-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лікарські засоби різні
Завершена
1 060 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 600.00 UAH
Номер:
2d47662107164e5182b215faf3f95bbd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-10-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
10.02.2025 15:06 - 04.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.02.2025
№ 8-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.02.2025 № 8-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
19. UA-2025-01-24-003241-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог передбачених частини 4 статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Хоменко Ігор Віталійович установлено порушення вимог пунктів 41 та 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм частини 4 статті 23 Закону, пунктів 41 та 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Звягельської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 24.01.2025 № 7, тендерна пропозиція ФОП Хоменко Ігор Віталійович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 03.02.2025 № 9, повідомлення про намір укласти договір від 03.02.2025, договір поставки від 10.02.2025 № 17, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 19.02.2025.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (Додаток № 2 до тендерної документації), містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («SERACAL», «CITOLAB™», «SERACONTROL N») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Хоменко Ігор Віталійович не відповідала умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації від учасників вимагалось надати інформацію про відповідність запропонованих учасником товарів медико-технічним та якісним вимогам, що має бути підтверджена наступними документами, а саме: «Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі»
На підтвердження вищезазначених вимог у складі тендерної пропозиції учасником надано оригінал листа від виробника ТОВ «НВК«ФАРМАСКО», однак, не надано оригінал листа від компанії виробника R&D Systems на товар, а саме, на Контрольний матеріал CBC-DH,3.0 мл, що не відповідає вимогам Додатку № 2 до тендерної документації.
При тому, що в складі тендерної пропозиції учасником наданий гарантійний лист про неможливість надання оригіналу листа від виробника.
Разом з цим, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу закупівлі, від 14.02.2025, Замовником в поясненні від 19.02.2025 зазначено, що «У гарантійному листі учасника ФОП Хоменко Ігор Віталійович вказано, що на момент подання тендерної пропозиції у нього не було можливості надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Але додатково там вказано, що при визначенні його переможем закупівлі, він надасть такий лист у найкоротші терміни».
Разом з тим, відповідно до пункту 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, не надання у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Хоменко Ігор Віталійович оригіналу листа виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі, є невідповідностями, які підлягали усуненню відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення норм пунктів 41 та 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Хоменко Ігор Віталійович у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Період усунення порушень:
03.03.2025 16:40 - 18.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.03.2025 16:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку моніторингу від 03.03.2025 року до закупівлі «Лікарські засоби різні» (індикатор закупівлі UA-2025-01-24-003241-a), ДК 021:2015: 33690000-3 – «Лікарські засоби різні», зі мною, уповноваженою особою Шуль Юлією Андріївною, було проведено роз’яснювальну (виховну) роботу і надано усне попередження щодо не допущення в подальшому порушень законодавства України у сфері публічних закупівель.
Також повідомляю, що визнаю встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Зобов’язуюсь сумлінно виконувати свої посадові обов’язки та не допускати в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатки:
наказ КНП «ЦПМСД» Звягельської МР «Про накладення дисциплінарного стягнення у вигляді зауваження» № 33 від 04.03.2025 року.
Дата публікації звіту:
04.03.2025 09:26
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом позбавлення премії.
Дата публікації:
05.03.2025 16:18
Запити/Пояснення
Номер:
784a3f994686464688489110c1fd8f04
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
14.02.2025 14:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Лікарські засоби різні» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-24-003241-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювалися попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
4. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції ФОП Хоменко Ігор Віталійович на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Звягельської міської ради (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
5. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону та пункту 28 Особливостей, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (Додаток № 2 до тендерної документації), містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («SERACAL», «CITOLAB™», «SERACONTROL N») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складенні та затвердженні тендерної документації порушено норми частини 4 статті 23 Закону та пункту 28 Особливостей?
6. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що імперативно в складі тендерної документації (Додатку № 2 до тендерної документації) від учасників вимагалось надати інформацію про відповідність запропонованих учасником товарів медико-технічним та якісним вимогам має бути підтверджена наступними документами, а саме: «Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника.
На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі»
На підтвердження вищезазначених вимог у складі тендерної пропозиції учасником надано лист від ТОВ «НВК«ФАРМАСКО», однак, не надано лист від компанії R&D Systems на товар, а саме, на Контрольний матеріал CBC-DH,3.0 мл, що не відповідає вимогам Додатку № 2 до тендерної документації.
При тому, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника гарантійний лист про неможливість надання оригіналу листа від виробника не спростовує зазначене порушення.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Хоменко Ігор Віталійович?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9fb4657e137e438fb2680e1852c549dc
Назва:
Пояснення на запит від 14.02.2025 року у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: Лікарські засоби різні (UA-M-2025-02-10-000047)
Дата опублікування:
19.02.2025 14:30
Опис:
На Ваш запит від 14.02.2025 року за результатами моніторингу ID UA-M-2025-02-10-000047 комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Звягельської міської ради повідомляє наступне.
1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювалися попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Наше підприємство має на балансі аналізатор гематологічний автоматичний DH36 (Dymind), аналізатор біохімічний напівавтоматичний Bioelab ES 105 для надання послуг з лабораторних досліджень для населення нашої громади. Відповідно до цих аналізаторів визначалася потреба на реагенти. Промоніторивши спеціальні торгівельні майданчики, електронні каталоги було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Розмір витрат прораховувався на 2025 рік відповідно до фактичних витрат за 2024 рік.
З приводу очікуваної вартості закупівлі пояснюю, що визначення очікуваної вартості закупівлі на підприємстві відбувається з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме: аналізу ринку згідно загальнодоступної інформації щодо цін та товари, роботи і послуги, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламах, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Рrozorro", дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), та інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій (в тому числі комерційні пропозиції постачальників/виконавців).
Метод, що застосовано відповідно до Методики: Метод порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку.
Згідно із застосованим методом було направлено запити на отримання комерційних пропозицій до трьох постачальників ринку, які займаються продажом відповідних реагентів (копії комерційних пропозицій додаються).
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Постановою КМУ від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами) (надалі – Постанова) визначені категорії замовників, яких стосується зазначена Постанова, а саме:
- правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- органів місцевого самоврядування;
- головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
- суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Дані замовники мають оприлюднити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, першим двом категоріям лише рекомендується оприлюднювати таке обґрунтування, а від решти – вимагається.
Після реорганізації (перетворення) з комунального закладу в комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Звягельської міської ради не відноситься до жодної з категорій замовників, які перелічені в Постанові та в розумінні Бюджетного Кодексу України є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником.
Так, відповідно до ст. 2 Бюджетного Кодексу України, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету; одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Враховуючи вищевикладене, дія Постанови КМУ від 11.10.2016 року № 710 не поширюється на комунальні некомерційні підприємства (витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій додається).
3. Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
Відповідно до річного плану закупівель UA-P-2025-01-24-003376-a, джерелом фінансування даної закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Бюджетні призначення за даною закупівлею відсутні.
4. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції ФОП Хоменко Ігор Віталійович на відповідність тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Звягельської міської ради (далі – Замовник) з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
При розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Хоменко Ігор Віталійович мною, уповноваженою особою, не було встановлено фактів формальних (несуттєвих) помилок до відповідності тендерній документації Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Звягельської міської ради (протокол уповноваженої особи про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ФОП Хоменко Ігор Віталійович додається).
5. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону та пункту 28 Особливостей, технічна специфікація Замовника в тендерній документації (Додаток № 2 до тендерної документації), містить посилання на конкретну торгову марку та виробника («SERACAL», «CITOLAB™», «SERACONTROL N») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при складенні та затвердженні тендерної документації порушено норми частини 4 статті 23 Закону та пункту 28 Особливостей?
Відповідно до інструкцій аналізаторів, які знаходяться на балансі нашого підприємства, ми маємо закуповувати реагенти саме цих торгових марок для якісного надання послуг з лабораторних досліджень для жителів нашої громади та довгострокової та ефективної роботи самих аналізаторів.
6. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що імперативно в складі тендерної документації (Додатку № 2 до тендерної документації) від учасників вимагалось надати інформацію про відповідність запропонованих учасником товарів медико-технічним та якісним вимогам має бути підтверджена наступними документами, а саме: «Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі» На підтвердження вищезазначених вимог у складі тендерної пропозиції учасником надано лист від ТОВ «НВК«ФАРМАСКО», однак, не надано лист від компанії R&D Systems на товар, а саме, на Контрольний матеріал CBC-DH,3.0 мл, що не відповідає вимогам Додатку № 2 до тендерної документації. При тому, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника гарантійний лист про неможливість надання оригіналу листа від виробника не спростовує зазначене порушення. Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Хоменко Ігор Віталійович?
У гарантійному листі учасника ФОП Хоменко Ігор Віталійович вказано, що на момент подання тендерної пропозиції у нього не було можливості надати файл відсканований з Оригіналу листа виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Але додатково там вказано, що при визначенні його переможем закупівлі, він надасть такий лист у найкоротші терміни. Під час заключення договору з переможем закупівлі ФОП Хоменко Ігор Віталійович надав такий лист (копія листа надається).