• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Труби сталеві безшовні гарячедеформовані 28, 48,3, 51, 57, 60, 76, 83, 89, 102, 108, 152, 159, 219, 273, 325, 377 ДСТУ8938:2019

Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178

Завершена

24 895 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 248 957.00 UAH
Номер: 14e91160a76445f08eecf1227f58c70e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-08-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.04.2025 13:40 - 30.04.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 07.04.2025 № 69 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 № 69 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2025-01-23-007328-a 23.01.2025 КПТМ "Криворіжтепломережа" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 426-48-88, y.v.boichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КПТМ «КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА» на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 27.03.2025, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (Протокол від 23.01.2025 № 2/10/25), повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 10.02.2025, заміна повідомлення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 11.02.2025, Протокол уповноваженої особи від 11.02.2025 № 4/10/25 про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «НПП НІКОПОЛЬСЬКИЙ ТРУБНИЙ ЗАВОД», лист ДП «Науково дослідний та контструкторсько-технологічний інститут трубної промисловості імені Я.Ю. ОСАДИ» від 10.02.2025 №Д/18, Протокол уповноваженої особи від 10.03.2025 № 8/10/25 про відхилення тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «КАРОЛІНА», Протокол уповноваженої особи від 14.03.2025 № 9/10/25 про визначення переможцем ТОВ «Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ», повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 14.03.2025, договір закупівлі Товару від 26.03.2025 № 156-25 з додатком, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель від 17.04.2025, 22.04.2025 о 10:54:21, 22.04.2025 о 10:56:15. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень: 01.05.2025 14:44 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 01.05.2025 14:44

Запити/Пояснення