Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист).
ФОП Мариняк В.А. в складі пропозиції не подав гарантійний лист що підтверджує покриття витрат на відвідування будівельного майданчику за власний кошт та такі витрати не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ФОП Мариняка В.А. вимогам додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
395ed558a2da4d9295d39113f717d21c
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснення від 02.06.2025 року
Дата опублікування:
05.06.2025 14:45
Опис:
24.01.2025 року КНП "ЗБАРАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЗБАРАЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) оголошено Закупівлю ID UA-2025-01-24-007567-a «Капітальний ремонт частини другого поверху гінекологічного відділення КНП "Збаразька ЦЛ" ЗМР за адресою : вул. Романа Гралюка,2, м.Збараж, Тернопільська область».
По даній закупівлі розпочато моніторинг.
02.06.2025 року о 17:52:52 оприлюднено запит про надання пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі, яке слід надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Зважаючи на викладене, надаємо дану відповідь на запит про надання пояснення.
Запитання:
1. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт частини другого поверху гінекологічного відділення КНП «Збаразька ЦЛ» ЗМР за адресою: вул. Романа Гралюка, 2, м. Збараж, Тернопільська область», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-01-24-007567-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Відповідно до «Технічної специфікації» додатку 2 тендерної документації Замовником встановлена вимога, згідно з якою учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні в період звернення за роз’ясненнями відвідати будівельний майданчик і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника, який надати у складі тендерної пропозиції Учасника.
Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист).
ФОП Мариняк В.А. в складі пропозиції не подав гарантійний лист що підтверджує покриття витрат на відвідування будівельного майданчику за власний кошт та такі витрати не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування.
У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію як Вами перевірялось питання відповідності ФОП Мариняка В.А. вимогам додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Повідомляємо, що у складі пропозиції ФОП Мариняка В.А. подано документ вих. №3 від 11.02.2025 року про те, що Фізична особа-підприємець Мариняк Василь Антонович повідомляє про те, що має змогу надати послуги, які є предметом даної закупівлі, на умовах, що викладені Замовником у додатку 2 до ТД, який в тому числі містить умову про те, що «Витрати на відвідування будівельного майданчику несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування (надати відповідний гарантійний лист)». Умовами тендерної документації не було визначено необхідності подання відповідного листа в окремому документі, а також його форми та змісту, а ФОП Мариняк В.А. на виконання відповідної вимоги подав акт, що підтверджує відвідування будівельного майданчику, а також не звертався до Замовника для компенсації відповідних витрат і не включав їх до ціни своєї тендерної пропозиції згідно кошторису, тобто поніс відповідні витрати із власних коштів і вони не були предметом оскарження чи відшкодування. Таким чином вважаємо, що учасник належним чином виконав відповідну умову тендерної документації.