• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Код ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів категорії В3; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 66514110-0 - Послуги зі страхування транспортних засобів; Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів категорії С1; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 66514110-0 - Послуги зі страхування транспортних засобів; Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів категорії С2; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 66514110-0 - Послуги зі страхування транспортних засобів; Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів категорії D1; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 66514110-0 - Послуги зі страхування транспортних засобів; Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів категорії D2; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 66514110-0 - Послуги зі страхування транспортних засобів)

Завершена

2 400 078.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.39 UAH
Номер: ef0f2c5e08c24c3c937927a23625f99a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-25-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 25.04.2025 16:56 - 17.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.04.2025 № 124 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 25.04.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2025 № 124 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2025-01-23-014048-a 23.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 982-71-49, v.v.logvynenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ПАТ «НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ОРАНТА»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання рішення Комісії; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи з направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Протокол від 23.01.2025 №23/01/02/25 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.02.2025; тендерні пропозиції Приватного Акціонерного товариства «НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ОРАНТА» (далі – ПАТ «НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ОРАНТА») та Приватного Акціонерного товариства «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «АРСЕНАЛ СТРАХУВАННЯ»; скарги до Антимонопольного комітету України, оприлюднені в електронній системі закупівель від 13.02.2025 за №UA-2025-01-23-014048-a, заперечення до скарги Комісії від 22.02.2025 вих. №5/15, пояснення Замовника від 19.02.2025 №05/19/02, протокол усунення невідповідностей від 07.02.2025 №07/02/03/25, протокол відхилення від 11/02/01/25 від 11.02.2025, рішення Комісії від 17.02.2025 № 2298-р/пк-пз та рішення Комісії від 24.02.2025 №2775-р/пк-пз, протокол розкриття тендерних пропозицій від 03.02.2025, протокол Уповноваженої особи від 28.02.2025 № 28/02/01/25, повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2025, договір від 11.03.2025 № 786/2091/1773546 (далі – Договір), додаткова угода до договору від 11.03.2025 №1, додаткова угода до договору від 29.04.2025 №2, додаткова угода до договору від 02.05.2025 №3 та додаткова угода до договору від 07.05.2025 №4, пояснення Замовника від 07.05.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. При цьому, Тендерна документація не містить перелік всіх документів, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, що оформлені як окремі додатки до тендерної документації. Так, підпунктом 3.9.1 пункту 3 розділу V тендерної документації обумовлено, що: - у разі подання аналогу необхідного документу, або у разі відсутності такого документу та його аналогу, учасник нерезидент повинен додати пояснювальну записку з посиланням на нормативно-правові акти країни, резидентом якої він є; - у разі якщо законодавством країни, в якій зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник надає лист – роз’яснення, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів, подання яких передбачено тендерною документацією. Проте, на порушення абзацу 10 пункту 28 Особливостей, вищезазначена вимога не наведена в Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 02.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 07.05.2025 надав пояснення наступного змісту: « При проведенні закупівлі, що є предметом моніторингу, окремі положення тендерної документації, а саме, умови підпункту 3.9.1 пункту 3 «Інша інформація» розділу V тендерної документації, не могли вплинути на розгляд тендерних пропозицій учасників та на результати проведення процедури закупівлі, та не могли призвести до жодних негативних наслідків..). Однак, зазначене пояснення не спростовує наявність порушень вимог абзацу 10 пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 16.05.2025 17:32 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2025 17:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація, що свідчить про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку який опубліковано в електронній системі закупівель 16.05.2025р. (далі – Висновок), про результати моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів категорії В3; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 66514110-0 - Послуги зі страхування транспортних засобів; Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів категорії С1; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 66514110-0 - Послуги зі страхування транспортних засобів; Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів категорії С2; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 66514110-0 - Послуги зі страхування транспортних засобів; Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів категорії D1; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 66514110-0 - Послуги зі страхування транспортних засобів; Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів категорії D2; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 66514110-0 - Послуги зі страхування транспортних засобів) (ID закупівлі UA-2025-01-23-014048-a). Щодо усунення порушення законодавства у сфері закупівель, повідомляємо, що: - уповноваженою особою Замовника було здійснено детальне вивчення положень Висновку та проведено аналіз умов тендерної документації стосовно застосування вимог абзацу 10 пункту 28 Особливостей з метою недопущення повторних помилок у майбутньому. Крім того, уповноваженою особою було опрацьовано публікації та рекомендації Міністерства економіки України, актуальну редакцію Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі – Особливості), заплановані вебінари та відеоматеріали від фахівців у сфері закупівель, навчальні матеріали з типовими помилками та прикладами їх рішень. Також, слід зауважити, що, з метою попередження аналогічних помилок у сфері публічних закупівель та неухильного дотримання Закону з урахуванням Особливостей та інших нормативних документів, керівництвом КП «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» було проведено внутрішню нараду, на якій з уповноваженою особою проведено роз’яснювальну роботу про необхідність ретельно займатися підготовкою тендерної документації, перевіряти кожен етап закупівель на відповідність законодавству, дотримуватись принципів відкритості, прозорості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників.
Дата публікації звіту: 23.05.2025 15:24

Запити/Пояснення