-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Паливо дизельне наливом
Завершена
5 865 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 328.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 328.00 UAH
Номер:
182027b1e4214486ac735c6e863d1f9e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-18-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.02.2025 00:00
Період моніторингу:
18.02.2025 17:37 - 12.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.02.2025 №72
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Перелік процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-01-24-000176-a 24.01.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу, встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС», установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту
2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.01.2025 № 23/01/2025/2, тендерні пропозиції ПАТ «УКPНAФТА», ТОВ «АВТОПЕТРОЛІУМ» та ПП «ОККО-СЕРВІС», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ПАТ «УКPНAФТА», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ПАТ «УКPНAФТА» від 05.02.2025 № 05/02/2025/3, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОПЕТРОЛІУМ» від 05.02.2025 № 05/02/2025/4, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів та повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2025 № 06/02/2025, договір про закупівлю від 12.02.2025 № 1202-к, пояснення та документи надані Замовником від 20.02.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ПАТ «УКPНAФТА» з остаточною ціновою пропозицією 5 155 200,00 гривень, ТОВ «АВТОПЕТРОЛІУМ» з остаточною ціновою пропозицією 5 608 800,00 гривень та ПП «ОККО-СЕРВІС» з остаточною ціновою пропозицією 5 860 800,00 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції ПАТ «УКPНAФТА» та ТОВ «АВТОПЕТРОЛІУМ» відхилено Замовником (протокольні рішення уповноваженої особи від 05.02.2025 № 05/02/2025/3 та № 05/02/2025/4) на підставі підпункту 1 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ПП «ОККО-СЕРВІС» з остаточною ціновою пропозицією 5 860 800,00 гривень з ПДВ.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ПП «ОККО-СЕРВІС» вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 3.12 Додатку 1 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» до ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати Ліцензію або Витяг, видані відповідним державним органом Учаснику, на дозволений вид робіт: внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, міжнародні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, дійсне на дату подання тендерної пропозиції.
Однак, в складі тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» не надано Ліцензію або Витяг, на вид робіт: внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, міжнародні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, дійсне на дату подання тендерної пропозиції, чим не виконано вимогу пункту 3.12 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Однак, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПП «ОККО-СЕРВІС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 3.11 Додатку 1 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» до ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат відповідності на Паливо дизельне ДП-Євро5-В0, виданий Учаснику не раніше 2025 року, що відповідає вимогам Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 № 927 (додаток 3), модуль F1, із зазначенням компанії виробника (бажано США або країни Євросоюзу).
На підтвердження вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» надано Сертифікати відповідності за кліматичними умовами: Л –літнє та З – зимове з терміном дії з 2024 року, а отже виданий учаснику раніше 2025 року, чим не виконано вимоги пункту 3.11 Додатку 1 до ТД.
Слід зазначити, що Замовником протокольними рішеннями уповноваженої особи від 05.02.2025 № 05/02/2025/3 та від 05.02.2025 № 05/02/2025/4 відхилено тендерні пропозиції ПАТ «УКPНAФТА» та ТОВ «АВТОПЕТРОЛІУМ» з аналогічних підстав, а саме: не відповідності вимогам пункту 3.11 Додатку 1 до ТД.
З огляду на викладене, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону
№ 922-VIII під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 04.03.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів, однак, Замовником не надано пояснень, чим порушено вимоги частини п'ятої статті
8 Закону № 922-VIII.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ПП «ОККО-СЕРВІС», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а натомість, укладено з ним договір вартістю 5 860 800,00 гривень.
Період усунення порушень:
14.03.2025 15:10 - 29.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.03.2025 15:10
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
26-76/2025пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Номер протоколу:
26-75/2025пр
Дата відкриття провадження:
08.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження :
26-79/2025пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Запити/Пояснення
Номер:
ccb8437a280943eabda90730b040fe1c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.02.2025 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Паливо дизельне наливом», за кодом ДК 021:2015: 09134200-9 - Дизельне паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-24-000176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9126af62691c42f8997a968159caeacd
Назва:
Пояснення щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість, та щодо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Дата опублікування:
20.02.2025 10:19
Опис:
Дійсним повідомляємо, яким чином та підставі яких документів Замовником (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА», ЄДРПОУ 03363720) здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість закупівлі Паливо дизельне наливом, 09130000-9 Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» за номером у Prozorro UA-2025-01-24-000176-a (далі – Закупівля), та щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі
Замовником було визначено технічних та якісних характеристик предмета закупівлі у відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 № 927, а саме:
п. 3 Загальної частини: «дизельне паливо (газойль) - суміш рідких вуглеводнів, отриманих в процесі переробки нафти, газового конденсату або їх сумішей, не більш як 65 відсотків фракцій якого за об’ємом (включаючи втрати) дистилюється до 250 °С і як мінімум 85 відсотків (включаючи втрати) дистилюється до 350 °С та використовується у двигунах внутрішнього згоряння із запаленням паливно-повітряної суміші від стискання;
дизельне паливо арктичне - дизельне паливо, що використовується при температурі повітря нижче ніж мінус 20 °С;
дизельне паливо зимове - дизельне паливо, що використовується при температурі повітря від 5 °С до мінус 20 °С;
дизельне паливо літнє - дизельне паливо, що використовується при температурі повітря не нижче ніж 5 °С;
добавка (присадка) - речовина, яку додають до палива для надання йому спеціальних якостей або покращення його експлуатаційних та фізико-хімічних властивостей без погіршення екологічних показників;
документ про якість (паспорт якості) палива - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів;»
п. 13 частини Дизельне паливо: «За екологічними показниками встановлено такі екологічні класи дизельного палива: Євро3, Євро4, Євро5.»
п.2 Вимог щодо позначення автомобільного бензину і дизельного палива (Додаток 1 до Технічного регламенту): «Позначення дизельного палива включає такі групи знаків, розташовані у визначеній послідовності через дефіс:
перша група - літери ДП, позначення дизельного палива для автомобільних дизельних двигунів;
друга група - літерне позначення кліматичного періоду: Л (літнє), З (зимове), Арк (арктичне);
третя група - символи екологічного класу: Євро3, Євро4, Євро5;
четверта група - символ визначення вмісту метилових/етилових естерів жирних кислот: В0 (за їх відсутності), В5, В7.»
Щодо кількісних характеристик:
Кількість Закупівлі Паливо дизельне наливом, 09130000-9 Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» було визначено аналізом загального споживання за 2024 рік (додається Оборотно-сальдова відомість за 2024 рік) та з урахуванням запланованих заходів у 2025 році (збільшення ринку збуту, розширення клієнтської бази і тому подібне, що потребує збільшення потреби в тому числі у паливо-мастильних матеріалів).
Щодо розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість закупівлі
Джерелом фінансування даної закупівлі є: Власні кошти.
Очікувану вартість Закупівлі було визначено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме методом порівняння ринкових цін на Дизельне паливо (наливом) за 1 літр у грн. з ПДВ та з доставкою на адресу Замовника:
№ Назва контрагента ДП налив
1 ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» (WOG) 50,00
2 ПП «УКРПАЛЕТСИСТЕМС» (UPG) 48,10
3 ТОВ «ВЕНТУС РЕСУРС» (KLO) 48,54
Середня ціна: 48,88
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Дійсним повідомляємо, що дана вимога у відповідності до Постанови КМУ від 11.10.2016р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» відноситься до Замовників, які здійснюють закупівлі за рахунок державних (бюджетних) коштів.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА», ЄДРПОУ 03363720, згідно з положенням Статуту – пункт 2.4. Підприємство діє на принципах повного господарського розрахунку та самостійності, відповідає по всім зобов’язанням перед контрагентами по укладеним договорам, перед бюджетами та банками відповідно до чинного законодавства України. Метою створення підприємства, зокрема, є – пункт 3.1.9. Виконання робіт, надання послуг та реалізації продукції, здійснення різних видів виробничої та комерційної діяльності з метою отримання прибутку.
Саме тому при плануванні Закупівлі (посилання річний план Закупівлі https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-01-24-000205-a) Замовником зазначено джерело фінансування - Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Замовник не має підстав для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
Номер:
b1563c690a804ddc990cd7ca01c5cd1c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2025 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
1. Відповідно до пункту 2 протоколу від 05.02.2025 № 05/02/2025/4 про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автопетроліум» зазначено, що сертифікат виданий АТ «Укртатнафта» не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі.
Надати пояснення у чому саме полягає така невідповідність?
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» вимогам пункту 3.2 Розділу 3 Додатку 1 до ТД, а саме: достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом).
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» вимогам пункту 3.9 Розділу 3 Додатку 1 до ТД, а саме: ліцензія, видана Учаснику відповідним державним органом, на право оптової торгівлі пальним, ЗА ВІДСУТНОСТІ місць оптової торгівлі, ДІЙСНА НА ДАТУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. (Надана в складі тендерної пропозиції ліцензія сплачена за період з 31.10.2023р. до 31.10.2024 р.)
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» вимогам пункту 3.10 Розділу 3 Додатку 1 до ТД, а саме: ліцензія, видана Учаснику відповідним державним органом, на право оптової торгівлі пальним, ЗА НАЯВНОСТІ місць оптової торгівлі, ДІЙСНА НА ДАТУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
5. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» вимогам пункту 3.11 Розділу 3 Додатку 1 до ТД, а саме: сертифікат відповідності на Паливо дизельне ДП-Євро5-В0, виданий Учаснику не раніше 2025 року?
6. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» вимогам пункту 3.11 Розділу 3 Додатку 1 до ТД, а саме: сертифікат відповідності на Паливо дизельне ДП-Євро5-В0 (Згідно технічної специфікації Додаток №2 Арк – арктичне, що використовують за температури повітря нижче ніж мінус 20 °С.), виданий Учаснику не раніше 2025 року, що відповідає вимогам Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 № 927 (додаток 3), модуль F1, із зазначенням компанії виробника (бажано США або країни Євросоюзу)?
7. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» вимогам пункту 3.12 Розділу 3 Додатку 1 до ТД, а саме: ліцензія або Витяг, видані відповідним державним органом Учаснику, на дозволений вид робіт: внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, міжнародні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, дійсне на дату подання тендерної пропозиції.?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.