• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування учнів)

Завершена

5 068 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 340.00 UAH
Номер: fe7db01193e1466f85ba62a56cbccdff
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-24-000076
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.02.2025 16:58 - 18.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.02.2025 № 79 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-01-22-019257-a 22.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 862-10-87, j.babenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII та пункту 26 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, а також вимог пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, розгляді тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.01.2025 № 22-01/25 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.01.2025, тендерні пропозиції ТОВ «БІГ БРО», ФОП «ФЕЩЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ» та ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «БІГ БРО», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІГ БРО» від 04.02.2025 № 04-02/2025, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ФОП «ФЕЩЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «ФЕЩЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ» від 05.02.2025 № 05-02/2025, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» від 07.02.2025 № 07-02/2025 та повідомлення про намір укласти договір від 07.02.2025, договір від 17.02.2025 № 4, пояснення та документи надані Замовником від 27.02.2025, від 11.03.2025 та від 17.03.2025 на запити органу державного контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «БІГ БРО» з остаточною ціною 3 300 000,00 гривень, ФОП «ФЕЩЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ» з остаточною ціною 3 999 999,00 гривень, ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» з остаточною ціною 4 915 960,00 гривень та ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» з остаточною ціною 5 068 000,00 гривень. Моніторингом установлено, що тендерні пропозиції ТОВ «БІГ БРО» та ФОП «ФЕЩЕНКО ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ» відхилено Замовником (протокольні рішення уповноваженої особи від 04.02.2025 № 04-02/2025 та від 05.02.2025 № 05-02/2025) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що переможцем процедури закупівлі обрано ТОВ «ДОМАШНЯ КУХНЯ», з яким укладено договір від 17.02.2025 № 4 на суму 4 915 960,00 гривень без ПДВ. Згідно з пунктом 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Пунктом 26 Особливостей № 1178 визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Так, відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити таку інформацію, зокрема, як розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником умовами пункту 2 розділу ІІІ ТД вимагається надання учасниками процедури закупівлі забезпечення тендерних пропозицій у вигляді електронної банківської гарантії. Однак, оприлюднене Замовником оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII та пункту 26 Особливостей № 1178. Разом з тим, моніторингом установлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178. Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Так, відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, установлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, як кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Однак, Замовником в пункті 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 20.03.2025 15:28 - 04.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 20.03.2025 15:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовником ознайомився з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-22-019257-a та здійснені усі заходи, а також проведені роз’яснювальні роботи з фахівцем із публічних закупівель та укладено Договір про участь у семінарі «Весняний інтенсив від Держзакупівель» Київ, 28.03.2025, 10:30, онлайн формат, для недопущення виявлених органом перевірки порушень в подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 24.03.2025 15:52

Запити/Пояснення