• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Паливо дизельне наливом

Завершена

5 865 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 328.00 UAH
Номер: 182027b1e4214486ac735c6e863d1f9e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-18-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.02.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 18.02.2025 17:37 - 12.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.02.2025 №72 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Перелік процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-01-24-000176-a 24.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу, встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС», установлено порушення вимог пункту 43 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.01.2025 № 23/01/2025/2, тендерні пропозиції ПАТ «УКPНAФТА», ТОВ «АВТОПЕТРОЛІУМ» та ПП «ОККО-СЕРВІС», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ПАТ «УКPНAФТА», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ПАТ «УКPНAФТА» від 05.02.2025 № 05/02/2025/3, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТОПЕТРОЛІУМ» від 05.02.2025 № 05/02/2025/4, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів та повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2025 № 06/02/2025, договір про закупівлю від 12.02.2025 № 1202-к, пояснення та документи надані Замовником від 20.02.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ПАТ «УКPНAФТА» з остаточною ціновою пропозицією 5 155 200,00 гривень, ТОВ «АВТОПЕТРОЛІУМ» з остаточною ціновою пропозицією 5 608 800,00 гривень та ПП «ОККО-СЕРВІС» з остаточною ціновою пропозицією 5 860 800,00 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерні пропозиції ПАТ «УКPНAФТА» та ТОВ «АВТОПЕТРОЛІУМ» відхилено Замовником (протокольні рішення уповноваженої особи від 05.02.2025 № 05/02/2025/3 та № 05/02/2025/4) на підставі підпункту 1 та підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ПП «ОККО-СЕРВІС» з остаточною ціновою пропозицією 5 860 800,00 гривень з ПДВ. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ПП «ОККО-СЕРВІС» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 3.12 Додатку 1 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» до ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати Ліцензію або Витяг, видані відповідним державним органом Учаснику, на дозволений вид робіт: внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, міжнародні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, дійсне на дату подання тендерної пропозиції. Однак, в складі тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» не надано Ліцензію або Витяг, на вид робіт: внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, міжнародні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, дійсне на дату подання тендерної пропозиції, чим не виконано вимогу пункту 3.12 Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Однак, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПП «ОККО-СЕРВІС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Відповідно до пункту 3.11 Додатку 1 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» до ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати сертифікат відповідності на Паливо дизельне ДП-Євро5-В0, виданий Учаснику не раніше 2025 року, що відповідає вимогам Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 № 927 (додаток 3), модуль F1, із зазначенням компанії виробника (бажано США або країни Євросоюзу). На підтвердження вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції ПП «ОККО-СЕРВІС» надано Сертифікати відповідності за кліматичними умовами: Л –літнє та З – зимове з терміном дії з 2024 року, а отже виданий учаснику раніше 2025 року, чим не виконано вимоги пункту 3.11 Додатку 1 до ТД. Слід зазначити, що Замовником протокольними рішеннями уповноваженої особи від 05.02.2025 № 05/02/2025/3 та від 05.02.2025 № 05/02/2025/4 відхилено тендерні пропозиції ПАТ «УКPНAФТА» та ТОВ «АВТОПЕТРОЛІУМ» з аналогічних підстав, а саме: не відповідності вимогам пункту 3.11 Додатку 1 до ТД. З огляду на викладене, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 04.03.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, інформації та документів, однак, Замовником не надано пояснень, чим порушено вимоги частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ПП «ОККО-СЕРВІС», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а натомість, укладено з ним договір вартістю 5 860 800,00 гривень.
Період усунення порушень: 14.03.2025 15:10 - 29.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.03.2025 15:10

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 26-76/2025пр
Номер протоколу: 26-75/2025пр
Дата відкриття провадження: 08.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 26-79/2025пн

Запити/Пояснення