-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з щоденного прибирання та підмітання вулиць міста Біла Церква Київської області.Очищення пішохідної частини міста (Східна частина) на 2025 рік. (код ДК 21:2015-90610000-6 – послуги з прибирання та підмітання вулиць)
Завершена
5 077 006.39
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 390.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 390.00 UAH
Номер:
4b5afce198e645c8bcc2583e8481b59f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-11-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.02.2025 00:00
Період моніторингу:
11.02.2025 15:49 - 05.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2025 № 44
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2025-01-22-005247-a 22.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФІМ СПЕЦТЕХБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22 січня 2025 року № 014, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФІМ СПЕЦТЕХБУД» (далі – ТОВ «ФІМ СПЕЦТЕХБУД»), вимогу про усунення невідповідностей до 04 лютого 2025 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04 лютого 2025 року № 032, повідомлення про намір укласти договір, договір від 12 лютого 2025 року № 137/2025 на суму 4 850 508,00 грн без ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 14.02.2025.
Період усунення порушень:
28.02.2025 14:20 - 06.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2025 14:20
Запити/Пояснення
Номер:
d66c37b9747a49cc94154d6039f20a11
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.02.2025 12:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.02.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з щоденного прибирання та підмітання вулиць міста Біла Церква Київської області. Очищення пішохідної частини міста (Східна частина) на 2025 рік. (код ДК 21:2015-90610000-6 – послуги з прибирання та підмітання вулиць) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-22-005247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
8f906ccc47354c738505a2b82ed843c4
Назва:
Пояснення на запит від
Дата опублікування:
14.02.2025 11:34
Опис:
На Ваш запит про надання надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а інформації проте, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) який надійшов 13.02.2025 р. у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі послуг з щоденного прибирання та підмітання вулиць міста Біла Церква Київської області.Очищення пішохідної частини міста (Східна частина) на 2025 рік. (код ДК 21:2015-90610000-6 – послуги з прибирання та підмітання вулиць) ідентифікатор тендеру UA-2025-01-22-005247-a, надаємо наступну інформацію.
1. Щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо.
Очікувана вартість закупівлі послуг з щоденного прибирання та підмітання вулиць міста Біла Церква Київської області. Очищення пішохідної частини міста (Східна частина) на 2025 рік (код ДК 21:2015 – 90610000-6 – послуги з прибирання та підмітання вулиць) розрахована відповідно до діючих кошторисних норм України у будівництві та виконана програмному комплексі АВК-5 на підставі технічного завдання (якісні та кількісні характеристики), яке складено з урахуванням вимог «Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць» затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України 17.03.2011 № 145, Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України 23.09.2003 № 154. На підтвердження викладеного надаємо зведений кошторис та договірну ціну розрахунку очікуваної вартості (додатки 1 та 2).
2. Щодо надання інформації, чи було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо
У зв’язку із відсутністю власного веб-сайту оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) - https://new.bc-rada.gov.ua. Посилання - https://new.bc-rada.gov.ua/biznesu/publichni_zakupivli/dzhkh/ua-2025-01-22-005247-a_posluhy_z_shchodennoho_prybyrannia_ta_pidmitannia_vulyts_mista_bila_tserkva_kyivskoi_oblasti_ochyshchennia_pishokhidnoi_chastyny_mista_skhidna_chastyna__na_2025_rik___kod_dk_21_2015-90610000-6___posluhy_z_prybyrannia_ta_pidmitannia_.html