-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нове будівництво полігону твердих побутових відходів (ІІІ черга будівництва) для міста Володимир-Волинський, Володимир-Волинського району, Волинської області
Завершена
11 970 911.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 119 709.11 UAH
мін. крок: 1% або 119 709.11 UAH
Номер:
240ceb61a75f4db88600754ceff6771a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-09-16-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2019 00:00
Період моніторингу:
16.09.2019 15:35 - 08.10.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.09.2019 № 34-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 16.09.2019 № 34-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2018-07-31-000475-a від 31.07.2018. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі установлено порушення норм абзацу третього частини першої статті 10, абзацу першого частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання складання та затвердження тендерної документації установлено порушення пункту третього частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог Тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до договору) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зобов’язуємо здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання дотримання Комунальним підприємством «Полігон» Володимир-Волинської міської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюдненні інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до договору) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію (зі змінами) (далі – Тендерна документація), затверджену рішеннями тендерного комітету Замовника від 31.07.2018 № 96, від 01.08.2018 № 97, від 23.08.2018 № 99; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Комфорт-Еко» (далі – ТзОВ «Комфорт-Еко»); протокол від 07.09.2018 № 101; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю робіт від 27.09.2018 № 09/18, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 27.12.2018 № 1 до договору від 27.09.2018 №09/18.
В ході проведення моніторингу встановлено, що 01 серпня 2018 року рішенням тендерного комітету Замовника № 97 за результатами розгляду звернення внесено зміни до Додатку 4 Тендерної документації. Однак, в порушення вимог норм абзацу третього частини першої статті 10 Закону нова редакція тендерної документації, а також окремий документ, який містить перелік змін, що були внесені до Додатку 4 тендерної документації оприлюднені Замовником 14.08.2019 або на тринадцятий день з дня прийняття рішення про їх внесення.
Також, Замовником 14 серпня 2018 року оприлюднено відповіді на два звернення, які надійшли 08.08.2019, тобто на четвертий робочий день з дня їх оприлюднення, чим порушено норми абзацу першого частини першої статті 23 Закону.
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником в «Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 3-1-2 обладнання» Додатку 5 Тендерної документації зазначено конкретну назву торгівельну марку (бульдозер на базі трактора Т-100, ваги автомобільні 40т фундаментні 12м АКСИС 40-12-К-П) без зазначення виразу «або еквівалент», чим не дотримано вимоги пункту третього частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
23.09.2019 15:37 - 08.10.2019 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2019 15:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що керівництвом КП «Полігон» було ретельно розглянуто вказані в висновках моніторингу недоліки. За результатами службової перевірки встановлено неможливість оприлюднення інформації у строки, встановлені нормами статтей 10, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внаслідок систематичних збоїв у роботі системи «Інтернет». Посадову особу, відповідальну за даний напрямок роботи, притягнуто до дисциплінарної відповідальності у формі догани та попереджено про недопустимість допущення таких дій в подальшому (копія наказу додається).
З приводу порушення п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме не зазначення виразу «еквівалент» при закупівлі конкретної торгової марки пояснюємо наступне. Відповідно до основних параметрів тендеру UA-2018-07-31-000475-a назвою предмета закупівлі є «Нове будівництво полігону твердих побутових відходів (ІІІ черга будівництва) для міста Володимир-Волинський, Володимир-Волинського району, Волинської області» з відповідною одиницею виміру – «Послуга». Тобто, в даному випадку, на наше переконання, мова іде не про тендер на закупівлю устаткування, обладнання чи окремих транспортних засобів відповідної марки, а про надання комплексної послуги - будівництва об’єкту. Зазначення в тендерній документації виразу «еквівалент», як цього вимагає Закон, мало б місце при закупівлі окремих товарів, а не при наданні комплексної послуги з будівництва.
Додатково хочемо зауважити, що порушень, які б стосувалися дотримання КП «Полігон» законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета такої закупівлі, відображенні у річному плані, правильності заповнення форм документів, відповідності Тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення контролюючим органом виявлено не було.
Просимо врахувати, що незважаючи на недотримання строків, передбачених статтями 10, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та відповідних документів, які стосуються змін до тендерної документації та відповідей на звернення, було нами самостійно проведено до виявлення Вами відповідних обставин, що, на нашу думку не ставить під сумнів законність та прозорість проведених нами публічних процедур.
Дата публікації звіту:
27.09.2019 12:23