• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (ремонт фасаду)

Завершена

12 322 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 614.90 UAH
Номер: c038f96ba4a54ca18a087012199c85e2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-03-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.04.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 03.04.2025 17:30 - 25.04.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.04.2025 № 20-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025 та від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025, почати моніторинг процедур закупівель/ закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Іванна ЙОЛИЧ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03.04.2025 № 20-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-01-21-011578-a 21.01.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, v.yu.vatrala@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАСАДБУДЦЕНТР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» від 10.02.2025 № 04/2025, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 19.09.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.01.2025 року №20; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФАСАДБУДЦЕНТР» (далі – ТОВ «ФАСАДБУДЦЕНТР»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БІЛД ЛІДЕР» (далі – ТОВ «БІЛД ЛІДЕР»); протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАСАДБУДЦЕНТР» від 04.02.2025 року №22; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» від 04.02.2025 РОКУ №23; повідомлення про намір укласти договір від 04.02.2025; договір підряду від 10.02.2025 року №04/2025; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03 та 08 квітня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» та визначення його переможцем встановлено наступне. Замовником в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в пункті 14 Додатку 1 до цієї тендерної документації. Також, в пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні зазначити у тендерній пропозиції обсяг та вартість всіх видів послуг, зазначених у Технічному завданні (пункт 14 Додатку 1 тендерної документації). Так, у підпункті 7 пункту 14 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Додатку 1 тендерної документації встановлено, що: «Документальне підтвердження відповідності послуг, що запропоновані учасником згідно вимог тендерної документації повинно містити: - пояснювальна записка; - розрахунок твердої договірної ціни пропозиції; - локальний кошторис; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат. Разом з тим, в ході аналізу документів, наявних в електронній системі закупівель, які подано у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» встановлено, що на виконання зазначеної вимоги в підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, надано розрахунки до договірної ціни, зокрема, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 на ремонтно-будівельні роботи приміщень 1-4 поверхів гуртожитку №2 Українського Державного університету науки і технології за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщенних (евакуйованих) осіб (ремонт фасаду) (файл: «ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf»), в якому зокрема зазначено: позиція № 16: Улаштування з листової сталі поясків, сандриків, відливів 300мм в кількості – 234 м. При цьому, Замовником у Дефектному акті пункту 14 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Додатку 1 вказано роботи, зокрема, позиція № 16: Улаштування з листової сталі поясків, сандриків, відливів 600мм в кількості – 234 м, що свідчить про невідповідність пропозиції учасника ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» технічному завданню Додатку 1 тендерної документації Замовника. З приводу зазначеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, в ході проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-01-21-011578-a через електронну систему закупівель 08 квітня 2025 року Замовнику було направлено запит, про надання пояснень щодо розгляду тендерної пропозиції та визначення переможцем учасника ТОВ «БІЛД ЛІДЕР», тендерна пропозиція якого підлягала відхиленню як така, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним у Дефектному Акті пункту 14 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Додатку 1 тендерної документації, в частині документального підтвердження відповідності послуг, що запропоновані учасником ТОВ «БІЛД ЛІДЕР». Однак, в наданих Замовником 11 квітня 2025 року поясненнях зазначено, зокрема, наступне: «Ширина виробу була вказана замовником вручну, при цьому була допущена механічна помилка: замість ширини 300 мм зазначена ширина 600мм. Слід враховувати, що помилково вказана замовником ширина виробу не вплинула на зазначення його обсягу і вартості… У зв’язку з чим, незважаючи на механічну помилку у Технічному завданні, у позиції № 16 локального кошторису на будівельні роботи № 02-01-01, який наданий у складі тендерної пропозиції учасника, правильно вказано ширину виробів: КР8-40-4 Улаштування з листової сталі поясків, сандриків, відливів 300 мм – 234 м. В подальшому, при виконанні робіт і їх прийманні замовником буде враховано обсяг виробу 73,71 м2 при ширині 300 мм, що повинно бути підтверджено видатковою накладною і фактичним вимірюванням.». Водночас, вищеописані пояснення не спростовують виявленого під час проведення моніторингу не дотримання абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція учасника ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Окрім того, учасником ТОВ «БІЛД ЛІДЕР» у складі тендерної пропозиції у відповідності до вимог Замовника, викладених у пункті 7 Додатку 1 тендерної документації подано документ «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (файл «5 Тендерна пропозиція.pdf.p7s»), у якому зазначено, що учасник подає свою тендерну пропозицію згідно з технічним завданням Замовника. Однак, подані учасником розрахунки до договірної ціни, зокрема, локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, не відповідають технічному завданню Замовника, викладеному підпункті 7 пункту 14 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» Додатку 1 тендерної документації. Внаслідок вказаних дій та прийнятих рішень Замовника виникли обставини, передбачені абзацом другим підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «БІЛД ЛІДЕР», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Проте, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «БІЛД ЛІДЕР», а визначено його переможцем за результатами процедури закупівлі, проведеної з порушеннями законодавства у сфері закупівель.
Період усунення порушень: 16.04.2025 10:37 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.04.2025 10:37

Оскарження висновку в суді

Опис: До Донецького окружного адміністративного суду 30.04.2025 подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16 квітня 2025 року, складеного за результатами моніторингу процедури закупівлі. 01.05.2025 Донецьким окружним адміністративним судом відкрито провадження у справі № 200/3096/25.
Дата публікації: 01.05.2025 15:50
Дата відкриття провадження: 01.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 200/3096/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляємо про вжиті заходи: розірвання договору від 10.02.2025 № 04/2025 з ТОВ «БІЛД ЛІДЕР», з дотриманням статті 651 Цивільного кодексу України, шляхом укладання додаткової угоди № 6 від 05.11.2025 до договору, яка оприлюднена в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 05.11.2025 15:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору після винесення Постанови Першого апеляційного адміністративного суду від 20 жовтня 2025 року у справі №200/3096/25
Дата публікації: 13.11.2025 08:31

Запити/Пояснення