• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Управління небезпечними відходами)

Завершена

6 227 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 139.60 UAH
Номер: 3c09a82575bd4a09a45dad557d1af426
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-06-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 06.05.2025 11:59 - 28.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.05.2025 № 188 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2025-01-23-000508-a 23.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, o.m.horbach@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 03.02.2025 № 1545-р/пк-пз, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від б/д № б/н (зі змінами), рішення Комісії АМКУ від 03.02.2025 №1545-р/пк-пз, тендерну пропозицію ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 17.02.2025 № 101 та повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2025, договір про закупівлю послуг за держані кошти від 24.02.2025 № 116, пояснення та документи надані Замовником від 14.05.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» з остаточною ціновою пропозицією 6 096 000,00 гривень з ПДВ та укладено договір про закупівлю послуг за держані кошти від 24.02.2025 № 116. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з нормами пункту 14 Особливостей № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону № 922-VIII. Відповідно до частини першої статті 4 Закону № 922-VIII планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Також, згідно з нормами пункту четвертого частини другої статті 4 Закону № 922-VIII у річному плані повинна міститися така інформація, як код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів). Водночас, моніторингом установлено, що у річному плані, оприлюдненого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-P-2025-01-09-011965-a, не зазначено інформацію про код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), чим порушено вимоги пункту 4 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 27.05.2025 15:10 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2025 15:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) в порядку частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про наступне. 27.05.2025 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-23-000508-a Північним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. Так, висновком встановлено порушення пункту 4 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII, щодо відображення закупівлі у річному плані. Взявши до уваги вищенаведене та на виконання зобов’язань Північного офісу Держаудитслужби викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-23-000508-a Замовником було вжито заходів щодо недопустимості подібних порушень законодавства в подальшому, так було проведенно роз’яснювальну роботу з відповідальним працівником та направлено відповідального працівника на навчання для підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту: 09.06.2025 16:11

Запити/Пояснення