-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування учнів)
Завершена
5 068 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 340.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 340.00 UAH
Номер:
fe7db01193e1466f85ba62a56cbccdff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-24-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.02.2025 00:00
Період моніторингу:
24.02.2025 16:58 - 18.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.02.2025 № 79
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-01-22-019257-a 22.01.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII та пункту 26 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, а також вимог пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, розгляді тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.01.2025 № 22-01/25 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.01.2025, тендерні пропозиції ТОВ «БІГ БРО», ФОП «ФЕЩЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ» та ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «БІГ БРО», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІГ БРО» від 04.02.2025 № 04-02/2025, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ФОП «ФЕЩЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «ФЕЩЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ» від 05.02.2025 № 05-02/2025, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» від 07.02.2025 № 07-02/2025 та повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2025, договір від 17.02.2025 № 4, пояснення та документи надані Замовником від 27.02.2025, від 11.03.2025 та від 17.03.2025 на запити органу державного контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «БІГ БРО» з остаточною ціною 3 300 000,00 гривень, ФОП «ФЕЩЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ» з остаточною ціною 3 999 999,00 гривень, ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» з остаточною ціною 4 915 960,00 гривень та ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» з остаточною ціною 5 068 000,00 гривень.
Моніторингом установлено, що тендерні пропозиції ТОВ «БІГ БРО» та ФОП «ФЕЩЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ» відхилено Замовником (протокольні рішення уповноваженої особи від 04.02.2025 № 04-02/2025 та від 05.02.2025 № 05-02/2025) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що переможцем процедури закупівлі обрано ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ», з яким укладено договір від 17.02.2025 № 4 на суму 4 915 960,00 гривень без ПДВ.
Згідно з пунктом 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Пунктом 26 Особливостей № 1178 визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей.
Так, відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити таку інформацію, зокрема, як розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником умовами пункту 2 розділу ІІІ ТД вимагається надання учасниками процедури закупівлі забезпечення тендерних пропозицій у вигляді електронної банківської гарантії.
Однак, оприлюднене Замовником оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII та пункту 26 Особливостей № 1178.
Разом з тим, моніторингом установлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178.
Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей.
Так, відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, установлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, як кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Однак, Замовником в пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
20.03.2025 15:28 - 04.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2025 15:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником ознайомився з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-22-019257-a та здійснені усі заходи, а також проведені роз’яснювальні роботи з фахівцем із публічних закупівель та укладено Договір про участь у семінарі «Весняний інтенсив від Держзакупівель» Київ, 28.03.2025, 10:30, онлайн формат, для недопущення виявлених органом перевірки порушень в подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
24.03.2025 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
f46e19d9fc664a2eb465459d5048482b
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
25.02.2025 17:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є кейтерингові послуги (послуги з організації харчування учнів), за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-22-019257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bfe71f2037fe412eb9dfd08481c4be52
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.02.2025 18:05
Опис:
Моніторинг до закупівлі Кейтерингові послуги UA-2025-01-22-019257-a
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Номер:
4abb1f06d4fa4d1189c3aaf07b2bf554
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
07.03.2025 14:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/інформації/документів.
Прошу надати пояснення, з яких саме причин «невідповідностей» Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «ФЕЩЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ» із підстав зазначених у протокольному рішенні уповноваженої особи від 05.02.2025 № 05-02/2025, враховуючи надання Учасником виправлених документів.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cb667050da8b4645b7d5cbc5f0a749d3
Назва:
Відповідь на зипит
Дата опублікування:
11.03.2025 16:05
Опис:
Відповідь на запит
При проведення відкритих торгів з особливостями, п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р.(далі-Постанови) передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 р. д. до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
04.02.2025 року Замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Зміст Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Додаток 1 до Тендерної документації Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних), що співпадає з предметом закупівлі за четвертою цифрою єдиного державного класифікатора (Єдиного закупівельного словника) , або договору (договорів) Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (-ів) (не менше одного договору) за 2021-2024 рр.; Виявлені невідповідності Учасником ФОП Фещенком Олександром Миколайовичем, на вимогу Додатку 1 до Тендерної документації «Документи та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» на підтвердження досвіду виконання (аналогічного) договору(-ів), завантажено Договір за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 55320000 – 9 Послуги з організації харчуванні, що не відповідає вимогам тендерної документації Додатку 1, пункту 3,підпункту 3.1. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (-ів), що співпадає з предметом закупівлі за четвертою цифрою єдиного державного класифікатора (Єдиного закупівельного словника) , або договору (договорів) Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (-ів) (не менше одного договору) за 2021-2024. Предметом закупівлі ДК 021:2015 код 55520000-1 – Кейтерингові послуги.
05.02.2025 року ФОП Фещенком Олександром Миколайовичем було підвантажено на електронний майданчик Замовника аналогічний договір що співпадає з предметом закупівлі за четвертою цифрою єдиного державного класифікатора, а також довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору.
Довідка не містила інформації про виконання аналогічного договору, а саме – Акти надання послуг. Аналогічний договір не містив інформації, щодо ціни договору, специфікації до договору, яка є невід’ємною частиною договору, що відображає інформацію із зазначенням найменування, кількість, асортимент товару, ціну за одиницю, ціну загальну та порядок розрахунків, а також умови щодо поставки.
Наявність укладеного договору жодним чином не свідчить про його виконання. Потрібно зазначити, що документи, які подаються учасниками, мають свідчити не лише про факт виконання аналогічного договору, а ще й мають підтверджувати належне виконання його умов. ФОП Фещенком Олександром Миколайовичем не було надано повної інформації, про факт виконання аналогічного договору, що призвело до дискваліфікації даного учасника.
Номер:
e46282cc031a434395f3851e3c132dde
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.03.2025 17:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі згідно з субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетом за видатками інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
41a99cfad9c94b1cb1881fe9060e1f0f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
17.03.2025 11:07
Опис:
Відповідь на запит
Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону про публічні закупівлі, проводять закупівлі відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом про публічні закупівлі, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Закупівля кейтерингових послуг здійснюється відповідно до вимог Закону з урахуванням норм Особливостей, в один із способів, керуючись відповідними вартісними межами, визначеними Особливостями.
При формуванні очікуваної вартості закупівлі UA-2025-01-22-019257-a, Замовником керувався «Постановою від 04 жовтня 2024 року № 1145 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році». Головним розпорядником субвенції є МОН.
Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами визначаються рішеннями про такі бюджети відповідно до законодавства.
Субвенція спрямовується на забезпечення одноразовим гарячим харчуванням (незалежно від встановленого закладом освіти режиму (кратності) харчування) учнів початкових класів закладів освіти комунальної форми власності, таких як початкові школи, гімназії, ліцеї, що провадять освітню діяльність на відповідному рівні повної загальної середньої освіти. Забезпечення харчування надавачами послуг з харчування (кейтеринг або аутсорсинг) за рахунок коштів субвенції оплачується не більш як 70 відсотків вартості такої послуги.
Відповідні місцеві ради мають право перерозподіляти у межах відповідного місцевого бюджету обсяг субвенції в поточному бюджетному періоді між закладами освіти відповідної територіальної громади для забезпечення в повному обсязі одноразовим гарячим харчуванням учнів початкових класів закладів освіти.
Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання субвенції, а також контроль за її цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.
Враховуючи вище зазначену інформацію, повідомляємо, що дана закупівля не має відношення до Плану для Ukraine Facility, який є основою для реалізації програми фінансової підтримки України від Європейського Союзу.