-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
Бензин автомобільний А-95 (Євро 5), дизельне паливо ДП (Євро 5)
Завершена
1 507 579.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 12 687.75 UAH
мін. крок: 0.8% або 12 687.75 UAH
Номер:
11475fc7716c4dc597acf62e12f50418
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-27-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.03.2025 00:00
Період моніторингу:
27.03.2025 14:34 - 18.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.03.2025 Одеса № 64
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.03.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.03.2025 № 64
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
5 UA-2025-01-22-018711-a 22.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, стану виконання рішення Комісії, як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 10 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Театрально-видовищного закладу культури «Київський національний академічний театр оперети» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.01.2025 № 14, перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 13.02.2025, ТД зі змінами, оприлюднену в електронній системі закупівель 13.02.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» та приватного підприємства «ОККО-СЕРВІС», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.02.2025 № 29 та від 24.02.2025 № 32 (Лот 1), від 20.02.2025 № 30, від 25.02.2025 № 33 та від 14.03.2025 № 42 (Лот 2), рішення Комісії від 04.02.2025 № 1656-р/пк-пз (Лот 1), від 04.02.2025 № 1657-р/пк-пз та від 07.03.2025 № 3565-р/пк-пз (Лот 2), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 24.02.20205 (Лот 1) та від 14.03.2025 ( Лот 2), договори купівлі-продажу від 12.03.2025 № 151/КП/25 (Лот 1) та від 21.03.2025 № 170/КП/25 (Лот 2).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі встановлено.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу цієї процедури закупівлі Південний офіс Держаудитслужби 03.04.2025 надав через електронну систему закупівель Замовнику запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Проте на порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовником не надано відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень Південного офісу Держаудитслужби щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
10.04.2025 14:03 - 25.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2025 14:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Проведено протокольне засідання, щодо недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
01.05.2025 18:45
Запити/Пояснення
Номер:
67d8faad859e4c7d89a2e72541d03819
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.04.2025 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b3341bbfc9934b7e8b7d969db17b5039
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
01.05.2025 18:40
Опис:
03.04.2025 через електронну систему закупівель надійшов запит від Південного офісу ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Державна аудиторська служба України) про надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі бензин автомобільний А-95 (Євро 5), дизельне паливо ДП (Євро 5) (код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти) (ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-01-22-018711-а) (далі – Запит).
Пояснення, інформацію та документи необхідно було надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення Запиту. Однак, через велику кількість вхідної кореспонденції на електрону пошту не було вчасно виявлено такий запит та не надано на нього відповідь.
Щодо запитань Запиту повідомляю.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти):
- бензин автомобільний А-95 (Євро 5) (ЛОТ 1 – БЕНЗИН), визначалися відповідно до вимог ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» (зі змінами №1 до ДСТУ 7687:2015. Бензини автомобільні Євро. Технічні умови), Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927);
- дизельне паливо ДП (Євро 5) (ЛОТ 2 – ДИЗЕЛЬНЕ ПАЛИВО) визначалися відповідно до вимог ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927).
Очікувану вартість предмета закупівлі бензин автомобільний А-95 (Євро 5), дизельне паливо ДП (Євро 5) (код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти) було визначено методом порівняння ринкових цін, який базується на визначенні очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни на момент вивчення ринку. Цей спосіб включає збір інформації про ціни на товари, що є у відкритому доступі в мережі Інтернет, у тому числі на сайтах виробників та / або постачальників відповідної продукції. Закупівлю здійснено за кошти від господарської діяльності ТВЗК «Київський національний академічний театр оперети», а не за бюджетні кошти.
Інформацію про закупівлю бензину автомобільного А-95 (Євро 5), дизельного палива ДП (Євро 5) (код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти) (обґрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик, допустимого рівня та очікуваної ціни, вартості закупівлі, тендерну документацію ) розміщено в Інформаційно-аналітичній системі інтернет-порталу «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua), відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.05.2020 № 690 «Про затвердження Порядку організації системи внутрішнього контролю у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністраціях, підприємствах, установах та організаціях комунальної власності територіальної громади міста Києва та внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит».