-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Труби сталеві безшовні гарячедеформовані 28, 48,3, 51, 57, 60, 76, 83, 89, 102, 108, 152, 159, 219, 273, 325, 377 ДСТУ8938:2019
Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178
Завершена
24 895 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 248 957.00 UAH
мін. крок: 1% або 248 957.00 UAH
Номер:
14e91160a76445f08eecf1227f58c70e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-08-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2025 00:00
Період моніторингу:
08.04.2025 13:40 - 30.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
07.04.2025 № 69
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.04.2025 № 69
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2025-01-23-007328-a 23.01.2025 КПТМ "Криворіжтепломережа" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
КПТМ «КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА» на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 27.03.2025, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (Протокол від 23.01.2025 № 2/10/25), повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 10.02.2025, заміна повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 11.02.2025, Протокол уповноваженої особи від 11.02.2025 № 4/10/25 про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД», лист ДП «Науково дослідний та контструкторсько-технологічний інститут трубної промисловості імені
Я.Ю. ОСАДИ» від 10.02.2025 №Д/18, Протокол уповноваженої особи від 10.03.2025 № 8/10/25 про відхилення тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КАРОЛІНА», Протокол уповноваженої особи від 14.03.2025 № 9/10/25 про визначення переможцем ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ», повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 14.03.2025, договір закупівлі Товару від 26.03.2025 № 156-25 з додатком, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель від 17.04.2025, 22.04.2025 о 10:54:21, 22.04.2025 о 10:56:15.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
01.05.2025 14:44 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.05.2025 14:44
Запити/Пояснення
Номер:
8dd7a99ce9f84adaa43c268dd16aecb9
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
15.04.2025 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
afb624b5673d410e8c631c05735469ae
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
17.04.2025 18:21
Опис:
Заступнику начальника відділу контролю у сфері закупівель
Східного офісу Держаудитслужби
Державної аудиторської
служби України
Любов ОПОЛОНИК
На Ваш запит від 15.04.2025 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі труби сталеві безшовні гарячедеформовані 28, 48,3, 51, 57, 60, 76, 83, 89, 102, 108, 152, 159, 219, 273, 325, 377 ДСТУ8938:2019 №UA-2025-01-09-007032-a повідомляє наступне:
Замовником у даній закупівлі не було використано бюджетних коштів.
Технічні і якісні характеристики зазначались у службовій записці №208 від 09.01.2025 від начальника ВТВ.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно моніторингу наданого відділом постачання:
1) Лист ПрАТ «Науково-виробнича фірма «Кароліна» №20/01/25-04 від 20.01.2025р;
2) Комерційна пропозиція ТОВ «ТД «Трубоізолкомплект» №0048 від 20.01.2025р.;
3) Комерційна пропозиція ТОВ «Форт Стіл» №0002 від 20.01.2025р.
Підприємством було розрахована середньоарифметична вартість.
Додаток:
- службова записка №208 від 09.01.2025 від начальника ВТВ на 3 акр.;
- копії комерційних пропозицій на 5 арк.
Номер:
5e4a80496bd84b09a14f7960c66215f4
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
17.04.2025 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
64b93bb258344b699eec9b4f3b581447
Назва:
Відповідь на моніторинг №1205/10 від 22.04.2025
Дата опублікування:
22.04.2025 10:54
Опис:
Заступнику начальника відділу контролю у сфері закупівель
Східного офісу Держаудитслужби
Державної аудиторської
служби України
Любов ОПОЛОНИК
На Ваш запит від 17.04.2025 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі труби сталеві безшовні гарячедеформовані 28, 48,3, 51, 57, 60, 76, 83, 89, 102, 108, 152, 159, 219, 273, 325, 377 ДСТУ 8938:2019 №UA-2025-01-09-007032-a повідомляє наступне:
Відповідно до пункту 18 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), саме умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від проєкту договору про закупівлю, а не текст договору про закупівлю.
Це означає, що якщо текст договору про закупівлю відрізняється від проєкту договору про закупівлю, проте, це не впливає на зміни в умовах договору про закупівлю порушення вимог законодавства відсутні.
Під час публікації Проєкту договору Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа», як Замовник, не може знати чи Учасник торгів буде платником податку на додану вартість, чи буде платником єдиного податку. Тому пунктом 7.5 Проєкту договору перераховані вимоги до Учасника-платника податку на додану вартість, а саме: «У разі, якщо Постачальник є платником податку на додану вартість: Податкові накладні (ПН) та розрахунки коригування кількісних та вартісних показників до них (РК) складаються Постачальником в електронній формі та надаються Замовнику засобами електронного документообігу в програмі M.Е.Doc.
У разі несвоєчасної реєстрації ПН/РК Постачальником в ЄРПН протягом граничного терміну, встановленого ПКУ, Постачальник сплачує Замовнику штраф у сумі ПДВ, визначеній в таких ПН/РК, протягом 10 календарних днів з дати отримання відповідної претензії Замовника.
Постачальник зобов’язаний надати Замовнику інформацію про його статус платника ПДВ, чинний на момент укладення договору.
У разі зміни статусу платника ПДВ Постачальник зобов’язаний протягом 3-х (трьох) календарних днів з дня таких змін письмово повідомити Замовника, з наданням копій відповідних підтвердних документів.
У разі зупинення реєстрації в ЄРПН ПН/РК згідно з п.201.16 ст.201 ПКУ Постачальник зобов’язаний протягом 3 (трьох) календарних днів з дати отримання квитанції письмово повідомити про це представника Замовника та надати копію відповідної квитанції на його електронну адресу».
Після проведення процедури торгів Замовник вже чітко знає податковий статус Учасника торгів з яким укладає договір. Тому фраза «У разі, якщо Постачальник є платником податку на додану вартість» втрачає будь-який сенс. Абзацам пункту 7.5. Проєкту договору було надано номера, а саме:
- Абзацу 2 пункту 7.5. Проєкту договору надано номер пункту 7.5. Договору, з тим самим текстом: «Податкові накладні (ПН) та розрахунки коригування кількісних та вартісних показників до них (РК) складаються Постачальником в електронній формі та надаються Замовнику засобами електронного документообігу в програмі M.Е.Doc.»;
- Абзацу 3 пункту 7.5. Проєкту договору надано номер пункту 7.6. Договору, з тим самим текстом: «У разі несвоєчасної реєстрації ПН/РК Постачальником в ЄРПН протягом граничного терміну, встановленого ПКУ, Постачальник сплачує Замовнику штраф у сумі ПДВ, визначеній в таких ПН/РК, протягом 10 календарних днів з дати отримання відповідної претензії Замовника.
Абзацу 4 та 5 пункту 7.5. Проєкту договору надано номер пункту 7.7. Договору, з тим самим текстом: «Постачальник зобов’язаний надати Замовнику інформацію про його статус платника ПДВ, чинний на момент укладення договору.
У разі зміни статусу платника ПДВ Постачальник зобов’язаний протягом 3-х (трьох) календарних днів з дня таких змін письмово повідомити Замовника, з наданням копій відповідних підтвердних документів»;
Абзацу 6 пункту 7.5. Проєкту договору надано номер пункту 7.8. Договору, з тим самим текстом: «У разі зупинення реєстрації в ЄРПН ПН/РК згідно з п.201.16 ст.201 ПКУ Постачальник зобов’язаний протягом 3 (трьох) календарних днів з дати отримання квитанції письмово повідомити про це представника Замовника та надати копію відповідної квитанції на його електронну адресу».
Тобто ще раз наголошую, що а ні умови, а ні текст договору про закупівлю не відрізняються від проєкту договору про закупівлю.
Стосовно зміни ДСТУ у Проєкті договору з ДСТУ 8938:2019 на ДСТУ 8939:2019 у Договору повідомляємо, що при проведенні процедури закупівлі та формуванням технічних вимог до неї у Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» була вказана назва предмета закупівлі Труби сталеві безшовні гарячедеформовані по ДСТУ 8938:2019 з приміткою (*), в який нижче було зазначено:
- можлива заміна на труби сталеві безшовні по ТУ 14-3-190 та по ДСТУ 8939:2019 в межах вказаної довжини.
Тому заміна у Специфікації труби сталевої безшовної по ДСТУ 8938:2019 на трубу сталеву безшовну по ДСТУ 8939:2019 є обґрунтованою та не впливає на зміни в умовах договору про закупівлю.
Номер:
2b769f06cd464a519207dd51afd0d39a
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
18.04.2025 17:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.04.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
62bae48107764337b905cbc3e436b293
Назва:
Відповідь на моніторинг №1206/10 від 22.04.2025
Дата опублікування:
22.04.2025 10:56
Опис:
Заступнику начальника відділу контролю у сфері закупівель
Східного офісу Держаудитслужби
Державної аудиторської
служби України
Любов ОПОЛОНИК
На Ваш запит від 18.04.2025 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі труби сталеві безшовні гарячедеформовані 28, 48,3, 51, 57, 60, 76, 83, 89, 102, 108, 152, 159, 219, 273, 325, 377 ДСТУ 8938:2019 №UA-2025-01-09-007032-a повідомляє наступне:
У Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)» була вказана назва предмета закупівлі Труби сталеві безшовні гарячедеформовані по ДСТУ 8938:2019 з приміткою (*), в який нижче було зазначено:
- можлива заміна на труби сталеві безшовні по ТУ 14-3-190 та по ДСТУ 8939:2019 в межах вказаної довжини.
Тому заміна ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" труби сталевої безшовної по ДСТУ 8938:2019 на трубу сталеву безшовну по ДСТУ 8939:2019 не протеречить вимогам технічного завдання в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку №3 до тендерної документації.